Cena (in odvodi njene spremembe) je v vsakem trenutku presek milijavžent različnih šloganj, kaj bo v prihodnosti.
Preteklost nanjo vpliva le skozi osebe, ki prihodnost napovedujejo z branjem preteklosti.
To približno drži, razen kadar ne. Kdor prej zavoha, kdaj je takšno napovedovanje zgrešeno (slabo napoveduje, kaj se dogaja) ima šanso lepo zaslužit. Kdor se zanaša, da se ne bo nič spremenilo pa ...
Pomaga, če si probaš odgovorit na enostavna vprašanja:
a) je EV prihodnost? Ja/Ne
b) če ja, kaj obstoječe proizvodnje zmogljivosti pomenijo za to prihodnost. Prednost al breme? Kako točno epertiza oblikovanja batnega motorja koristi pri dizajnu baterije, kontrolerja, elektromotorja? Kako točno nekaj desettisoč ljudi, ki ful obvladajo ICE področje pomaga pri razvoju štromeraja? Kaj pomeni odpustiti vse te ljudi? Odpravnine, penzioni, ipd?
Hudo rata ko je tvoja največja prednost nenadoma tvoja največja pomanjkljivost. Gibanje vrednost tesline delince kaže le, da vse več ljudi te probleme vse bolje razume in vse manj njih pričakuje desetine milijonov novih ICE tudi čez recmo 10 let.
Q.E.D.
Toyota zagotovo ni manjša. Je gigant v primerjavi s Teslo.
Gigant ...
https://electrek.co/2020/06/30/toyota-c ... id-for-us/
Irelevanten gigant ni gigant ampak le irelevanten.