V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Včerajšnji članek v časopisu Finance (v prilogi).
Zanimivo - nisem vedel, da je v Nemčiji toliko TE.
Ampak če JE nočeš (oz. jih celo zapiraš), je potem (vsaj trenutno) takole...
Pa nisem zagovornik JE!
Zanimivo - nisem vedel, da je v Nemčiji toliko TE.
Ampak če JE nočeš (oz. jih celo zapiraš), je potem (vsaj trenutno) takole...
Pa nisem zagovornik JE!
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
To so spet razni placani "strokovnjaki" ki imajo dostop do medijev, da oddelajo PR za nemško avtomobilsko industrijo, ker treba je razumeti, če nemška industrija za EV gubi dosti, posebej dosti delovnih mest in predvsem €€€...
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Se strinjam, da ti "strokovnjaki" nimajo resne potrjene znanstvene raziskave glede tega. Jaz bi rekel temu kupovanje časa za nemško avtomobilsko industrijo...
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Je isti članek na Slotechu... in že v komentarjih spodaj je cela vrsta napak ki so jih "strokovnjaki" spregledali...
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Zelo mi je zanimivo, da so strokovnjaki prizaneljivi in omenjajo, da je ogljični odtis avtomobila odvisen od mešanice različnih prispevkov (hidro, vetrna, premog, jedrska). Sicer vedno radi potem vzamejo najslabši primer...
Po drugi strani se pri povzetkih tovrsnih študij pa vedno pozabijo, da je to treba upoštevati tudi pri izdelavi.
Investiral sem 1.37 sekunde in poiskal švedsko študijo, kjer ocenjujejo da se proizvede 150-200kg ogljika na 1kWh kapacitete. Pri tem celo navedejo, da več kot polovica energije za izdelavo baterije izhaja iz neobnovljivih virov. skratka tako kot pri uporabi baterije, tudi pri proizvodnji ogljični odtis varira z razmerjem med obnovljivim in neobnovljivim deležem in je načeloma lahko poljubno majhen. Moje osebno ničvredno mnenje je sicer, da največja okoljska škoda nastaja na strani pridobivanja surovin, še posebej v državah s slabo okoljsko regulacijo
Tudi če vtaknem te številke noter vidim, da bom mojega "poorman's tesla" kar se produciranega ogljika pri zdelavi bat tiče, odplačal v dobrem letu.
Me pa zelo zanima kakšno je približno razmerje obnovljivi/neobnovljivi viri v nočnem času v Sloveniji. A kdo ve?
Po drugi strani se pri povzetkih tovrsnih študij pa vedno pozabijo, da je to treba upoštevati tudi pri izdelavi.
Investiral sem 1.37 sekunde in poiskal švedsko študijo, kjer ocenjujejo da se proizvede 150-200kg ogljika na 1kWh kapacitete. Pri tem celo navedejo, da več kot polovica energije za izdelavo baterije izhaja iz neobnovljivih virov. skratka tako kot pri uporabi baterije, tudi pri proizvodnji ogljični odtis varira z razmerjem med obnovljivim in neobnovljivim deležem in je načeloma lahko poljubno majhen. Moje osebno ničvredno mnenje je sicer, da največja okoljska škoda nastaja na strani pridobivanja surovin, še posebej v državah s slabo okoljsko regulacijo
Tudi če vtaknem te številke noter vidim, da bom mojega "poorman's tesla" kar se produciranega ogljika pri zdelavi bat tiče, odplačal v dobrem letu.
Me pa zelo zanima kakšno je približno razmerje obnovljivi/neobnovljivi viri v nočnem času v Sloveniji. A kdo ve?
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Glede onesnaževanja je CO2 še najmanjši problem, pa se na žalost vsi ubadajo ravno z njim...
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Eh ja, another one. Verjetno je raziskavo placal VAG koncern ali kak sosednji. Spet zanimivo, vedno se osredotocijo na izpuste traktorja, recimo 150g. Vsi pa vemo da avto ne pride blizu temu:
- hitrejsa voznja izpusti vec
- avto po nekaj letih rednega servisiranja izpusca vec
- po se vec letih ko recimo ni vec vzdrzevan vec, izpusca brutalno vecje kolicine
- v teh raziskavah ne vkljucijo za traktor ogljicnega indexa ki ga prispevajo rafinerije, crpanje, transport z dizel kamioni
- kje so miljarde za zdravstvo ?
bla bla bla, kriki utapljajočega ...
- hitrejsa voznja izpusti vec
- avto po nekaj letih rednega servisiranja izpusca vec
- po se vec letih ko recimo ni vec vzdrzevan vec, izpusca brutalno vecje kolicine
- v teh raziskavah ne vkljucijo za traktor ogljicnega indexa ki ga prispevajo rafinerije, crpanje, transport z dizel kamioni
- kje so miljarde za zdravstvo ?
bla bla bla, kriki utapljajočega ...
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Točno to!CRF napisal/-a:Glede onesnaževanja je CO2 še najmanjši problem, pa se na žalost vsi ubadajo ravno z njim...
Pa vprašanje je,če je CO2 sploh problem ali je ravno obratno,torej da ravno brez njega nebi bilo življenja?...CO2 je neškodljiv plin,ki ga rastline itak potrebujejo za fotosintezo,tako da se postavlja vprašanje,kako bi rastline sploh funkcionirale,če bi ta plin zreducirali na nulo?
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
teslina tovarna z največjo solarno streho z 200.000 moduli, da zares veliko CO2... Saj nismo mislili, da bo naftno avtomobilski lobij kar tiho
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Kar v tole temo, zakaj pa ne, saj ze 2 leti poslusamo o teslinih tezavah s proizvodnjo, ki zdaj pumpa 7-8k avtomobilov tedensko in delajo tudi vikende. Medtem iz dezele kjer so tile novinarji dobili narocnika: https://www.teslarati.com/tesla-killer- ... on-update/
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 169
-
391674
Volkswagen&Co. enostavno nimajo interesa, da bi se zgodil premik v smeri EVjev. Bil sem na predstavitvi ID Mission v Wolfsburgu. So rekli, da bo možno naročiti novega NEA že aprila. Sem šel pred tednom dni preverit, piše, da ga bo mogoče naročiti maja v D. Poslal sem povpraševanje na Volkswagen Slovenija, kdaj lahko naročim Nea. Dobil prijazen mail, hvala za povpraševanje. Avto bo moč naročiti v letu 2020. Kot bi Angleži politely rekli: bollocks!!! To da je težava z dobavo baterij je ena velika laž - na predstavitvi so rekli, da imajo zakupljenih pol milijona baterij. Ker smo ravno v tem času: v katerem grmu tiči zajec?
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Le kaj bi bilo če bi nemci vodili in prednjačili pr izdelavi in prodaji EV?!??! Sedaj so jih polna usta napovedi...
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Fak, no. Ampak ne, problem so vejice v tisti švabski študiji.DCT napisal/-a:Točno to!CRF napisal/-a:Glede onesnaževanja je CO2 še najmanjši problem, pa se na žalost vsi ubadajo ravno z njim...
Pa vprašanje je,če je CO2 sploh problem ali je ravno obratno,torej da ravno brez njega nebi bilo življenja?...CO2 je neškodljiv plin,ki ga rastline itak potrebujejo za fotosintezo,tako da se postavlja vprašanje,kako bi rastline sploh funkcionirale,če bi ta plin zreducirali na nulo?
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Ne vem kaj je z vejicami, ampak da naštejem samo par problemov z zgoraj omenjeno študijo.
- vzeli so življensko dobo baterije 150.000km, kar je dobesedno smešno. 500.000km bi bila približno dobra številka
- po uporabi v avtomobilu ta baterija lahko služi še nadaljnih 20 let v hranilnikih
- surovine v baterijah se 100% reciklirajo. Seveda z vloženo energijo, ampak bistveno manj kot za prvo izdelavo.
- ni se upoštevala energija za proizvodnjo in transport nafte. Nepreverjen citat:
- vzeli so življensko dobo baterije 150.000km, kar je dobesedno smešno. 500.000km bi bila približno dobra številka
- po uporabi v avtomobilu ta baterija lahko služi še nadaljnih 20 let v hranilnikih
- surovine v baterijah se 100% reciklirajo. Seveda z vloženo energijo, ampak bistveno manj kot za prvo izdelavo.
- ni se upoštevala energija za proizvodnjo in transport nafte. Nepreverjen citat:
Samo rafinerije (po njihovih podatkih, javno objavljenih na spletu) porabijo za 1 galono več kot 6 kWh energije. Torej liter bencina 1,6 kWh energije. Z 1,6 kWh se električni avto vozil 12 km (recimo po normalnih cestah ali v mestu).
Torej, porabimo 12 km energije, da dobimo 1 liter bencina s katerim naredimo recimo 17 kilometrov.
- MIRANRR
- EV ambasador
- Prispevkov: 1138
- Kraj: MB okolica
- Avto: Nissan je preživel 5. svečko, ter opravil 189 kkor
-
10461422
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Lahko ti povem precej približno po spominu. Sicer je odvisno od konkretnega dne. V času ko je manj vode, poleti, suša in pozimi. hidro elektrarne skoraj minimum ali nič. Takrat obratuje NEK in TEŠ, ter mogoče kakšen poceni uvoz.Peter napisal/-a: Me pa zelo zanima kakšno je približno razmerje obnovljivi/neobnovljivi viri v nočnem času v Sloveniji. A kdo ve?
Torej takrat polnimo na "premog".
Sam z veseljem polnim podnevi, če sem le doma, ker gre takrat na čisto sonce.
Vedno za:
VESNO zeleno stranko!
VESNO zeleno stranko!
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
- vzeli so življensko dobo baterije 150.000km, kar je dobesedno smešno. 500.000km bi bila približno dobra številka Aha. Povprečen avto sicer naredi po 15.000km na leto, torej bo baterija pri 1/2 mio. km stara dobrih 33 let. Si prepričan, da bo še živa?
- po uporabi v avtomobilu ta baterija lahko služi še nadaljnih 20 let v hranilnikih Lahko. Ni pa nujno.
- surovine v baterijah se 100% reciklirajo. Seveda z vloženo energijo, ampak bistveno manj kot za prvo izdelavo. Ampak do tam je še daleč. Najprej 10 let v avtu, potem še "nadaljnih 20 let v hranilnikih", se pravi čez dobrih 30 let bo material na voljo za ponovno vgradnjo, do takrat pa rudnik.
- ni se upoštevala energija za proizvodnjo in transport nafte. Ne drži. Upoštevala se je energija: "für die Förderung, für den
Transport und für die Raffinerie."
Zdaj pa še malo razdelaj svoje teze o benignosti CO2.
- po uporabi v avtomobilu ta baterija lahko služi še nadaljnih 20 let v hranilnikih Lahko. Ni pa nujno.
- surovine v baterijah se 100% reciklirajo. Seveda z vloženo energijo, ampak bistveno manj kot za prvo izdelavo. Ampak do tam je še daleč. Najprej 10 let v avtu, potem še "nadaljnih 20 let v hranilnikih", se pravi čez dobrih 30 let bo material na voljo za ponovno vgradnjo, do takrat pa rudnik.
- ni se upoštevala energija za proizvodnjo in transport nafte. Ne drži. Upoštevala se je energija: "für die Förderung, für den
Transport und für die Raffinerie."
Zdaj pa še malo razdelaj svoje teze o benignosti CO2.
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Vecina ki si kupi EV dela na letni ravni 30+kkm tak da 10let 300+kkm. Za do 15kkm se trenutno ne splaca EV, razen ce mas viska $$.stane napisal/-a:- vzeli so življensko dobo baterije 150.000km, kar je dobesedno smešno. 500.000km bi bila približno dobra številka Aha. Povprečen avto sicer naredi po 15.000km na leto, torej bo baterija pri 1/2 mio. km stara dobrih 33 let. Si prepričan, da bo še živa?
Ampak se da reciklirat. Izpuhov se ne da.stane napisal/-a:- surovine v baterijah se 100% reciklirajo. Seveda z vloženo energijo, ampak bistveno manj kot za prvo izdelavo. Ampak do tam je še daleč. Najprej 10 let v avtu, potem še "nadaljnih 20 let v hranilnikih", se pravi čez dobrih 30 let bo material na voljo za ponovno vgradnjo, do takrat pa rudnik.
CO2 sicer ni benigen ampak je problem, da ne upostevajo drugih plinov (npr: NOx zaradi katerih tepejo dizle) ampak samo CO2.stane napisal/-a:Zdaj pa še malo razdelaj svoje teze o benignosti CO2.
Drugi znajo biti precej bolj skodljivi kot CO2.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Ne vem, zmenite se.Hitch-Hiker napisal/-a: Vecina ki si kupi EV dela na letni ravni 30+kkm tak da 10let 300+kkm. Za do 15kkm se trenutno ne splaca EV, razen ce mas viska $$.
Debata ni o tem kaj se splača, niti ti nimaš statistike o "večini". Na netu najdeš ogromno EV starih po 5-6let, ki imajo 20.000km, pa zato še ne trdim, da ljudje z njimi delajo po 3 jurje na leto.
Ampak se da reciklirat. Izpuhov se ne da.
Kako, da ne? Izpuhe iz Šoštanja že leta recikliramo.
CO2 sicer ni benigen ampak je problem, da ne upostevajo drugih plinov (npr: NOx zaradi katerih tepejo dizle) ampak samo CO2.
Drugi znajo biti precej bolj skodljivi kot CO2.
DCT napisal/-a:CRF napisal/-a:Glede onesnaževanja je CO2 še najmanjši problem, pa se na žalost vsi ubadajo ravno z njim...
Točno to!
Pa vprašanje je,če je CO2 sploh problem ali je ravno obratno,torej da ravno brez njega nebi bilo življenja?...CO2 je neškodljiv plin,ki ga rastline itak potrebujejo za fotosintezo,tako da se postavlja vprašanje,kako bi rastline sploh funkcionirale,če bi ta plin zreducirali na nulo?
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Vsak lobij vleče na svojo stran, neodvisnih raziskav je bolj malo, vsako je namreč potrebno financirati in tukaj so potem lobiji.
Re: V Nemčiji trdijo, da e-avto onesnažuje bolj od dizla in navijajo za vodik ter zeleni metan
Nisem. Če ne bo, bo pač recilkirana.stane napisal/-a:Aha. Povprečen avto sicer naredi po 15.000km na leto, torej bo baterija pri 1/2 mio. km stara dobrih 33 let. Si prepričan, da bo še živa?
Tako je. Dokler ne bo baterij dovolj za vse potrebe celega sveta se pač izdelujejo. Materiala je več kot dovolj...Ampak do tam je še daleč. Najprej 10 let v avtu, potem še "nadaljnih 20 let v hranilnikih", se pravi čez dobrih 30 let bo material na voljo za ponovno vgradnjo, do takrat pa rudnik.
Kolikor sem uspel razbrat se je primerjava delala z izpusti nekega ICE avta z deklariranim CO2 izpustom.Upoštevala se je energija: "für die Förderung, für den
Transport und für die Raffinerie."
Za EV so naračunali 156-181 gramov CO2 na prevožen kilometer
Za avte je kolikor vem tudi tam nekje..., ampak brez proizvodnje nafte...
Vse kar je, je eden od toplogrednih plinov, seveda. Kot sem že zgoraj napisal, trenutno,v mestih, še najmanjši problem...Zdaj pa še malo razdelaj svoje teze o benignosti CO2.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek