Tole bolj sodi v rubriko "Za malo smeha".matija napisal/-a:Gredo dalje: https://www.teslarati.com/tesla-rival-v ... interview/
V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Ves da sem prav razmisljal kam naj postam
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Js sm pa iskal oznako Funny ...
Pogosto se omenja, kako ti Veliki stari sedijo na milijardah denarja in bodo 'zlahka' trg prepravili s super in poceni EVji, ko bodo tako hotl.
Tle vidte kje je keč - "ko bojo hotl". Nočejo, silne milijarde pa zapravlajo za debilnosti ... še več razvoja ICE motorjev (vsi), večletne študije kakšen hrup naj EV oddaja (npr. Jaguar, BMW), še več opletanja z vodikom (vsi japonci, nekaj korejcev), ...
Medtem pa grozi še recesija. Ne prihaja le bloodbath ampak mesoreznica pri živem telesu ...
Pogosto se omenja, kako ti Veliki stari sedijo na milijardah denarja in bodo 'zlahka' trg prepravili s super in poceni EVji, ko bodo tako hotl.
Tle vidte kje je keč - "ko bojo hotl". Nočejo, silne milijarde pa zapravlajo za debilnosti ... še več razvoja ICE motorjev (vsi), večletne študije kakšen hrup naj EV oddaja (npr. Jaguar, BMW), še več opletanja z vodikom (vsi japonci, nekaj korejcev), ...
Medtem pa grozi še recesija. Ne prihaja le bloodbath ampak mesoreznica pri živem telesu ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Ampak to nima nobene pametne logike na EU ravni. Meni osebno se zdi logično, da bi želeli presedlati v EU na elektro, glede na to, da nimamo svojih virov fosilnih goriv (razen premoga). Torej se s tem lahko otresemo odvisnosti od Rusije/Bližnjega Vzhoda. Res pa je, da je problem narediti danes toliko energije. Ampak OK, za vsak problem obstaja (dražja) rešitev. Res pa je, da so zraven še drugi interesi.
OVE, OVE, OVE
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
VAG popravki cheating devicea ne delujejo pod 10°C in nad 32°C, kar pomeni da polovico leta v EU podnebju "popravek" sploh ne deluje. Tile se pa res norca delajo iz ljudi ki to vdihavajo ter iz sodnega sistema. Na kocki je 1/4 nemskega BDP, ki je hkrati gonilno eno gonilnih gospodarstev EU, da ne bo kak bumerang. Kot da ni dovolj ze preko 30 miljard kazni in prisilnih investicij ...
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
VW je tako ali tako en smrduh
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Hja, enako kot v praktično vseh drugih dizlih.VAG popravki cheating devicea ne delujejo pod 10°C in nad 32°C,
Neoglaševan fičer teh dizelskih čistilnih sistemov je, da delujejo le v omejenem področju parametrov.
Zmerna temperatura je eden izmed pogojev, preveč mrzlo ali pretoplo okolje in stvar ne deluje.
Enako pri renaulith, kiah, toyotah, oplih, mercedesih, BMWjih, tatah, škodah, .... razlika kvečjemu kaka stopinja gor/dol.
VW ni kriv, da njegov sistem pri -10 ni deloval.
VW je kriv kršitve izrecnega pravila v zakonodaji, da se avto ne sme trudit zaznat ali je na testiranju ali ne.
Ali je to zaznavanje melo kake posledice na rezultate teste ali ne, sploh ni problematično.
VW ni kriv onesnaževanja, VW je kriv namenske prevare oz. kršitve izrecne prepovedi.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
[youtube]https://youtu.be/hcXjVxaKzv4[/youtube]
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Studij kolikor zelimo: https://oe.finance.si/8954889/Nova-nems ... a-in-dizla
Proti koncu so hvalabogu ze zaceli upostevat to, da za proizvodnjo baterij marsikdo uporablja ali planira uporabo ciste elektrike (Tesla, Volvo, VW planira, ...). Potem se taksne studije precej previsijo v doloceno smer. Zal pa clanek se vedno navaja ogljicni odtis omrezja iz leta 2013. Zakaj tocno, no idea. Strma rast obnovljivih virov elektrike je sele v zadnjih letih.
Primerjati nek grid v trenutnem stanju ali nekaj let nazaj lahko privede do drasticnih razlik v prid EVjem, ki z nadgradnjami omrezja postaja se cistejsi, medtem ko prodan TDI bo vedno izpuscal enako ali vec kot prvi dan. Prej slednje, saj po 5 letih vecina komponent niti priblizno ni vec taksnih kot prvi dan.
Proti koncu so hvalabogu ze zaceli upostevat to, da za proizvodnjo baterij marsikdo uporablja ali planira uporabo ciste elektrike (Tesla, Volvo, VW planira, ...). Potem se taksne studije precej previsijo v doloceno smer. Zal pa clanek se vedno navaja ogljicni odtis omrezja iz leta 2013. Zakaj tocno, no idea. Strma rast obnovljivih virov elektrike je sele v zadnjih letih.
Primerjati nek grid v trenutnem stanju ali nekaj let nazaj lahko privede do drasticnih razlik v prid EVjem, ki z nadgradnjami omrezja postaja se cistejsi, medtem ko prodan TDI bo vedno izpuscal enako ali vec kot prvi dan. Prej slednje, saj po 5 letih vecina komponent niti priblizno ni vec taksnih kot prvi dan.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Ni pošteno govoriti, da se bodo samo EV-je proizvajali s "čisto" elektriko. Tudi ICE vozila se lahko proizvajajo s "čisto" elektriko.matija napisal/-a:Studij kolikor zelimo: https://oe.finance.si/8954889/Nova-nems ... a-in-dizla
Proti koncu so hvalabogu ze zaceli upostevat to, da za proizvodnjo baterij marsikdo uporablja ali planira uporabo ciste elektrike (Tesla, Volvo, VW planira, ...). Potem se taksne studije precej previsijo v doloceno smer. Zal pa clanek se vedno navaja ogljicni odtis omrezja iz leta 2013. Zakaj tocno, no idea. Strma rast obnovljivih virov elektrike je sele v zadnjih letih.
Primerjati nek grid v trenutnem stanju ali nekaj let nazaj lahko privede do drasticnih razlik v prid EVjem, ki z nadgradnjami omrezja postaja se cistejsi, medtem ko prodan TDI bo vedno izpuscal enako ali vec kot prvi dan. Prej slednje, saj po 5 letih vecina komponent niti priblizno ni vec taksnih kot prvi dan.
Zakaj se uporablja ogljični odtis omrežja iz leta 2013? .... Ker je, vsaj za Slovenijo, bolj kot ne vseeno. Med letoma 2013 in 2020 se na žalost ni spremenilo kaj veliko. (VIR: Statistični urad republike Slovenije)
- Priponke
-
- SiStat.jpg (34.89 KiB) Pogledano 9024 krat
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Za mene se je že spremenilo iz 2019 na 2020. V 2019 sem smrdel z dizlom. V 2020 se vozim z EV ki ga poganja elektrika iz SE na domači strehi. Jackpot za naravo, če zanemarito to, da bi lahko ležal doma in sploh nič svinjal.BlazS1 napisal/-a:Ni pošteno govoriti, da se bodo samo EV-je proizvajali s "čisto" elektriko. Tudi ICE vozila se lahko proizvajajo s "čisto" elektriko.matija napisal/-a:Studij kolikor zelimo: https://oe.finance.si/8954889/Nova-nems ... a-in-dizla
Proti koncu so hvalabogu ze zaceli upostevat to, da za proizvodnjo baterij marsikdo uporablja ali planira uporabo ciste elektrike (Tesla, Volvo, VW planira, ...). Potem se taksne studije precej previsijo v doloceno smer. Zal pa clanek se vedno navaja ogljicni odtis omrezja iz leta 2013. Zakaj tocno, no idea. Strma rast obnovljivih virov elektrike je sele v zadnjih letih.
Primerjati nek grid v trenutnem stanju ali nekaj let nazaj lahko privede do drasticnih razlik v prid EVjem, ki z nadgradnjami omrezja postaja se cistejsi, medtem ko prodan TDI bo vedno izpuscal enako ali vec kot prvi dan. Prej slednje, saj po 5 letih vecina komponent niti priblizno ni vec taksnih kot prvi dan.
Zakaj se uporablja ogljični odtis omrežja iz leta 2013? .... Ker je, vsaj za Slovenijo, bolj kot ne vseeno. Med letoma 2013 in 2020 se na žalost ni spremenilo kaj veliko. (VIR: Statistični urad republike Slovenije)
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Ko boš imel še svoj hranilnik energije, bo tole zgoraj držalo, do takrat bo pa bullshit...Argo napisal/-a:Za mene se je že spremenilo iz 2019 na 2020. V 2019 sem smrdel z dizlom. V 2020 se vozim z EV ki ga poganja elektrika iz SE na domači strehi. Jackpot za naravo, če zanemarito to, da bi lahko ležal doma in sploh nič svinjal.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Vgrajujem. V začetku meseca mi pridejo vgraditi 110kwh iz odsluženih baterij. In še jih kupujem. Prioritetno od i3. admin: Spoštujte forumska pravila!Simon napisal/-a:Ko boš imel še svoj hranilnik energije, bo tole zgoraj držalo, do takrat bo pa bullshit...Argo napisal/-a:Za mene se je že spremenilo iz 2019 na 2020. V 2019 sem smrdel z dizlom. V 2020 se vozim z EV ki ga poganja elektrika iz SE na domači strehi. Jackpot za naravo, če zanemarito to, da bi lahko ležal doma in sploh nič svinjal.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Argo, ne delat tega, ne bo profita od tebe. Financiral si veliko MSE, cilj je da daješ veliko v omrežje, ko se je veliko porabi in je zelo draga, jemlješ pa čim več ponoči, ko so viški in je skoraj zastonj. A ni to fajn biznis zanje, pa še eni so malo jezni, pa še jokajo kako so bogi, ker je slabo omrežje in trafoti. Če je 1/3 računa elektrike za omrežje, koliko denarja je to mesečno v SLO
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Ni ‘problem’ pri SE podnevi/ponoči, ampak pozimi/poleti.edi-b napisal/-a:Argo, ne delat tega, ne bo profita od tebe. Financiral si veliko MSE, cilj je da daješ veliko v omrežje, ko se je veliko porabi in je zelo draga, jemlješ pa čim več ponoči, ko so viški in je skoraj zastonj. A ni to fajn biznis zanje, pa še eni so malo jezni, pa še jokajo kako so bogi, ker je slabo omrežje in trafoti. Če je 1/3 računa elektrike za omrežje, koliko denarja je to mesečno v SLO
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Ja, teoretično imaš popolnoma prav, vendar v praksi pa moraš upoštevati še neke druge dejavnike. Vsaka ura poleti iz OVE razbremeni okolje, posebno če jo proizvajaš podnevi ob soncu. Torej tudi vsi lastniki SE prispevajo čisto energijo raznim hladilnicam in drugim porabnikom v sončnih dneh, kar je za okolje velik plus, saj ne rabijo na polno laufat fosilni proizvajalci.Simon napisal/-a: Ni ‘problem’ pri SE podnevi/ponoči, ampak pozimi/poleti.
Dokler je število proizvajalcev OVE malo, je to več ali manj samo plus in zelo malo minusa. Res pa je, da ko bo enkrat število SE v odstotkih v omrežju preko 10 ali 20% bodo težave s samim sistemom in takrat se bo zadeva morala rešavati s hranilniki, kot je tu omenjeno in pa optimiziranjem omrežja npr. razne naročnine na energijo, kot jih poznamo pri telekomunikacijah s paketi.
Se pa strinjam, da nam ostane glavni problem poletje/zima, ki pa ga trenutno še ne znamo rešit z OVE ali hranjenjem in ta problem dodatno povečujejo nekaj malega tudi EV, predvsem pa TČ. Nisem pa pesimističen, tako kot naši tastari energetiki, ki vse gledajo iz perspektive, ko so oni študirali in ne vidijo, da tehnologija silovito hitro napreduje. V nekaj letih bo veliko rešitev, potrebna bo le masovna uporaba, da bo cena ene ali večih padla na sprejemljivo.
Živeti je potrebno danes in s pogledom v prihodnost, preteklost pa je dobra le za učenje
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Kakšen sistem boš imel, 400 V ? oziroma bodo baterije razstavili na nižjo voltažo.Argo napisal/-a: Vgrajujem. V začetku meseca mi pridejo vgraditi 110kwh iz odsluženih baterij. In še jih kupujem. Prioritetno od i3.
Kateri razsmernik?
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Tole bolj gori kot baterija, ploščad, tanker ali vrtina še bolj, refanerija tudi, nekaj vojn zaradi nafte je tudi že bilo. Cena zdravljenja in smrti zaradi onesnaženja, škoda na okolju..., je tudi všteta v teh raziskavah. Koliko nafte in elektrike gre za proizvodnjo, transport bencina in disla, se tudi upošteva?
https://www.facebook.com/20094618998782 ... 553808525/
https://www.facebook.com/20094618998782 ... 553808525/
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
V nemčiji trdijo marsikaj, dokler jih ne dobijo... https://bruellmann.de/mercedes-c-300-hy ... inrichtung
Daimler forced to recall the C 300 Hybrid (2013 and 2016) because of a cheating device.
Hybrids polluting us and like with ICE the manufacturers pretend them to emit less than they really do.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek