sluk napisal/-a: ↑19 Jun 2021, 13:00
...
Naslednje kar bomo fasali pa je t.i. "satelitski sistem" --->digitaliziran zaprt cestninski sistem. V končni fazi bo to lahko sekcijski nadzor hitrosti po kompletnem AC sistemu
A ni to najbolj pravično?
Aja ne... ker potem bodo revni penzionerji, ki se cele fijakajo naokrog in so bili letos že vsaj trikrat na Jadranu, plačali več cestnin od tukaj tako opevanega bogatuna, ki dneve preživi na sestankih in službenih poteh...
Si bo treba nekaj drugega zmislit, da bo uboga raja imela dovolj za dobre klimatizirane avte za čakanje v kolonah, kot npr. danes
A pravično tako, da si izmislijo neko ceno za prevožen km na AC in furajo monopol? Potem pričakujem AC brez zastojev oz. zelo prilagojen cenik prevoženega kilometra glede na pretočnost prometa. Tudi kakšno odškodnino, v primeru zamude zaradi ometa, ki je padel iz mostu nad AC in podobne zadeve.
Glede na prezentacijo bo imel novi Megane doseg 580km po WLTP. Ne piše sicer velikost baterije, vendar glede na to, da bodo uporabili Nissanovo CMF-EV (Renault je razvil CMF-BEV za A in B segment), potem gre za 90kWh baterijo (87kWh razpoložljive kapacitete). Verjetno več od tega do javne predstavitve septembra ne bomo izvedeli.
Strateško se Renault "cepi" na EV in ICE del. EV divizija bo imenovana Ampere in vabi v tehnološko sodelavo, ICE (in HEV) del pa dobiva zagon tudi s sodelovanjem z Kitajskim Geely-em.
Avrelij napisal/-a: ↑09 Nov 2022, 17:35
Strateško se Renault "cepi" na EV in ICE del. EV divizija bo imenovana Ampere in vabi v tehnološko sodelavo, ICE (in HEV) del pa dobiva zagon tudi s sodelovanjem z Kitajskim Geely-em.
Torej namerava imeti renault leta 2031 20% elektricnih vozil?
Torej nameravajo cez slabih 10 let prodati 1/3 prodanih tesel danes? Pa se to so plani...
Torej namerava imeti renault leta 2031 20% elektricnih vozil?
Kater bedak bo pa pokupu tisih 80% neEV? Sestradani afričani?
Delež EV bo blizu 100%, absolutna cifra pa moogoče 3x višja kot sedaj.
Firma prisilno združena s Peugeotom+Citroenom in nacionalizirana (da se financira iz davkov) zarad sindikatov in 'ohranitve delovnih mest'.
Avrelij napisal/-a: ↑09 Nov 2022, 17:35
Strateško se Renault "cepi" na EV in ICE del. EV divizija bo imenovana Ampere in vabi v tehnološko sodelavo, ICE (in HEV) del pa dobiva zagon tudi s sodelovanjem z Kitajskim Geely-em.
V predstavitvi so napovedali še nekaj novih modelov (že znani Scenic, nekaj drugih modelv C in D segmenta) ter več info o prihodnji Alpine garaži. Zgleda da sta Rossi in De Meo ljubitelja velikih krav, vsaj glede na to, kar so govorili. Lahko pa da nas presenetijo s kakšno družinsko limuzino.
Torej nameravajo cez slabih 10 let prodati 1/3 prodanih tesel danes? Pa se to so plani...
Jup, in to čist direkt povedano:
Ampere naj bi po načrtih v drugi polovici leta 2023 uvrstili na pariško borzo, do leta 2031 pa naj bi dosegel letno proizvodnjo milijon električnih vozil
Pradaja ICE ne 4x več ampak prej 4x manj i.e. omembe nevredno.
Kontrolirana samoukinitev firme v živo.