Lucid Air
Re: Lucid Air
Jasno da je vsak avto kompromis.
Samo sedaj se vsi pajcajo samo na te neke kilovate, kot da je to glavna poanta avtomobila.
In kot da je kaka razlika a ima avto 2,8 ali 4,8 sekunde do 100 km/h. Avto pa na koncu zložen kot Yugo 45.
Samo sedaj se vsi pajcajo samo na te neke kilovate, kot da je to glavna poanta avtomobila.
In kot da je kaka razlika a ima avto 2,8 ali 4,8 sekunde do 100 km/h. Avto pa na koncu zložen kot Yugo 45.
Re: Lucid Air
A tisti Lucid z 9.9 na quarter mile ni bil serijski za 170.000$ ? Se dodatno predelan ?technic napisal/-a:Dober marketing...
[youtube]https://youtu.be/zgbde-SgWGM[/youtube]
Ps. Verjetno ste videli drag race, v katerem premaga Model S. No takrat niso pokazali, da ne gre za "stock" avto...
Re: Lucid Air
ups, moja napaka... zgleda, da tisti iz Lagune Sece in drag race ni isti...
mi ni čisto transparentno tole glede motorja, najprej se hvalijo s 670HP potem na koncu je pa tole za dual motors:
mi ni čisto transparentno tole glede motorja, najprej se hvalijo s 670HP potem na koncu je pa tole za dual motors:
Re: Lucid Air
Podpišem. Avto mora najprej priti serijsko na trg in potem se bo dejansko videlo kakšne vodo specifikacije. Konkurenca je dobrodošla in to je tudi cilj Tesle, da se trg EV.jev poveča...DeCoRawr napisal/-a:Sej še noben ne ve ali bo avto sekret ali ne. Dejte no počakte da pride ven pa kaj bo, sej ni važno tolk kdo je bolši važno je da se trg fila z novimi modeli in dejansko majo ljudje izbiro in izberejo tisto kar je boljše.
Ti si tudi kupil Kono čeprav veš da so problemi z reduktorjem enako smo vsi ostali tud kupili avto z kakšno pomanklivostjo.
Re: Lucid Air
Cilj Tesle pa res ni konkurenca. Cilj vsake firme je bit monopolist in povečevat prodajo. Če si mislil, da je njihov cilj povečat trg zgolj z njihovimi vozili potem imaš prav. Je pa utopija. Firma bo laufala bo pa imela kljub večjim prodajnim cifram z leti vedno manjši delež.marko22 napisal/-a: ↑15 Okt 2020, 12:03Podpišem. Avto mora najprej priti serijsko na trg in potem se bo dejansko videlo kakšne vodo specifikacije. Konkurenca je dobrodošla in to je tudi cilj Tesle, da se trg EV.jev poveča...DeCoRawr napisal/-a:Sej še noben ne ve ali bo avto sekret ali ne. Dejte no počakte da pride ven pa kaj bo, sej ni važno tolk kdo je bolši važno je da se trg fila z novimi modeli in dejansko majo ljudje izbiro in izberejo tisto kar je boljše.
Ti si tudi kupil Kono čeprav veš da so problemi z reduktorjem enako smo vsi ostali tud kupili avto z kakšno pomanklivostjo.
Re: Lucid Air
Ni čisto tako. Korupcija povzroča monopole. Sam poglej monterje SE pri nas. Vsi imajo delo pa so ekipe kelnerjev ki montirajo. Nesposobni pa imajo dela ko šodra. Konkurenca je lahko nesposobna pa bo prodala kolikor bo naredla ker po svetu hodi nekaj milijard čudakov.
Tako mimogrede Tesla ni monopolist. Mu ne uspeva. Je poizkušala v EU nekaj zlobirat s štrom šleperji pa mu ni ratal. So se drugi že toliko razpasli, da je težko. In ostalim bo še težje.
Re: Lucid Air
Teržava lucidnih sanj je, da so še vedno le sanje ...
.
.
.
.
.
.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Lucid Air
"We’ve only had our Lucid for one week, for only one road trip. We like the looks of the car better than Tesla, but Tesla is very beautiful too. There is no autopilot yet, same as Tesla, where it’s only beta. We miss that a bit but we’d gotten in the habit of driving our Tesla almost raw, only using the beta cruise control. The adaptive cruise control of the Lucid Air (Dream Edition) actually works without any problems.
Collision avoidance, what is there, is good and has helped us. Not only does the Lucid have front and rear cameras for the display but it creates an overhead view of everything, including what you are backing up into. I can’t describe how incredible this view is. It’s like one step closer to I for AI.
The air conditioner actually works like every car I’ve ever had other than the Tesla. Built-in Tidal is great. We won’t use Spotify on our Tesla because the sound is lousy.
The UI is as bad as Tesla’s. You try to do something and take logical steps and still can’t find some things. We haven’t had time to look for a manual online or to research videos as to how to do things.
Everywhere we go people come up to admire the car and even take pictures of it. This is our Colorado car but we still have 2 Tesla MS’s in California. We are so busy it will take us months to move (my travel schedule for my occupation as a public speaker).
For our numerous road trips all the time, the 520 mile range was fantastic, but we still make rest stops. The 350 kW charging rate is also fantastic and Electrify America chargers are everywhere now.
Bottom line: Tesla is ahead on amount of time to get to where they are and Lucid is just starting. There’s no need to take a side. Both are good examples of where we want to go. Lucid fewer lies so far."
https://electrek.co/2022/05/24/bank-of- ... 5867293507
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12571044
Re: Lucid Air
Teslo se čaka najmanj pol leta. Tega ne bo še 5 let pri nas.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Lucid Air
Mislim, da imaš dobre šanse da ga dobiš, samo...
https://www.lucidmotors.com/media-room/ ... for-europe
Na žalost je ŠE izdelava v rangu Tesel... Imajo pa zagotovo najboljšo tehnologijo... Profesor Rawlinson lepo razloži... Še nekaj aktualnih govoric...
https://www.autoevolution.com/news/luci ... 90147.html
Na žalost je ŠE izdelava v rangu Tesel... Imajo pa zagotovo najboljšo tehnologijo... Profesor Rawlinson lepo razloži... Še nekaj aktualnih govoric...
https://www.autoevolution.com/news/luci ... 90147.html