SE in UPS

Vse kar si od nekdaj želel vedeti o električnih vozilih, pa nisi vedel kje vprašati
Odgovori
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2064
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

SE in UPS

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Je kdo že reševal tak problem, kako to dvoje povezati, da se bo v primeru izpada UPS še vedno polnil? SE je klasična, samooskrbna, se pravi ko pade zunanja napetost, neha delat. Tudi, če bi moral imeti dodatno stikalo za popoln odklop iz omrežja.
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1614

Re: SE in UPS

Odgovor Napisal/-a pirpy »

aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2064
Kraj: Metlika
Avto: C3
739
2

Re: SE in UPS

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Probam kaj razumet, pa mi ne rata (jebiga, nisem štromar). Če sem prav razumel, je tvoj UPS dvosmeren?
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3562
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
3095
1614

Re: SE in UPS

Odgovor Napisal/-a pirpy »

Vsak ups je dvosmeren, vendar mora imet enojno konverzijo, da lahko polniš akumulatorje v njem s sončno elektrarno, če ima ups dvojno konverzijo se ob priklopu sončne elektrarne in višku napetosti samo poveča napetost znotraj ups-a na kondenzatorjih, približno tako kot, če gre motor, gnan preko frekvenčnega regulatorja, v regeneracijo, pri ustavljanju velikega vztrajnika, kjer moraš na frekvenčni regulator priklopit dodatni upor, da skuri odvečno energijo, skratka ups mora imeti enojno konverzijo, prepoznaš ga pa po teži, saj ima vgrajen velik in težak transformator.
Odgovori

Vrni se na “Vprašaj in izveš”