Nov model S in nov model x plaid+
Re: Nov model S in nov model x plaid+
Na slikah marsikaj izgleda atraktivno, v praksi pa ne.
Isto kot je za Model 3 eden izmed najbolj prodajanih after market dodatkov Head up Display. Za tegale bo pa verjetno dodatek za volan.
Isto kot je za Model 3 eden izmed najbolj prodajanih after market dodatkov Head up Display. Za tegale bo pa verjetno dodatek za volan.
Re: Nov model S in nov model x plaid+
Če je baterija res pod 90kWh bo tole narišnica ...
Less weight, better drag but almost same range.
Mislim, da vem, kaj sledi moji trojki... sploh če so v novega S zmontiral avtomatsko zapiranje vseh vrat, kot jih ima X.It will also give the car better handling,
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Nov model S in nov model x plaid+
Objavljena cena je ziher višja kot bo potem dejanska, ker če bi objavili dejansko bi že pri tako nizki prodaji trenutnega S in X, bila prodaja 0. Ne more biti Model 3 LR €54k, Model S LR pa €90k (+66%). Mislim OK, je lahko, ampak potem ima Tesla eno veliko luknjo v paleti svojih modelov in bo še naprej prodaja S nikakva.
Tesla ni več tam kjer so mogli obljubljat presežke, ker če to storijo danes se zgodi Osbourne effekt, verjemite da bo končna zgodba za tale S in X veliko drugačna kot pa zdajle kaže.
Tesla ni več tam kjer so mogli obljubljat presežke, ker če to storijo danes se zgodi Osbourne effekt, verjemite da bo končna zgodba za tale S in X veliko drugačna kot pa zdajle kaže.
Re: Nov model S in nov model x plaid+
Saj trenutnega sploh ne moreš več naročiti (razen iz zaloge). In za ZDA je kot datum dobave že marec naveden. (?)
Re: Nov model S in nov model x plaid+
"To appease owners who are frustrated with their Model S order placed before the refresh was announced this week, Tesla has authorized to offer a $2,000 price adjustment, and the price of the FSD remains the same as it was when the order was placed."
https://electrek.co/2021/01/29/tesla-mo ... y-pricing/
Re: Nov model S in nov model x plaid+
Ni bilo do zdaj pravilo, da pri Tesli vedno plačaš nižjo od obeh cen (ali tisto v času naročila ali tisto v času dobave)?
Re: Nov model S in nov model x plaid+
za isto stvar ... novi LR je precej drugačn od prejšnjega
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Nov model S in nov model x plaid+
Ne vem v čem je problem
Skenslaš naročilo in naročiš novega... v najslabšem primeru počakaš kak mesec dlje in pušneš 100€... noben legacy nima tako nizke are
Skenslaš naročilo in naročiš novega... v najslabšem primeru počakaš kak mesec dlje in pušneš 100€... noben legacy nima tako nizke are
Re: Nov model S in nov model x plaid+
Sem bral, da ta bi naj bil ta volan kao bolj nevaren, ker ga je težje preprijeti in da je preveč podoben volanom v formulah.Kegelj napisal/-a: ↑30 Jan 2021, 12:24 Ne morem si sicer privoščiti ne enega ne drugega, da ne bo potem kdo o lisici in kislem grozdju.
Ampak, ko pogledaš kako je narejen Taycan, pa potem to primerjaš s Teslo S. To sta za moje pojme 2 različna svetova.
Je pa gotovo dobrodošlo, da se malo posodablja model, ker ni več rosno mlad. Meni je v S noro dober volan. Sicer ne vem, kako se to obnese v praksi, ampak na sliki izgleda zelo atraktivno.
V resnici bo verjetno samo neugoden za voznike, ki radi držijo volan na vrhu ali pa spodaj
Referral link https://www.tesla.com/sl_si/referral/marko17010
Re: Nov model S in nov model x plaid+
Kaj maš za preprijemat volan, ki ima pol obrata hoda?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 163
- Avto: Tesla Model 3 SR + 2021
-
17099
Re: Nov model S in nov model x plaid+
https://youtu.be/ljCrOpy5Gv0 Bjorn je šel full-in z nakupom. Bo zanimivo pogledat njegove teste, ker bo po vsej verjetnosti testiral avto v potankost.
Glede kvalitete izdelave notranjosti npr. Taycan in Tesle je moje mnenje, da Nemca neboš učil kako se sestavlja avto, celo pa ne Porsche-ja. Za moje pojme sta Taycan in Model S in X drugačna svetova. Edin kjer se ujameta sta v ceni, tu pa ni dvoma
To kar bo pa Plaid+ imel za baterij oz. vrsto baterij pa kot je Bjorn sam omenil lahko pričakujem od drugih proizvajalcev okrog ali do leta 2025. Upam, da tudi fast-charging baterije kot napovedano do leta 2025 naredijo prodor na trg.
Glede kvalitete izdelave notranjosti npr. Taycan in Tesle je moje mnenje, da Nemca neboš učil kako se sestavlja avto, celo pa ne Porsche-ja. Za moje pojme sta Taycan in Model S in X drugačna svetova. Edin kjer se ujameta sta v ceni, tu pa ni dvoma
To kar bo pa Plaid+ imel za baterij oz. vrsto baterij pa kot je Bjorn sam omenil lahko pričakujem od drugih proizvajalcev okrog ali do leta 2025. Upam, da tudi fast-charging baterije kot napovedano do leta 2025 naredijo prodor na trg.
Tesla Referral Code za 1500 km SuperCharginga https://cutt.ly/2l0qPam
Re: Nov model S in nov model x plaid+
Hja, primerjaj enako opremljene avte, MS ima serijsko za ca. 30k opreme, ki jo moraš pri taycanu doplačati. S tem da je že osnovna cena porscheja bistveno višja, 4s awd taycan je 20k dražji od MS, s primerljivo opremo je skoraj % dražji. Ni ravno ista cenovna kategorija.
O kvaliteti izdelave taycana ne bom sodil, verjamem da je odlična, ampak teslino kvaliteto izdelave grajajo predvsem tisti, ki je še od blizu videli niso. Moja ima 130k km in ni enega črička, šlampastega spoja ipd., kar recimo ni odlika bmw 5 ali MB E enakega letnika z zelo podobno listprice.
O kvaliteti izdelave taycana ne bom sodil, verjamem da je odlična, ampak teslino kvaliteto izdelave grajajo predvsem tisti, ki je še od blizu videli niso. Moja ima 130k km in ni enega črička, šlampastega spoja ipd., kar recimo ni odlika bmw 5 ali MB E enakega letnika z zelo podobno listprice.
Re: Nov model S in nov model x plaid+
* skoraj 50 % dražji na koncu 1. odstavka
Poleg tega ima taycan manjšo baterijo, kar računico spet obrne na glavo.
Poleg tega ima taycan manjšo baterijo, kar računico spet obrne na glavo.
Re: Nov model S in nov model x plaid+
Ne le Nemca, predvsem Slovenca, boš težko prepričal, da je dober avto lahko kak drug kot nemc, pa čeprav neupravičeno - je kot ljubezen do groba
Re: Nov model S in nov model x plaid+
BL_EV napisal/-a: ↑31 Jan 2021, 07:53 Hja, primerjaj enako opremljene avte, MS ima serijsko za ca. 30k opreme, ki jo moraš pri taycanu doplačati. S tem da je že osnovna cena porscheja bistveno višja, 4s awd taycan je 20k dražji od MS, s primerljivo opremo je skoraj % dražji. Ni ravno ista cenovna kategorija.
O kvaliteti izdelave taycana ne bom sodil, verjamem da je odlična, ampak teslino kvaliteto izdelave grajajo predvsem tisti, ki je še od blizu videli niso. Moja ima 130k km in ni enega črička, šlampastega spoja ipd., kar recimo ni odlika bmw 5 ali MB E enakega letnika z zelo podobno listprice.
Bravo BL_EV, tezje bi boljse napisal sam. Ceprav sem vse zgornje navedbe in precej dodatnega nestetokrat na tale forum v preteklih letih, a se ne prime. Kot da bi pil iz pipe in cakal kdaj bo zmanjkalo
Sem prilepil tudi clanke o panelgapih, samovzigih Taycana a ni bilo efekta, deutschland über alles. Pa ne govorim na blef, sem si lastil 320dA e90, 525dA f10, 225xe ampak so sli vztrajno vseh teh 12 let navzdol. Z vsem.
Veliko srecnih kilometrov se naprej.
Sicer pa so bile podobne reakcijen pri Roadsterju, ModelS, pri X so se sploh vzigali, Cybertruck je povzrocil enormno kritik, Model 3 prav tako kako vse zivo ne bo mozno, ... a ceprav se zgodba ponavlja ze vsaj petic ljudem se ni jasen vzorec, da ta firma ne deluje z evolucijo, ampak revolucijo.
Pa se tale zanimiva slika, je pa v vsaki sali tudi nekaj resnice:
Re: Nov model S in nov model x plaid+
No,mimogrede,tale yoke je očitno (na srečo,bi rekel) bolj "joke":
https://insideevs.com/features/482531/t ... yoke-joke/
https://www.motor1.com/news/482845/nhts ... l-s-wheel/
https://insideevs.com/news/483130/tesla ... ing-wheel/
https://insideevs.com/features/482531/t ... yoke-joke/
https://www.motor1.com/news/482845/nhts ... l-s-wheel/
https://insideevs.com/news/483130/tesla ... ing-wheel/
Re: Nov model S in nov model x plaid+
Jaz sem na to pomislil prvič, ko sem videl kako se imenuje (ne vedoč da se pri letalih zadeva dejansko imenuje tako). Šala pač, je pa fajn za vzbujanje pozornosti.
Re: Nov model S in nov model x plaid+
(slab) joke so ti članki.
Lepo pokažejo dolžino intelektualnega dosega avtorjev ... in tistih, ki jim (še vedno) nasedajo.
Kako to, da je centralni zaslon v trojki po milijonu prodanih vozil na cesti še vedno tak kot prvi dan?
Kako to, da trojka še vedno nima instrument clasterja?
Kako to, da trojka še vedno nima klasičnega mehanskega ključa?
Vse to in še več, je bil center gomile nabijanj, kako vsi vemo da tako "pač ne gre".
Pa vseeno gre.
P.S. Za progresiven volan očitno ta pisun še nikoli ni slišal. Njegovo bralstvo pa tut ne.
Lepo pokažejo dolžino intelektualnega dosega avtorjev ... in tistih, ki jim (še vedno) nasedajo.
Kako to, da je centralni zaslon v trojki po milijonu prodanih vozil na cesti še vedno tak kot prvi dan?
Kako to, da trojka še vedno nima instrument clasterja?
Kako to, da trojka še vedno nima klasičnega mehanskega ključa?
Vse to in še več, je bil center gomile nabijanj, kako vsi vemo da tako "pač ne gre".
Pa vseeno gre.
P.S. Za progresiven volan očitno ta pisun še nikoli ni slišal. Njegovo bralstvo pa tut ne.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek