Če bo zračno vzmetenje, sploh ne boš vedel kakšen presek pnevmatik imaš.Franci napisal/-a: https://avto.finance.si/8967086/Taksen- ... af480c97b9
Jaz se že veselim - edino kar mi ne gre skupaj so kolesa.
Ne razumem, kako lahko naredijo varčen avto potem dajo pa pnevmatike 245/40 ZR 20.
Presek pnevmatik 40 ni ravno prispevek h francoskemu udobju.
Renault novosti
Re: Renault novosti
Re: Renault novosti
Tale zadeva mi je zelo všečFranci napisal/-a: https://avto.finance.si/8967086/Taksen- ... af480c97b9
Jaz se že veselim - edino kar mi ne gre skupaj so kolesa.
Ne razumem, kako lahko naredijo varčen avto potem dajo pa pnevmatike 245/40 ZR 20.
Presek pnevmatik 40 ni ravno prispevek h francoskemu udobju.
optimizacija, optimizacija, optimizacijaRenaultovi inženirji so razvili optimiziran krogotok vodnega hlajenja motorja, baterije in prostora za potnike. Sistem za vračanje energije ERS (Energy Recovery System) prestreza toploto elektromotorja in akumulatorja, da z njo ogreva potniški prostor brez porabe energije iz baterije, s tem pa poskrbi, da doseg avtomobila ni okrnjen zaradi nizke zunanje temperature. Razpoložljiva energija je tako izkoriščena do najvišje stopnje.
OVE, OVE, OVE
Re: Renault novosti
Evo, počasi prihajajo tudi ven slike, kaj naj bi bilo predstavljeno maja. Na žalost vsak medij po svoje piše o specifikacijah.
OVE, OVE, OVE
Re: Renault novosti
Prav neverjetno, kako annoyingly težko je priti do kakšnih oprijemljivih podatkov o prihajajočih ZE vozilih tega proizvajalca. MeganE mi je glavni kandidat za nakup vozila naslednje leto, moral bi biti predstavljen v maju, a je Renault na vseh frontah neverjetno tiho. V zadnjem času razen Renault Talk s 3 diskretnimi slikami vozila nič oprijemljivega.
Na PushEVs smo malo špekulirali, da bi znala bit famozna "flattest battery" za prihajajočega Megana od LG NCMA, kot jo bo začel uporabljati tudi Tesla. Ampak to so samo špekulacije.
Neke strani objavljajo svoje renderje nove Renault 4, ki bo šla v promet 2025, ampak to je spet vse unofficial. Pa iskreno tudi precej neprivlačno:
Na PushEVs smo malo špekulirali, da bi znala bit famozna "flattest battery" za prihajajočega Megana od LG NCMA, kot jo bo začel uporabljati tudi Tesla. Ampak to so samo špekulacije.
Neke strani objavljajo svoje renderje nove Renault 4, ki bo šla v promet 2025, ampak to je spet vse unofficial. Pa iskreno tudi precej neprivlačno:
OVE, OVE, OVE
Re: Renault novosti
Renault bi lahko lepo potegnil voz, ker je bil med prvimi z ZOE, sam je vse zašušmaril z najemom baterij. Poznam precej ljudi, ki so mu to politiko zamerili do te mere, da so odšli k drugim znamkam
Pri dostavnikih ala kangoo bi tudila lahko haral, lahko bi tudi z EV Dacio na trgu bil med prvimi pri nizkocenovcih, ampak ne
Pri dostavnikih ala kangoo bi tudila lahko haral, lahko bi tudi z EV Dacio na trgu bil med prvimi pri nizkocenovcih, ampak ne
Re: Renault novosti
Ghosna so praktično nataknili na kol... presenečeni?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Renault novosti
Kaj ko bi naredili še en podforum za Megane E-tech?
https://siol.net/avtomoto/novice/renaul ... oto-554189
https://siol.net/avtomoto/novice/renaul ... oto-554189
Re: Renault novosti
Just another SUV bo to očitno...
Edit: upam, da bo vsaj R5 e (tech?) podoben konceptu, da se ne bodo zadnji moment spominili, da bi ga bilo fajn dvignit za kakšnih 15 cm.
Edit: upam, da bo vsaj R5 e (tech?) podoben konceptu, da se ne bodo zadnji moment spominili, da bi ga bilo fajn dvignit za kakšnih 15 cm.
Re: Renault novosti
Komaj čakam dan, ko bodo prevelike, previsoke in pretežke krave dodatno obdavčene.
Re: Renault novosti
Ja, vse nad 1600 kg, širše od 160 cm, daljše od 420 cm, višje od 140 cm bi blo treba nabit 500% davek.
Pa za vsak dodaten sedež še 50% zraven. Pa za vlečno kljuko dodatnih +200%
Tko, da bo pravično.
Pa za vsak dodaten sedež še 50% zraven. Pa za vlečno kljuko dodatnih +200%
Tko, da bo pravično.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Renault novosti
Pri EV je čisto enostavno, ko bo prišlo do množičnosti in ne bo več kaj pobrati pri ICE, daš davek/letno dajatev.. na velikost baterije.
- Če je velika baterija v majhnem lahkem vozilu, pomeni da lastnik dela veliko km, naj plača več za uporabo cest.
- Če je velika baterija v potratni opeki od SUV, naj se luksuz plača.
- Če je majhna baterija v velikem SUV, takega pustiš pri miru, ker se je itak nategnil z nakupom
- Če je majhna baterija v majhnem lahkem vozilu, očitno gre za plebsa brez denarja, takega se pusti pri miru
- Če je velika baterija v majhnem lahkem vozilu, pomeni da lastnik dela veliko km, naj plača več za uporabo cest.
- Če je velika baterija v potratni opeki od SUV, naj se luksuz plača.
- Če je majhna baterija v velikem SUV, takega pustiš pri miru, ker se je itak nategnil z nakupom
- Če je majhna baterija v majhnem lahkem vozilu, očitno gre za plebsa brez denarja, takega se pusti pri miru
Re: Renault novosti
Usi rinejo na segment kater je vedno bolj zafilan in ja pač vse je na zalogi tko da nevem zakaj ne sprobajo kaj druzga zafilat.
Re: Renault novosti
@Gasper se pošteno strinjam s tvojim razmišljanjem - a država ima drugačnega - vedno se največ davka pobere na množici zato ni za sanjat, da bodo voznike z malimi baterijami in malimi EV-ji pustili pri miru in neobdavčene - ko jih bo / nas bo veliko nas bodo vse privili - že najdejo način - jim nebi dajal namigov, jih je že Petrol pobral zadosti
Re: Renault novosti
Tale point glede napačnega označevanja Megana kot SUV je totalno zgrešen:
Višina posameznega vozila:
MeganE: 1505mm
e-C4: 1525 mm
Leaf: 1540mm
Born: 1549mm
ID.3: 1552mm
(trenutni Megane: 1360 mm, trenutni Captur: 1619 mm, ID.4: 1636 mm, Model 3: 1440mm)
Dejstvo je pa, da so EV hatchback vozila nekaj višja in pa seveda krajša. Če bi veljala domneva SUV, potem bi moral biti avto precej daljši od 4,2m in tudi višji. Avto je višji od klasičnega Megana za 14,5cm, od tega je baterija 11 (kar je sicer lep dosežek). Navadit se bo treba, da so pač EV-ji malenkost višji, ker imajo pod ritjo baterije.
Se pa strinjam, da naredimo novo temo, ker avto je pred vrati. V Parizu se že vozi:
Višina posameznega vozila:
MeganE: 1505mm
e-C4: 1525 mm
Leaf: 1540mm
Born: 1549mm
ID.3: 1552mm
(trenutni Megane: 1360 mm, trenutni Captur: 1619 mm, ID.4: 1636 mm, Model 3: 1440mm)
Dejstvo je pa, da so EV hatchback vozila nekaj višja in pa seveda krajša. Če bi veljala domneva SUV, potem bi moral biti avto precej daljši od 4,2m in tudi višji. Avto je višji od klasičnega Megana za 14,5cm, od tega je baterija 11 (kar je sicer lep dosežek). Navadit se bo treba, da so pač EV-ji malenkost višji, ker imajo pod ritjo baterije.
Se pa strinjam, da naredimo novo temo, ker avto je pred vrati. V Parizu se že vozi:
OVE, OVE, OVE
Re: Renault novosti
French media reports that in addition to the 60 kWh battery, the Renault Mégane E-Tech Electric is also expected to come with 40 and 87 kWh battery options, for WLTP ranges around 300 and 600 km, respectively.
Špekulira se, da bodo prevzeli NCMA baterije, ki jih bo začela uporabljati tudi Tesla. Vsaj za ta veliko baterijo, kjer naj bi bilo možno dobiti tudi AWD. Uradna predstavitev naj bi se zgodila septembra na sejmu v Munchen-u. Če ne bo cena šla v svetove, kot pri Hyundai in Kia, bo tole resen tekmec drugo leto ID.3 in ID.3 za vnovičen prevzem prestola najbolj prodajanega modela v EU.The good news is that with a common on-board charger the new powertrain will be more reliable and efficient. The not so good news is that a simple – but often unreliable – 22 kW on-board charger will no longer come as standard in Renault’s electric cars.
OVE, OVE, OVE
Re: Renault novosti
Po izgledu je megane vsekakor SUV-iš, čeprav je "samo" 151 cm visok, SUV ali wannabe SUV trend bo najkasneje z množično elektrifikacijo spet pozabljen. Raje naj bo avto 5-10 cm nižji, limuzinske oblike in bo s tem potreba bo 100 kWh bateriji za 450 km realnega dometa odpadla, 80 bo čez glavo. Kot recimo ravnokar predstavljen bmw i4, tesla 3, pogojno Y.
Re: Renault novosti
Oblikovni trend je šel nekaj časa v smeri kategoriziranja SUV (mestni terenci). S časom pa so se SUV-i prehajali ali v nekaj kar jim avtomobilski svet pravi SAV (križanci), in še nadalje v kategorijo CAV. Prvi so bili cenejši nadomestki za nekoga, ki si je želel videti kot voznik, ki zmore vse, drugi so bili podoben nadomestek za prve, in sicer za tiste, ki jim je pozimi sneg v klancu edino srečanje s terensko vožnjo, tretji pa se samo oblikovno nekoliko sili med SUV-e, je pa všečen in dober kompromis za tiste ki radi sedejo malo višje in se počutijo v njem samozavestno.
Predvsem zadnje je odkrila avtoindustrija in nam sedaj s tem streže.
Predvsem zadnje je odkrila avtoindustrija in nam sedaj s tem streže.
Re: Renault novosti
Na 2. sliki je nekaj, kar za vsako ceno hoče izgledati kot SUV. BEV naj pač ne bo SUV, vsak tak ljudski ne, ki naj bi bil prvi avto pri hiši...čisto oksimoronovstvo. Drugo so 100k+ EUR vozila, kot je originalni e-tron ali pa tesla X za tistih nekaj posebnežev, ki si jih lahko privoščijo.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek