Right to repair

O prototipih, napovedanih modelih, malih in velikih skrivnostih. Od jutri do večnosti.
Odgovori
Uporabniški avatar
Nejccc
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1020
Kraj: Horjul
Avto: Ioniq EV 28 kWh, e-Niro 64kWh
1243
2402

Right to repair

Odgovor Napisal/-a Nejccc »

Počasi pa se bo mogoče celo začelo odvijati na bolje
https://www.vice.com/en/article/93wy8v/ ... sla-repair

To pomeni, da bodo tudi ostali serviserji morali imeti omogočen dostop do vseh Teslinih orodij za diagnostiko, poleg tega se bo morala Tesla odpreti in ponuditi možnost nakupa rezervnih delov tudi ne-pooblaščenim servisom.
BogyX
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3374
Avto: Tesla Model 3 LR
1849
1937

Re: Right to repair

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Saj to že je vzakonjeno po svetu, samo regulatorji so zaspali ali pa se sklicujejo na neobstoječe zakone in izjeme, da Teslo in podobne ne zbrcajo z enormnimi kaznimi.
Potem je pa treba pisat dodatne explicitne zakone, da se ne da več zadev skrivat.

Če pogledaš ima večina avto proizvajalcev že dobavo vsega, od delov, dokumentacije in diagnostike, tudi za neodvisne serviserje. Samo če regulatorji zaspijo, je pač kar je ...

Tudi zakonodaja v EU in ZDA pravi, da garancija velja, tudi če se avto servisira pri neodvisnih.

V Avstraliji lahko tudi za 7 let star avto zahtevaš denar nazaj od proizvajalca, če se izkaže za krep od avta. Samo izvajalo se ni, dokler folk ni šel kar na sodišče po svoje uzakonjene pravice, regulator pa zaspal.
alfy, Nejccc, nakaza, Robinhood
Odgovori

Vrni se na “Prihodnost je električna”