Renault Mégane E-TECH Electric
Re: Renault Mégane E-TECH Electric
Po tujini se že kar pridno prodaja, prihaja med top 10 po več trgih. Tako da verjetno jeseni tudi pri nas večja zaloga. De Meo je pozimi najavil, da nekako računajo umiritev razmer dobav nekje v H2. To pomeni, da bi moralo biti 2023 manj noro (čeprav nisem ravno optimist pred 2024)
OVE, OVE, OVE
Re: Renault Mégane E-TECH Electric
V Avstriji jih imajo zagotovo na voljo za testne vožnje, kar nekaj se jih vidi na cestah od avtohiš. Če dajo nekoč standardnih 20 % popusta, bi se dobilo za 40k all-in kar spodoben avto. Če ga še ne dajo, ga bodo kmalu morali...
Re: Renault Mégane E-TECH Electric
Meni je vseeno, ampak dejstvo je, da tistih za 50k EUR all-in brez izdatnega popusta ne bodo dosti prodali. Tako kot tudi ne osnovnih modelov s ceno od 35k s s 40 kWh baterijo.
Re: Renault Mégane E-TECH Electric
Smešni so teli Megani s 40kwh baterijami v primerjavi z Zoe ki ima 52kwh in posledično doseg…pod 50kwh ne pogledam več EV, lahko samo kakšne začetnike fopajo
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 216
- Kraj: NM
- Avto: Renault Zoe R135 & Škoda Enyaq 85 2024 (v prihodu)
-
16152
Re: Renault Mégane E-TECH Electric
rgornik napisal/-a: ↑08 Avg 2022, 12:46 Po tujini se že kar pridno prodaja, prihaja med top 10 po več trgih. Tako da verjetno jeseni tudi pri nas večja zaloga. De Meo je pozimi najavil, da nekako računajo umiritev razmer dobav nekje v H2. To pomeni, da bi moralo biti 2023 manj noro (čeprav nisem ravno optimist pred 2024)
Trenutno sem na Krfu v Grčiji in sem v zadnjih 3 dneh videl 2 z italijansko tablico. Po mojem sta napolnila na italijanski strani, ker tukaj nisem nikjer videl kake polnilnice. Razen šuko seveda . Plugshare jih sicer pokaže 8 na celem otoku.
Skratka, očitno se prodajajo in dobavljajo…
Re: Renault Mégane E-TECH Electric
Prodali jih bodo toliko, kot jih bodo lahko naredili. Pa nima veze, ali bo cena 50k€, ali celo več. Takšne so pač trenutne razmere na trgu.
Re: Renault Mégane E-TECH Electric
Glede na statistiko, da povprečen Slovenec dnevno prevozi manj kot 40km, je tudi 10kWh baterija več kot dovolj .
Re: Renault Mégane E-TECH Electric
Ja statistika je eno, praksa pa drugo, mogoče boš razumel ko boš nekaj časa vozil EV.
Re: Renault Mégane E-TECH Electric
Abejžno?
BTW, iz česa si pa sklepal, da ne vozim EVja?
Re: Renault Mégane E-TECH Electric
Sej zato sem napisal mogoče
- evpolnilnice
- EV specialist
- Prispevkov: 756
- Avto: KIA eNiro 64kWh, citroen e-jumpy, kangoo e-tech
-
575405
Re: Renault Mégane E-TECH Electric
Malenkost boljši Leaf je osnovna različica z 40kWh baterijo in enofaznim polnenjem.
Re: Renault Mégane E-TECH Electric
Drži, tisti s 3F (super da je 22 kw) je takoj 41k, baterija (vsaj hlajena je) še vedno 40 kWh, ampak vsaj TČ se pri vseh da doplačat za 800 EUR. Na primerjalnem testu ÖAMTC so bili sicer nad avtom kot celoto navdušeni in je prepričljivo pometel s konkurenco ID3 in kono: https://ereader.autotouring.at/publishe ... 75#page/29
Re: Renault Mégane E-TECH Electric
Za nas, ki smo nemško nepismeni, kakšno pa ima porabo ta megan, da je pometel z Kono?
Re: Renault Mégane E-TECH Electric
V nemščini nepismeni? A nisi ti iz totega Maribora, darjan? Sicer je poraba zapisana v slovenski enoti kWh/100 km , ampak dobrih 17 % višjo, hehe. Ni samo poraba pomembna, EV je lahko slab tudi če malo porabi ali pa obratno.
Re: Renault Mégane E-TECH Electric
17% je kar veliko, če je govora o "isti" bateriji...ne vem če se lahko potem reče, da je pometel z Kono?
Re: Renault Mégane E-TECH Electric
Kolikor vidim, ima Kona še vedno krepko boljši doseg, Megane ima večji prtljažnik za 50l, medtem ko sta z ID3 glede tega tam tam. Pardon, podatki se razlikujejo, eni pravijo 389l, drugi 440l za Megana. Skratka, če ne rabiš malo večjega prtljažnika, Kona še vedno zmaga.
Zadnjič spremenil aob01, dne 09 Avg 2022, 09:20, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek