Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Bilo kaj klicat killer, je v današnjih cajtih neumnost. Tesla Killer, Volkswagen TDI killer, karkoli killer ...
Tesla bo živela še naprej, le tržni delež ji bo počasi padal. Tudi Applu tržni delež na smart phone področju pada. Pa še niso mrtvi, niti še nekaj časa ne bodo.
Jaguar, oz. nasplošno britanska avto industrija, so pa itak v konstantni buli že zadnjih 40 let.
Pristali bodo kot blagovna znamka v lasti kake kitajske firme. Npr. Xpeng bi se lahko "stegnil" in bi takoj namesto čudnega imena imeli premium brand ...
Tesla bo živela še naprej, le tržni delež ji bo počasi padal. Tudi Applu tržni delež na smart phone področju pada. Pa še niso mrtvi, niti še nekaj časa ne bodo.
Jaguar, oz. nasplošno britanska avto industrija, so pa itak v konstantni buli že zadnjih 40 let.
Pristali bodo kot blagovna znamka v lasti kake kitajske firme. Npr. Xpeng bi se lahko "stegnil" in bi takoj namesto čudnega imena imeli premium brand ...
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Po dolgem casu se strinjava Dejansko zelo.Ogo napisal/-a:Bilo kaj klicat killer, je v današnjih cajtih neumnost. Tesla Killer, Volkswagen TDI killer, karkoli killer ...
Tesla bo živela še naprej, le tržni delež ji bo počasi padal. Tudi Applu tržni delež na smart phone področju pada. Pa še niso mrtvi, niti še nekaj časa ne bodo.
Jaguar, oz. nasplošno britanska avto industrija, so pa itak v konstantni buli že zadnjih 40 let.
Pristali bodo kot blagovna znamka v lasti kake kitajske firme. Npr. Xpeng bi se lahko "stegnil" in bi takoj namesto čudnega imena imeli premium brand ...
Odlicno zapisano.
Eden bolj prvih je bil Audi e-tron sedan in naj bi "killnil" Model S ter je bil leta 2009 napovedan za 2012 in ga se vedno cakamoStromcek napisal/-a:Ni slaba ideja... na servis pa k pirpyu...
Kot kaže, pa bo iPace prvi vsesplošno oklicani Tesla killer, ki bo izgubil bitko in bo "killed" ... vsekakor pa ne zadnji...
Je pa konkurenca zdrava, 2020 je leto ko se konkretno prebujajo ostali, nekateri pa bodo sli tudi falit, ker so predolgo tiscali glavo v pesek.
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
EVja brez baterij ni ... kazat slike štirikolesnih zadev na štrom je navadno zavajanje javnosti, ki z branjem ne gle dlje od naslova, še manj pa z razmišljanjem. Brez novih OGROMNIH kapacitet proizvodnje baterij, je vse skup le kupovanje časa do upokojitve parih šefetov. Usoda zaposlene raje jih ne briga, bodo pač na naslednjem seznamu "-30.000 delovnih mest".
Najbolj bogat VWjev EV plan govori o 20M EVjev do leta 2030. Sliši se super, dokler ne greš mal računat kakšen % tržnega deleža to sploh pomeni oz. kakšno letno proizvodnjo. Vodilni EV proizvojalec zadnjih 10 let skoraj konstantno raste z več kot 50% letno. Le +50% letno pomeni, da bo v letu 2030 sam naštancal 28M novih EVjev. Ne 20M v naslednjih 10ih letih ampak leta 2030 sam 28M.
Novo fabriko s kapaciteto 500k letno postavi v manj kot letu dni. Čas od ene do naslednje se krajša.
Lahko zmajujete z glavo in se nasmihate, kot ste to že počeli zadnjih 10 let al pa poskusite sami sebi razložit zakaj točno se bo ta rast sedaj pa res nujno in končno ustavila. Vaša čustva in občutki in želje niso dost dober razlog.
P.S. naredite sebi uslugo in ne preveč brat analize analitikov, katerim niste ničesar plačali. Spadajo v ekipco ki ima že 10 let konkstantno narobe in se v svojih napovedih smeši iz dneva v dan.
Najbolj bogat VWjev EV plan govori o 20M EVjev do leta 2030. Sliši se super, dokler ne greš mal računat kakšen % tržnega deleža to sploh pomeni oz. kakšno letno proizvodnjo. Vodilni EV proizvojalec zadnjih 10 let skoraj konstantno raste z več kot 50% letno. Le +50% letno pomeni, da bo v letu 2030 sam naštancal 28M novih EVjev. Ne 20M v naslednjih 10ih letih ampak leta 2030 sam 28M.
Novo fabriko s kapaciteto 500k letno postavi v manj kot letu dni. Čas od ene do naslednje se krajša.
Lahko zmajujete z glavo in se nasmihate, kot ste to že počeli zadnjih 10 let al pa poskusite sami sebi razložit zakaj točno se bo ta rast sedaj pa res nujno in končno ustavila. Vaša čustva in občutki in želje niso dost dober razlog.
P.S. naredite sebi uslugo in ne preveč brat analize analitikov, katerim niste ničesar plačali. Spadajo v ekipco ki ima že 10 let konkstantno narobe in se v svojih napovedih smeši iz dneva v dan.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
28 milijonov novih avtomobilov predstavlja skoraj tretjino vseh proizvedenih vozil na svetu v enem letu. To je zelo veliko. Potrebno je vedeti, da bodo leta 2030 vsi proizvajalci imeli v svojem prodajnem programu v vseh segmentih svoj EV. Tako velika rast Tesle, kot je bila v prejšnjih letih je bila možna, ker je bilo EV konkurence malo. Vsakomur je jasno, da 50% rast v nedogled pa ne gre.
Po preprostem izračunu bi to pomenilo, da bo leta 2032 Tesla edini proizvajalec vozil na svetu.
Ja, Tesla zelo raste, ampak malo kredibilnosti je pa vseeno potrebno imeti pri navajanju takih številk.
Po preprostem izračunu bi to pomenilo, da bo leta 2032 Tesla edini proizvajalec vozil na svetu.
Ja, Tesla zelo raste, ampak malo kredibilnosti je pa vseeno potrebno imeti pri navajanju takih številk.
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Zakaj je tole zgoraj res leta 2020, ni bilo pa res leta 2015?
Ker takrat smo poslušali in brali točno enako pridigo, le letnice so bile drugačne.
Konkurenca prihaja!
Šur ja ...
Ker takrat smo poslušali in brali točno enako pridigo, le letnice so bile drugačne.
Konkurenca prihaja!
Šur ja ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Emocinalen šok, kako je nekaj nemogoče, ker je nepredstavljivo, objektivno ne pomeni nič.
Če ne bodo postavl proizvodnje baterij za 30M EVjev letno, potem 30M EVjev letno ne bodo prodali. Ker jih ne bo niti izdelali.
Oz. drugače - če bodo vsi tastari skupaj lahko dobili baterij za skupno recimo 10M EVjev letno, to je kakih 2.500 GWh oz. 50 Teslinih GF1, Tesla bo pa sama poskrbela za lastno proizvodnjo zadosti baterij, se bo zgodilo edino možno: 3/4 prodanih EVjev bodo Tesle, 75% tržni delež tam kjer je še neki profita - med EVji.
Danes danes že planira letno proizvodnjo v rangu TWh. Drugi se kobacajo, da bi čez X let nekak splezal na output GF1.
Če ne bodo postavl proizvodnje baterij za 30M EVjev letno, potem 30M EVjev letno ne bodo prodali. Ker jih ne bo niti izdelali.
Oz. drugače - če bodo vsi tastari skupaj lahko dobili baterij za skupno recimo 10M EVjev letno, to je kakih 2.500 GWh oz. 50 Teslinih GF1, Tesla bo pa sama poskrbela za lastno proizvodnjo zadosti baterij, se bo zgodilo edino možno: 3/4 prodanih EVjev bodo Tesle, 75% tržni delež tam kjer je še neki profita - med EVji.
Danes danes že planira letno proizvodnjo v rangu TWh. Drugi se kobacajo, da bi čez X let nekak splezal na output GF1.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 451
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1931712
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Kupcev novih tesel za 40+k€ v nedogled nebo da bi vsako leto prodala za polovico več avtov kot preteklo leto. Sploh če bodo ICE drugih proizvajalcev cenejši.
Ekonomika vsakega posameznika je drugačna.
Ekonomika vsakega posameznika je drugačna.
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Zakaj bi Tesla morala delati samo vozila za 40+k €? Oz. drugače, kako bo ICE konkurenci uspelo še delati vozila v 30k € cenovnem rangu, kot jih delajo danes? Vozila so vsak dan dražja, pocenitve EV lahko res da nikoli ne bomo dočakali, na drugem bregu se pa ICE iz leta v leto draži.
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Pocenitve EV se že dogajajo vsako leto. Vsaj če vzameš v račun kakšne baterije so imeli prvi in kakšne imajo sedaj. Lep primer je ZOE in delno tudi Leaf. Prav tako tesla. To leto so mega popusti Hyundai, lani VW. In kaj se je zgodilo ko si bli popusti, folk je to kupoval vključno z mano ki za e-Golfa ne bi dal 40k tako ko je bil 21k z subvencijo sem pa kupil. Če gledaš to in samo inflacijo so EVji cenejši vsako leto Lahko samo rečemo da ICE sledijo inflaciji EV pa trenutno še ne. Kaj bo v prihodnje se ne ve, lahko se špekulira. Zihr bo pa prihodnost zanimiva
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Za tole zgleda še nisi slišal:Kupcev novih tesel za 40+k€ v nedogled nebo da bi vsako leto prodala za polovico več avtov kot preteklo leto. Sploh če bodo ICE drugih proizvajalcev cenejši.
* https://electrek.co/2020/06/15/tesla-ch ... ubmission/
* https://www.teslarati.com/tesla-china-d ... er-hiring/
Druga fora je teslin cybertruck kjer je le še vprašanje časa, kdaj bodo isti princip designa in izdelave prenesli še na kak bol standarden model. Lakiranje doda nekaj jurjev cene. Osnovna cena Cybertrucka je $39k, enako kot Model 3 SR+.
Kdor si bo res močno želel barvo, bo imel proste roke da na avto nalima folijo, kar postaja standardni del konfiguracije (https://www.carscoops.com/2020/08/tesla ... -in-china/)
Kadar se ti neka reč, katero le bežno poznaš, zdi brezvezna je bistveno bolj verjetno, da le ti stvar slabo poznaš, kot pa da je res brezvezna.
Da se takšno eksotiko kot je štancanje delov šasije (https://www.teslarati.com/tesla-model-y ... fficiency/), sploh ne spuščamo. Tudi namen tega je nižanje proizvodnje cene.
Kje so bo stvar ustavila? Ko jim zmanjka interesa i.e. ko bodo cenejši od kakršnega koli ICE.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Tu bi se kar strinjal, da brez lastne ali zakupljene (garantirano zakupljene!) proizvodnje baterij še nekaj let ne bo možno prodati velike količine EV. Tukaj padejo skoraj vsi ostali proizvajalci EVjev, torej Tesla na dolgi rok še nima konkurence. Pa da ne omenjam sploh SW, ker tudi avto že postaja isto kot mobilni telefon, kjer je osnovno opravilo klicanje (pri avtu pa bo kmalu premik od a do b) že povsem postranska zadeva.
Tesla bo povečevala proizvodnjo in s tem nižala ceno EVjev oziroma dodajala cenejše modele, ko bo trg za določen razred preveč zasičen. S cenejšimi modeli pa se bo večala kapaciteta oziroma bazen kupcev. Enkrat bo te rasti sicer konec, ker človeštvo se ne množi s tako hitrostjo kot avti. Problem konkurence je, da je predolgo stala križem rok in preden si bo uspela zagotoviti baterije (avte že zdaj lahko štancajo z nekaj prilagoditvami) ji bo Tesla uspela speljati tako velik tržni delež, da bo glavni proizvajalec na svetu.
Nekaj šans sicer je, če takoj zavihajo rokave, ampak kot je kazalo doslej se moram strinjat z warpedonejem, da jo bodo težko uloviji do 2030 s takim odnosom.
Tesla bo povečevala proizvodnjo in s tem nižala ceno EVjev oziroma dodajala cenejše modele, ko bo trg za določen razred preveč zasičen. S cenejšimi modeli pa se bo večala kapaciteta oziroma bazen kupcev. Enkrat bo te rasti sicer konec, ker človeštvo se ne množi s tako hitrostjo kot avti. Problem konkurence je, da je predolgo stala križem rok in preden si bo uspela zagotoviti baterije (avte že zdaj lahko štancajo z nekaj prilagoditvami) ji bo Tesla uspela speljati tako velik tržni delež, da bo glavni proizvajalec na svetu.
Nekaj šans sicer je, če takoj zavihajo rokave, ampak kot je kazalo doslej se moram strinjat z warpedonejem, da jo bodo težko uloviji do 2030 s takim odnosom.
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Saj vemo zakaj so takšni popusti Ali ne? Al smo mal naivni? Popusti so zgolj zato ker kmalu prihajajo novi Ali posodobljeni modeli in ko si ga enkrat kupil, ga za nek razumen denar sploh ne boš mogel več prodati. Velika verjetnost je, da bodo današnja vozila čez nekaj let vredna blizu 0€.DeCoRawr napisal/-a:Pocenitve EV se že dogajajo vsako leto. Vsaj če vzameš v račun kakšne baterije so imeli prvi in kakšne imajo sedaj. Lep primer je ZOE in delno tudi Leaf. Prav tako tesla. To leto so mega popusti Hyundai, lani VW. In kaj se je zgodilo ko si bli popusti, folk je to kupoval vključno z mano ki za e-Golfa ne bi dal 40k tako ko je bil 21k z subvencijo sem pa kupil. Če gledaš to in samo inflacijo so EVji cenejši vsako leto Lahko samo rečemo da ICE sledijo inflaciji EV pa trenutno še ne. Kaj bo v prihodnje se ne ve, lahko se špekulira. Zihr bo pa prihodnost zanimiva
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Se strinjava, samo samo z vrednostjo ICE vozil se ne strinjava Za katero menim da bo čez par let še nižja.
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Precej se motiš. ICE-jem cene rastejo.DeCoRawr napisal/-a:Se strinjava, samo samo z vrednostjo ICE vozil se ne strinjava Za katero menim da bo čez par let še nižja.
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Poglej malo dalje... govoril sem na dolgi rok. (Aka cena rabljenih)
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Ne, ne, popusti niso zaradi novejših modelov, ampak so glavni razlog KVOTE zaradi CO2, ki jih silijo v nižanje cen EV.Argo napisal/-a:Saj vemo zakaj so takšni popusti Ali ne? Al smo mal naivni? Popusti so zgolj zato ker kmalu prihajajo novi Ali posodobljeni modeli in ko si ga enkrat kupil, ga za nek razumen denar sploh ne boš mogel več prodati. Velika verjetnost je, da bodo današnja vozila čez nekaj let vredna blizu 0€.DeCoRawr napisal/-a:Pocenitve EV se že dogajajo vsako leto. Vsaj če vzameš v račun kakšne baterije so imeli prvi in kakšne imajo sedaj. Lep primer je ZOE in delno tudi Leaf. Prav tako tesla. To leto so mega popusti Hyundai, lani VW. In kaj se je zgodilo ko si bli popusti, folk je to kupoval vključno z mano ki za e-Golfa ne bi dal 40k tako ko je bil 21k z subvencijo sem pa kupil. Če gledaš to in samo inflacijo so EVji cenejši vsako leto Lahko samo rečemo da ICE sledijo inflaciji EV pa trenutno še ne. Kaj bo v prihodnje se ne ve, lahko se špekulira. Zihr bo pa prihodnost zanimiva
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Pozabi. Dizla z 300kkm boš lažje prodal, kot EV z 150kkm.DeCoRawr napisal/-a:Poglej malo dalje... govoril sem na dolgi rok. (Aka cena rabljenih)
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Če kupuješ avto, da ga boš prodal z najmanjšo izgubo vrednosti avta (in se pri odločitvi o nakupu odločaš predvsem na tej osnovi), potem definitivno moraš kupiti avto, ki ga kupuje največ ovc, katere niso zmožne v računico vzeti še vse ostale predpostavke...bvs napisal/-a:Pozabi. Dizla z 300kkm boš lažje prodal, kot EV z 150kkm.DeCoRawr napisal/-a:Poglej malo dalje... govoril sem na dolgi rok. (Aka cena rabljenih)
Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1
Pusti se presenetit. Kaj boš z dizlom če ta ne bo smel iti v noben center mesta. Sej verjamem da miselnost ljudi se ne bo čez noč spremenila ampak se bo, mogoče še hitreje kot si mislimo