Žal nimam, nekako sem preko ovinkov in prodajalcev izvedel za njo, dostop imajo samo Renaultovi prodajalci. Namreč zanimalo me je, kaj bo z rabljenimi Zoe iz dvoletnega najema, pa sem nekako prišel do tega podatka, kje se bo zadeva pojavila, če se bo in potem mi je en omenil tudi tega Leafa.TeodorOrtl napisal/-a: ↑02 Avg 2022, 21:29Kako imaš dostop do te dražbe? Moraš biti Renault prodajalec ali dovolj prodajalec avtov?
p.s. ZOE - Leaf ni primerjave. ZOE je primerljiv z e208 npr. Zanimiv pa bo Megane 60, samo toliko pač ne dam zanj.
Nissan LEAF 62kwh
Re: Nissan LEAF 62kwh
-
- EV specialist
- Prispevkov: 579
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
230255
Re: Nissan LEAF 62kwh
Gre, 15,6kWh poraba, max 120km/h, ostalo je še 32% baterije (za 135km), res je, da malo navzdol...TeodorOrtl napisal/-a: ↑02 Avg 2022, 01:17 Vozi kdo Nissan Leafa 62kwh? Koliko km lahko naredite v teh poletnih mesecih? Gre 250km avtoceste?
Re: Nissan LEAF 62kwh
Nisan kuri tam kakšen kw več kot kona, še bolj varčen je ionq pa ne 5.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 579
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
230255
-
- EV specialist
- Prispevkov: 579
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
230255
Re: Nissan LEAF 62kwh
Po cca. 2000 res lepo prevoženih km - 80% avtoceste sicer - na tempomat 110 ali 120 - poraba 15,7 kWh / 100km. 20% več od Kone ali Golfa. Gre pa lepo...
Re: Nissan LEAF 62kwh
Gledam razne opcije in Leaf 62 se mi zdi zanimiv kot zamenjava za 15 let star XC70. (Je vmes prišla SE na streho.)
Je cena in avto OK.
Tisti s 40 kWh baterijo ni sigurno da zmorejo KP-LJ-KP v vsakem trenutku (do 130 km/h), lahko kdo empirično potrdi za Leafa 62?
MMG, pred časom sem imel link za neko polnilno postajo, ki se je priklopila na 2 fazi in znala polnit avto s 32A. Na hiši je 3x25A iz česar npr. 22 kW polnilnica ne more spravit skupaj 1x32A. Nekje iz UK je bil link. Ali ve kdo za tako polnilnico?
Hvala za odgovore
Je cena in avto OK.
Tisti s 40 kWh baterijo ni sigurno da zmorejo KP-LJ-KP v vsakem trenutku (do 130 km/h), lahko kdo empirično potrdi za Leafa 62?
MMG, pred časom sem imel link za neko polnilno postajo, ki se je priklopila na 2 fazi in znala polnit avto s 32A. Na hiši je 3x25A iz česar npr. 22 kW polnilnica ne more spravit skupaj 1x32A. Nekje iz UK je bil link. Ali ve kdo za tako polnilnico?
Hvala za odgovore
- evpolnilnice
- EV specialist
- Prispevkov: 758
- Avto: KIA eNiro 64kWh, citroen e-jumpy, kangoo e-tech
-
576405
Re: Nissan LEAF 62kwh
Ce bos polnil ko bo sonce, potem lahko polnis s 6.6kW. Poznam polnilnico in proizvajalca, ki zdruzi 2f v eno, vendar ti ne priporocam, ker je predraga samo za eno vozilo. Zelo verjetno bo naslednje vozilo 3f in ne bo tako optimalna polnilnica potem.
Re: Nissan LEAF 62kwh
Ne bi se zanašal na to, t.j. na dodaten tok na fazi samo ko bi bilo sončno vreme. Je pa polnilnica za jo kupit in prodat skupaj z Leafom. 22 kW so pa ful drage.evpolnilnice napisal/-a: ↑10 Apr 2023, 07:12 Ce bos polnil ko bo sonce, potem lahko polnis s 6.6kW. Poznam polnilnico in proizvajalca, ki zdruzi 2f v eno, vendar ti ne priporocam, ker je predraga samo za eno vozilo. Zelo verjetno bo naslednje vozilo 3f in ne bo tako optimalna polnilnica potem.
Za tisto sem imel v glavi da je bila med €800 in 1000. Bom pregledal spletno stran.
… ali lahko kdo potrdi relacijo za Leafa 62? (Iz smeri Obale je več klancev.)
- evpolnilnice
- EV specialist
- Prispevkov: 758
- Avto: KIA eNiro 64kWh, citroen e-jumpy, kangoo e-tech
-
576405
Re: Nissan LEAF 62kwh
22kW imas pri meni dinamicno z osnovno montazo in 9.5% ddv za 899€. Tista je cena okoli 1400€, saj takrat je bila.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 579
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
230255
Re: Nissan LEAF 62kwh
Vsekakor odmislite nakup Leafa 40, če se boste dnevno vozil 210km. Še z Leafom 62 je treba pozimi biti previden in paziti na način vožnje. Poraba Leafa 62 (imamo službenega 62 in 40, oba letnik 2020) je po avtocesti okrog 20 do 25 (40ka sicer kuri 10% manj).Vivid napisal/-a: ↑09 Apr 2023, 21:15 Gledam razne opcije in Leaf 62 se mi zdi zanimiv kot zamenjava za 15 let star XC70. (Je vmes prišla SE na streho.)
Je cena in avto OK.
Tisti s 40 kWh baterijo ni sigurno da zmorejo KP-LJ-KP v vsakem trenutku (do 130 km/h), lahko kdo empirično potrdi za Leafa 62?
MMG, pred časom sem imel link za neko polnilno postajo, ki se je priklopila na 2 fazi in znala polnit avto s 32A. Na hiši je 3x25A iz česar npr. 22 kW polnilnica ne more spravit skupaj 1x32A. Nekje iz UK je bil link. Ali ve kdo za tako polnilnico?
Hvala za odgovore
Z lepo vožnjo je poraba lahko tudi pod 17 na avtocesti.
Većkrat sem šel poleti Laško-Koper in obratno. Seveda je nazaj grede vsaj 50km manj dometa, ampak sem vedno prišel z rezervo vsaj 50km, tudi če sem se vozil nad omejitvami.
Problem so torej samo tisti dnevi, ko je precej pod nulo (recimo -15), sneg ali dež - takrat je treba voziti počasneje. Priporočam 110km/h max.
Drugače prodajamo našega službenega Leafa 62 cena ni zadnja, lahko tudi pripeljemo iz uvoza kakšnega podobnega, tam kjer sem ga kupil, so sedaj dobili nazaj iz najema vsaj 50 Leafov različnih barv in baterij, vsi letnik 12/2020, letnik 01/21 samo še kak 40.
Naš Leaf 62 ki je naprodaj
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... san%20Leaf
-
- EV specialist
- Prispevkov: 579
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
230255
Re: Nissan LEAF 62kwh
Berem svoj post od lani poleti - porabo sem imel celo 15,7kWh na 100km - same relacije Laško - Koper oz. malo naprej ter nazaj. Ko so temperature nižje, seveda pozabite na tako porabo. Že 10 stopinj nad nulo je poraba višja cca. 10%. Ampak celoletno gledano se boste "zastonj vozil" vsak dan in gotovo prišel domov, tudi ko bo snežni metež.TeodorOrtl napisal/-a: ↑10 Apr 2023, 11:17Vsekakor odmislite nakup Leafa 40, če se boste dnevno vozil 210km. Še z Leafom 62 je treba pozimi biti previden in paziti na način vožnje. Poraba Leafa 62 (imamo službenega 62 in 40, oba letnik 2020) je po avtocesti okrog 20 do 25 (40ka sicer kuri 10% manj).Vivid napisal/-a: ↑09 Apr 2023, 21:15 Gledam razne opcije in Leaf 62 se mi zdi zanimiv kot zamenjava za 15 let star XC70. (Je vmes prišla SE na streho.)
Je cena in avto OK.
Tisti s 40 kWh baterijo ni sigurno da zmorejo KP-LJ-KP v vsakem trenutku (do 130 km/h), lahko kdo empirično potrdi za Leafa 62?
MMG, pred časom sem imel link za neko polnilno postajo, ki se je priklopila na 2 fazi in znala polnit avto s 32A. Na hiši je 3x25A iz česar npr. 22 kW polnilnica ne more spravit skupaj 1x32A. Nekje iz UK je bil link. Ali ve kdo za tako polnilnico?
Hvala za odgovore
Z lepo vožnjo je poraba lahko tudi pod 17 na avtocesti.
Većkrat sem šel poleti Laško-Koper in obratno. Seveda je nazaj grede vsaj 50km manj dometa, ampak sem vedno prišel z rezervo vsaj 50km, tudi če sem se vozil nad omejitvami.
Problem so torej samo tisti dnevi, ko je precej pod nulo (recimo -15), sneg ali dež - takrat je treba voziti počasneje. Priporočam 110km/h max.
Drugače prodajamo našega službenega Leafa 62 cena ni zadnja, lahko tudi pripeljemo iz uvoza kakšnega podobnega, tam kjer sem ga kupil, so sedaj dobili nazaj iz najema vsaj 50 Leafov različnih barv in baterij, vsi letnik 12/2020, letnik 01/21 samo še kak 40.
Naš Leaf 62 ki je naprodaj
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... san%20Leaf
Re: Nissan LEAF 62kwh
Hvala za info. Sem imel v glavi da 22 kW = €2000, pa očitno ni (več) tako.evpolnilnice napisal/-a: ↑10 Apr 2023, 10:32 22kW imas pri meni dinamicno z osnovno montazo in 9.5% ddv za 899€. Tista je cena okoli 1400€, saj takrat je bila.
Glede 2f polnilnice je pa “matematika” sledeča:
TČ na mrzlo zimsko noč porabi do 8A po fazi, ter vklopi en grelec ki vzame še 13A na eni od faz. Da bi vklopila še 2. in 3. grelec še ni bilo. (lokacija hiše ni Obala, je pa osnova za relacijo “pisarna-stranka/opravek/obisk”.
2F polnilnica gre na preostali 2 fazi ter še vedno omogoča polno baterijo v eni noči. (Hiša ima 3x25A)
Ni da so tej slučaji pogosti, moram pa vedet da je doma pokrito za razumno najslabši scenarij.
Bi se mi zdela smiselna tudi višja cena polnilnice zaradi tega.
Zadnjič spremenil Vivid, dne 10 Apr 2023, 12:55, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Nissan LEAF 62kwh
V tem primeru se pač priklopi 3F polnilnico na vse 3 faze, prav tako tokovnike. Ker avto na na tisti fazi katera je bolj obremenjena itak ne bo polnil ta tokovnik ne bo zaznal da je potrebno znižat hitrost polnjenja. Pač pazit je potrebno samo da je tista faza katera polni s tistim grelcem pač na tazadnji 3 fazi in to je to.
Pa še polnilnica je bullet proof za 3 fazni avto. Če pa to je se pa tretje faze ne priklopi za type 2 in še vedno obstaja opcija za priklop.
Skratka za to lahko uporabiš katerokoli 3f dinamično polnilnico, sam stvar priklopa če prav nočeš da polni po 3h fazah.
Pa še polnilnica je bullet proof za 3 fazni avto. Če pa to je se pa tretje faze ne priklopi za type 2 in še vedno obstaja opcija za priklop.
Skratka za to lahko uporabiš katerokoli 3f dinamično polnilnico, sam stvar priklopa če prav nočeš da polni po 3h fazah.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 579
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
230255
Re: Nissan LEAF 62kwh
Če vas kaj zanima glede Leafov, Kon ali Peugeotov, kar vprašajte. Vozimo te različne EVje že tri leta (plus eGolfa, ki smo ga lansko leto prodali), tako da lahko realno povem, kaj je slabost oz. prednost katerega. Z Leafom se odlično pelješ in je ugoden glede na opremo in baterijo. Ima pa to nerodnost, da nima vgrajenega 3f polnilca, tako da ni primeren za vsakega.
Re: Nissan LEAF 62kwh
Ravno tole je največji fehler, da na javni AC polnilnici vleče max 6.6kw...ravno danes je eden opletal iz ene na drugo AC polnilnico z Leafom in na koncu še meni varovalko ven vrgel, da je prekinilo polnjenje po pol ure...sam se je pa na drugo polnilnico prestavilTeodorOrtl napisal/-a: ↑10 Apr 2023, 13:18Ima pa to nerodnost, da nima vgrajenega 3f polnilca, tako da ni primeren za vsakega.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 579
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
230255
Re: Nissan LEAF 62kwh
Kdo pa še polni na AC, zdaj ko so plačljive Važno je, da nafilaš čez noč. Za daljše pogostejše ture pa nabavi Teslo, ali vsaj Kono/Niro z 3f.Simon napisal/-a: ↑10 Apr 2023, 14:17Ravno tole je največji fehler, da na javni AC polnilnici vleče max 6.6kw...ravno danes je eden opletal iz ene na drugo AC polnilnico z Leafom in na koncu še meni varovalko ven vrgel, da je prekinilo polnjenje po pol ure...sam se je pa na drugo polnilnico prestavilTeodorOrtl napisal/-a: ↑10 Apr 2023, 13:18Ima pa to nerodnost, da nima vgrajenega 3f polnilca, tako da ni primeren za vsakega.
Re: Nissan LEAF 62kwh
Sam res, ne vem zakaj se poleg Leafa zraven še ID.4 in Q4 stiskali na AC polnilnicah, naj nabavijo Teslo in pustijo AC polnilnice za revežeTeodorOrtl napisal/-a: ↑10 Apr 2023, 14:33Kdo pa še polni na AC, zdaj ko so plačljive Važno je, da nafilaš čez noč. Za daljše pogostejše ture pa nabavi Teslo, ali vsaj Kono/Niro z 3f.Simon napisal/-a: ↑10 Apr 2023, 14:17Ravno tole je največji fehler, da na javni AC polnilnici vleče max 6.6kw...ravno danes je eden opletal iz ene na drugo AC polnilnico z Leafom in na koncu še meni varovalko ven vrgel, da je prekinilo polnjenje po pol ure...sam se je pa na drugo polnilnico prestavilTeodorOrtl napisal/-a: ↑10 Apr 2023, 13:18
Ima pa to nerodnost, da nima vgrajenega 3f polnilca, tako da ni primeren za vsakega.
Re: Nissan LEAF 62kwh
Leaf se daleč najbolje pelje od vseh avtov v rangu 30k obvezno pa priporocam nakup z 62kw baterijo, poraba je nekje 16 poleti in 20 pozimi, tudi kar se tice opreme tezko dobis v tem rangu takšno…sam 1f polnilec niti ni moteč saj ga polnim preko noči medtem ko sem pa na poti pa na hitrih DC polnilnicah kjer se polni do 78kw in ima zelo dobro krivuljo polnjenje in se npr pri 95% soc se vedno polni z 20kw.
Osebno naredim preko 5000km mesecno in lefa nemorem prehvalit…
Osebno naredim preko 5000km mesecno in lefa nemorem prehvalit…
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek