FSD je zunaj
Re: FSD je zunaj
Jaz s tem nimam problema.
Ima pa s tem problem umetna inteligenca in kar nekaj tujcev.
Ima pa s tem problem umetna inteligenca in kar nekaj tujcev.
Re: FSD je zunaj
Znaki morajo biti postavljeni tako, da je omejitev hitrosti jasna tudi če pripelješ s stranske ulice. Zato je največkrat znak postavljen na novo, da ne pride do situacije, kjer bi lahko "padel" izrek kazni.
Drugače pa par pravil iz Pravilnika o prometni signalizaciji in prometni opremi na cestah - čl. 17: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred ... =PRAV11505
- znake za omejitve in prepovedi se postavi neposredno od lokacije na kateri velja (izjemoma tudi prej, a le za tiste, ki so posebej določeni v tem pravilniku),
- lahko označujejo tudi cone, kjer velja njihova omejitev ali prepoved,
- znak za omejitev ima lahko tudi dopolnilno tablo ki določa razdaljo na kateri velja, ne sme biti pa razdalja daljša od 1000 m,
- veljajo do znaka za preklic, križišča (tudi krožišča), poteka razdalje ali cone za katero je določen, ali spremembe omejitve hitrosti (ker nova razveljavi prejšnjo)
Re: FSD je zunaj
Čisto praktično, že ko boste šli v Avstrijo, je prometnih znakov za prenehanje omejitve hitrosti relativno veliko. V Sloveniji jih je pa samo nekaj.
In ti problemi se preslikajo, ko gredo tujci karografirati Slovenijo, recimo Tomtom, ki je osnova za Apple Maps in 90% tovarniških navigacij. V celem kupu lokacij so omejitve vrisane do nove omejitve in ne do križišč.
Pa tudi ljudje imamo težave s tem, kaj je to križišče. A je to samo tisto, ki je označeno kot tako s prometnim znakom, kar so nas učili v avtošoli, kaj pa ostali odcepi, kjer tudi vozila čakajo, da pridejo na cesto, je to tudi de jure križišče ali samo de facto križišče ali celo ilegalno križišče?
Umetna inteligenca je pa itak trenutno zblojena razpoznati globlje kontekstualne pomene na cesti in ob cesti in se zanaša največ na vnešene zemljevide in v njih omejitve. Kjer pridemo na Tomtom, kjer je kak madžar po svoji logiki interpretiral omejitve.
In ti problemi se preslikajo, ko gredo tujci karografirati Slovenijo, recimo Tomtom, ki je osnova za Apple Maps in 90% tovarniških navigacij. V celem kupu lokacij so omejitve vrisane do nove omejitve in ne do križišč.
Pa tudi ljudje imamo težave s tem, kaj je to križišče. A je to samo tisto, ki je označeno kot tako s prometnim znakom, kar so nas učili v avtošoli, kaj pa ostali odcepi, kjer tudi vozila čakajo, da pridejo na cesto, je to tudi de jure križišče ali samo de facto križišče ali celo ilegalno križišče?
Umetna inteligenca je pa itak trenutno zblojena razpoznati globlje kontekstualne pomene na cesti in ob cesti in se zanaša največ na vnešene zemljevide in v njih omejitve. Kjer pridemo na Tomtom, kjer je kak madžar po svoji logiki interpretiral omejitve.
Re: FSD je zunaj
Zato pa je FSD tehnologija preveč primitivna. Vozila morajo komunicirati med seboj. Kriterij prednosti in hitrosti bi morala biti podrejena pretočnosti in čimmanjši porabi energenta. Vozila bi morala javljati stanja o vozišču,…. Ne pa neki stop znaki pa odvzemi prednosti. To je za 19 stoletje.Ogo napisal/-a: ↑19 Sep 2021, 08:30 Čisto praktično, že ko boste šli v Avstrijo, je prometnih znakov za prenehanje omejitve hitrosti relativno veliko. V Sloveniji jih je pa samo nekaj.
In ti problemi se preslikajo, ko gredo tujci karografirati Slovenijo, recimo Tomtom, ki je osnova za Apple Maps in 90% tovarniških navigacij. V celem kupu lokacij so omejitve vrisane do nove omejitve in ne do križišč.
Pa tudi ljudje imamo težave s tem, kaj je to križišče. A je to samo tisto, ki je označeno kot tako s prometnim znakom, kar so nas učili v avtošoli, kaj pa ostali odcepi, kjer tudi vozila čakajo, da pridejo na cesto, je to tudi de jure križišče ali samo de facto križišče ali celo ilegalno križišče?
Umetna inteligenca je pa itak trenutno zblojena razpoznati globlje kontekstualne pomene na cesti in ob cesti in se zanaša največ na vnešene zemljevide in v njih omejitve. Kjer pridemo na Tomtom, kjer je kak madžar po svoji logiki interpretiral omejitve.
Re: FSD je zunaj
Frekvenčni obseg za V2V komunikacijo obstaja. EU je sprostila frekvence zanj.
Problem je v tem, da ni videt, da bi se proizvajalci med sabo usedli in dogovorili za kak protokol, ki bi deloval med vsemi vozili. Vse je bolj na ravni posamičnega proizvajalca.
VW ima recimo to, da se novejša vozila lahko "pogovarjajo" med seboj o zastojih in ovirah. Seveda samo med VW izdelki.
Lexus podobno.
Posledično neuporabno, ker zadeva mora biti univerzalna.
Problem je v tem, da ni videt, da bi se proizvajalci med sabo usedli in dogovorili za kak protokol, ki bi deloval med vsemi vozili. Vse je bolj na ravni posamičnega proizvajalca.
VW ima recimo to, da se novejša vozila lahko "pogovarjajo" med seboj o zastojih in ovirah. Seveda samo med VW izdelki.
Lexus podobno.
Posledično neuporabno, ker zadeva mora biti univerzalna.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: FSD je zunaj
Najprej sem imel zoe, ki ima od avtomatike samo tempomat, uporabljal sem ga na vseh cestah in vedno, sedaj se večinoma vozim z leafom, in vedno uporabljam radarski tempomat, volana pa noče vrtet na mojih relacijah, če bi imel FSD, bi ga uporabljal vedno in povsod, zdaj ali je vreden 7.5 k€ je stvar posameznika, meni bi bil.
Re: FSD je zunaj
V EU je FSD tako pohabljen, da ni vreden tega denarja. Osnovni avtopilot je trenutno edina uporabna zadeva... to je pa brezplačno. Če ti je avtomatsko menjavanje pasov na avtocesti (tako, da moraš še vedno sam vklopiti smernike in sam dati začetni impulz na volanu), samodejno parkiranje (ki je slabše od konkurence) in smart summon (pri katerem moraš biti praktično zraven avta) vredno doplačila, potem pač plačaj.
- pirpy
- EV ambasador
- Prispevkov: 3562
- Kraj: Topolšica
- Avto: ZOE 38 i,leaf 35,e-imt 24,PW 21+15+8 kWh
-
30951614
Re: FSD je zunaj
Potrjujem, da ne govori samo v svojem imenu ampak tudi v mojem.
Luster pa odvisno od materiala. Lahko je vreden tudi 100k€. Torej vrednost določa vsebina. Kar pa za FSD ne moremo trditi.
Re: FSD je zunaj
Še dobro, da so Tesle "drage" in se lastniki ne tresejo za vsak € zavarovanja, ker drugače bi bilo potem podobno kot Drajv in en kup počasnel na cesti brez dinamične vožnje
Re: FSD je zunaj
Počasnele so že sedaj. Jaz še nisem srečal nobenega ki bi vozil Več kot 110km/h na AC. Pa ne najdem razloga zakaj je temu tako.
Re: FSD je zunaj
To pa ni res, sem že kašno prehitel ampak v večini prehitavajo mene pa mam skoraj vedno vsaj 110km/h na tempomatu.
Zadnjič spremenil DeCoRawr, dne 20 Sep 2021, 10:32, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: FSD je zunaj
Mene ni še nobena Tesla prehitela na AC. Res pa je, da se po AC vozim z ICE, ker računica ni nič boljša v kolikor sem z EV.
Re: FSD je zunaj
Od kdaj je pa kolesarjem dovoljena vožnja po avtocesti ?
Re: FSD je zunaj
Ne boš verjel. Sem pa tja sedim kot sopotnik.
Re: FSD je zunaj
Mogoče je razlog, da ne najdeš razloga zakaj je temu tako, ker samo "sem pa tja" sediš kot sopotnik. Tam kjer je dovoljena vožnja s kolesom je namreč najvišja hitrost 90 km/h
Re: FSD je zunaj
Pohvalno, da nekateri kot pravite vozite hitreje kot 150 km/h na AC (menda celo z BEV), samo še v živo vas je treba kdaj srečati.
Re: FSD je zunaj
Bo treba v šolo, da se naučiš brati. Lepo piše na AC. In delno imaš prav. Se čudim zakaj kljub taki nizki hitrosti ovirajo promet na AC. Velika večina teslašev (ne vsi da ne bo nesporazuma) ima resne težave. Mal ste zakompleksani. Učinka pa nobenega. Ves čas povsem brez argumentov. To pa povsem razumem. Mora bit hudo.
Zadnjič spremenil Apolon, dne 20 Sep 2021, 12:42, skupaj popravljeno 1 krat.