Jaz bi primarno imel, da bi ICE vozila zvlekel na sredi ceste.
Tesla Cybertruck
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12561044
Re: Tesla Cybertruck
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Tesla Cybertruck
Redimo da je konkurenca Cybertrucku:
https://avto-magazin.metropolitan.si/no ... o-se-bolj/
Dobre cene sicer v USA:
"Ford bo novinca prvim kupcem sicer ponudil šele čez eno leto, na voljo pa bo v treh različicah: Lariat, XLT in Platinum. Prva bo kot najcenejša na voljo od 39.974 dolarjev (32.769 evrov), medtem ko bo za srednjo različico potrebno odšteti vsaj 52.974 dolarjev (43.426 evrov)."
https://avto-magazin.metropolitan.si/no ... o-se-bolj/
Dobre cene sicer v USA:
"Ford bo novinca prvim kupcem sicer ponudil šele čez eno leto, na voljo pa bo v treh različicah: Lariat, XLT in Platinum. Prva bo kot najcenejša na voljo od 39.974 dolarjev (32.769 evrov), medtem ko bo za srednjo različico potrebno odšteti vsaj 52.974 dolarjev (43.426 evrov)."
Re: Tesla Cybertruck
Taksni "prevodi" novic so nevarni, ljudje se danes nakladajo, kako Tesla ni dostavila Model3 za 35.000€, kjer je slo za identicno napacno percepcijo ameriskih cen, potem pa dalje igra telefonckov in copypaste. V tem clanku gre za identicno stvar, 40.000$ je cena brez VAT in brez uvoznih dajatev. Ce bi taksno vozilo izdelovali le v USA, bi to za EU trg (recimo SI)po valutni konverziji v slabih 33.000€ to pomenilo dodatno se 22% DDV, 10% uvoznih dajatev ter nekaj za transport in logistiko, nekaj pa vecinoma doda tudi visji MSRP v EU. Kar pomeni nekje 46.000€ za vstopni model, ki bo dobavljiv drugo leto v USA ter 2023 (oz. nikoli) v EUBL_EV napisal/-a: ↑20 Maj 2021, 14:38 Redimo da je konkurenca Cybertrucku:
https://avto-magazin.metropolitan.si/no ... o-se-bolj/
Dobre cene sicer v USA:
"Ford bo novinca prvim kupcem sicer ponudil šele čez eno leto, na voljo pa bo v treh različicah: Lariat, XLT in Platinum. Prva bo kot najcenejša na voljo od 39.974 dolarjev (32.769 evrov), medtem ko bo za srednjo različico potrebno odšteti vsaj 52.974 dolarjev (43.426 evrov)."
Potem so pa vsi preseneceni ko proizvajalci objavijo uradni cenik ...
Re: Tesla Cybertruck
USA cene so itak vedno brez tax sales, to menda večina ljudi ve. Prevajat USA cene v EU cene samo s konverzijo v EUR pa je res hecno. Če bi bilo F150 možno nabavit v EU, bi bila začetna cena gotovo bistveno več kot 50k EUR (mach-E 2wd je od 49k dalje v Avstriji recimo), ampak itak v tem segmentu ni še nobenega BEV.
Čeprav, če spravijo F150 v EU, se lahko verjetno veselimo tudi Cybertrucka na naših cestah.
Čeprav, če spravijo F150 v EU, se lahko verjetno veselimo tudi Cybertrucka na naših cestah.
Re: Tesla Cybertruck
The $40k base model is for commercial customers only, available in 2024.
The $53k model is the 230mi range version for retail customers.
$40k varianta je posebej oskubljena za komercialno rabo... naročila v desetinah
Za navadne privat osebe naslednjih nekaj let je štart pri 53 ameriških jurjev.
V EU je še zram transport iz USA, konverzija valute, carina, ddv, ... in smo nad 60 jurjev za tamalo varianto.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla Cybertruck
Pri nas večina ne ve tega!
Ko se pogovarjaš z ljudmi v svoji okolici in jim razlagaš, da tam še v trgovinah z oblačili cene napišejo brez davkov in imaš potem plus državni in plus zvezni davek te samo čudno gledajo
Jaz bi predlagal pri nas vse cene tudi v špeceriji na policah brez davkov, bi potem ljudje bolj razmišljali, kaj politiki počno z našimi davki in kako jih delijo
Re: Tesla Cybertruck
Cybertrucka v Slovenijo ne bo. Je vaporware.
Tudi ko se kaj megle razkadi, takega skropucala pač ni več možno homologirati v EU.
Ford je predstavil F150 Lightning ter zbral 20 jurjev rezervacij v parih urah, sedaj je pač panika v Tesla vrstah in je treba fuknit ven megleno zaveso, v stilu evo, Cybertruck samo što nije.
Tudi ko se kaj megle razkadi, takega skropucala pač ni več možno homologirati v EU.
Ford je predstavil F150 Lightning ter zbral 20 jurjev rezervacij v parih urah, sedaj je pač panika v Tesla vrstah in je treba fuknit ven megleno zaveso, v stilu evo, Cybertruck samo što nije.
Re: Tesla Cybertruck
Jp, huda sramota in razočaranje za Ford... manj kot desetina rezervacij CT v istem času.Ford je predstavil F150 Lightning ter zbral 20 jurjev rezervacij v parih urah
Peče peče ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla Cybertruck
Sramota bo, ko bodo naslednje poletje ljudje dejansko začeli dobivat v roke Strelo, Cybermegle pa še ne bo na spregled.
Re: Tesla Cybertruck
Tile požrešni z energijo produkti itak ne bodo zanimivi za masivno proizvodnjo še nekaj časa, ker požrejo čisto preveč baterij, pa še to tistih najdražjih z nikljem in kobaltom.
Prava pot za profit bo neka "normalna" kapaciteta baterija v EV z veliko maržo, ne pa nek 3t pickup, s 170 kWh baterijo, za 40k USD, saj proizvajalci niso neumni, da bi na tak potraten način pokurili omejene resource.
Prava pot za profit bo neka "normalna" kapaciteta baterija v EV z veliko maržo, ne pa nek 3t pickup, s 170 kWh baterijo, za 40k USD, saj proizvajalci niso neumni, da bi na tak potraten način pokurili omejene resource.
Re: Tesla Cybertruck
Trenutno se bodo proizvajalci držali manjših kapacitet baterij, ker jim jih primanjkuje. Čez 2-5 let pa bo standard verjetno tam okoli 100kWh, za večje zverine morda tudi več, za mestne malčke pa pol manj. Res je fajn imeti 1000km dometa, vendar ko bo enkrat infrastruktura malce bolj poštimana za to ne bo več potrebe vozit toliko balasta s seboj.Gasper napisal/-a: ↑23 Maj 2021, 16:32 Tile požrešni z energijo produkti itak ne bodo zanimivi za masivno proizvodnjo še nekaj časa, ker požrejo čisto preveč baterij, pa še to tistih najdražjih z nikljem in kobaltom.
Prava pot za profit bo neka "normalna" kapaciteta baterija v EV z veliko maržo, ne pa nek 3t pickup, s 170 kWh baterijo, za 40k USD, saj proizvajalci niso neumni, da bi na tak potraten način pokurili omejene resource.
Re: Tesla Cybertruck
Proizvajalci bodo proizvajali kar bo folk hotel in kupil. Koga briga kolk baterij porabi, če bi se to šli ne bi SUV množično zdej proizvajali in prav tako bo s pick-upi. Na koncu dnar zmaga in kupec ma vedno prav.
Aptera in podobni niso noben killer tesle namreč celo edini zaveznik ker jim ne skačejo v zelje in za tistih pravih zelenh bo prav kul.
Vsi novejši EV-ji večinoma porabijo več kot modeli iz par let nazaj, primer: Tesla Y > Tesla 3, Ioniq 5 > Ioniq, ID.3-4 > e-Golf itd..
Baterije so ratale poceni in tudi s tem je pač to da ni več tolk važna učinkovitost. Omejeni resorci? Sej to sploh ni problem ...
Aptera in podobni niso noben killer tesle namreč celo edini zaveznik ker jim ne skačejo v zelje in za tistih pravih zelenh bo prav kul.
Vsi novejši EV-ji večinoma porabijo več kot modeli iz par let nazaj, primer: Tesla Y > Tesla 3, Ioniq 5 > Ioniq, ID.3-4 > e-Golf itd..
Baterije so ratale poceni in tudi s tem je pač to da ni več tolk važna učinkovitost. Omejeni resorci? Sej to sploh ni problem ...
Re: Tesla Cybertruck
Poceni ravno niso še ratale, razen če ti je OK odcolat 60 jurjev + za primerno opremljen električni avto takega razreda.
Pa davki vezano na emisije pridejo tudi za električarje.
Sedaj je par let zakonskega vakuuma, potem se pa začne colnga glede na eCO2 (equivalent CO2 emissions). Torej ti bo vseeno, da ti EV kuri 40 kWh / 100 km, samo če imaš viška keša.
Pa davki vezano na emisije pridejo tudi za električarje.
Sedaj je par let zakonskega vakuuma, potem se pa začne colnga glede na eCO2 (equivalent CO2 emissions). Torej ti bo vseeno, da ti EV kuri 40 kWh / 100 km, samo če imaš viška keša.
Re: Tesla Cybertruck
Sestavt in prodat en prototip je simpl. Pravo vprašanje je, katera zadeva bo prej prilezla do recimo 100.000 izdelanih in dobavljenih kosov. Bencinski Ford F150 se prodaja v nakladi 1,5M letno. Katerga leta bo električna varianta na 10% tega?
2030?
V štartu ma Ford dost baterij za kakih 50k letno max. Bo spet dedek mraz baterije nosu?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla Cybertruck
Saj ima Tesla podoben problem, dokler bodo baterije omejitev ne bomo videli "požrešnih" izdelkov v velikih nakladah. Zakaj že nimamo Tesla Semi? Zato ker baterije predstavljajo čisto prevelik del stroška izdelave takega vozila.
Omejene resource (baterije) bodo dali v izdelke kjer prodajo zraven še veliko druge opreme/storitev na katero imajo malo bolj zajetno maržo.
Če pogledaš (malo na pamet, ampak logika ostaja)
- Danes Tesla proda povprečno ~65 kWh v vozilu za $50k, takih vozil so letos sposobni narediti 750.000
- Če dajo na trg Cybertruck to pomeni x2 baterij v enem vozilu, obljubljena cena pa niti približno ni x2 ($100k)
- Podobno Semi, kjer je še večja kriza, ker gospodarsko vozilo ima praktično samo eno nalogo, prevoz od A do B, tam poleg baterije težko prodaš še kaj zraven.
Rast osebnih "lahkih" EV bo enostavno prevelika, da bi šel v kratkem delat take 3t požrešne zadeve za $50k, za omembe vredne cifre se bomo načakali še najmanj 5 let, če ne še kaj več.
Omejene resource (baterije) bodo dali v izdelke kjer prodajo zraven še veliko druge opreme/storitev na katero imajo malo bolj zajetno maržo.
Če pogledaš (malo na pamet, ampak logika ostaja)
- Danes Tesla proda povprečno ~65 kWh v vozilu za $50k, takih vozil so letos sposobni narediti 750.000
- Če dajo na trg Cybertruck to pomeni x2 baterij v enem vozilu, obljubljena cena pa niti približno ni x2 ($100k)
- Podobno Semi, kjer je še večja kriza, ker gospodarsko vozilo ima praktično samo eno nalogo, prevoz od A do B, tam poleg baterije težko prodaš še kaj zraven.
Rast osebnih "lahkih" EV bo enostavno prevelika, da bi šel v kratkem delat take 3t požrešne zadeve za $50k, za omembe vredne cifre se bomo načakali še najmanj 5 let, če ne še kaj več.
Re: Tesla Cybertruck
Trg tovornjakov je specifičen - in sicer stroški igrajo enormno vlogo. Enako ne-obstoječa infrastruktura.
In elektrika tu še 20 let ne bo konkurenčna dizlu.
Električni tovornjaki se bodo uporabljali v vmesnem času izključno za specifične niše. Da bo pa prišla roba iz Minska v Pariz, pa še dolgo dolgo ne.
In elektrika tu še 20 let ne bo konkurenčna dizlu.
Električni tovornjaki se bodo uporabljali v vmesnem času izključno za specifične niše. Da bo pa prišla roba iz Minska v Pariz, pa še dolgo dolgo ne.
Re: Tesla Cybertruck
In smo spet pri jamranju o ne-obstoječi infrastrukturi za električne šleparje, točno isto kot se jamra okrog sedaj obupno slabi infrastrukturi za filanje neTeslinih EVjev.
Tesla je postavla Superchargerje in bo postavla Megachargerje (https://cleantechnica.com/2021/05/23/fr ... sla-semis/) Ostali bodo pa še naprej jamral o neobstoječi infrastrukturi....
Ja, problemi so. Šansa je, da se jih loti in rešuje al pa jamra in čaka, da jih rešijo drugi. Velja za baterije in velja za polnilno infrastrukturo.
Bolano je, da se tiste, ki so se lotili reševanja problemov nato pljuva, da ne sledijo standardom (ki jih v trentku reševanja še niti blo ni), da se zapira (kako točno) in poziva državo jih prisilijo v odprtje i.e. ukrade narejeno.
Tesla je postavla Superchargerje in bo postavla Megachargerje (https://cleantechnica.com/2021/05/23/fr ... sla-semis/) Ostali bodo pa še naprej jamral o neobstoječi infrastrukturi....
Ja, problemi so. Šansa je, da se jih loti in rešuje al pa jamra in čaka, da jih rešijo drugi. Velja za baterije in velja za polnilno infrastrukturo.
Bolano je, da se tiste, ki so se lotili reševanja problemov nato pljuva, da ne sledijo standardom (ki jih v trentku reševanja še niti blo ni), da se zapira (kako točno) in poziva državo jih prisilijo v odprtje i.e. ukrade narejeno.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla Cybertruck
Supercharger je burek za tovornjake. Enako 350 kW Ionity. To je kot da bi filal avto doma na enofazno 16A.
Pri tovornjakih gre za povsem drugo magnitudo potrošnje energije na km in s tem potreb po kapaciteti baterij in polnjenju.
In vse to mora biti poceni. Ni tukaj premijskih for in prodajajanja magle, kromane letvice 5000 EUR. Kamijonar bo kupil dodatno opremo za 5000 EUR samo, če bo na koncu prinesla teh 5000 EUR nazaj in še profit.
Gleda se na vsak cent. Če bo ceneje, da Johan na trasi natanka kamijon v Belorusiji, ker je tam dizel ceneji, ga tudi bo.
Pri tovornjakih gre za povsem drugo magnitudo potrošnje energije na km in s tem potreb po kapaciteti baterij in polnjenju.
In vse to mora biti poceni. Ni tukaj premijskih for in prodajajanja magle, kromane letvice 5000 EUR. Kamijonar bo kupil dodatno opremo za 5000 EUR samo, če bo na koncu prinesla teh 5000 EUR nazaj in še profit.
Gleda se na vsak cent. Če bo ceneje, da Johan na trasi natanka kamijon v Belorusiji, ker je tam dizel ceneji, ga tudi bo.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek