Superchargerji v SLO
Superchargerji v SLO
Da ne bo Teslina polnilna infrastruktura samo hvaljena.
Da še malo pokomentiram SLO superchargerje. Edini supercharger v SLO, ki je vreden imena je v Mariboru. Zaradi okoliške infrastrukture.
V Lj te pričaka premium izkušnja, ki se naprej začne z vonjem po scaniji. Nadaljuje se z dragim spremljevalnim programom brez konkurence. Dodatno pa je zdaj očitno še parkirnina. Lokacija je brezvezna in ni vredna parkirnine. Omejen si na tisti klinično mrtev hotel in to je to. Kot da Ljubljana ne premore kaj več.
Pri Kozini je pozdrav scanije še močnejši, kot v Lj. in pa zraven še bolj brezvezna ustanova s katero si nimaš kaj pomagati. (mogoče je tisti kazino zaradi kovida še bolj mrtev, kot Mons v Lj). Vsaj parkirnine ni za plačat (in pa zaenkrat še, tudi zastonj polnjenje)
Je pa zadeva pri nas žalostna in v določeni meri tudi kaže odnos do uporabnikov. Že res, da primarno gre za polnjenje, vendar je to tudi čas, ko voznik in potniki opravijo pavzo in gre v vedno večji meri tudi za spremljevalne zadeve. Hiter nakup, obrok, pijača, kava, sprehod... Naj bo zadeva vsaj na nekem prebavljivem nivoju, kot je marsikje po EU. Drugače pa "što južnije, to tužnije" velja očitno tudi za superchargerje.
V osnovi opravlja vsak supercharger svojo funkcijo, vendar bi si želel več, kot jo trenutno nudi.
Kolikor mi je znano, je celo nek Slovenec odgovoren za Teslino polnilno infrstrukturo...
Da še malo pokomentiram SLO superchargerje. Edini supercharger v SLO, ki je vreden imena je v Mariboru. Zaradi okoliške infrastrukture.
V Lj te pričaka premium izkušnja, ki se naprej začne z vonjem po scaniji. Nadaljuje se z dragim spremljevalnim programom brez konkurence. Dodatno pa je zdaj očitno še parkirnina. Lokacija je brezvezna in ni vredna parkirnine. Omejen si na tisti klinično mrtev hotel in to je to. Kot da Ljubljana ne premore kaj več.
Pri Kozini je pozdrav scanije še močnejši, kot v Lj. in pa zraven še bolj brezvezna ustanova s katero si nimaš kaj pomagati. (mogoče je tisti kazino zaradi kovida še bolj mrtev, kot Mons v Lj). Vsaj parkirnine ni za plačat (in pa zaenkrat še, tudi zastonj polnjenje)
Je pa zadeva pri nas žalostna in v določeni meri tudi kaže odnos do uporabnikov. Že res, da primarno gre za polnjenje, vendar je to tudi čas, ko voznik in potniki opravijo pavzo in gre v vedno večji meri tudi za spremljevalne zadeve. Hiter nakup, obrok, pijača, kava, sprehod... Naj bo zadeva vsaj na nekem prebavljivem nivoju, kot je marsikje po EU. Drugače pa "što južnije, to tužnije" velja očitno tudi za superchargerje.
V osnovi opravlja vsak supercharger svojo funkcijo, vendar bi si želel več, kot jo trenutno nudi.
Kolikor mi je znano, je celo nek Slovenec odgovoren za Teslino polnilno infrstrukturo...
Re: Superchargerji v SLO
Verjetno je težava v denarju. Pač Tesla se verjetno odloča po najnižjih stroških. Premijske lokacije imajo pač višjo najemnino.
Da vse smrdi po scaniji, je pa verjetno posledica uporabnikov, ki pač gredo nekam zraven odtočit, saj drugam nimajo kam ali pa se jim ne da plačati.
Ja, prideš do tega, da morajo tranzitne hitre polnilnice tudi imet urejeno ostalo infrastrukturo. Smetnjake, nadstreške, WCje in še kaj ...
To pa vse stane, biznis je pa trenutno 0.
Da vse smrdi po scaniji, je pa verjetno posledica uporabnikov, ki pač gredo nekam zraven odtočit, saj drugam nimajo kam ali pa se jim ne da plačati.
Ja, prideš do tega, da morajo tranzitne hitre polnilnice tudi imet urejeno ostalo infrastrukturo. Smetnjake, nadstreške, WCje in še kaj ...
To pa vse stane, biznis je pa trenutno 0.
Re: Superchargerji v SLO
Biznis je, samo ponudniki še niso skapiral kako tržit. Neka črpalka ima vso infrastrukturo, ampak to niso poštudirali v enem letu po uvedbi prvih bencinarjev pred sto leti, to je bil razvoj, kjer so dodajali ponudbo. Superchargerji so že toliko zasedeni z EVji, da bi tam že lahko lepo biznis laufal (npr. MB je praktičen, kar je bilo tu že omenjeno). Petrolove ali MOLove polnilnice so pa itak še tako skromne s 50kW in le ena, imajo pa poleg vso infrastrukturo, le strehe nočejo postavit, tako kot za ICE, kar je logično saj so to naftne družbe in jim je štrom le nujna storitev, da ne zamudijo biznisa v bodoče. Ionity je pa predrag, da bi ga normalen uporabnik pogosto uporabil, nima nobene vizije, je bil le za pocuzanje EU sredstev in obstal na tistem nivoju, podobno kot občine....
Upam, da se spravi pri nas skup še kakšen ponudnik z vizijo in prioriteto štrom namesto nafte, bi takoj nastala konkorenca in bi se tud ostali v red spravili.
Upam, da se spravi pri nas skup še kakšen ponudnik z vizijo in prioriteto štrom namesto nafte, bi takoj nastala konkorenca in bi se tud ostali v red spravili.
Re: Superchargerji v SLO
Konkurenca bo, ko bo dejansko trg.
Problem je le, da eno brez drugega ne gre. Razvitega trga torej ne bo, če tudi ne bo ustrezne začetne ponudbe na nerazvitem trgu.
Zaenkrat so pa polnilnice v glavnem strošek. Večina folka pa serje in ščije tudi na fosilnem tranzitu. Samo pejd na OMV pumpo na kavo, pride avtobus turistov, ne zapravijo niti centa, kolona do WCja pa 100 m.
Problem je le, da eno brez drugega ne gre. Razvitega trga torej ne bo, če tudi ne bo ustrezne začetne ponudbe na nerazvitem trgu.
Zaenkrat so pa polnilnice v glavnem strošek. Večina folka pa serje in ščije tudi na fosilnem tranzitu. Samo pejd na OMV pumpo na kavo, pride avtobus turistov, ne zapravijo niti centa, kolona do WCja pa 100 m.
Re: Superchargerji v SLO
Zanimiva debata, sploh to o okoliških aktivnostih, ki jih med polnjenjem človek lahko izvaja. Morebiti bo pa zadeva šla po stopinjah črpalk, kot je FV-EV že omenil. Je pa za razvoj črpalk bil kjučen vklop malih podjetnikov, ki so takrat svoje parcele namenili za ta posel oziroma so nabavili zanimive parcele zanj. Škoda da te zgodbe ne vidim iti v tej smeri dandanes. Vse je v rokah velikih, velikokrat spolitiziranih podjetij, ki jim ni prav veliko mar za svoje kupce. Upam da se s časom vse to spremeni, ko se tehtnica odstotka EV vs. ICE prevesi v drugo smer mogoče...
Pa še vprašanje za tiste ki si že lastite EV, kaj počnete ko ste na poti in se morate ustaviti za polnjenje? Vsakršna domiselna ideja za družino ali posameznika dobrodošla.
Pa še vprašanje za tiste ki si že lastite EV, kaj počnete ko ste na poti in se morate ustaviti za polnjenje? Vsakršna domiselna ideja za družino ali posameznika dobrodošla.
Re: Superchargerji v SLO
Problem vidiš, kjer ga ni.... po nekaj urah vožnje ne nucaš nasveta, kaj počet 15 minut med filanjem.Vsakršna domiselna ideja za družino ali posameznika dobrodošla.
Ne le da ga ne nucaš, nočeš ga niti slišat, ker moraš rešit oseben (biološki) problem. Enako velja za vse tvoje potnike.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Superchargerji v SLO
eeeemm ...
po treh urah se pretegnem, odkolovratim do WCja, grem po kavo in sladoled, če mi zapaše vzamem kaj za pojest, odkolovratim nazaj do avta in moram že naprej.
Zaenkrat (knok-knok-knok) mi ni bilo treba sedeti in čakati med polnjenjem ...
... če polnim v mestu, priklopim avto in grem na sestanek, v trgovino, na šiht, kamorkoli sem se primarno sploh namenil, da sem tja prišel.
... doma pa priklopim, zaprem garažo in grem k ženi in otrokom ...
Res pa je, da ne grem z avtom službeno trikrat na teden do Dortmuda in nazaj v enem dnevu kot nekateri soforumaši ...
Re: Superchargerji v SLO
Glede na to, da je tema Superchargerji v SLO, me zanima kako bi opravil, WC, kavo, sladoled, kaj za pojest... pri superchargerju na Kozini?
Re: Superchargerji v SLO
Enako kot drugi gostje hotela Admiral Kozina.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Superchargerji v SLO
Na pamet sem sklepal, da je zaprt. Očitno sem se motil Ko se bom naslednjič tam zadržal, bom preveril.
Re: Superchargerji v SLO
Zraven imaš super gostilno z domačim pivom in dobro hrano ... Pa to ni Kazino ... par minut hoje
Re: Superchargerji v SLO
Zaprtost/odprtost ne spremeni ničesar ... hotel se je prijavil na ponudbo, doniral plac in električni priključek, Tesla je poslala kamion in par mojstrov, da so zmontiral zadevo. A si sedaj hotel žvižga in špila ventilator, je problem hotela - dokler ponuja plac in štrom, SC deluje. Ko bo (če bo) ponujal tudi WC in hrano, bo na voljo tudi to.
*Nihče* ne brani zraven postavit še eno SC lokacij, kjer bi ponudnik ponujal tudi WCje. Le prijavil se še ni (in/ali prišel na vrsto):
Postanite gostitelj polnilnic Supercharger (https://www.tesla.com/sl_si/host-a-supercharger)
Že sedaj obstajajo posamične SC lokacije smešno/sumljivo blizu, npr. Graz (dve 9 km narazen), Linz (trije po 8 km narazen), v Salzburgu je v gradnji druga, manj kot 10km stran od obstoječe, Dunaj (5 km med obema). Tega bo v par letih še bistveno več, fabrika že štanca po 1000 polnilnic mesečno, biznisi se bodo vse bol zavedal prilike, ko bo več konkurence, bodo začel tudi postavljat in čistit WCje. Simbioza.
*Nihče* ne brani zraven postavit še eno SC lokacij, kjer bi ponudnik ponujal tudi WCje. Le prijavil se še ni (in/ali prišel na vrsto):
Postanite gostitelj polnilnic Supercharger (https://www.tesla.com/sl_si/host-a-supercharger)
Že sedaj obstajajo posamične SC lokacije smešno/sumljivo blizu, npr. Graz (dve 9 km narazen), Linz (trije po 8 km narazen), v Salzburgu je v gradnji druga, manj kot 10km stran od obstoječe, Dunaj (5 km med obema). Tega bo v par letih še bistveno več, fabrika že štanca po 1000 polnilnic mesečno, biznisi se bodo vse bol zavedal prilike, ko bo več konkurence, bodo začel tudi postavljat in čistit WCje. Simbioza.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 50
- Avto: Tesla Model 3 SR+
-
7328
Re: Superchargerji v SLO
Dobil sem odgovor iz Tesle LJ. Pravijo, da se zavedajo problema in da so obvestili oddelek za Supercharging, ki je v stiku s hotelom za čimprejšnji dogovor o bolj smiselni rešitvi.
Re: Superchargerji v SLO
Tudi jaz danes prejel odg, poslano bilo na AccountSupportEMEA ter TeslaLJ.
Za obvestilo se zahvaljujejo ter navajajo da so s tezavo seznanjeni ter obvestili oddelek za SC ki je ze v kontaktu s hotelom. Stremijo k smiselni resitevi, ki ne bo negativno vplivala na izkusnjo voznikov vozil Tesla. V vmesnem casu bo v navi sisteme avtomobilov dodana informacija, da je od 16 minute dalje potrebno placilo.
Za obvestilo se zahvaljujejo ter navajajo da so s tezavo seznanjeni ter obvestili oddelek za SC ki je ze v kontaktu s hotelom. Stremijo k smiselni resitevi, ki ne bo negativno vplivala na izkusnjo voznikov vozil Tesla. V vmesnem casu bo v navi sisteme avtomobilov dodana informacija, da je od 16 minute dalje potrebno placilo.
Re: Superchargerji v SLO
Sicer superchargerjev ne uporabljam, ker nimam Tesle, delam pa dnevno par sto km po Sloveniji in če moram kdaj res ustavit in polnit imam resen problem, ker v tistem času ne morem niti na WC in tiščim do doma
Sicer sem sam kriv, bi pač malo več napolnil kolikor rabim, sam sem raje čimprej doma in po povprečno petih minutah odhitim domov polnit, je bolj praktično in ceneje
Re: Superchargerji v SLO
Danes supercharger v Ljubljani ni na voljo. Tudi na karti v avtu ga ni. Je to zaradi EU srečanja?
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 50
- Avto: Tesla Model 3 SR+
-
7328
Re: Superchargerji v SLO
Geografsko gledano je meni kar dobro izbrana, vse ostalo očitno ratuje fiasko.
Tud ne vem kaj folk dela s temi SC-ji, to je vse zmahano. Zadnjič sem komaj kabel ven dobil. Noro
Tud ne vem kaj folk dela s temi SC-ji, to je vse zmahano. Zadnjič sem komaj kabel ven dobil. Noro
Re: Superchargerji v SLO
Sem se pravkar peljal mimo in še vedno ne dela, tako da očitno nima zveze z EU-srečanjem (tudi sicer ne vem, kako bi bilo to povezano). Morda pa so se ga odločili prestaviti, ker Mons računa parkirnino, haha?