Nakup rabljenega EVja
Nakup rabljenega EVja
Lep pozdrav vsem skupaj!
Zanima me mnenje glede nakupa rabljenega EV...
Kaj bi bilo najbolje od naštetega? Golf, Soul, Zoe? Max budged je 15k€ (jurja, dva še mogoče zraven ampak to je max od max). Na strehi je elektrarna, v službi free polnenje. Avto bi bil za mestno in primestno vožnjo na dnevni ravni 100km. Kateri od izbranih bi bil najbolj smotern nakup (vem da bi bil IONIC super izbira ampak nam z € ne znese...) Če je le mogoče bi raje dali manj, žal, ampak novogradja zahteva davek, živet pa je tudi treba. Gledal sem sledeče:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... Kia%20Soul
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... gen%20Golf
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... ault%20Zoe
Hvala za info in pomoč!
Zanima me mnenje glede nakupa rabljenega EV...
Kaj bi bilo najbolje od naštetega? Golf, Soul, Zoe? Max budged je 15k€ (jurja, dva še mogoče zraven ampak to je max od max). Na strehi je elektrarna, v službi free polnenje. Avto bi bil za mestno in primestno vožnjo na dnevni ravni 100km. Kateri od izbranih bi bil najbolj smotern nakup (vem da bi bil IONIC super izbira ampak nam z € ne znese...) Če je le mogoče bi raje dali manj, žal, ampak novogradja zahteva davek, živet pa je tudi treba. Gledal sem sledeče:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... Kia%20Soul
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... gen%20Golf
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... ault%20Zoe
Hvala za info in pomoč!
Re: Nakup rabljenega EVja
Golf za 17 ni tolk slaba izbira, ampak za tako ceno se dobi tudi Ioniq 28kWh kater ma enako dosega kot golf ker je bolj varčen.
-
- EV specialist
- Prispevkov: 556
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
208242
Re: Nakup rabljenega EVja
Golf je žal prodan, jbg. V kolikor kdorkoli ve ali bo izvedel za kaj "užitnega" na relaciji IONIQ/Golf, se toplo priporočam za kakršnokoli info.
Hvala še 1X!
Hvala še 1X!
Re: Nakup rabljenega EVja
Z golfom ni nic za zgresit. Letnik 2020 140kkm brez tezav do sedaj, razen mehurcek na prtljaznih vratih kar bo krila garancija v 80% kulance
Re: Nakup rabljenega EVja
Ioniq je definitivno top oz edina pametna izbira v tem cenovnem razredu. Golf ima problem z degradacijo, ioniq sploh ne.
ioniq: najmanjša poraba, hitro DC polnjenje, top baterija, avto prostoren, ogromno dodatne opreme
golf: samo tista značka na maski ga dela privlačnega.
Pa ne govorim to samo, ker prodajam enega, lahko pogledaš številke/teste bjorna, kjer je izmeril degeneracijo baterije pri golfu.
PS, če je kupec resen, oz se hitro zmenima za prodajo, ga prodam za manj, kot 15k.
ioniq: najmanjša poraba, hitro DC polnjenje, top baterija, avto prostoren, ogromno dodatne opreme
golf: samo tista značka na maski ga dela privlačnega.
Pa ne govorim to samo, ker prodajam enega, lahko pogledaš številke/teste bjorna, kjer je izmeril degeneracijo baterije pri golfu.
PS, če je kupec resen, oz se hitro zmenima za prodajo, ga prodam za manj, kot 15k.
Re: Nakup rabljenega EVja
Če se pokaže res good buy se še "stegnem" kaj dlje, saj sem ugotovil, da za 15k € ne bo "ljubavi"
Re: Nakup rabljenega EVja
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... ai%20Ioniq
Re: Nakup rabljenega EVja
Sicer sem sam tudi priporočil Ioniq kot alternativo in se strinjam da je dobr avto ampak glede degradacije e-Golfa se pač ne strinjam.
1. Testirani so bili starejši modeli z 24kWh baterijo
2. Vsi so bili polnjeni večinoma do 100%
3. Avti so bili stari 7 let.
4. Degradacija je bila v povprečju(6,5-15-18) cca 13% kar za 7 let star avto sploh ni dosti.
Tko da v tem primeru ne moraš primerjat bjornovega testa saj se govori o drugem battery packu.
Re: Nakup rabljenega EVja
Em, golf 18% degradacija vs 9% degradacija ioniq...ne vem no Res je ja, 18% ni slabo, če primerjamo s kakšnim leafom ali soulom, ampak ko primerjamo z ioniqom pa je jasno kdo je zmagovalec.
A ima "novejši" battery pack kakšno drugo tehnologijo, da lahko sklepamo o manjši degradaciji, ali je tehnologija ista?
A ima "novejši" battery pack kakšno drugo tehnologijo, da lahko sklepamo o manjši degradaciji, ali je tehnologija ista?
Re: Nakup rabljenega EVja
Seveda je razlika med starim in novim. Star ima 24.2kWh bruto in 20.5kWh neto. Nov ima 35.8kWh bruto in 32.0 kWh neto. Ioniq ima 30.5kWh bruto in 28.0kWh neto. Dejstvo je, da bo imela manjša baterija večjo degradacijo v procentih, saj bo imela pri istih kilometrih več ciklov... in zelo verjetno več polnitev na 100%.
Re: Nakup rabljenega EVja
Mislim to je enako kot bi reku kie soul so imele ful veliko degradacijo pri 27kWh, battery pack zgleda podoben kot ioniq, ziher ma ioniq enako degradacije, ampak tega nebom reku.
Avto ma 50% večjo baterijo, torej 50% manj ciklov(kot tastar e-Golf), večji buffer in tudi druge celice. Predvsem pa se točno ta avto še ni testiral. In še nekaj kar ti vedno ignoriraš in to je koliko je bil avto star. Golfi so bili 6-7 let, ioniqi pa 2-3. Sej vem da si ti še tvojega testiral ampak s tem nastane vzorec še vedno dokaj majhen.
Sicer ne pravim da to kar ti govoriš ni res, pravim samo da iz teh podatkov(bjornove tabele) tega ne moreš sklepat.
Avto ma 50% večjo baterijo, torej 50% manj ciklov(kot tastar e-Golf), večji buffer in tudi druge celice. Predvsem pa se točno ta avto še ni testiral. In še nekaj kar ti vedno ignoriraš in to je koliko je bil avto star. Golfi so bili 6-7 let, ioniqi pa 2-3. Sej vem da si ti še tvojega testiral ampak s tem nastane vzorec še vedno dokaj majhen.
Sicer ne pravim da to kar ti govoriš ni res, pravim samo da iz teh podatkov(bjornove tabele) tega ne moreš sklepat.
Re: Nakup rabljenega EVja
Za 30k+ km na leto bi priporočal kaj z večjo baterijo ali ostal na TDI, enostavno z avtom z dosegom 200km je čas za polnjenje prehud, osebno iz izkušenj.
Ampak, vsak lahko proba zase ne.
Re: Nakup rabljenega EVja
Ce lahko polnis pred sluzbo in doma potem se kar da. Pri nas je 50k letno z enim EVjem pa se caka na polnilnici le na potovanjih. Je pa cisto odvisno od posameznika do posameznikaalfy napisal/-a: ↑30 Apr 2023, 09:02Za 30k+ km na leto bi priporočal kaj z večjo baterijo ali ostal na TDI, enostavno z avtom z dosegom 200km je čas za polnjenje prehud, osebno iz izkušenj.
Ampak, vsak lahko proba zase ne.
Re: Nakup rabljenega EVja
Seveda je odvisno od posameznikovih potreb in načina uporabe avta, torej vsak dan isto km z možnostjo polnjenja doma,.....
Ampak neka osnovna formula pri EV je, da povprečen uporabnik potrebuje nekako za vsakih letno prevoženih 10.000km okvirno 20kWh kapacitete baterije (npr. za 30.000km priporočeno 60kWh baterije....). Manj res le izjemoma, če imamo take okoliščine, da nam ne bo prepogosto breme razmišljanje o polnjenju.
Tako nekako bi moralo biti priporočilo nekomu, ki še nima veliko EV izkušenj in ne ve kaj dosti o EVjih. Tisti ki smo pa že z njimi naredili po 100.000km ali več pa itak vemo kaj je za nas optimalno.
Meni je bilo z eKono razmišljanje o polnjenju avta manjše breme, kot še pred njo z ICE, prav po zaslugi dovolj velike baterije za moje potrebe (delal z njo cca. 40.000km letno s 64kWh baterije in 99% polnjenje le doma). Zdaj delam z MY občutno manj km, je pa to breme o polnjenju rezervarja še manjše pri Teslini infrastrukturi, ker če že kdaj rabiš, te avto sam usmeri na optimalno polnilnico.
Zgoraj v oglasu pa vidim Zoe z lastniško baterijo brez podatka o kapaciteti - jaz tak oglas preskočim, ker ni verodostojen. Za EV je namreč najpomembnejši podatek ravno kapaciteta baterije pred vsemi drugimi podatki. Torej prvo vprašaj prodajalca o velikosti baterije, šele potem po prioriteti sledijo druga vprašanja o vozilu, o prevoženih km, o moči motorja, asistenčnih sistemih....
To je moj nasvet vsakemu začetniku po večletnih EV izkušnjah in nisem fan nobenih znamk (kupi tistega, ki te bolj privlači - ljubezen je vodilo človeštva ), le tisto kar je v danem trenutku na trgu za moj trenutni žep in moje potrebe primernejše me prepriča.
Ampak neka osnovna formula pri EV je, da povprečen uporabnik potrebuje nekako za vsakih letno prevoženih 10.000km okvirno 20kWh kapacitete baterije (npr. za 30.000km priporočeno 60kWh baterije....). Manj res le izjemoma, če imamo take okoliščine, da nam ne bo prepogosto breme razmišljanje o polnjenju.
Tako nekako bi moralo biti priporočilo nekomu, ki še nima veliko EV izkušenj in ne ve kaj dosti o EVjih. Tisti ki smo pa že z njimi naredili po 100.000km ali več pa itak vemo kaj je za nas optimalno.
Meni je bilo z eKono razmišljanje o polnjenju avta manjše breme, kot še pred njo z ICE, prav po zaslugi dovolj velike baterije za moje potrebe (delal z njo cca. 40.000km letno s 64kWh baterije in 99% polnjenje le doma). Zdaj delam z MY občutno manj km, je pa to breme o polnjenju rezervarja še manjše pri Teslini infrastrukturi, ker če že kdaj rabiš, te avto sam usmeri na optimalno polnilnico.
Zgoraj v oglasu pa vidim Zoe z lastniško baterijo brez podatka o kapaciteti - jaz tak oglas preskočim, ker ni verodostojen. Za EV je namreč najpomembnejši podatek ravno kapaciteta baterije pred vsemi drugimi podatki. Torej prvo vprašaj prodajalca o velikosti baterije, šele potem po prioriteti sledijo druga vprašanja o vozilu, o prevoženih km, o moči motorja, asistenčnih sistemih....
To je moj nasvet vsakemu začetniku po večletnih EV izkušnjah in nisem fan nobenih znamk (kupi tistega, ki te bolj privlači - ljubezen je vodilo človeštva ), le tisto kar je v danem trenutku na trgu za moj trenutni žep in moje potrebe primernejše me prepriča.
Re: Nakup rabljenega EVja
Kapaciteta je pomembna samo, če se veliko voziš. Druga kar je pomembno, je še cena gum, zavarovanje itd.. To folk kr pozabi oz. si zatiska oči.
Re: Nakup rabljenega EVja
Kake gume, kako zavarovanje, sej so napisali nekje drugje da kupiš novega za 40 in pol prodaš za 60
Skratka z e-Golfom sem jih delal blizu 30k na leto,no vsaj tolk bi blo ce nebi bla glih koronska leta, brez problema do sihta in nazaj. Za po SLO frkat okoli je ok, cim je kašna tujina pol se bolj martraš. Vsekakor tudi če misliš da bo to drugi avto hitro postane prvi.
Skratka z e-Golfom sem jih delal blizu 30k na leto,no vsaj tolk bi blo ce nebi bla glih koronska leta, brez problema do sihta in nazaj. Za po SLO frkat okoli je ok, cim je kašna tujina pol se bolj martraš. Vsekakor tudi če misliš da bo to drugi avto hitro postane prvi.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 40 Odgovori
- 1471 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Odisej
-
- 20 Odgovori
- 1109 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a TeodorOrtl
-
- 13 Odgovori
- 882 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a svino
-
- 0 Odgovori
- 1772 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blue30
-
- 144 Odgovori
- 4607 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a DGJ