Clio e-tech

Zoe, Twizzy in Kangoo Z.E.
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2960
1066
1306

Re: Trenutno stanje javnih polnilnic

Odgovor Napisal/-a bvs »

Simpl. Folk bo to videl in prenehal kupovati EV. Če je državi kaj do elektromobilnosti, bo poskrbela, da bodo polnilnice delale ali pa se bomo vozili dalje na dinozavre.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Trenutno stanje javnih polnilnic

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Nujna posledica.
In cinik kakor sem, v tem ne vidim slučaja ampak premišljeno strategijo.
Podobno kot gravž dizajn i3, Leaf, MiEV. Absurdno majhne baterije ali baterije brez ustreznega hlajenja.

Zato niti pod razno svojega denarja ne mislim dajat firmam s tako očitnim namenom sabotaže prehoda na EV.
EV+PV entuziast
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: Trenutno stanje javnih polnilnic

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Nič ne bo hudega. Večina polnilnic bo pač postala plačljivih na tak ali drugačen način. Zastojnkarstva pač več ne bo. Saj pri Gremo na elektriko je že temu tako. Ko bo povprečna zasedenost slednjih zrastla, bo Elektro Ljubljana s temi polnilnicami že lepo v profitu, kak Gen-i, ki to nudi za svoje "zastojn", bo pa začel računat kWh in naročnino.

Če je polnilnica prav narejena, bo pa tudi zdržala 20 let z zelo malo investicijami. Kable itak sami vlačimo zraven.
V principu se bo brez težav lahko delalo s tem profit, pa ne rabimo Ionity cen.
Hitre DC polnilnice pa tudi pridejo v večjih količinah, nič bat. Samo Norveško poglejte, pa bo jasno kaj bo pri nas čez 5 let.

Prodaja EV pa dolgoročno ne bo upadla, ker preprosto ne more. Ker EU tako stiska proizvajalce vozil glede CO2, da je elektrifikacija edina pot zanje.

Tesla je pa balon, baloni pa enkrat počijo. Potem pa domnevam, da bodo tudi njihove super-polnilnice "odklenjene" na bilokateri Master Card, denarja se pa ne brani noben, sploh če imaš nizko stopnjo zasedenosti polnilnih mest.
bvs, vitro
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2960
1066
1306

Re: Trenutno stanje javnih polnilnic

Odgovor Napisal/-a bvs »

warpedone napisal/-a:Nujna posledica.
In cinik kakor sem, v tem ne vidim slučaja ampak premišljeno strategijo.
Podobno kot gravž dizajn i3, Leaf, MiEV. Absurdno majhne baterije ali baterije brez ustreznega hlajenja.

Zato niti pod razno svojega denarja ne mislim dajat firmam s tako očitnim namenom sabotaže prehoda na EV.
Nobene sabotaže ni. Tako bo, kot bo rekla politika. Da ne bo pomote, ne naša. Mi samo kimamo.

Vidim, da se Petrol trudi na tem področju, so odzivni, sodelujejo tudi na forumu. Imajo AC polnilnice, ki so zaenkrat free in DC za plačat. Če bo zraven Petrolove DC polnilnice še DC polnilnica drugega proizvajalca, se bom odločil za Petrolovo. Po principu daj-dam.
Sebastijan
Uporabniški avatar
domina
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 158
Avto: e-golf 2020
169
265

Re: Trenutno stanje javnih polnilnic

Odgovor Napisal/-a domina »

Stromcek napisal/-a: Pred kratkim sem bil nekaj dni v Portorožu. V centru na Petrolovi 2x22kW polnilnici deluje samo ena vtičnica. Ampak zanimivo, ta drugi parking je bil v teh dneh, kadarkoli sem šel mimo, zaseden; dva dni zaporedoma z eno celjsko Plugin Panamero, s kablom vtaknjenim v pokvarjeno vtičnico. Drugič pa z rdečo bolgarsko Teslo S; no, tisti se niti s kablom ni trudil... (mimogrede, kdo od tu ? ).

Torej... če bomo želeli red, bomo morali tudi EVjevci kmalu začeti plačevati čas parkiranja in/ali porabljeno elektriko. Brez tega bo na polnilnicah kmalu popoln kaos...
v Portorožu je absolutni zmagovalec en z modrim ioniqom... 14 dni v sredini avgusta je bil parkiran na polnilnem mestu s kablom ali brez praktično v 80% primerih, ko sem šla mimo - to pomeni čez cel dan. jaz pa s prazno baterijo, ker je app kazal da je polnilnica prosta.
sedaj mi vsakokrat, ne glede na lokacijo, ko vidim ioniqa v taki modri barvi, podzavestno naraste pritisk.
Ogo, FV-EV
vitro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 177
Kraj: Dobrova
Avto: Ioniq fl
118
125

Re: Trenutno stanje javnih polnilnic

Odgovor Napisal/-a vitro »

Enkrat sem nekje na forumu videl, da obstajajo neka opozorila, katera zatakneš za vetrobransko steklo.
Ampak določenim bumbarjem tudi tona listkov ne bo pomagala, ampak samo kazen. Bodisi v obliki plačila, ali škode na avtu (npr precvikan kabel).
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Trenutno stanje javnih polnilnic

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Sistem se podre, ker ga postavljajo taki, ki (se delajo, da) ne vidijo 2m pred seboj.

Kakšni smo ljudje, je kristalno jasno.
Pri dizajnu sistema se naše slabosti lahko upošteva v plus ali pa v minus, odvisno kakšen je pravi cilj.
Če želi, da sisem uspe, potem bo naše znane pomankljivosti izkoristil tako, da bo sistem od njih profitiral.
Že želi, da ne uspe, ga bo pač naredil tako, da bodo naše slabosti "krive" za njegov propad, on pa "nič kriv".

Kakšen občutek imate, kakšne cilje zasledujejo postavljalci obstoječih sistemov?
Želijo, da EV uspe?
Ne?
Zakaj potem njhovo hinavščino nagrajujete s svojim denarjem?
Zadnjič spremenil warpedone, dne 07 Sep 2020, 10:17, skupaj popravljeno 1 krat.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
amaterB
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 554
Kraj: Slovenija
Avto: e-up! (od žene)
315
190

Re: Trenutno stanje javnih polnilnic

Odgovor Napisal/-a amaterB »

Mogoče bi pa morali zastonj javne polnilnice sploh prepovedat? V smislu, če dobiš javni denar za postavitev, ni dovolj, da jo postaviš, ampak moraš tudi poskrbeti za dolgoročno finančno vzdržnost in pokzati, da boš zainteresiran, da polnilnica deluje. Potem bo normalna cenovna konkurenca (trenutno težko konkuriraš zastonjskim) in priročni načini plačevanja.
matija
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Trenutno stanje javnih polnilnic

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> (trenutno težko konkuriraš zastonjskim)

Jup. Tolk o "iskrenih" motivih politike ... čistov vedno ni vsakič je politika kupljena s strani dost bogatih lobijev.
bvs, EV+PV entuziast
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2960
1066
1306

Re: Trenutno stanje javnih polnilnic

Odgovor Napisal/-a bvs »

Dobr dobr. Elektromobilnosti ni več mogoče ustaviti. Preveč je denarja zmetanga v ta projekt. Mislim, da je nam vsem to jasno.
Brihtol
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Trenutno stanje javnih polnilnic

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Ustavitev je 'strawmen', bogato se financira in dogaja upočasnitev.
Širjenje EV gre in bo šlo v sunkih. Za pričakovat je 'streznitev', ko se bo veliko sedanjih obljub izkazalo za prazne.
Precej polnilnih 'omrežij' je že propadlo, še več jih še bo.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
319
218

Re: Clio e-tech

Odgovor Napisal/-a Brihtol »

Nekoč je imel Renault idejo, da bi BEV v EU imeli po velikosti standardizirane baterije, ki bi jih menjali, kot plinske jeklenke na obstoječih bencinskih servisih. Robot bi izpraznjeno baterijo zamenjal z napolnjeno v minuti in za uporabnike bi bil prehod na BEV manj stresen. Mala vozila bi uporabljala eno baterijo, zmogljivejša dve ali več. Poleg tega bi veliko število enakih baterij bistveno pocenilo proizvodnjo. Izpraznjene baterije bi se polnile nadzorovano in počasi, kar bi jim podaljšalo življenjsko dobo.

Žal se Francoski in Nemški proizvajalci niso mogli zediniti glede velikosti in kapacitete standardiziranih baterij, prav tako ne glede izvedbe robotizirane menjave baterij. Le ugibamo lahko zakaj...
Trenutno slaba infrastruktura, bo sicer postala boljša a dražja, zato bo počasno polnjenje doma, preko noči, še vedno najugodnejša in najudobnejša rešitev za tiste, ki imajo to možnost.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: Clio e-tech

Odgovor Napisal/-a warpedone »

to ni bila le ideja ampak tudi firma in omrežje menjalnih postaj... Projekt Beter Place, šef je bil bivši SAPovec Shai Agassi.

Praksa je pokazala, da ta ideja ne paše v naš svet... bankrot po parih letih.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2960
1066
1306

Re: Clio e-tech

Odgovor Napisal/-a bvs »

Bo Gen-i prevzel. Sam naj jih postavijo.
Ogo
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2917
2218
3476

Re: Clio e-tech

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Brihtol napisal/-a:Nekoč je imel Renault idejo, da bi BEV v EU imeli po velikosti standardizirane baterije, ki bi jih menjali, kot plinske jeklenke na obstoječih bencinskih servisih. Robot bi izpraznjeno baterijo zamenjal z napolnjeno v minuti in za uporabnike bi bil prehod na BEV manj stresen. Mala vozila bi uporabljala eno baterijo, zmogljivejša dve ali več. Poleg tega bi veliko število enakih baterij bistveno pocenilo proizvodnjo. Izpraznjene baterije bi se polnile nadzorovano in počasi, kar bi jim podaljšalo življenjsko dobo.

Žal se Francoski in Nemški proizvajalci niso mogli zediniti glede velikosti in kapacitete standardiziranih baterij, prav tako ne glede izvedbe robotizirane menjave baterij. Le ugibamo lahko zakaj...
Trenutno slaba infrastruktura, bo sicer postala boljša a dražja, zato bo počasno polnjenje doma, preko noči, še vedno najugodnejša in najudobnejša rešitev za tiste, ki imajo to možnost.
Tudi Musk je demonstriral to idejo v živo (celo primerjal jo je s točenjem goriva na bencinski). Mislim, da je tesla nekaj menjalnih postaj celo odprla, pa jih potem tiho ukinila. Praksa je pokazala, da ta ideja ne paše v naš svet...
Brihtol
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 171
319
218

Re: Clio e-tech

Odgovor Napisal/-a Brihtol »

SimonZed napisal/-a:
Brihtol napisal/-a:Nekoč je imel Renault idejo, da bi BEV v EU imeli po velikosti standardizirane baterije, ki bi jih menjali, kot plinske jeklenke na obstoječih bencinskih servisih. Robot bi izpraznjeno baterijo zamenjal z napolnjeno v minuti in za uporabnike bi bil prehod na BEV manj stresen. Mala vozila bi uporabljala eno baterijo, zmogljivejša dve ali več. Poleg tega bi veliko število enakih baterij bistveno pocenilo proizvodnjo. Izpraznjene baterije bi se polnile nadzorovano in počasi, kar bi jim podaljšalo življenjsko dobo.

Žal se Francoski in Nemški proizvajalci niso mogli zediniti glede velikosti in kapacitete standardiziranih baterij, prav tako ne glede izvedbe robotizirane menjave baterij. Le ugibamo lahko zakaj...
Trenutno slaba infrastruktura, bo sicer postala boljša a dražja, zato bo počasno polnjenje doma, preko noči, še vedno najugodnejša in najudobnejša rešitev za tiste, ki imajo to možnost.
Tudi Musk je demonstriral to idejo v živo (celo primerjal jo je s točenjem goriva na bencinski). Mislim, da je tesla nekaj menjalnih postaj celo odprla, pa jih potem tiho ukinila. Praksa je pokazala, da ta ideja ne paše v naš svet...
Mislim, da večina razmišlja o velikem biznisu z DC polnilnicami, takoj ko bo presežen nek prag uporabnikov. Ne bom presenečen če bo elektrika na DC polnilnicah v nekaj letih presegla stroške goriva za ICE.
Argo123, bvs
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 953
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
2689
1163

Re: Clio e-tech

Odgovor Napisal/-a Stromcek »

Brihtol napisal/-a: Mislim, da večina razmišlja o velikem biznisu z DC polnilnicami, takoj ko bo presežen nek prag uporabnikov. Ne bom presenečen če bo elektrika na DC polnilnicah v nekaj letih presegla stroške goriva za ICE.
Jih je že zdavnaj... Ionity, 0,79€ / kWh, kar pomeni pri avtocestnih hitrostih okrog 16€ / 100 kilometrov
Z dizlom pri isti hitrosti zvoziš trenutno v centralni Evropi za polovico...
Brihtol, bvs, prijazen, CRF, EVH, Matej, darjan
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: Clio e-tech

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

To je tudi eden glavnih razlogov zakaj EVji ne dišijo velikim firmam, sploh sedaj, ko ima vsak lahko svojo SE - težje je pristavljat seske

Pa ne mislit, da se s prodajo kWh na polnilnicah dobro zasluži, ali da ima kdo profit (morda le na začetku s kako subvencijo). Več ali manj so polnilnice nedonosna zadeva, vsaj po teh cenah sedaj.
Maybe
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 730
515
76

Re: Clio e-tech

Odgovor Napisal/-a Maybe »

Lahko jo ima, je pa večina nima. Take cene na DC so precej velika bremza pri širitvi EV. Bolj redke, bolj nesigurne in še dražje. Samo entuziast kupi EV, če je dolgoprogaš.
ericsson
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 107
91
18

Re: Clio e-tech

Odgovor Napisal/-a ericsson »

Še nedolgo nazaj je bila cena 3F domače polnilnice 1800€. Sedaj se je cena s povečanjem trga že prepolovila. Še malo, in se bo prepolovila ponovno, ker so marže še vedno 100%.

Glede na malo število hitrih DC polnilnic, domnevam, da imajo že samo ceno popolnoma nerealno. Ko bo masovna proizvodnja in konkurenca tudi tukaj oklestila ceno za 80%, ostane nato še problem priključne moči. Mislim da v kratkem ni za pričakovati nekega drastičnega znižanja cene hitrega polnjenja.
warpedone
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Renault Z.E.”