Iščem električarja
Re: Iščem električarja
Sm sledil lastnemu nasvetu in si v klet zmontiral CEE3 vtičnico, pred obstoječo šuko. 7eur v bauhausu plus 1 eur za meter kabla (nucal 15 cm). Filam prek modrega nastavka za UMC, v avtu nastavil limit na 15A. V enem tednu še ni bilo prekinitve filanja.
Od 22 do 6 zjutri je to do cca 26kWh poceni štroma na noč kar je pol več kot nucam dnevno za službo in nazaj.
Mal sm upal da bo bols linija do avta spravla kej več voltaže pa ni razlike... med filanjem mi kaže napetost okrog 222V, neopazna razlika glede na šuko.
Od 22 do 6 zjutri je to do cca 26kWh poceni štroma na noč kar je pol več kot nucam dnevno za službo in nazaj.
Mal sm upal da bo bols linija do avta spravla kej več voltaže pa ni razlike... med filanjem mi kaže napetost okrog 222V, neopazna razlika glede na šuko.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Iščem električarja
Pri Šuko ni problem padec napetosti. Problem je, da je nezanesljiv za stalne visoke tokove. Pol leta ti dela, potem se malo obrabi in zadeve več ne nalegajo ena na drugo kot spada in potem prideš na jutro, ko ti je vtikač zašvasan v vtičnico, ker se je vse skupaj stopilo.
CEE je pa neprimerno bolje narejen in posledično zanesljiv. Pač za industrijsko uporabo stalnih obremenitev. Razlika v ceni vtičnice/vtikača pa itak “sitnica”.
CEE je pa neprimerno bolje narejen in posledično zanesljiv. Pač za industrijsko uporabo stalnih obremenitev. Razlika v ceni vtičnice/vtikača pa itak “sitnica”.
Re: Iščem električarja
Velikokrat na tem forumu prežvečeno. Polnjenje EV je dolgotrajna obremenitev in ne kratkotrajni uporabnik kot npr. kakšen od gospodinjskih strojčkov, hladilniki, pralni stroji, feni.... kar običajno uporabljamo vskodnevno v gospodinjstvu. To je bistven problem, ki ga neštromarji običajno ne razumejo.
Za dolgotrajno obremenitev je ključnen presek bakra (odvisno od dolžine in moči s katero boš polnil), ter dobri stiki na vseh spojih. Spoji so pa v vseh dozah, v polnilnici, na vtikačih....Najbolje je če je teh spojev čimmanj, torej direktno priklopljen kabel s Type2 ročko na polnilnico in pa polnilnica priklopljena direkt na zbiralke v razdelilni omarici. Vsak dodaten spoj predstavlja dodatno tveganje. CEE je gotovo bolje kot šuko, še bolje je kar direkt brez CEE....Možno je sicer narediti marsikaj in marsikaj improvizirati, le tveganja se povišajo za morebitne požare, škodo....
Za dolgotrajno obremenitev je ključnen presek bakra (odvisno od dolžine in moči s katero boš polnil), ter dobri stiki na vseh spojih. Spoji so pa v vseh dozah, v polnilnici, na vtikačih....Najbolje je če je teh spojev čimmanj, torej direktno priklopljen kabel s Type2 ročko na polnilnico in pa polnilnica priklopljena direkt na zbiralke v razdelilni omarici. Vsak dodaten spoj predstavlja dodatno tveganje. CEE je gotovo bolje kot šuko, še bolje je kar direkt brez CEE....Možno je sicer narediti marsikaj in marsikaj improvizirati, le tveganja se povišajo za morebitne požare, škodo....
Re: Iščem električarja
Jp, vse drži. Ko mi umc odleti, bom zmontiral nekaj fiksnega.
Stikov do avta je isto kot prej, recimo da je v cee3 vtičnici boljši kot v šuko ampak na napetosti se to ne odrazi. Dodatn kabl sm potegnil iz cee3 na šuko za občasno sesanje.
Stikov do avta je isto kot prej, recimo da je v cee3 vtičnici boljši kot v šuko ampak na napetosti se to ne odrazi. Dodatn kabl sm potegnil iz cee3 na šuko za občasno sesanje.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi