Mazda MX-30
Re: Mazda MX-30
Goran, z vsem spoštovanjem, saj te skušam razumet. Ampak tvoja pričakovanja veljajo za brezpravno Slovenijo (ker se mnogi omejitev ne držijo, mimogrede ne vem kje pri nas je dovoljeno tako hitro voziti razen na vzletnih stezah) ali liberalno Nemčijo. Poglej pa Švedsko, omejitve so nizke, držijo pa se jih vsi 100%. In to ni samo na Švedskem, je še kaka Avstralija.... pa še se najde. Tako da za te dežele, kjer je ljudem več varnost kot hitrost, že sedaj tesla naredi z enim polnjenjem blizu 500 km. Mislim, pa da bi tudi moj ICE avto pri 150/h s polnim tankom imel težave s to razdaljo.Goran napisal/-a:Bom najprej napisal: tesla je zakon, da ne bo koga kap
Še vedno trdim, da bo EV zamenjal ICE ko bo naredil vsaj 500 km pri 150/ uro. Tesla in vsi ostali to ne zmorejo. Za SLO je zato skoraj vseeno kakšen domet imaš. Če si iz KP in greš v MS in zazaj ..... ni šanse brez filanja. Z eno kono boš enkrat nafilal, s teslo enako, bo ti pa v tesli na koncu ostalo več km ..... ampak takrat boš že doma in avto na štromu. Tesla je res spredaj ..... v računalništvu. In ko bom zadel na lotu bom kupil teslo samo za igračkanje .... kot kupim vsak nov iphone.
Re: Mazda MX-30
KP MS KP je cca 2x 300km, povprečna hitrost podnevi ne bo glih 150, pa tudi 100 ne, če bi se res mudilo 20 minut hitre polnilnice dovolj. Ampak res nas bolj malo vozi 600km brez saj ene dolge pavze oz. zelo poredko.
Po SLO kamot kamorkoli tudi s 40 kW baterijo, brez nekih groznih zamud, tudi pozimi
Po SLO kamot kamorkoli tudi s 40 kW baterijo, brez nekih groznih zamud, tudi pozimi
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Mazda MX-30
Ma spet moraliziranje o omejitvah. Se mi ne da več Drži se jih ..... ampak na desnem pasu, nas norce, kriminalce pa pusti, da vozimo 150.Dzun Tao napisal/-a: Goran, z vsem spoštovanjem, saj te skušam razumet. Ampak tvoja pričakovanja veljajo za brezpravno Slovenijo (ker se mnogi omejitev ne držijo, mimogrede ne vem kje pri nas je dovoljeno tako hitro voziti razen na vzletnih stezah) ali liberalno Nemčijo. Poglej pa Švedsko, omejitve so nizke, držijo pa se jih vsi 100%. In to ni samo na Švedskem, je še kaka Avstralija.... pa še se najde. Tako da za te dežele, kjer je ljudem več varnost kot hitrost, že sedaj tesla naredi z enim polnjenjem blizu 500 km. Mislim, pa da bi tudi moj ICE avto pri 150/h s polnim tankom imel težave s to razdaljo.
Re: Mazda MX-30
Sej te ne obsojam, samo malo sem na glas razmišljal. Se pa strinjam s tabo, vsak naj pač dela kar ga veseli, eni pač uživajo v hitri vožnji, drugi v ležerni. Če bi sebe v motorističnem žargonu okarakteriziral, bi rekel da sem "čoperist". Vemo pa da obstajajo tudi drugačni motorji....Goran napisal/-a: ....Ma spet moraliziranje o omejitvah. Se mi ne da več Drži se jih ..... ampak na desnem pasu, nas norce, kriminalce pa pusti, da vozimo 150.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12571044
Re: Mazda MX-30
V Avstraliji sem prevozil par tisoč kilometrov in verjemi mi, tam so ceste take da nočeš vozit več kot 100km/h. Ko pa sem Avstralce vozil pri nas med LJ in Brnikom ene 130km/h so bili trdi in presrani
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Mazda MX-30
Jaz sem ti napisal svoj primer, kjer lahko trdim, da ne rabim planiranja in iz katerega lahko vidiš, da ni potrebe po polnjenju ali izgubljanju časa na črpalkah. Velika večina Slovencev (lahko bi pisal o 90% procentih ampak pustimo točne cifre za statistike) ima veliko manjše potrebe po dosegu kot je v mojem primeru, tako da ne vem zakaj bi povprečen lastnik EV planiral poti zaradi lastnišva EV v primerjavi z ICE?Goran napisal/-a:Kaj bi planiral? Pa kje ti živiš? Z ICE si moral planitrati, da ne bi prepogosto tankal? Sori z EV boš na poti v dizeldorf precej planiral. Ena polnilnica dela, druga ne, na tretji si četrti v čakalni vrsti ...... in potem te moti prepogosto tankanje ICE? Eno polnjenje EV je vsaj za tri tankanja ICE.FV-EV napisal/-a: O kakšnem planiranju je tu govora? Jaz vozim BEV in ne razumem kaj bi naj z njim planiral.
Se opravičujem za bolj trde besede, mi kar živc dvigne, če kdo omeni, da moram z BEV planirat ali pa plačevat najem baterije ali pa da me avto pride dražje od ICE,.... same stare pregrete floskule
Sem fen EV. Ne bom več kupil ICE. Nisem pa fanatik .... eden redkih tu gor. Pa še ta EV fanatizem ima v glavnem gorenjsko poreklo. To se vidi že skoraj v vsaki temi.
V sevnonemških mestih sem pa bil parkrat v življenju, večinoma z letalom. Večina Slovencev najbrž nikoli ne bo šla tja ali zelooo redko, prav tako ne na dolge vožnje in tukaj pisat to kot razlog za nakup je večji fanatizem, kot ga ti navajaš. Če pa je to tebi pomembno, ker imaš ti take poti, potem si kupi ustrezen EV in boš tam verjetno prej kot z ICE. Samo tvoj primer je v manjšini, večina se vozi veliko krajše poti. Morda se sliši čudno, ampak jaz sem več časa porabil na črpalkah, kot sedaj na polnilnicah in tako bi lahko bilo za večino voznikov (razen tistih par procentov, ki imajo izredno dolge poti).
Moja odločitev za EV je nastala predvsem zaradi želje po takem avtu že precej let nazaj, vendar nisem norec, da bi kar kupil nekaj napol uporabnega in pol planiral poti, zato sem čakal na dovolj zmogljiv doseg za moje potrebe. Ne nisem gorenjc in varčnost ni bila prvi razlog, čeprav sedaj na podlagi izkušenj trdim, da je prevožen km cenejši z EV kot ICE. Na zastonjskih polnilnicah morda filam le 1%, vse ostalo gre iz moje domače vtičnice. Po vseh izračunih si upam trdit, da je BEV bolj ekološki od ICE, zato ga z veseljem promoviram (če je promocija iz dobre prakse zate fanatizem, potem ok). Za PHEV pa po vseh kalkulacijah nisem prepričan, da je bolj ekološki od ICE (morda v redkih primerih) in zato nisem nad njimi navdušen. Je pa res, da so vmesna stopnja k spoznavanju z elektriko povprečnega voznika, ki mu je ta tuja.
Sicer si naj pa vsak sam preračuna kaj rabi za svoj primer in kaj mu je ceneje, ne pa da opravičuje svojo odločitev za nenakup nečesa in začne debato s floskulami o načrtovanju poti za EV.....(napiši, da ti potrebuješ načrtovanje zaradi ekstremno dolgih poti na sever evrope, ne pa da je potrebno vsem načrtovati).
Se pa opravičujem, ker smo zašli s teme v kateri se je tale debata spet razvila.
Re: Mazda MX-30
Zanimivost: Za predstavitev Mazde so uporabili kot ozadja slike Ljubljane.
http://avtomanija.com/default.asp?rb=5&id=502
http://avtomanija.com/default.asp?rb=5&id=502
Re: Mazda MX-30
meni pa nova mazda 3 škoda ker ni EV izvedbeDGJ napisal/-a:Ustavite konje, saj ni polna luna.
Da se vrnemo na temo... zadnje čase so mi (oblikovno) vse Mazde SUV všeč, tudi tale. Več pa, ko pride dejansko na trg in se jo bo dalo preveriti v živo.
Po drugih državah (že prej omenjenih) je pa nadzor prestrogVodokotlic napisal/-a:V Avstraliji sem prevozil par tisoč kilometrov in verjemi mi, tam so ceste take da nočeš vozit več kot 100km/h. Ko pa sem Avstralce vozil pri nas med LJ in Brnikom ene 130km/h so bili trdi in presrani
OVE, OVE, OVE
Re: Mazda MX-30
Saj je pri nas napram Avstriji in Nemčiji tudi zelo strog ( vsaj glede kazni). Samo hočeš nočeš smo balkanski narod in se ne držimo omejitev.rgornik napisal/-a:meni pa nova mazda 3 škoda ker ni EV izvedbeDGJ napisal/-a:Ustavite konje, saj ni polna luna.
Da se vrnemo na temo... zadnje čase so mi (oblikovno) vse Mazde SUV všeč, tudi tale. Več pa, ko pride dejansko na trg in se jo bo dalo preveriti v živo.
Po drugih državah (že prej omenjenih) je pa nadzor prestrogVodokotlic napisal/-a:V Avstraliji sem prevozil par tisoč kilometrov in verjemi mi, tam so ceste take da nočeš vozit več kot 100km/h. Ko pa sem Avstralce vozil pri nas med LJ in Brnikom ene 130km/h so bili trdi in presrani
Klikni in naroči svojo Teslo. https://www.tesla.com/referral/gaper58022
Re: Mazda MX-30
In kdo bo kupil avto s tako majhno baterijo in po taki ceni? Ne rečem potem,ko pride ven verzija z ReX,to bo čisto druga zgodba...ampak tole....Avrelij napisal/-a:https://siol.net/avtomoto/novice/leta-2 ... oto-515307
Re: Mazda MX-30
Mazda pojasnjuje razloge za majhno baterijo. Iz komentarjev pod novico, pa tudi tule je nekaj takih, ki kažejo da ljudje v glavnem ne sprejemajo njihovih razlogov in odločitev.
Ampak njihova zgodovina govori da so bili uspešni tudi z nekonvencionalnimi pristopi, ter so vedno našli svoj delež tržne pogače. Slednje ne potrjuje razširjenega mišljenja, da je to kar počnejo bedasto. Se spomnim tudi, da je bilo pred časom nekaj govora o njihovem agresivnih finančnih malverzacijah, ki so tresle Evropo ker so komaj reševali gospodarstva pred njihovimi prevzemi. Ne vem več podrobnosti, to sem si zapomnil bolj v grobem. Potemtakem ne morejo biti ravno neumni.
http://avtomanija.com/default.asp?rb=18&id=96
Ampak njihova zgodovina govori da so bili uspešni tudi z nekonvencionalnimi pristopi, ter so vedno našli svoj delež tržne pogače. Slednje ne potrjuje razširjenega mišljenja, da je to kar počnejo bedasto. Se spomnim tudi, da je bilo pred časom nekaj govora o njihovem agresivnih finančnih malverzacijah, ki so tresle Evropo ker so komaj reševali gospodarstva pred njihovimi prevzemi. Ne vem več podrobnosti, to sem si zapomnil bolj v grobem. Potemtakem ne morejo biti ravno neumni.
http://avtomanija.com/default.asp?rb=18&id=96
Re: Mazda MX-30
Pa tudi mimo so ga znal pihnit. Z rx-8 in wanklov motor. Je zdržal do trgovine pa je blo treba na servis. Mazda in njene odločitve so posebne, to moram priznat. Uspeha pa ne pričakujem.
Za japonce da se bodo drajsal po otoku gor in dol bo čisto ok. Za evropo? Nisem prepričan.
Za japonce da se bodo drajsal po otoku gor in dol bo čisto ok. Za evropo? Nisem prepričan.
Re: Mazda MX-30
Zna biti zelo zanimiva zadeva s podaljševalnikom dosega! Ampak menda ga napovedujejo šele čez dve leti - kar je popolnoma neresno!!Argo napisal/-a: Za japonce da se bodo drajsal po otoku gor in dol bo čisto ok. Za evropo? Nisem prepričan.
Samo z baterijo,pa - ne,hvala! Konkurenca ponuja bistveno več po enaki ceni...
Re: Mazda MX-30
Mislim da so strah pred veliko baterijo iz neznanih razlogov drastično in nerazumljivo prenapihnili. Če predpostavljamo, da v enem obdobju narediš z obema baterijama enako kilometrov, boš na dvakrat večji imel (vsaj) dvakrat manj polnilnih ciklov, kar pomeni, da bo po končanem obdobju prva res že za zamenjat, dočim bo druga imela ustrezno manjšo degradacijo in bo še dalje služila namenu. Tako da je to njihovo razmišljanje namerno ali nenamerno zavajajoče. Edino nekaj večja teža, ki jo voziš s sabo, bi bil lahko majhen in upravičen izgovor. Tu so pa najbrž tudi prezrli, da tudi odrabljena še lahko služi svojemu namenu kako desetletje. Kot avtomobilska industrija gotovo gledajo samo na svojo rit, pa če prav skušajo vse zavit v celofan ekologije. In podaljševalnik čez dve leti??? Dve leti nazaj mogoče...
Re: Mazda MX-30
Baterija bo še vedno primerljiva z e-golfom, ioniqom in še kupom drugih, tako da če bo v redu narejeno, bo to "končano obdobje" v veliki primerov več, kot prevozi povprečen avto v življenski dobi.Dzun Tao napisal/-a:da bo po končanem obdobju prva res že za zamenjat