Masaker aka finančni rezultati 2020h1

O prototipih, napovedanih modelih, malih in velikih skrivnostih. Od jutri do večnosti.
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3036
1084
1330

Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1

Odgovor Napisal/-a bvs »

DeCoRawr napisal/-a:Pusti se presenetit. Kaj boš z dizlom če ta ne bo smel iti v noben center mesta. Sej verjamem da miselnost ljudi se ne bo čez noč spremenila ampak se bo, mogoče še hitreje kot si mislimo
V kater center mesta ne boš smel it? Tam, kjer že sedaj ne smeš z nobenim avtomobilom, tudi EV? Vse za denar. Bodi brez skrbi. Pr nas so se jezili, da je preveč prometa v centru. So vse izselili, sedaj jamrajo, da se nič ne dogaja in bi radi oživeli mestno jedro. Med tem so se avtohtoni prebivalci izselili, prišli so .... .
Kolega prodaja avtomobile, vsake toliko ga dražim za EV. Mi pravi, da zanimanja za električarje praktično ni. Če ti in jaz gledava samo električne, to ne pomeni, da jih gleda cela vas .
Rubb
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3036
1084
1330

Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1

Odgovor Napisal/-a bvs »

Simon napisal/-a: Če kupuješ avto, da ga boš prodal z najmanjšo izgubo vrednosti avta (in se pri odločitvi o nakupu odločaš predvsem na tej osnovi), potem definitivno moraš kupiti avto, ki ga kupuje največ ovc, katere niso zmožne v računico vzeti še vse ostale predpostavke...
Pričakujem samo, da ga bom prodal kot rabljen ICE. Nič več, nič manj.
Simon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2814
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
1442
1270

Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1

Odgovor Napisal/-a Simon »

bvs napisal/-a:
Simon napisal/-a: Če kupuješ avto, da ga boš prodal z najmanjšo izgubo vrednosti avta (in se pri odločitvi o nakupu odločaš predvsem na tej osnovi), potem definitivno moraš kupiti avto, ki ga kupuje največ ovc, katere niso zmožne v računico vzeti še vse ostale predpostavke...
Pričakujem samo, da ga bom prodal kot rabljen ICE. Nič več, nič manj.
Če ga boš vozil 10-12 let, potem ni straha, da boš rabljen EV prodal s podobno izgubo vrednosti kot rabljen ICE...
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Čez 10 let bo rabljen ice izgubil podobno kot rabljen EV?

?!?!?

Podnapisi za počasne: pričakujete da se bodo čez 10 let ice kante še vozile okrog? In bo folk za 10 letno reč plačal podobno kot za 10 let star EV?

Obup od logike...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3374
Avto: Tesla Model 3 LR
1849
1937

Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1

Odgovor Napisal/-a Ogo »

warpedone napisal/-a: 17 Okt 2021, 10:47 Čez 10 let bo rabljen ice izgubil podobno kot rabljen EV?

?!?!?

Podnapisi za počasne: pričakujete da se bodo čez 10 let ice kante še vozile okrog? In bo folk za 10 letno reč plačal podobno kot za 10 let star EV?

Obup od logike...
> Čez 10 let bo rabljen ice izgubil podobno kot rabljen EV?

Ne, izgubil bo manj vrednosti v %, kot danes kupljen EV, ki bo takrat star 10 let. Dejstvo.

> pričakujete da se bodo čez 10 let ice kante še vozile okrog?

Da, pričakujem da bo še vedno več kot 80% voznega parka na cestah še vedno na utekočinjene dinozavre. V principu ne pričakujem, da bo novih prodanih osebnih avtov več kot 50-60% električnih. Žal.

> In bo folk za 10 letno reč plačal podobno kot za 10 let star EV?

Ne, plačal bo več gledano v % na MPC ob nakupu novega za ICE.


Warpi se bo moral naučit, da avtomobili nimajo obratnega časa 2 leti, kot kaki pametni telefoni. Kjer se je v roku treh do štirih časov vse obrnilo.
Obratni čas za avtomobile je 10-15 let. 4je obratni cikli pomenijo obdobje 40-60 let.

Povprečna starost avtomobila v ZDA je 12 let.
Rubb
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Ko tole napiše lastnik EV je edini logični zaključek, da je njegov EV enako zanič kot ICE.
V EV zato ne vidi nobene resne prednosti pred ICE.
In ker je ne vidi on, je ni in je tudi kupci rabljenih avtomobilov ne bodo videli.
Medtem pa se v svetu širi prepoved vožnje z ICE, dodatni davki na CO ipd.

#sediCvekInStaršiVšolo
Zadnjič spremenil warpedone, dne 17 Okt 2021, 12:20, skupaj popravljeno 1 krat.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3374
Avto: Tesla Model 3 LR
1849
1937

Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Warpi, revež ne verjame bogatemu.

Ti si lahko odcolal slabih 50 jurjev za Model 3, povprečen slovenec bo pa jedva dal 5-6 jurjev za 10 let starega dizla, ki ga bo imel še 10 let.

On bo za zariban motor na 10 let starem nemškem dizlu odkantal 2 jurja, ti pa za zamenjavo baterije 16 tisoč EUR. In pri avtih starejših od 12 let, bo večja verjetnost, da boš na EV menjaval baterijo, kot na ICE motor, menjalnik in podobne zadeve. Žal čas ni prizanesljiv baterijam. To se vidi že pri statistik za Priusa. Do starosti 12 let najbolj zanesljiva Toyota, potem pa gredo zadeve v poden, ker je treba vrečt vsaj 2 jurja v avto samo za zamenjavo VN baterije, po 15ih letih ga po strokih servisiranja prehiti najbolj fosilen Chevrolet. Slednji je seveda poceni za popravljat, kuri pa orenk več benza seveda.

Skratka it does not compute currently.
In nima veze z uporabniško izkušnjo. Večina bi jih rada imela doma Bugatti Veyron, samo ga ne kupijo , ker vedo, da si ne morejo privoščit zanj niti menjave olja in filtrov. Kupujejo, kar si lahko privoščijo.

Ekonomika EV je področje premije, folka, ki ima ekstra denar, in je že prej menjavala avte na nekaj let. Če še delajo veliko km, se razlika v ceni pocahna skozi nižje stroške porabe energije in servisov. Seveda dokler je avto v garanciji. Ko ni, je pa na EV področju hitro ultimativni loto dobitek.

Na slednjem se sicer situacija izboljšuje, samo ravni ICE verjetno ne bo še desetletje.
matejmohar, Rubb
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Povprečni slovenec si zna zračunat da ga bo gorivo za starega ICE koštal bistveno več kot štrom za enako drag star EV.
S tem cena starega ICE ne ostane ista ampak pade pod ceno starega EV minus strošek vožnje v pričakovni dobi lastništva.

5 jurjev za 10 let starrega dizla ... mel ga bom še 5 let ... naredu bom še 100k, to bo še kakih 10 jurjev, se pravi EV pod 15 jurjev se mi bol splača kot dizl za 5 jurjev. Pa magari se zapufam pri sorodnikih, ker mi banka kredita ne da.

Ko bo rabljen EV pod 10k EUR, se za 5 let ne splača NOBEN dizel več, tudi brezplačen ne.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3374
Avto: Tesla Model 3 LR
1849
1937

Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1

Odgovor Napisal/-a Ogo »

10 k EUR je veliko denarja, za to se dobi že nova Dacia. Bo morala biti cifra kar razpolovljena.
Pa obnovljena ali nova VN baterija ne bo smela več bit 16 jurčkov temveč kvečjemu 6 z montažo in več let garancije vred.

Pa seveda cena elektrike ne bo smela biti 0,5 EUR na kWh (glede na trenutne trende). Če ne bo bolje imet starega SDI - laufa tudi na olje od pomfrija.
In ja, ko si ekonomsko dobro situiran ne vidiš realnosti večine raje. Potem si tudi misliš, če nimajo za kruh, pa naj jedo tortice.
Nejccc, Damijan, ixi
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5309
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6170
4038

Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Nakup EV ni v domeni ekonomike, tu je glavni faktor strah in konzervativnost. Mene pogosto čudi, kako so ljudje, ki se imajo za zelo napredne nato v praksi največji konzervativci in se zelo upirajo spremembam, čeprav jim matematika pokaže drugo ekonomiko.

EV se bodo zelo namnožili v roku petih let, po letu 2030 pa ne bo skorajda nihče kupil novega ICE. Rabljeni pa seveda ko poteče življenska doba ICE.....Vsakemu se že sedaj splača vozit EV, tudi če dela le 5.000km letno. Edini problem poleg majhne izbire poceni EV modelov je to, da polovica prebivalstva nima kje vzet za začetno investicijo, ker tudi tisti v tej polovici, ki bi lahko, raje zapravi vse prihodke sproti. Obstaja določen del prebivalstva, ki si pa avta res ne more privoščit. Druga polovica prebivalstva od povprečja navzgor pa ima velike hiše, kupe denarja na bankah, vikende in še marsikaj. Ti pa če bi bili dovolj pametni bi to premoženje raje pretopili v EV in bi jim po 10 letih ostalo več premoženja kot, če se vozijo s starim dizlom.

Pa redkokdo bo po 10 letih imel fuč baterijo, ker te zdržijo dlje od ICE motorjev in pleha.

Ampak kakor kdo hoče, jaz ne bom nobenemu vsiljeval mnenja kaj je zanj bolje, to si naj vsak sam izračuna in sprejme odgovornost. Ko sem pred 15 leti sanjal o svoji SE je bilo podobno. Pred 10 leti so se še vedno norčevali o moji zgrešeni investiciji. Še 5 let nazaj so se spraševali, če se bo to prijelo, danes pa vsi hitijo s postavitvijo a hkrati se zgodba ponavlja pri EV :cry:
sluk, Ogo, prijazen
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2293
Avto: Bicikl
784
793

Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1

Odgovor Napisal/-a Apolon »

FV-EV napisal/-a: 17 Okt 2021, 13:02 Nakup EV ni v domeni ekonomike, tu je glavni faktor strah in konzervativnost. Mene pogosto čudi, kako so ljudje, ki se imajo za zelo napredne nato v praksi največji konzervativci in se zelo upirajo spremembam, čeprav jim matematika pokaže drugo ekonomiko.

EV se bodo zelo namnožili v roku petih let, po letu 2030 pa ne bo skorajda nihče kupil novega ICE. Rabljeni pa seveda ko poteče življenska doba ICE.....Vsakemu se že sedaj splača vozit EV, tudi če dela le 5.000km letno. Edini problem poleg majhne izbire poceni EV modelov je to, da polovica prebivalstva nima kje vzet za začetno investicijo, ker tudi tisti v tej polovici, ki bi lahko, raje zapravi vse prihodke sproti. Obstaja določen del prebivalstva, ki si pa avta res ne more privoščit. Druga polovica prebivalstva od povprečja navzgor pa ima velike hiše, kupe denarja na bankah, vikende in še marsikaj. Ti pa če bi bili dovolj pametni bi to premoženje raje pretopili v EV in bi jim po 10 letih ostalo več premoženja kot, če se vozijo s starim dizlom.

Pa redkokdo bo po 10 letih imel fuč baterijo, ker te zdržijo dlje od ICE motorjev in pleha.

Ampak kakor kdo hoče, jaz ne bom nobenemu vsiljeval mnenja kaj je zanj bolje, to si naj vsak sam izračuna in sprejme odgovornost. Ko sem pred 15 leti sanjal o svoji SE je bilo podobno. Pred 10 leti so se še vedno norčevali o moji zgrešeni investiciji. Še 5 let nazaj so se spraševali, če se bo to prijelo, danes pa vsi hitijo s postavitvijo a hkrati se zgodba ponavlja pri EV :cry:
Točno tako. Ravno danes sem razmišljal v tej smeri. Zaslišim ko se pri sosedu vklopi gorilec oljne peči, bajta brez fasade, dizelaš, standard pa ima milo rečeno slab. Pol pa pogledam svojo bajto fasada tako kot mora bit, tč, se,kolo, ev :giggle: pa se mi je 1/2 od investicij davno povrnilo tisto kar pa še ne pa se strošek kompenzira s tem da ne rabim nabavljat energentov. Pač eni dajo ves denar v energente in ne razmišljajo dolgoročno. Bi rekli živijo z danes na jutri. Težava pa je da je vsak naslednji dan finančno bolj boleč.
Nejccc
bvs
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3036
1084
1330

Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1

Odgovor Napisal/-a bvs »

Pri nas pa socialcu porihtajo celo bajto, pa se nam zjutraj smeje, ko gremo v službo. Energente mu tudi država plača. Svet ni črno-bel.
FV-EV, EVH, Kegelj
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2293
Avto: Bicikl
784
793

Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1

Odgovor Napisal/-a Apolon »

bvs napisal/-a: 17 Okt 2021, 17:57 Pri nas pa socialcu porihtajo celo bajto, pa se nam zjutraj smeje, ko gremo v službo. Energente mu tudi država plača. Svet ni črno-bel.
Ta primer ki sem ga omenil ni socialc. Jaz grem pa rad v službo in delam stvari na katere sem ponosen jaz in ljudje s katerimi se družim.
Ta primer ki ga omenjaš pa naj kar gnije doma. Sem vesel za njega.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3573
Kraj: Topolšica
Avto: Zoe,Leaf
3124
1626

Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Zanimivo bo čez nekaj let, ko se bodo stvari razvile, prebirat tole temo...
FV-EV, Corpsevortex, matija
tilc
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 112
64
349

Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1

Odgovor Napisal/-a tilc »

Apolon napisal/-a: 17 Okt 2021, 16:26
FV-EV napisal/-a: 17 Okt 2021, 13:02 Nakup EV ni v domeni ekonomike, tu je glavni faktor strah in konzervativnost. Mene pogosto čudi, kako so ljudje, ki se imajo za zelo napredne nato v praksi največji konzervativci in se zelo upirajo spremembam, čeprav jim matematika pokaže drugo ekonomiko.

EV se bodo zelo namnožili v roku petih let, po letu 2030 pa ne bo skorajda nihče kupil novega ICE. Rabljeni pa seveda ko poteče življenska doba ICE.....Vsakemu se že sedaj splača vozit EV, tudi če dela le 5.000km letno. Edini problem poleg majhne izbire poceni EV modelov je to, da polovica prebivalstva nima kje vzet za začetno investicijo, ker tudi tisti v tej polovici, ki bi lahko, raje zapravi vse prihodke sproti. Obstaja določen del prebivalstva, ki si pa avta res ne more privoščit. Druga polovica prebivalstva od povprečja navzgor pa ima velike hiše, kupe denarja na bankah, vikende in še marsikaj. Ti pa če bi bili dovolj pametni bi to premoženje raje pretopili v EV in bi jim po 10 letih ostalo več premoženja kot, če se vozijo s starim dizlom.

Pa redkokdo bo po 10 letih imel fuč baterijo, ker te zdržijo dlje od ICE motorjev in pleha.

Ampak kakor kdo hoče, jaz ne bom nobenemu vsiljeval mnenja kaj je zanj bolje, to si naj vsak sam izračuna in sprejme odgovornost. Ko sem pred 15 leti sanjal o svoji SE je bilo podobno. Pred 10 leti so se še vedno norčevali o moji zgrešeni investiciji. Še 5 let nazaj so se spraševali, če se bo to prijelo, danes pa vsi hitijo s postavitvijo a hkrati se zgodba ponavlja pri EV :cry:
Točno tako. Ravno danes sem razmišljal v tej smeri. Zaslišim ko se pri sosedu vklopi gorilec oljne peči, bajta brez fasade, dizelaš, standard pa ima milo rečeno slab. Pol pa pogledam svojo bajto fasada tako kot mora bit, tč, se,kolo, ev :giggle: pa se mi je 1/2 od investicij davno povrnilo tisto kar pa še ne pa se strošek kompenzira s tem da ne rabim nabavljat energentov. Pač eni dajo ves denar v energente in ne razmišljajo dolgoročno. Bi rekli živijo z danes na jutri. Težava pa je da je vsak naslednji dan finančno bolj boleč.
Folk pač raje plača manj na začetku in se cel lajf j*be s financami. Jugoslovansko razmišljanje.
Vsakemu starcu ki omenim kako so TČ, EV-ji, SE itd. kul zadeve, me spljuva in reče da pač natanka svojga dizla in ma "mir". Haha, kaj pa mulc v zgodnjih dvajsteih ve o teh zadevah, kajne?

Ne privoščim nobenemu nič slabega, ampak se vsakič nasmehnem ko vidim razne novice kako se draži bencin in elektrika... :)
Nejccc, matija
Gasper
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1417
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
695
139

Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1

Odgovor Napisal/-a Gasper »

Ogo napisal/-a: 17 Okt 2021, 12:20 Warpi, revež ne verjame bogatemu.

Ti si lahko odcolal slabih 50 jurjev za Model 3, povprečen slovenec bo pa jedva dal 5-6 jurjev za 10 let starega dizla, ki ga bo imel še 10 let.

On bo za zariban motor na 10 let starem nemškem dizlu odkantal 2 jurja, ti pa za zamenjavo baterije 16 tisoč EUR. In pri avtih starejših od 12 let, bo večja verjetnost, da boš na EV menjaval baterijo, kot na ICE motor, menjalnik in podobne zadeve. Žal čas ni prizanesljiv baterijam. To se vidi že pri statistik za Priusa. Do starosti 12 let najbolj zanesljiva Toyota, potem pa gredo zadeve v poden, ker je treba vrečt vsaj 2 jurja v avto samo za zamenjavo VN baterije, po 15ih letih ga po strokih servisiranja prehiti najbolj fosilen Chevrolet. Slednji je seveda poceni za popravljat, kuri pa orenk več benza seveda.

Skratka it does not compute currently.
In nima veze z uporabniško izkušnjo. Večina bi jih rada imela doma Bugatti Veyron, samo ga ne kupijo , ker vedo, da si ne morejo privoščit zanj niti menjave olja in filtrov. Kupujejo, kar si lahko privoščijo.

Ekonomika EV je področje premije, folka, ki ima ekstra denar, in je že prej menjavala avte na nekaj let. Če še delajo veliko km, se razlika v ceni pocahna skozi nižje stroške porabe energije in servisov. Seveda dokler je avto v garanciji. Ko ni, je pa na EV področju hitro ultimativni loto dobitek.

Na slednjem se sicer situacija izboljšuje, samo ravni ICE verjetno ne bo še desetletje.
Sedaj na trg prihajajo dokaj uporabni rabljeni EV-ji, npr. Zoe ZE40 (2017) z baterijo od 14k €, 2019 letniki tik pred menajvo modela so 2-3k€ dražji in so bolje opremljeni. Malo spremljam, ker iščem nekaj kar bo zelo ugodno za vozit, pa nekje v enem mesecu kar gledam se ni kaj dosti avtomobilov obrnilo okrog (v Slo), ponudba je še vedno zelo podobna. Na mobile.de se obračajo na nekje 14 dni, karkoli je cenovno kakšnega tisočaka nižje pa gre zelo hitro v promet.

Glede Priusa, sem imel 2009 letnik, ki sem ga kupil 2011 za 18k €, prodali smo ga 2019 za 6k € (menjava na Toyoti). Vse kar je bilo je bilo to kot praviš, čutiti da baterija ne drži več tako kot prej, sicer drugega kot kašen dcl večja poraba ni bilo zaznati.

Vsak avto stroškovno sledi "bathtub" krivulji, v začetku so stroški veliki z izgubo vrednosti, proti koncu so veliki z vzdrževanjem. Kako bo tisti nizek srednji del dolg je pa odvisno od znamke do znamke, modela do modela in jasno kompleksnoti pogona. Ampak verjemi da vsak avto po 12 letih začne močno pešati, morda so stroški po par sto eur ampak so kar konstantni vsako leto, od podvozja do raznih stvari okrog motorja in karoserije (rja).

Čakati da bo nek star avto ki mu "nič ne manjka" začel postajati jama brez dna je nespametno zato se ga je veliko bolje znebiti prej in kupiti spet nekaj kar je 2-3 leta staro in to imeti 8-10 let odvisno kako kaže z zanesljivostjo.
Ogo
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Folk pač raje plača manj na začetku in se cel lajf j*be s financami. Jugoslovansko razmišljanje.
Kakršnakoli uporabna projekcija vseh ljudi folk da v isto skupino... ampak jih razdeli v par smiselnih skupin in določi velikost te skupine.

Ja, obstaja folk zgornjega tipa in bo še nekaj časa obstajal.
Obstaja pa tudi folk drugačnega tipa, ki so uspeli izdelat vsaj OS in morda tudi srednjo ter celo znajo seštet 2 + 3.
To seveda niso vsi ampak obstajo in njihov obstoj ima nujno posledico : cena rabljenih ICE bo nižja kot bi bila brez ponudbe rabljenih EV.

Kolk nižja je odvisno od velikosti te skupine ljudi.
Velikost te skupine pa je odvisna od očitnosti in zaželjenosti prednosti EV pred ICE.

Računat, da bo vrednost ICE čez 5 let, ko ga boste prodajal, podobna kot bi bila brez ponudbe rabljenih EV, je pač ... kilav račun.
Na škodi bo vsak, ki stavi na to.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2089
Kraj: Metlika
Avto: C3
744
2

Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Baterije bodo čez par let tako poceni, bo sicer strošek menjava, ampak obenem boš recimo namesto 30kWh kupil 40, 50 ... na enak volumen. Stara baterija bo pa šla v domači zalogovnik. Mene prav ima kupit enega Leafa letnik 2013-2015 s staro baterijo, ki recimo še zdrži pozimi 50km, počakat par let in kupit zmogljivejšo.
Gasper
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1417
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
695
139

Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1

Odgovor Napisal/-a Gasper »

Pri menjavi baterije ni problem samo cena celic, ampak je problem kdo ti bo to skupaj sestavil v 300 kg komplet skupaj z BMS. Tipično so najcenejše baterije tiste iz zaletenih avtov, to se v prihodnje po mojem ne bo kaj dosti spremenilo.

Zato je morda najbolj smiselno gledat dve zadeve:
- da je baterija dovolj trpežna da ni potrebna menajva
- da je baterija v starem avtu enaka (vsaj dimenzijsko) kot v novem avtu (Leaf)
Kljukec83
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 200
Kraj: Domžale
Avto: Opel Astra
87
4

Re: Masaker aka finančni rezultati 2020h1

Odgovor Napisal/-a Kljukec83 »

Jst ne razumem, kle se pogovarjate o menjavi batetij kot o menjavi gat. Glede na vrednost vozila menjava baterij verjetno ne bo nikdar ekonomsko upravičena. Kolk vs je pa menjal motor na avtu (k se je zacel mal kvart), sej stane "sam" par jurjev?

Avtomobili v vecini niso kompatibilni, in tko tudi po vecini ne bodo baterije od razlicnih letnikov (pa ne slucajno). Sej niso to aaa baterije!
ixi
Odgovori

Vrni se na “Prihodnost je električna”