M3 in MY brez radarja
Re: M3 in MY brez radarja
Je bolš dokler se ti ni treba odločat al zaupat interpretaciji signala radarja al interpretaciji slike iz kamere.
Grizejo false positives, katerih ima radar več zaradi bistveno nižje resolucije.
Grizejo false positives, katerih ima radar več zaradi bistveno nižje resolucije.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: M3 in MY brez radarja
Jaz mislim, da je rešitev pravilna fuzija kamere in radarja.
Radar zelo dobro odmeri razdalje in relativne hitrosti, kamera je v tem slaba, vendar lahko prepoznava objekte in za kakšno situacijo gre. Torej s pravilnim prepoznavanjem situacij, lahko kamera pripomore k odstranitvi lažnih pozitivov in negativov same radarske slike.
Radar zelo dobro odmeri razdalje in relativne hitrosti, kamera je v tem slaba, vendar lahko prepoznava objekte in za kakšno situacijo gre. Torej s pravilnim prepoznavanjem situacij, lahko kamera pripomore k odstranitvi lažnih pozitivov in negativov same radarske slike.
Re: M3 in MY brez radarja
Kamera v tem ni slaba, če imaš vsaj dve (stereo). Subaru ima že od vsega začetka samo sistem dveh kamer (EyeSight), pa opravlja vse funkcije kot jih imajo sistemi z radarji.
Ne vem, če Tesla izkorišča ta info, ampak kolikor vem imajo spredaj tri kamere, sicer z različnimi goriščnimi razdaljami. Tudi focus ti da neko informacijo razdalje, je pa res da bolj kot imaš te kamere skupaj (oz. manjše leče/senzor za focus) manj imaš informacij o globini. Zato ima Subaru kameri razmeroma široko narazen (od oka 20 cm).
Ne vem, če Tesla izkorišča ta info, ampak kolikor vem imajo spredaj tri kamere, sicer z različnimi goriščnimi razdaljami. Tudi focus ti da neko informacijo razdalje, je pa res da bolj kot imaš te kamere skupaj (oz. manjše leče/senzor za focus) manj imaš informacij o globini. Zato ima Subaru kameri razmeroma široko narazen (od oka 20 cm).
Re: M3 in MY brez radarja
Dobro se je zavedat da kamera niti radar ničesar ne vidita.
Obe zadevi producirata nek signal, ki ga je potrebno sprocesirat in se nato odločat kako reagirat.
Več kot je senzorev, pogosteje se dogaja, da je odločitev na podlagi prvega signala v nasprotju z odločitvijo na podlagi drugega signala iz drugega/drugačnega senzorja.
Če ima en senzor vedno prednost pred drugim, potem drugega sploh ne nucaš, ker vedno obvelja odločitev prvega.
Nekaj dodane vrednosti je, ć se je senzor sposoben izločit iz odločanja (ne vem kaj se dogaja, ne me upoštevat) - pri kameri bi še mogoče bil sposobn detektirat takšno stanje (trda tema na posnetku), pri radarju pač ne - popolna odsotnost odboja lahko pomeni crkjot sistema al pa prazno polje pred tabo. Max odblesk lahko pomeni da si 10cm stran od zidu al pa crkjot sistema.
Ampak vse skupaj vse bolj smrdi po MobilEye v2 ... contintental prodaja svoj oddelek ki razvija te radarje, tesla pa preveč naglas govori da je prihodnost v procesiranju slike. Zakaj bi nov lastnik izdelovalca radarjev pomagal pri razvoju/rasti svoje bodoče konkurence, ki grozi da ga bo naredila zastarelega?
1+1
Obe zadevi producirata nek signal, ki ga je potrebno sprocesirat in se nato odločat kako reagirat.
Več kot je senzorev, pogosteje se dogaja, da je odločitev na podlagi prvega signala v nasprotju z odločitvijo na podlagi drugega signala iz drugega/drugačnega senzorja.
Če ima en senzor vedno prednost pred drugim, potem drugega sploh ne nucaš, ker vedno obvelja odločitev prvega.
Nekaj dodane vrednosti je, ć se je senzor sposoben izločit iz odločanja (ne vem kaj se dogaja, ne me upoštevat) - pri kameri bi še mogoče bil sposobn detektirat takšno stanje (trda tema na posnetku), pri radarju pač ne - popolna odsotnost odboja lahko pomeni crkjot sistema al pa prazno polje pred tabo. Max odblesk lahko pomeni da si 10cm stran od zidu al pa crkjot sistema.
Ampak vse skupaj vse bolj smrdi po MobilEye v2 ... contintental prodaja svoj oddelek ki razvija te radarje, tesla pa preveč naglas govori da je prihodnost v procesiranju slike. Zakaj bi nov lastnik izdelovalca radarjev pomagal pri razvoju/rasti svoje bodoče konkurence, ki grozi da ga bo naredila zastarelega?
1+1
Zadnjič spremenil warpedone, dne 31 Maj 2021, 12:16, skupaj popravljeno 1 krat.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: M3 in MY brez radarja
Zakaj ne tudi lidar, ce je radar potreben ? Se en dodaten failsafe. Je pa tako, da je to tezje tolmacit. Nastajajo šumi in to opazimo na phantom brakingu, ko avto po nepotrebnem zavira. To pa ni resljivo pretirano enostavno, markirat razne stvari kot fail positive, je lahko nevarno.
Pri BMW so ubrali drug pristop, vse skupaj so naredili precej manj intenzivno pri seriji 1,2 ter mini. Ker so imeli avtomobili ne samo prevec phantom brakinga ampak tudi prevec emergency braking-a. Ko so sistem konkretno omilili, je v veliko situacijah zaviral prepozno. Vse je povzetek pogovora z uradnim bmw serviserjem, ki sem ga kontaktiral po nesreci. To sem namrec na vroc poletni dan obcutil tudi sam, ko sem predolgo gledal dol v klimo (ki je postavljena nevarno nizko). Rezultat je bil bum.
p.s.: ljudje ki vozimo avtomobile v glavi nimamo ne lidarja, ne radarja. Drzi pa seveda, da povzrocimo enormno kolicino nesrec.
Drzi tudi to, da ker spremembo uvaja Tesla bo nekonstruktivnih debat po internetu na tone. Hvala Gasper za prispevek o subaruju. Nisem niti vedel, verjetno enako vecina ostalih. Ker Subaru pac ni znamka, ki bi pretresala industrije ter jim s tem sla v nos (avtomobilska, naftna, energetska, ...).
Pri BMW so ubrali drug pristop, vse skupaj so naredili precej manj intenzivno pri seriji 1,2 ter mini. Ker so imeli avtomobili ne samo prevec phantom brakinga ampak tudi prevec emergency braking-a. Ko so sistem konkretno omilili, je v veliko situacijah zaviral prepozno. Vse je povzetek pogovora z uradnim bmw serviserjem, ki sem ga kontaktiral po nesreci. To sem namrec na vroc poletni dan obcutil tudi sam, ko sem predolgo gledal dol v klimo (ki je postavljena nevarno nizko). Rezultat je bil bum.
p.s.: ljudje ki vozimo avtomobile v glavi nimamo ne lidarja, ne radarja. Drzi pa seveda, da povzrocimo enormno kolicino nesrec.
Drzi tudi to, da ker spremembo uvaja Tesla bo nekonstruktivnih debat po internetu na tone. Hvala Gasper za prispevek o subaruju. Nisem niti vedel, verjetno enako vecina ostalih. Ker Subaru pac ni znamka, ki bi pretresala industrije ter jim s tem sla v nos (avtomobilska, naftna, energetska, ...).
Re: M3 in MY brez radarja
Tudi BMW ima v Seriji 2 samo kamera sistem. Samo ni nič kaj prida dober. Dovolj je, da je sonce v nepravem kotu, pa je štala že z pametnim tempomatom.
Re: M3 in MY brez radarja
Kot zgleda bo to samo za Ameriko za nekaj časa, drugi trgi bodo še vedno meli radar....
7:19
7:19
Re: M3 in MY brez radarja
Zgleda kot da vid že prehiteva radar ..
Konkurenzza: imposibru!!!!111With my pure vision Model 3 Performance, I am noticing the car reacts sooner to slower traffic ahead when in AP on the highway…also appears to merge smoother from two lanes to one. I think these are the improvements @elonmusk was talking about! @tesla anyone else notice this?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: M3 in MY brez radarja
Zadnji FW vsebuje prepoznavanje zavornih luči:
https://twitter.com/i/status/1414295625898749954
Prihaja prepoznavanje smernikov, mahanja rok, utripajočih luči (rešilci, policija), tudi zavijanja siren.
Tudi v tesle izdelane in prodane leta 2016 (AP2.5) ...
https://twitter.com/i/status/1414295625898749954
Prihaja prepoznavanje smernikov, mahanja rok, utripajočih luči (rešilci, policija), tudi zavijanja siren.
Tudi v tesle izdelane in prodane leta 2016 (AP2.5) ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: M3 in MY brez radarja
Super in resno mislim. Zadnji % je najbolj zajeban.
Lih včeraj sem se spraševal ko sem se po nalivu vozil ker ni blo niti črt videt kako bi lahko to avtopilot zvozil. Upam da jim rata
Lih včeraj sem se spraševal ko sem se po nalivu vozil ker ni blo niti črt videt kako bi lahko to avtopilot zvozil. Upam da jim rata
Re: M3 in MY brez radarja
Kompjuter se ne utrudi ... dosedaj sem bil AP najbolj vesel, ko me je ponoči na AC dobil ornk dež.
Js sm se mogu ornk trudit da sm sledil voznemu pasu, AP ni mel nobenih težav.
Trenutno AP tolerira max 150 ... parkrat sm šel čez in me je šitlistal...ni hotu več furat, dokler nism ustavil dal v Park.
Na roke furat po AC je totalna muka. Nikoli več.
Js sm se mogu ornk trudit da sm sledil voznemu pasu, AP ni mel nobenih težav.
Trenutno AP tolerira max 150 ... parkrat sm šel čez in me je šitlistal...ni hotu več furat, dokler nism ustavil dal v Park.
Na roke furat po AC je totalna muka. Nikoli več.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: M3 in MY brez radarja
Za moj okus je preveč phantom breakinga z AP. Ostali v avtu utrujeni zaspijo, AP pa zelo pogumno po bremzi... Ali je to slučajno ali ne, ne vem. Je pa, kot rečeno, za moj okus tega preveč.
Re: M3 in MY brez radarja
Kako pogosto te zmoti?
Za ta zaviranja je kriv radar, ki ga v kratkem ne bo več tudi v avtih, ki ga majo.
Za ta zaviranja je kriv radar, ki ga v kratkem ne bo več tudi v avtih, ki ga majo.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: M3 in MY brez radarja
Meni se je pri 3 to dogajalo enkrat na vsakih 50 - 100 km vožnje po AC ali magistralki. Pri Model S seveda nikoli - AP 1, ki pa je imel druge fore: vožnja bistveno preblizu roba ceste ali pa preblizu nasproti vozečega prometa, ampak za sistem z eno ČB kamero, enim radarjem (in UV senzorji dosega 5 m) povsem zadovoljivo.
Re: M3 in MY brez radarja
v 50km sigurno reagira 1x. Zato imam večinoma izklopljenega, ko nisem sam v avtu. Prav tako izklopim, če imam za ritjo koga.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: M3 in MY brez radarja
LOL. Še veliko manjka
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: M3 in MY brez radarja
Radar ima svoje pluse in minuse. Sigurno pa dodatno procesiranje iz kamer, lahko odstrani večino fantomskih zaviranj in ohrani prednosti radarja.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek