Baterija v primeru najem ostane v lasti Renaulta, kupec pa odplačuje mesečne obroke, katerih višina je odvisna od prevoženih kilometrov. Baterija vsebuje tudi modul za sporočanje stanja Renaultu. Sporoča prevožene kilometre, podatke o polnjenjih, o stanju baterijskih celic in verjetno še kaj. Komunikacija pa ni le enosmerna. Če prenehate plačevati najem, ali drugače kršite najemno pogodbo, lahko Renault na daljavo deaktivira baterijo.
Princip najema ima svoje prednosti.
- Izgine kakršna koli skrb, da bo baterija po določenem času neuporabna. Renault obljublja zamenjavo, ko kapacitera pade pod 75% začetne kapacitete.
- Ni vam potrebno skrbeti koliko, kako in kdaj boste baterijo polnili, da bi ohranila čim večjo kapaciteto, čim dlje časa. Avto preprosto vozite in polnite.
- Če se na trgu pojavi nova, zmogljivejša baterija, jo lahko zamenjate za vašo po izteku najemnega obdobja.
Z dodatnim mesečnim stroškom najema se sicer praktično izničii argument bistveno cenejšega prevoza v prid električnih vozil. Hkrati pa se zavrne argument, da so električni avtomobili predragi za nakup, saj se nabavna vrednost vozila zmanjša za celotno vrednost baterije.
Renault ceni baterijo na 7.000€ + DDV.