
Vrednost znamke Tesla
Re: Vrednost znamke Tesla
Kolk je po tvoje danes vredna firma, ki bo čez 10 let svetovni energetski in AI monopolist?
Ne zapletaj se kolk je to verjetno, najprej zračunaj kolk je takšna žival danes vredna.
Da jokcanje in čustvene šoke pretvorimo v številke.
Rockefeller je zero koma nula proti Musku.
Upate lahko le, da bo protimonopolna zakonodaja lahko tega vraga nekoč mogoče razrezala na pol.
Kar pa bo pomagalo točno nič.
Ne zapletaj se kolk je to verjetno, najprej zračunaj kolk je takšna žival danes vredna.
Da jokcanje in čustvene šoke pretvorimo v številke.
Rockefeller je zero koma nula proti Musku.
Upate lahko le, da bo protimonopolna zakonodaja lahko tega vraga nekoč mogoče razrezala na pol.
Kar pa bo pomagalo točno nič.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
Seveda imaš prav, cena TSLA je na čisto dobrih fundamentih, če se upošteva ~40% rast vsako leto vse do 2030.
Od 4:55 zelo lepo predstavljeno kakšno rast mora imeti Tesla, da se to nekako sklada s ceno delnice (tole 6 mesecev stara analiza): P.S. Sven Carlin je sicer iz Radovljice, mislim pa da je Hrvat, če se kdo sprašuje kdo je to za en tip
Od 4:55 zelo lepo predstavljeno kakšno rast mora imeti Tesla, da se to nekako sklada s ceno delnice (tole 6 mesecev stara analiza): P.S. Sven Carlin je sicer iz Radovljice, mislim pa da je Hrvat, če se kdo sprašuje kdo je to za en tip

Re: Vrednost znamke Tesla
Monopolist ne bo. Sreča bo, če bo čez 10 let firma še pri lajfu.
Ko bo tendenca k monopolu, bo pa razrez.
Isto, ko bo sedaj v naslednjih letih razrez monopolov AAPL, GOOG in META.
Tudi Bill Gates je nekoč bil car, potem je pa eno leto jokal na sodišču.
Sicer pa si težko monopolist, ko te Kitajci držijo za jajca od osnovnih surovin, pa do celotnih baterij.
Ko bo tendenca k monopolu, bo pa razrez.
Isto, ko bo sedaj v naslednjih letih razrez monopolov AAPL, GOOG in META.
Tudi Bill Gates je nekoč bil car, potem je pa eno leto jokal na sodišču.
Sicer pa si težko monopolist, ko te Kitajci držijo za jajca od osnovnih surovin, pa do celotnih baterij.
Re: Vrednost znamke Tesla
Fantje, ne smete gledati na vse tako ozko, to je tisto, kar vam hoce dopovedat Warp. Tesla ni samo Tesla per se, na Teslino delnico je "vezanih" cel kup drugih Muskovih projektov in side-gigov, ki bodo vrednost Tesle kot take samo povecevali skozi cas. Vsaj tako trdi in meni Warp in ga po eni strani razumem, ker gleda The Big Picture.
Zdaj, ali bo temu res tako ali ne, je pa druga stvar. Eni verjamejo, eni ne.
Na koncu bo še najmanj odvisno od Tesline delnice. Le-ta bo zgolj in samo odsev Muskove svetovne dominance. Če.
Zdaj, ali bo temu res tako ali ne, je pa druga stvar. Eni verjamejo, eni ne.
Na koncu bo še najmanj odvisno od Tesline delnice. Le-ta bo zgolj in samo odsev Muskove svetovne dominance. Če.
Re: Vrednost znamke Tesla
A ti res misliš, da je recimo Hyundai pa vezan samo na izdelavo električnih avtov in da je inovativnost zašvasana samo na Muska in Teslo?
Hyundai ti recimo dela od čipov za Tesle do letalonosilk in jederskih reaktorjev.
Hyundai ti recimo dela od čipov za Tesle do letalonosilk in jederskih reaktorjev.
Re: Vrednost znamke Tesla
LOL, so it's basically Hyundai Vs. Tesla. OK, nisem vedel da imamo celo 3 tabore.

Jaz nisem v nikogaršnjem taboru, jaz sem samo zunanji opazovalec, ki je želel mal pomagat, sam vidim, da ni bilo dobro sprejeto in bom v bodoče raj tih.
Sem pa ravno včeraj obujal spomine kaka raketa je bila Hyundai Elantra 2.0, damn to je bila mrcina.

Re: Vrednost znamke Tesla
Problem hyundaija je ravno to - NI zašvasan na elektriko.A ti res misliš, da je recimo Hyundai pa vezan samo na izdelavo električnih avtov
Še vedno mečejo milijarde v recimo VODIK...

Kakšen je njiov plan z avtonomijo? Mobileye? Bosch? Se delamo da ne obstaja?

Zadnjič spremenil warpedone, dne 12 Sep 2022, 11:55, skupaj popravljeno 1 krat.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
Meni je bil v tistih časih tole https://www.ultimatespecs.com/car-specs ... )-20i.html sanjski avto, pa marsikomu drugemu tudi. 2.0 raketa, 8,8 s do 100 je bilo leta 1995 na meji super športnikov. 

Re: Vrednost znamke Tesla
Hyundai sem dal samo za primer. Ker navzven izgleda kot najbolj brezvezna firma. V ozadju so pa spremenili državo iz 3rd rate vukojebine, ki je zaostajala še za Severno Korejo, v eno izmed najbolj ekonomsko in tehnološko razvitih držav.
Takih firm je pa na tem svetu veliko. Na Kitajskem jih je cel kup. In kot sem napisal, inovacije niso monopol Elona Muska.
Seveda, pa vsi gledajo predvsem tiste, ki so najbolj glasni in arogantni. Ker to človeški mali možgani najbolj optimalno procesirajo kot napredek. Tiste tihe in pridne, ki delajo v ozadju, se spregleda, ampak ko udarijo ven, spremenijo svet, večinokrat potihem.
Takih firm je pa na tem svetu veliko. Na Kitajskem jih je cel kup. In kot sem napisal, inovacije niso monopol Elona Muska.
Seveda, pa vsi gledajo predvsem tiste, ki so najbolj glasni in arogantni. Ker to človeški mali možgani najbolj optimalno procesirajo kot napredek. Tiste tihe in pridne, ki delajo v ozadju, se spregleda, ampak ko udarijo ven, spremenijo svet, večinokrat potihem.
Re: Vrednost znamke Tesla
>> Ker navzven izgleda kot najbolj brezvezna firma.
Daleč od tega... Hyundai se poteguje za drugo mesto na lestvici ne-brezveznosti. Žal tudi drugo mesto pomeni HUD zadostanek za prvim mestom. To bo vseeno omogočilo preživetje nekaj dodatnih let.
Kitajska avtomobilska zgodba je en hud državno napihnjen hype. 100% njih tolče izgubo. VSI.
Ko kitajci proizvodnjo povečajo za x10, hkrati za x10 povečajo izgubo.
Oz. kaj točno so nardil, na nižanju stroškov svojih izdelkov?
So začel vgrajevat še cenejše materiale?
Daleč od tega... Hyundai se poteguje za drugo mesto na lestvici ne-brezveznosti. Žal tudi drugo mesto pomeni HUD zadostanek za prvim mestom. To bo vseeno omogočilo preživetje nekaj dodatnih let.
Kitajska avtomobilska zgodba je en hud državno napihnjen hype. 100% njih tolče izgubo. VSI.
Ko kitajci proizvodnjo povečajo za x10, hkrati za x10 povečajo izgubo.
Oz. kaj točno so nardil, na nižanju stroškov svojih izdelkov?
So začel vgrajevat še cenejše materiale?

govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
No, no, TSLA je tudi bila čisti izgubar do nedavnega. Če ne bi osovraženi demokrati predlagali in izglasovali subvencij, firme danes ne bi bilo.
Razen parih EV startupov, je pa kitajska avto industrija v zelenem. Ampak za startupe že na zahodu velja, da večji kot dela minus, bolj privlačen je za investitorje.
Razen parih EV startupov, je pa kitajska avto industrija v zelenem. Ampak za startupe že na zahodu velja, da večji kot dela minus, bolj privlačen je za investitorje.

Re: Vrednost znamke Tesla
Ja, je bila.
Ampak so garali na klestenju stroškov in splezal na +30%, gredo proti +50% in leto dolgi čakalni vrsti.
Kaj točno bo kitajc naredu proti tem? Razen bajeslovnega 'ukradi shanghai'?
Cena ne pade sama od sebe, kitajska nizka cena pa bazira na klump kvaliteti.
Je pa res tudi, da vsaj NIO planira štancanje, se vsaj trudijo mal manj zaostajat...
Ampak so garali na klestenju stroškov in splezal na +30%, gredo proti +50% in leto dolgi čakalni vrsti.
Kaj točno bo kitajc naredu proti tem? Razen bajeslovnega 'ukradi shanghai'?
Cena ne pade sama od sebe, kitajska nizka cena pa bazira na klump kvaliteti.
Je pa res tudi, da vsaj NIO planira štancanje, se vsaj trudijo mal manj zaostajat...
Ni pa še jasno za kako velike štance gre... a bojo štancal roke podvoja al metske dele šasije....A report recently surfaced that Tesla and NIO supplier Wecan has ordered seven Lijin diecasting machines.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
Veš, na Zahodu se tako radi prijemamo te kao klump kvalitete, da nam je stopila v glavo. Ja, res je, na Kitajskem je tudi to.
Je pa tudi cel kup robe, ki se brez problema kosa z zahodno kakovostjo, seveda je pa zato treba odštet kak EURo več, pa še vedno 30% manj od Zahoda.
Recimo Huawei je to celemu svetu pokazal, da ga je bilo treba z dekreti prepovedat in omejit.
Saj ekonomijo z dekreti se sicer lahko gremo, vendar gredo reči tudi v drugo smer.
Po drugi strani pa ne razumem, zakaj v Slovenijo dobivamo Kitajske Tesle, če so le te sekret? Ali pa bog ne daj, Tesle z end 2 end kitajsko baterijo, ki je razvita in izdelana na Kitajskem? A nima Musk neke čudežne tehnologije za to? Aja, ups, nima, kupuje od CATL.
Tako, da nehajmo filozofirat. Ker smo podobno filozofirali okrog Japoncev, pa Korejcev nekoč.
TSLA nima nobene čudežne tehnologije in monopola da bi utemeljeval ceno delnic x20.
Ima nekaj let prednosti na nekaterih področjih in to je to. Isto je imel AAPL z iPhone, pa je sedaj pod 20% tržnim deležem pri smart phone. Tudi ta ima ceno delnic prenapihnjeno z dividend yield 0,58%, više pa itak ne more več zlezt.
Je pa tudi cel kup robe, ki se brez problema kosa z zahodno kakovostjo, seveda je pa zato treba odštet kak EURo več, pa še vedno 30% manj od Zahoda.
Recimo Huawei je to celemu svetu pokazal, da ga je bilo treba z dekreti prepovedat in omejit.
Saj ekonomijo z dekreti se sicer lahko gremo, vendar gredo reči tudi v drugo smer.
Po drugi strani pa ne razumem, zakaj v Slovenijo dobivamo Kitajske Tesle, če so le te sekret? Ali pa bog ne daj, Tesle z end 2 end kitajsko baterijo, ki je razvita in izdelana na Kitajskem? A nima Musk neke čudežne tehnologije za to? Aja, ups, nima, kupuje od CATL.
Tako, da nehajmo filozofirat. Ker smo podobno filozofirali okrog Japoncev, pa Korejcev nekoč.
TSLA nima nobene čudežne tehnologije in monopola da bi utemeljeval ceno delnic x20.
Ima nekaj let prednosti na nekaterih področjih in to je to. Isto je imel AAPL z iPhone, pa je sedaj pod 20% tržnim deležem pri smart phone. Tudi ta ima ceno delnic prenapihnjeno z dividend yield 0,58%, više pa itak ne more več zlezt.
Re: Vrednost znamke Tesla
>> TSLA nima nobene čudežne tehnologije in monopola da bi utemeljeval ceno delnic x20.
Sam skuhaš, sam poješ.
Vidiš al pa ne vidiš.Toyota’s first electric car recalled because wheels could fall off
Sam skuhaš, sam poješ.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
@Ogo, lepo da poveš svoje mnenje, ampak nekako se mi zdi da bom bolj zaupal mnenju Warren Buffeta glede AAPL:
https://www.cnbc.com/2022/05/02/buffett ... bound.html
Če TSLA uresniči vse kar Warp verjame da bo, je cena delnice danes zelo ugodna, če se jim pa rast upočasni (ampak še vedno raste) pa to ni več ugodno.
https://www.cnbc.com/2022/05/02/buffett ... bound.html
Če TSLA uresniči vse kar Warp verjame da bo, je cena delnice danes zelo ugodna, če se jim pa rast upočasni (ampak še vedno raste) pa to ni več ugodno.
Re: Vrednost znamke Tesla
Stvar ni ugodna le, če imaš kej kar zgleda bol ugodno.
Kam bo šla vrednost v naslednjem desetletju drugam kot pa to kar (tudi) počne tesla?
Men osebno že dol maha, al le še x2 v naslednih 10 letih?
Sm v fin. penzionzu tut če je le x1.
Ko zmagaš, si zmagal.
Kam bo šla vrednost v naslednjem desetletju drugam kot pa to kar (tudi) počne tesla?
Men osebno že dol maha, al le še x2 v naslednih 10 letih?
Sm v fin. penzionzu tut če je le x1.
Ko zmagaš, si zmagal.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vrednost znamke Tesla
Še dobr, da znajo Kitajci vse cenejš nardit k mi. Tesla ni in ne bo nikol cenovno konkurenčna Kitajcem, dokler bo standard tak kot je. Ravno Tesla je napihnjena, vendar to preko luže dobro znajo. Saj vidimo kaj se po svetu dogaja. Umetnost je prodati dražje enake kvalitete robo, kar preko luže znajo. Zakaj bi kupil Appla? Pa ga moja ima, jaz pa Kitajca 3x cenejšega, ki je boljši od Ferrarija od moje. Moraš ustvarit vero v produkt. Tako kot @warpedone navija za Teslo. Od tega ima korist, meni pa dol visi.
Re: Vrednost znamke Tesla
Evropa je pa kdo točno?
Jo bo požrla kitajska tesla? Al ameriška?
Nasrkali bodo le krti s plašnicami, ki dobro vejo kako se stvari striže, saj jih strižejo že 100 let ...
Jo bo požrla kitajska tesla? Al ameriška?
Nasrkali bodo le krti s plašnicami, ki dobro vejo kako se stvari striže, saj jih strižejo že 100 let ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek