Prepoznavanje prometnih znakov
Prepoznavanje prometnih znakov
Ko se peljem po glavni cesti, mi večinoma na levi prepozna znak za omejitev 40 km/h. Pa mi sploh ni jasno, kje ga vidi. Se mu zdi prepoved za tovornjake kot 40? (Samo včasih prebere 30, ki je dejansko na znaku, ampak v nobenem primeru noben od teh znakov ne velja za glavno cesto.) Eh ...
Re: Prepoznavanje prometnih znakov
Imam podoben problem. Potem so tu še razni mlaji in nalepke za omejitve na tovornjakih.prgrmr napisal/-a: ↑30 Sep 2021, 16:02 Ko se peljem po glavni cesti, mi večinoma na levi prepozna znak za omejitev 40 km/h. Pa mi sploh ni jasno, kje ga vidi. Se mu zdi prepoved za tovornjake kot 40? (Samo včasih prebere 30, ki je dejansko na znaku, ampak v nobenem primeru noben od teh znakov ne velja za glavno cesto.) Eh ...
Screenshot 2021-09-30 at 15.56.07.png
Re: Prepoznavanje prometnih znakov
Eno je prepoznavanje znakov, drugo pa je informacija, ki jo ima (lahko) od navigacijske naprave (zemljevida).
Re: Prepoznavanje prometnih znakov
V tem mojem primeru gre za prepoznavanje, ker znak tudi nariše na levi strani ceste. Če je podatek iz navigacije, ne nariše ničesar, samo spremeni podatek o trenutni omejitvi.
Re: Prepoznavanje prometnih znakov
Na avtobusu, za katerim sem stal, so bile nalepke za omejitve 60, 80 in 100 km/h. Najprej je avto prebral omejitev 60 in celo luči prepoznal kot semafor:
Pozneje je videl drugo nalepko, 80:
Pozneje je videl drugo nalepko, 80:
Re: Prepoznavanje prometnih znakov
He, he.
To je problem, zadeva ne prepoznava reči kontekstualno. In je posledično na ravni prepoznavanju prometnih znakov 5+ let starih avtov.
Na Priusu sem imel podobne fore in sem potem prepoznavanje znakov preprosto izklopil. Navigacije pa nisem imel, da bi sistem jemal podatke tudi od tam.
Te stvari so zajebane iz naslova procesiranja. Sistem bi moral najprej prepoznati avtobus in potem prepoznati, da so označbe na avtobusu ter jih posledično ignorirati. Nekaj kar naši možgani procesirajo samoumevno.
To je problem, zadeva ne prepoznava reči kontekstualno. In je posledično na ravni prepoznavanju prometnih znakov 5+ let starih avtov.
Na Priusu sem imel podobne fore in sem potem prepoznavanje znakov preprosto izklopil. Navigacije pa nisem imel, da bi sistem jemal podatke tudi od tam.
Te stvari so zajebane iz naslova procesiranja. Sistem bi moral najprej prepoznati avtobus in potem prepoznati, da so označbe na avtobusu ter jih posledično ignorirati. Nekaj kar naši možgani procesirajo samoumevno.
Re: Prepoznavanje prometnih znakov
Pa i3 mi brez problema prepozna spremenljive svetlobne omejitve na avtocesti (tudi tiste nad cesto), Model Y ne (mogoče zato, ker so inverzni, bela številka na črni podlagi?).
Re: Prepoznavanje prometnih znakov
Sem mi je zgodilo nekaj podobnega, le da so v mojem primeru omejitve ''preskakovale" na pol sekunde 60 80 90 60 80 90 .....
Re: Prepoznavanje prometnih znakov
lolol. Dodaj temu še adaptivni tempomat glede na omejitev in imaš "dinamično" vožnjo, F&F style
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 50
- Avto: Tesla Model 3 SR+
-
7328
Re: Prepoznavanje prometnih znakov
Kot pravi Elon: FSD is right around the corner. Oziroma, right around the bus.
Re: Prepoznavanje prometnih znakov
na avtocesti prehitiš avtobus, zazna znak 60 in prične zavirati
Potem pa bi bila vožnja s teslo še bolj podobna kakšnemu roler coasterju
Re: Prepoznavanje prometnih znakov
Ah tist pa verjetno ma neko logiko, da če se znak premika hitreje kot okolica, da ga ignorira? Upam