Menjava ZOE mnenje
Menjava ZOE mnenje
Pozdravljeni, sem lastnik ZOEja R90 41kwh L2017 z 85000 km, ki ima kapaciteto baterije še na 99%. Kar je izjemen rezultat.
Ponuja se mi možnost, da ga z doplačilom zamenjam za R135 52kwh L2021, z 42000km. Ta pa ima Kapaciteto baterije že na 96%. Kar je precej večji upad.
Ob enakem napredku, bi novi 52kwh zoe imel čez 3-4 leta manjši doseg od starega.
Kakšno je vaše mnenje?
Hvala za pomoč
Ponuja se mi možnost, da ga z doplačilom zamenjam za R135 52kwh L2021, z 42000km. Ta pa ima Kapaciteto baterije že na 96%. Kar je precej večji upad.
Ob enakem napredku, bi novi 52kwh zoe imel čez 3-4 leta manjši doseg od starega.
Kakšno je vaše mnenje?
Hvala za pomoč
Re: Menjava ZOE mnenje
Napredek ni linearen. Čez 3-4 leta bo imel zoe 2017 že 8-9 let in zna bit da bo kapaciteta malo bolj padla kot pri novejšem, ni pa nujno.
Nevem pa kolk so si bufferja vzel pri enem ali drugem.
Nevem pa kolk so si bufferja vzel pri enem ali drugem.
Re: Menjava ZOE mnenje
Pri EV-jih večinoma nimaš dostopa do celotne kapacitete baterije. Ponavadi je spodaj in zgoraj rezervirano pa % kapacitete za boljšo življensko dobo baterije.
Pri 41kWh bateriji je to neto vrednost... bruto je 44.1 kWh. Torej je 3.1kWh bufferja. Nekaj od tega zgoraj, nekaj spodaj. Vrednost 99% verjetno pomeni, da imaš na voljo še 99% neto vrednosti (se pravi, da je zgornji buffer že "izpuhtel").
Pri 50-ki je pa 52kWh neto in 54.7kWh bruto. Torej je buffer manjši (le 2.7kWh namesto 3.1kWh)... 96% je pa spet delež neto kapacitete, ki je še na voljo.
Si upam trditi, da Zoe z večjo baterijo pri isti uporabi nikoli ne bo padel pod kapaciteto manjšega brata. Razen, če bi bila baterija defektna.
Pri 41kWh bateriji je to neto vrednost... bruto je 44.1 kWh. Torej je 3.1kWh bufferja. Nekaj od tega zgoraj, nekaj spodaj. Vrednost 99% verjetno pomeni, da imaš na voljo še 99% neto vrednosti (se pravi, da je zgornji buffer že "izpuhtel").
Pri 50-ki je pa 52kWh neto in 54.7kWh bruto. Torej je buffer manjši (le 2.7kWh namesto 3.1kWh)... 96% je pa spet delež neto kapacitete, ki je še na voljo.
Si upam trditi, da Zoe z večjo baterijo pri isti uporabi nikoli ne bo padel pod kapaciteto manjšega brata. Razen, če bi bila baterija defektna.
Re: Menjava ZOE mnenje
Razumem, hvala za razlago. Ampak je še vedno stara baterija relativno bolje ohranjena. Ne vem kaj bo čez čas. Je pa zoprna odločitev.
Re: Menjava ZOE mnenje
Nič nisi omenil kje si dobil te procente. Če je to prek raznih OBD čitalcev jaz nebi zaupal nobeni cifri. Nekateri prvi Hyundai Ioniqi in Kie Sould EV še danes pravijo da je baterija na 100%
Ker očitno ni veliko doplačila in se bolj ukvarjaš s ciframi potem le menjaj staro za novo in uživaj v extra 10kWh.
Ker očitno ni veliko doplačila in se bolj ukvarjaš s ciframi potem le menjaj staro za novo in uživaj v extra 10kWh.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Menjava ZOE mnenje
Zagotovo lahko trdim da 5 let stara baterija z 85000 km nima SOH 99%mare08 napisal/-a: ↑19 Sep 2022, 21:27 Pozdravljeni, sem lastnik ZOEja R90 41kwh L2017 z 85000 km, ki ima kapaciteto baterije še na 99%. Kar je izjemen rezultat.
Ponuja se mi možnost, da ga z doplačilom zamenjam za R135 52kwh L2021, z 42000km. Ta pa ima Kapaciteto baterije že na 96%. Kar je precej večji upad.
Ob enakem napredku, bi novi 52kwh zoe imel čez 3-4 leta manjši doseg od starega.
Kakšno je vaše mnenje?
Hvala za pomoč
Kako si prišel do tega podatka, če z canZE, je verjetno nekaj narobe z bms om.
Predlagam da napolniš avto na 100% in se voziš dokler ne prideš do 0 , in potovalni računalnik ti bo povedal koliko si potegnil iz baterije.
Re: Menjava ZOE mnenje
Veliko raziskav za baterije NCM je bilo narejenih.
Degradacie NCM 622 ki jo uporablja ZOE 40, je najbolj razširjena med EV vozili, tudi znana kot najbolj vzdržljiva.
Pričakovana življenska doba naj bi bila med 1200 in 1500 ciklov, prvo leto je največja degradacija cc 2-3% potlej se umiri.
ZOE 50 uporablja NCM 721 kjer je bila zaznana nekoliko večja degradacija v prvem letu do cc 5-7%. pričakovano okoli 1000 ciklov
Pri VW pa so začeli vgrajevati NCM 811, ki še ni preizkušena, jaz bi se jo izognil, cc 800 ciklov
TESLA se pa nagiba k LFP, dolga življenska doba 3000 ali več ciklov, je pa občutljiva na nižje temperature, so pa rešili to z ogrevanjem, za degradacijo pa ne vem, kolikor sem zasledil, naj ne bi bilo degradacije ampak enostavno crkne ko je dosegla predvideno življensko dobo.
Degradacie NCM 622 ki jo uporablja ZOE 40, je najbolj razširjena med EV vozili, tudi znana kot najbolj vzdržljiva.
Pričakovana življenska doba naj bi bila med 1200 in 1500 ciklov, prvo leto je največja degradacija cc 2-3% potlej se umiri.
ZOE 50 uporablja NCM 721 kjer je bila zaznana nekoliko večja degradacija v prvem letu do cc 5-7%. pričakovano okoli 1000 ciklov
Pri VW pa so začeli vgrajevati NCM 811, ki še ni preizkušena, jaz bi se jo izognil, cc 800 ciklov
TESLA se pa nagiba k LFP, dolga življenska doba 3000 ali več ciklov, je pa občutljiva na nižje temperature, so pa rešili to z ogrevanjem, za degradacijo pa ne vem, kolikor sem zasledil, naj ne bi bilo degradacije ampak enostavno crkne ko je dosegla predvideno življensko dobo.
Re: Menjava ZOE mnenje
@mitjap @pirpy Podatek o stanju baterije so mi dali na Renault servisu. Le tega pa ga sporoča 4g povezava avtomobila. Meni se 99% tudi zdi veliko za 5 let star avto in z 85000km, ampak mi zagotavljajo, da je to pravilen podatek. Avto naredi poleti z lahkoto cez 300 km.
Re: Menjava ZOE mnenje
Jaz bi pri menjavi razmišljal o dveh stvareh, res rabim tistih dodatnih 50km oz. koliko me menjava stane. Če je to par tisočakov, ne bi veliko razmišljal, kar je več ... btw, pa novi mora imeti hitro polnenje, drugače res nisi nič naredil.
Re: Menjava ZOE mnenje
Razlike:
- https://ev-database.org/car/1077/Renault-Zoe-R90
- https://ev-database.org/car/1205/Renault-Zoe-ZE50-R135
A je kumulativa razlik vredna teh 5 jurjev ali ne, morš vprašat svoj denar.
- https://ev-database.org/car/1077/Renault-Zoe-R90
- https://ev-database.org/car/1205/Renault-Zoe-ZE50-R135
A je kumulativa razlik vredna teh 5 jurjev ali ne, morš vprašat svoj denar.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: Menjava ZOE mnenje
Tudi za LFP je podatek 2 do 6k ciklov do 80 % SOH , imam nekaj 10 let starih sinopoly 200 Ah celic, ki so oddelale svojo a nobena ni crknala, imajo le malce manjšo kapaciteto in višjo notranjo upornost.
Imam tudi nekaj LFP celic ki so bile v predelanem avtu, ki ni imel bms-a, po dveh letih je lastnik večino celic dal na odpad, ker jih je napihnilo in so imele pod 1 V nekaj pa jih je preživelo in imajo od 160-180 Ah kapacitete.
po mojih izkušnjah je lfp bolj vzdržljiva kot li-ion tudi če jo zlorabljaš.
Imam tudi nekaj LFP celic ki so bile v predelanem avtu, ki ni imel bms-a, po dveh letih je lastnik večino celic dal na odpad, ker jih je napihnilo in so imele pod 1 V nekaj pa jih je preživelo in imajo od 160-180 Ah kapacitete.
po mojih izkušnjah je lfp bolj vzdržljiva kot li-ion tudi če jo zlorabljaš.
Re: Menjava ZOE mnenje
LFP je li-ion... železo namest niklja in še par detajlov, med elektrodama pa se pretakajo litijevi ioni.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Menjava ZOE mnenje
Danes sem prevzel R135. Po prvem dnevu, lahko rečem, da je bistveno boljši od predhodnika. Vožnja, inteligenca, nastavitve, materijali,.... Res zelo zadovoljen
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek