Megan E-tech
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Megan E-tech
Včeraj sem bil na testni vožnji z meganom.
Če bi bila cena malo bolj ugodna (52k€) in dobavi rok krajši od 6-9 mesecev...
Cena 40 kWh modela se začne pri 36 k€ za 60 kWh model pa je treba odšteti od 44 k€ naprej
Če bi bila cena malo bolj ugodna (52k€) in dobavi rok krajši od 6-9 mesecev...
Cena 40 kWh modela se začne pri 36 k€ za 60 kWh model pa je treba odšteti od 44 k€ naprej
Re: Megan E-tech
Sem ga preizkusil v torek. Cena ga ubija (koga pa ne)...42,5+k z odbito subvencijo, da je solidno opremljen.
Drugače ga je pa fajn peljat. Dober občutek za in z volanom, dinamičen po ovinkih, vzmetenje meni zelo ok, dober kompromis med udobnostjo in športnostjo. Tih. Bolj kot M3 . Google lepo dela. Všeč mi je 22 kW polnjenje na AC. Je pa to sorazmerno majhen avto. Zadaj težko sedim pri 183 cm višine....
Drugače ga je pa fajn peljat. Dober občutek za in z volanom, dinamičen po ovinkih, vzmetenje meni zelo ok, dober kompromis med udobnostjo in športnostjo. Tih. Bolj kot M3 . Google lepo dela. Všeč mi je 22 kW polnjenje na AC. Je pa to sorazmerno majhen avto. Zadaj težko sedim pri 183 cm višine....
Re: Megan E-tech
Jst en k sedim tudi spredaj - velikost cliaMatej napisal/-a: ↑10 Nov 2022, 11:48 Sem ga preizkusil v torek. Cena ga ubija (koga pa ne)...42,5+k z odbito subvencijo, da je solidno opremljen.
Drugače ga je pa fajn peljat. Dober občutek za in z volanom, dinamičen po ovinkih, vzmetenje meni zelo ok, dober kompromis med udobnostjo in športnostjo. Tih. Bolj kot M3 . Google lepo dela. Všeč mi je 22 kW polnjenje na AC. Je pa to sorazmerno majhen avto. Zadaj težko sedim pri 183 cm višine....
Re: Megan E-tech
Sam sem tudi bil na testni vožnji s 60KWh modelom (najmočnejši motor - Techno varianta) in menim, da je za to, kar ponuja predrag. Nobenih pripomb nimam glede vožnje, kvalitete notranjosti, vendar pa da dam 42k za avto, ki je malo večji od ZOE, s tem da je zadaj zelo utesnjen in da ima izjemno majhno zadnje okno... ne vem. V njem sem se počutil utesnjeno tudi za volanom. Prtljažnik naj bi imel 400l prostora, ampak gre za zelo globok prtljažnik in nisem prepričan če je tudi uporaben. Prav tako ko daš sedeže dol, je ena grda stopnica, tako da kakšni daljši predmeti (npr smučke gredo težko noter).
Za dodatnih par tisočakov dobiš v tujini Teslo Model Y, ki je neprimerno boljši avtomobil.
Če bi bila cena tega avtomobila okoli 35k EUR, potem bi resno razmislil o njem.
Za dodatnih par tisočakov dobiš v tujini Teslo Model Y, ki je neprimerno boljši avtomobil.
Če bi bila cena tega avtomobila okoli 35k EUR, potem bi resno razmislil o njem.
Re: Megan E-tech
Sam sem bil tudi na konkretnem testu z njem in moram pohvalit nekaj stvari:
- zelo dobri sedeži z možnostjo masaže,
- zelo tih na AC,
- google system deluje tako, kot bi si želel v vsakem avtu,
- zelo lepo narejen znotraj.
Glavna kritika je cena in da ni opcije največje baterije CMF-EV platforme. Škoda, ker je niso ponudili. Napovedujejo sicer prihod še nekaj novih modelov, vendar večino SUV/crossover varianta. Pogrešam Laguno EV.
- zelo dobri sedeži z možnostjo masaže,
- zelo tih na AC,
- google system deluje tako, kot bi si želel v vsakem avtu,
- zelo lepo narejen znotraj.
Glavna kritika je cena in da ni opcije največje baterije CMF-EV platforme. Škoda, ker je niso ponudili. Napovedujejo sicer prihod še nekaj novih modelov, vendar večino SUV/crossover varianta. Pogrešam Laguno EV.
OVE, OVE, OVE
Re: Megan E-tech
Ma kaj ne vidiš da načrtno ne delajo sedanov ker bi melo preveč učinkovitosti Al kako si razlagaš vse OEM, z izjemo HY kater se nekaj trudi pa tud zafrkne.Pogrešam Laguno EV.
Re: Megan E-tech
Za poletje '23 je napovedan facelift trojke, nižja cena in poraba.Ma kaj ne vidiš da načrtno ne delajo sedanov ker bi melo preveč učinkovitosti
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Megan E-tech
Ne iščem razlage, samo izražam svoje čustvo o pogrešanju neke verzije Renault EV limuzine/sedana. Kaj in zakaj nekaj delajo firme (in določeni idiotski predstavniki nekaterih firm) ni moja stvar, ker nisem ne lastnik, ne deležnik v teh firmah
OVE, OVE, OVE
Re: Megan E-tech
Precej potencialnih EVjev, ki bi jih rad mel v garaži se je že zvrstilo .. od navadne serijske ActiveE i.e. BMW kupe serije 2 namesto i3 skropucala. Kakšen lušten elektrificiran A5 (z nedebilnim softverom in neabsurdno porabo in brez norčevanja iz kupcev s poimenovanjem DREK - etron), 4WS laguna coupe EV bi bla zame nobrainer, limuzinska laguna II je še vendo v sladkih spominih itd.
Ampak potem se človek zbudi inlahkokupisamotokarizdelujejoinprodajajo ...
Ampak potem se človek zbudi inlahkokupisamotokarizdelujejoinprodajajo ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Megan E-tech
Sem ga tudi sam testiral, dobil sem ga za cel dan. Ne kupujem nov avto, ker pa sem bil itaq nad avtom navdušen sem pregledal splet, da primerjam ceno. Za techno opremo EV60 160kW optimum charge sem dobil ponudbo 44k€,toplotna, gretje baterije,...
Me zanima vaš predlog kaj bi kupiti v tem rangu, da bi bilo boljše,... id3? Kona? Born? Eniaq? Je sploh primerjava možna tudi če izuzamemo videz?
Me zanima vaš predlog kaj bi kupiti v tem rangu, da bi bilo boljše,... id3? Kona? Born? Eniaq? Je sploh primerjava možna tudi če izuzamemo videz?
Re: Megan E-tech
ID.3 sigurno po kvaliteti notranjosti ni primerjava, tudi Born ne bi rekel. Škodo nisem testiral. Notranjost je bolj dodelana na nivoju Ioniq 5. Tako da raje primerjaj s tem avtom. Je pa Ioniq večji. Ne vem kako bi izgledal 308 notri in Astra, ampak bodo imeli pa kar nekaj 10km manjši doseg. MG tudi odpade, potem pa že zmanjka podobnih modelov.
OVE, OVE, OVE
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek