Tesla skoraj nima razlike v ceni med v2 in v3 (120kw (deljena moč) vs 250kw (nedeljena moč)), medtem ko petrol ima za nad 50kw skoraj enkrat višjo ceno?
130kW Maribor: 0,31 €/kWh, med 18:00 in 22:00 pa 0,34 €/kWh
250kW Žirovnica: 0,32 €/kWh, med 18:00 in 22:00 pa 0,35 €/kWh
125kW Ljubljana: 0,33 €/kWh, med 18:00 in 22:00 pa 0,37 €/kWh
A imamo kakšen podatek koliko SC šopa tista tovarna na kitajskem?
Zgleda da bo Tesla prevzela infrastrukturo za elektrifikacijo kar za vse EV na tem planetu. Res ne vem kaj misli konkurenca ko naredi eno DC polnilnico za 50+k €.
Zgodovina kaže, da so to cifro al že presgli al pa je blo ful zaloge:
Tesla had 36,165 Supercharger connectors active in Q2 2022, then 38,883 a quarter later, then 42,419 in Q4 2022, then 45,169 in Q1 2023, and then all the way up to 48,082 in Q2 2023. In one year, the network increased by nearly 12,000 connectors!
Barva tak pri nobenem avtu ni vredna pozornosti. Neumno je na avto metat super duper barve ker je čez nekaj let itak pošoban, stolčen od kamenja. Meni so še čisto vsak avto pošobal s ključem ali s čim podobnim. Dam spolirat ven kar gre, drugo pustim ker mi dol visi. Se bo treba navadit da stvari ne uporabljamo 200 let in zato ni potrebno, da je narejena za 200 let.
Podoben štos je pri bajtah. S sosedom sva istočasno začela gradit. Jaz sem se v naslednjem letu vselil, sosed pa že 12 let drka vsak dan vgrajuje ne vem kaj vse v detajle picajzla kot da bo ne vem kaj s tem. Otroc mu bodo odrastli on pa bo mogoče glih do penzije enkrat to skup spacal. Bo pa imel vse lepo in super duper s super duper materiali narejeno.
Kaj hočem povedat. Vsak posamezen element produkta mora biti narejen iz tako kvalitetnih materialov kot je njegov najmanj kvaliteten material. Sploh pri razvojno naravnanih produktih pa mora bit življenska doba res optimizirana. Kaj ti pomaga današnji EV, ki bo čez 15 let še vedno kot nov? Tehnološko zastarel, pa vendar kot nov? Jaz ocenjujem, da bi današnji EVji morali razpasti in it v reciklažo najkasneje po 15 letih, ker so tehnološko zastareli in okoljsko sporni. Rabimo eno drugo tehnologijo, ki ne bo okoljsko sporna. Produkte s to tehnologijo se potem izdela kot (dolgo)trajne.
Zakaj bi se moral avto razpast po 15ih letih?
Obstajajo tudi nezahtevni uporabniki. In tako je tudi pri sedanji avtomobilski industriji.
Oni, ki imajo pineze, kupujejo novega in ga držijo do 5 let, nekateri tudi na vsake dve leti.
Potem gre avto naprej, ki ga kupi drugi kupec, za 50% cene novega in ga ima ponavadi 10 let.
Avto je potem star 15 let in ekonomsko odslužen. Ampak tu se zgodba ne konča.
Tu pride zadnja faza kupcev, ki ga kupijo za manj kot jurja in ga držijo dokler avto ne razpade ali ne crkne.
Skupaj življenjska doba 20 let.
In tudi pri EV boš imel folk, ki bo nezahteven ali pa nima denarja. Dal bo 500 EUR za 15 let staro Teslo Model 3 in ga imel še 5 let.
Rabi pa nič drugega kot šuko vtičnico doma. Večino fur pa do lokalnega mesta po špecerijo. Dol mu bo viselo, za 2 MW Supercharging leta 2038.
Se pa strinjam s teboj, da se ljudje preveč sekirajo okrog vsake ravsice in pikice na avtu. Avto mora služit lastniku, ne lastnik gagat zanj.
Onim, ki s ključi namerno ravsajo avte, bi pa vseeno naložil dve okrog kepe.
15 let stara trojke ne bo, ker jih bo rja pojedla. 12/2021 s 70k km - pragove je že kar lepo načelo. Pri highlandu so končno uredili tako, da se sranje več ne nabira za prednjimi zavesicami. Pri S te skrbi ni, ker je vse iz alu.
Še eno vprašanje glede polnitve vozila na SC ( Palmanova Outlet Italija ) in sicer na telefonu imam aplikacijo Tesla, ker nisem lastnik tesle, kakšen je postopek aktivacije za pričetem polnjenja, ker v sami aplikaciji ne vidim polnilnih postaj ?