FSD je zunaj
Re: FSD je zunaj
Me je zgubil pri nakladanju o tisti beli TY, kjer je rekel da ni bilo videti zavornih luči in v video dal samo delčke kjer res ni zavornih videti, medtem ko se v celotnem videu lepo vidi kako so vžgane. Mi je žal@matija ampak ta video mi ni dal nič drugače mislit kot to kar sem že domneval. Prirejanje in vzemanje iz konteksta ter realnega življenja. No, od yt kanala poimenovanega AI Driver res ne vem kaj drugega bi lahko pričakoval... V prvi polovici videa vsaj, ne vidim nobenih dokazov za kar majstr govori, samo neko teoriziranje.
Sam sebe tudi večkrat ulovi v kontradiktornost.
1/10 would not recommend...
Sam sebe tudi večkrat ulovi v kontradiktornost.
1/10 would not recommend...
Re: FSD je zunaj
Zavorne lučke v tistem video čisto NIČ ne pomenijo.
Zavorne lučke se vklopijo, če dvigneš nogo is pedala za gas. Ne rabiš stisnat na zavoro. Zato zavorne lučke v tistem video ne pomenijo čisto nič, tip je pač stopil iz gasa in potem spet pritisnil.
Re: FSD je zunaj
2,6km je stopal iz in na gas? Profesionalni voznik? Pa lučke vidiš ko avto pospešuje po cesti? ok...
Je bla obširna debata na to temo pa tudi če izpustimo teorije zarote o tem kako Tesla lahko spreminja podatke katere samo oni sami lahko vidijo, je dejstvo, da imajo na kitajskem precej bolj ohlapne varnostne zahteve, kjer gre zadevo homologirat s samo enim potenciometrom na gasu (medtem ko je v EU nujno imeti vsaj 2) in to lahko hitro privede do takšne situacije.
Bolj mi je zanimivo kako v videu majstr izrecno reče, "not a break light in sight" in izreže kose videa kjer res ni lučk... To mi pač ne gre skozi...
Konec koncev sam pove, da je pri Tesli neprimerno več primerov "unintended acceleration" kot pri katerikoli drugi znamki, potem pa halfass opravičilo, da to je zato ker so hitri avti... Ne vem za vas ampak s takimi argumenti bo ta video težko prepričal.
Re: FSD je zunaj
Nekaj ameriškega je v deželi naši ...This video makes me ashamed to be American.
As Americans we should be proud we have an American company accomplishing so much yet "we" slander, attack, criticize, and lie.
Whatever it takes to undermine and destroy.
The only place we can get a test that isn't rigged against Tesla is in China.
What does that say about our culture?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: FSD je zunaj
Skoda, da te ena informacija s katero se ne strinjas odvrne in hkrati tako dvigne pritisk. Think outside of the box. Kaj pa ce cesa ne ves ? Ali pa si bil s cim zaveden s strani nekoga, ki mu zaupas ? Saj te absolutno ne zelim v karkoli prepricat, a vseeno ti linkam ta moj star post: viewtopic.php?f=17&t=168&p=127014&hilit ... 2A#p127014Rubb napisal/-a: ↑20 Jan 2023, 09:40 Me je zgubil pri nakladanju o tisti beli TY, kjer je rekel da ni bilo videti zavornih luči in v video dal samo delčke kjer res ni zavornih videti, medtem ko se v celotnem videu lepo vidi kako so vžgane. Mi je žal@matija ampak ta video mi ni dal nič drugače mislit kot to kar sem že domneval. Prirejanje in vzemanje iz konteksta ter realnega življenja. No, od yt kanala poimenovanega AI Driver res ne vem kaj drugega bi lahko pričakoval... V prvi polovici videa vsaj, ne vidim nobenih dokazov za kar majstr govori, samo neko teoriziranje.
Sam sebe tudi večkrat ulovi v kontradiktornost.
1/10 would not recommend...
Sam vem da ce mi bo zivljenje dopuscalo, ne grem vec iz autopilota na kaj tretjega (no, ce nekoc pride ven kaj boljsega sem seveda odprt za novosti). Kot zanimivost, kako nelogicna in "kar nekaj" bi se mi zdela ta moja lastna izjava se leta 2019, pred nakupom Model3. Bil sem trdno preprican, da AP ne bom doplacal, ker "rad vozim sam & sem oh in sploh super voznik". Ravno danes zjutraj je zavrl + zavil cisto na desni del pasu, ko je kamion iz ovinka pripeljal po sredini. Prej kot sem to naredil jaz.
Video sem linkal ker prikaze tako slabosti kot prednosti ter na podlagi znane statistike in dejstev naredi rezime. Pa tudi ce bi bil tisti posnetek 100% jasen ter 100% dokazal, da je sistem v Tesli dejansko naredil napako, povzrocil nesreco in pobil N ljudi. Posnetek govori na nivoju celotnega planeta ter primerja cloveske voznike s tem majhnim vzorcem 100k+ FSDbeta vozil.
Sigurno se pa vsi strinjamo zakaj ne govori o podobnem sistemu podjetja BMW, Volvo, Subaru, Renault ? Ker jih nimajo. Ali pa Waymo, CruzeAutomation, ... ? Ker so omejeni na le nekaj lokacij, ki jih v detajle mapirajo.
Morda pa cez par dni zberes pogum in pogledas celih 9 minut — svet se ne bo podrl. Mnenje pa se verjetno tudi ne bo spremenilo
Re: FSD je zunaj
@matija sem že začel naštevat kaj vse me je zmotilo do pete minute videa ampak sem raje pobrisal ker ne bom nič dosegel razen da bom metal sol na živo rano nekaterih tu noter in naredil post še daljši. Bom pa vseeno rekel sledeče.
FSD/autopilot/asistenca ali kakorkoli se ji sedaj govori nisem prepričan, da ima veliko veze s primeri neželenega pospeševanja in po pravici povedano, ne vem zakaj je to težavo majstr sploh umestil v video, mi je pa tudi neznano zakaj se vedno omenja AP ko pride do teh nesreč. Prej bi rekel, da je to težava v sami zasnovi sistema avtomobila, ne avtopilota. Tudi zato ker je primer bele y lepo opisal sam voznik po nesreči. Med drugim tudi to, kako je prestavitev v P način dejansko sprožilo vse skupaj, ni pa bilo nikjer omenjeno nič o funkciji avtopilota. But i digress.
Autopilot je dobra idea v svoji osnovi in tudi sam imam VW verzijo tega dokupljeno na ID4. Uporabna zadevca, sploh na AC, še najbolj sem ga pa vesel v stop/go prometu. Kapacitativni volan pa pomeni tudi, da je dovolj zgolj dva prsta nekam naslonit da ne tečnari. Je pa treba poznat limite tega sistema, predvsem pa upoštevat tole, kar je tudi pob v videu povedal. Faktor drugih voznikov. Sistem pri Tesli in drugih pa tudi sam po sebej ni dorastel temu kar obljublja. Ne programsko, ne hardwaresko. Koliko smrtnih žrtev je ali bi bilo z ali brez AP je pa brezvezna diskusija. Ne poznamo in ne moremo poznati primerov, gledamo lahko samo statistiko. Talo da ta del videa je spet napolnjen z ugibanji ko/če/mogoče/nekoč.
Tesla bi tudi lahko pustila prost dostop do branja podatkov prek OBD konektroja kot ima to urejena peščica drugih in s tem zaprla gobec novinarjem ampak iz nekega razloga nočejo... Vredno razmisleka zakaj je temu tako.
FSD/autopilot/asistenca ali kakorkoli se ji sedaj govori nisem prepričan, da ima veliko veze s primeri neželenega pospeševanja in po pravici povedano, ne vem zakaj je to težavo majstr sploh umestil v video, mi je pa tudi neznano zakaj se vedno omenja AP ko pride do teh nesreč. Prej bi rekel, da je to težava v sami zasnovi sistema avtomobila, ne avtopilota. Tudi zato ker je primer bele y lepo opisal sam voznik po nesreči. Med drugim tudi to, kako je prestavitev v P način dejansko sprožilo vse skupaj, ni pa bilo nikjer omenjeno nič o funkciji avtopilota. But i digress.
Autopilot je dobra idea v svoji osnovi in tudi sam imam VW verzijo tega dokupljeno na ID4. Uporabna zadevca, sploh na AC, še najbolj sem ga pa vesel v stop/go prometu. Kapacitativni volan pa pomeni tudi, da je dovolj zgolj dva prsta nekam naslonit da ne tečnari. Je pa treba poznat limite tega sistema, predvsem pa upoštevat tole, kar je tudi pob v videu povedal. Faktor drugih voznikov. Sistem pri Tesli in drugih pa tudi sam po sebej ni dorastel temu kar obljublja. Ne programsko, ne hardwaresko. Koliko smrtnih žrtev je ali bi bilo z ali brez AP je pa brezvezna diskusija. Ne poznamo in ne moremo poznati primerov, gledamo lahko samo statistiko. Talo da ta del videa je spet napolnjen z ugibanji ko/če/mogoče/nekoč.
Tesla bi tudi lahko pustila prost dostop do branja podatkov prek OBD konektroja kot ima to urejena peščica drugih in s tem zaprla gobec novinarjem ampak iz nekega razloga nočejo... Vredno razmisleka zakaj je temu tako.
Re: FSD je zunaj
Rubb:
Q.E.D.
Ampak ker nisem od včeraj, že vem, da zate tole ni statistika in boš še naprej opletal z YT posnetki in zraven pisal traktat zakaj ta statistika zate ni dovolj dobra.
Poglejmo torej statisiko:Ne poznamo in ne moremo poznati primerov, gledamo lahko samo statistiko.
Q.E.D.
Ampak ker nisem od včeraj, že vem, da zate tole ni statistika in boš še naprej opletal z YT posnetki in zraven pisal traktat zakaj ta statistika zate ni dovolj dobra.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: FSD je zunaj
@warpedone Enako kot boš ti opletal s statistikami pobranimi iz teslarati in podobnih spletnih strani. Brezveze.
Re: FSD je zunaj
Nimam, ker na nasem kontinentu se ne deluje. Pa tudi ce bi delovalo, ne bi vzel. Priceperformance mi ne odtehta, tudi EAP ne bi vzel, le 1 od teh featurjev bi mi danes prisel prav. Vse kar ima FSDb nad EAP pa mi danes ne koristi. Hkrati tudi danes se ne vidim smisla v avansiranju, cetudi bo kasneje drazji. Morda se bom zaradi tega stavka kdaj sekiral
Re: FSD je zunaj
Autopilottechnic napisal/-a: ↑19 Jan 2023, 11:22Autopilot?Einem Polizeisprecher zufolge gab der Autofahrer an, dass er vor dem Unfall abgelenkt gewesen war.
https://www.donaukurier.de/lokales/land ... t-10361962
https://youtu.be/QZ7vziuw420
Re: FSD je zunaj
Saj to, da je HW prej ali slej zastarel, ni nič posebnega ali novega. Pri Tesli je pač problem, da že leta in leta prodajajo ta FSD. Že odkar to prodajajo, pravijo, da so vsi obstoječi avti "FSD capable". Č ti prodajo avto kot FSD capable in si FSD feature plačal ob nakupu avta, kasneje pa se izkaže, da to ni bilo res, morajo kupcu ponuditi brezplačno nadgradnjo HW-ja v avtu. Za kupca super. Za Teslo pa malo manj.
Re: FSD je zunaj
Kolk velik je ta "malo manj"?
Milijon? Milijarda? Trilijon?
Brez tega odgovora, je vse skup blebetanje prodajalk gnilega paradajza.
Milijon? Milijarda? Trilijon?
Brez tega odgovora, je vse skup blebetanje prodajalk gnilega paradajza.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: FSD je zunaj
Kaj pa vem. Vprašaj gospoda Muska, ki pravi, da nadgradnje ne bodo "cost effective". Vsak dodaten strošek na že prodanih avtih za podjetje ni dober. Mislim, da bolj blage izjave od tega, da je "malo manj dobro za podjetje" skoraj ni. Pa se še vedno počutiš napadenega...