Nov model S in nov model x plaid+
Re: Nov model S in nov model x plaid+
To da volana ni treba sukat naokoli bi bila res super zadeva, pač glede na hitrost vedno obstaja max koliko lahko obrneš kolesa, drive-by-vire, nič novega. Človeku taka stvar hitro postane intuitivna.
Problem je regulacija, kdaj bo to dopustila, enkrat bodo mogli, septembra letos pa malo dvomim.
Problem je regulacija, kdaj bo to dopustila, enkrat bodo mogli, septembra letos pa malo dvomim.
Re: Nov model S in nov model x plaid+
Tahnično je vse možno,itak...ampak kaj pa varianta,da KUPCI nočejo takega volana?Gasper napisal/-a: ↑01 Feb 2021, 12:42 To da volana ni treba sukat naokoli bi bila res super zadeva, pač glede na hitrost vedno obstaja max koliko lahko obrneš kolesa, drive-by-vire, nič novega. Človeku taka stvar hitro postane intuitivna.
Problem je regulacija, kdaj bo to dopustila, enkrat bodo mogli, septembra letos pa malo dvomim.
No,vsaj jaz nikoli kej takega nebi naročil,dokler je opcija dobiti normalen volan...
Re: Nov model S in nov model x plaid+
Kolk zasukov volana od ene skrajne lege do druge je minimalno sprejemljivo oz. nujno?
3, 2, 1.5, 1.2,1, 0.8, 0.6?
Osebna izušnja je, da manj kot jih je, lažje in boljš občutek je vozit zadevo. V trojki mam 2 obrata pa bi si želel še manj.
Motanje volana je posledica švohotnosti našega ramenskega obroča in ničear drugega. Težje zadeve so zahtevale pač več prenosa in več obratov iz skrajno levo v skrajno desno.
Danes mamo za lajšanje sukanja takšen ali drugačen power assist in je motanje le še ujčkanje tistih, ki imajo strah pred drugačnim.
Idealen volan je ultra neobčutljiv v sredinski legi in ultra občutljiv v obeh skrajnih legah.
Lahko predvidevate da so pri tesli idioti, ki nimajo treh čistih kako se izdela avto. Ta ekipa je še vedno zelo močna.
3, 2, 1.5, 1.2,1, 0.8, 0.6?
Osebna izušnja je, da manj kot jih je, lažje in boljš občutek je vozit zadevo. V trojki mam 2 obrata pa bi si želel še manj.
Motanje volana je posledica švohotnosti našega ramenskega obroča in ničear drugega. Težje zadeve so zahtevale pač več prenosa in več obratov iz skrajno levo v skrajno desno.
Danes mamo za lajšanje sukanja takšen ali drugačen power assist in je motanje le še ujčkanje tistih, ki imajo strah pred drugačnim.
Idealen volan je ultra neobčutljiv v sredinski legi in ultra občutljiv v obeh skrajnih legah.
Lahko predvidevate da so pri tesli idioti, ki nimajo treh čistih kako se izdela avto. Ta ekipa je še vedno zelo močna.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Nov model S in nov model x plaid+
En od teh »pisunov« je opisal lastno izkušnjo s konceptnim EQS. @warpedone, verjetno je problem v Mercedesu, ki je samo odrezal pol volana, pa nič prilagodil, koliko ga je treba obračati?
Re: Nov model S in nov model x plaid+
Ne vem kaj je mercedes počel v EQS.
Če je potreben/možen samo en zasuk volana (i.e. pol obrata v vsako smer) potem kakršnakoli potreba po preprijemanju odpade, vso vrtenje se opravi z eno roko (prstom?) brez spuščanja.
Naloga servota pa je, da je potrebna sila dost nizka in da ni premočnih povratnih sunkov iz koles, ki bi lahko zadevo iztrgalo iz roke.
Bo pa cel kup jamranja kako na volanu ni več občutka kaj počno kolesa. Brez trohice dvoma.
Če je potreben/možen samo en zasuk volana (i.e. pol obrata v vsako smer) potem kakršnakoli potreba po preprijemanju odpade, vso vrtenje se opravi z eno roko (prstom?) brez spuščanja.
Naloga servota pa je, da je potrebna sila dost nizka in da ni premočnih povratnih sunkov iz koles, ki bi lahko zadevo iztrgalo iz roke.
Bo pa cel kup jamranja kako na volanu ni več občutka kaj počno kolesa. Brez trohice dvoma.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Nov model S in nov model x plaid+
Mimogrede, ti v Modelu 3 Steering Mode spreminja to, koliko je treba obračati volan, ali kaj drugega?
Re: Nov model S in nov model x plaid+
Spreminja se "trdota" i.e kako močno se volan upira vrtenju in kolk močna je "povratna info" i.e. kolk močno motor duši sunke ceste.
https://www.reddit.com/r/teslamotors/co ... o_you_use/
Možnost izbiranja razmernja zasuka volana/koles je možna sam če maš v volanu tak al drugačen CVT prenos. To je redkost, kjer pa je, je tipično popljuvan kot brez občutka.
https://www.reddit.com/r/teslamotors/co ... o_you_use/
Možnost izbiranja razmernja zasuka volana/koles je možna sam če maš v volanu tak al drugačen CVT prenos. To je redkost, kjer pa je, je tipično popljuvan kot brez občutka.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Nov model S in nov model x plaid+
S tem da je SPORT pretirano trd, hkrati pa sintetičen, pojma nimaš kaj se dogaja pod kolesi. KOMFORT je druga skrajnost, uporabno samo za motanje na mestu (kar se itak ne počne). Zato je STANDARD nastavitev najboljša rešitev.warpedone napisal/-a: ↑01 Feb 2021, 14:24 Spreminja se "trdota" i.e kako močno se volan upira vrtenju in kolk močna je "povratna info" i.e. kolk močno motor duši sunke ceste.
https://www.reddit.com/r/teslamotors/co ... o_you_use/
Re: Nov model S in nov model x plaid+
Mogoče zate, men je SPORT najbolš od treh.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Nov model S in nov model x plaid+
Ja kako pa to?
Sem ja bral, da je stvar nelegalna, nevarna in prepovedana ... so me hotl nategnit?
Nemogoče, četrta veja oblasti pa to.
Sem ja bral, da je stvar nelegalna, nevarna in prepovedana ... so me hotl nategnit?
Nemogoče, četrta veja oblasti pa to.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Nov model S in nov model x plaid+
Kar se avtomilobov tiče, kar je legalno na nizozemskem, je legalno v vseh članicah EU.
FYI.
FYI.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Nov model S in nov model x plaid+
Lahko je legalno in super-duper tehnično delujoče,ampak še vedno nebi imel tega (kot recimo nikakor nebi imel kamere namesto klasičnih ogledal)...ampak saj končno besedo bo itak imela večina kupcev,ki bodo (predvidevam!?) zahtevali navaden volan.
Re: Nov model S in nov model x plaid+
Ojoj... pa fantje, a se vi tukaj res tako hitro starate, da tako udrihate po novostih, ki jih nihče od tukaj še od blizu videl ni?
Podobno klobasanje še danes poslušam od nekaterih, kako nikoli ne bodo imeli EVja, pa pred leti sem poslušal, kako ne bo imel telefona brez tipk, še pred tem so se taisti osebki zaklinjali, da sploh mobitela ne bodo imeli... ali pa se spomnimo šank debat o avtomobilih brez klasične ročne zavore?
Fantje, pozabite na kislo grozdje, čez par let taki "yoki" ne bodo več stali sto jurjev, ampak izdelani v Koreji le še kako petino tega...
Takrat bo pa naenkrat strašna hvala te iste rešitve (pa verjetno ne zaradi Korejcev)
Podobno klobasanje še danes poslušam od nekaterih, kako nikoli ne bodo imeli EVja, pa pred leti sem poslušal, kako ne bo imel telefona brez tipk, še pred tem so se taisti osebki zaklinjali, da sploh mobitela ne bodo imeli... ali pa se spomnimo šank debat o avtomobilih brez klasične ročne zavore?
Fantje, pozabite na kislo grozdje, čez par let taki "yoki" ne bodo več stali sto jurjev, ampak izdelani v Koreji le še kako petino tega...
Takrat bo pa naenkrat strašna hvala te iste rešitve (pa verjetno ne zaradi Korejcev)
Re: Nov model S in nov model x plaid+
A mi lahko prosim najdeš en primer udrihanja po novostih v tej temi? Hvala!
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek