Vision only phantom braking
- davrog10
- EVSVET donator
- Prispevkov: 362
- Kraj: Rečica ob Savinji
- Avto: Tesla Model Y LR 22 | Tesla Model 3 RWD 23
-
427537
Vision only phantom braking
Hej,
Je kdo tu ki ima Teslo brez radarja?
Berem na Tesla Motors club, da je TACC postal neuporaben ali celo izredno nevaren, govora je tudi o nesrečah na Norveškem zaradi naletov.
Res si zelim Y, pa me ta stvar izredno skrbi, saj radarski tempomat z zeno uporabljava non stop povsod (mesto, vas, ac) na Leafu ter na Passatu. Na obeh se sicer tudi zgodi kakšno zaviranje, ampak to je 2x na mesec na kakšnem ovinku, ali pa ko avto spredaj zavije v ulico in je zgolj rahlo zaviranje npr 20-30kmh zmanjsanje hitrosti pri 90kmh.
Hvala za informacije iz prve roke
Je kdo tu ki ima Teslo brez radarja?
Berem na Tesla Motors club, da je TACC postal neuporaben ali celo izredno nevaren, govora je tudi o nesrečah na Norveškem zaradi naletov.
Res si zelim Y, pa me ta stvar izredno skrbi, saj radarski tempomat z zeno uporabljava non stop povsod (mesto, vas, ac) na Leafu ter na Passatu. Na obeh se sicer tudi zgodi kakšno zaviranje, ampak to je 2x na mesec na kakšnem ovinku, ali pa ko avto spredaj zavije v ulico in je zgolj rahlo zaviranje npr 20-30kmh zmanjsanje hitrosti pri 90kmh.
Hvala za informacije iz prve roke
ex Nissan Leaf N-Connecta 40kWh 2018-2023
Re: Vision only phantom braking
Jaz tempomat uporabljam nonstop. Resno zaviranje sem doživel le ob skupni uporabi autopilota. Samo pri uporabi tempomata neupravičenega zaviranja praktično ni bilo.
Recimo na magistralki zmanjša hitrost ob ostrejših ovinkih; zavira tudi, ko nasproti vozeči avtomobili sekajo črto.
Moti me edino prepočasno pospeševanje na avtocesti; ampak to rešiš tako, da malenkost tapneš po pedalu za gas.
Dogovori se na Tesli v LJ, da ti dajo 3 in Y za peljat. Sam preveriš kako deluje.
Bolj nevaren je po mojem tempomat pri VW (vsaj pri eGolfih), kjer stoječih vozil ne dojame, kot oviro. Za poslastico tisti tempomat tudi ne spelje, če te ustaviš za več kot 2 sekundi (kolone). Pri tesli lahko kolona stoji kar dolgo časa in bo vseeno speljal, ko se kolona premakne.
PS: aja sprašuješ za uporabo brez radarja. Moja ima še radar...
Recimo na magistralki zmanjša hitrost ob ostrejših ovinkih; zavira tudi, ko nasproti vozeči avtomobili sekajo črto.
Moti me edino prepočasno pospeševanje na avtocesti; ampak to rešiš tako, da malenkost tapneš po pedalu za gas.
Dogovori se na Tesli v LJ, da ti dajo 3 in Y za peljat. Sam preveriš kako deluje.
Bolj nevaren je po mojem tempomat pri VW (vsaj pri eGolfih), kjer stoječih vozil ne dojame, kot oviro. Za poslastico tisti tempomat tudi ne spelje, če te ustaviš za več kot 2 sekundi (kolone). Pri tesli lahko kolona stoji kar dolgo časa in bo vseeno speljal, ko se kolona premakne.
PS: aja sprašuješ za uporabo brez radarja. Moja ima še radar...
Re: Vision only phantom braking
Tisto kaj je napisano za eGolf potrjujem da je podobno tudi pri ID3.
Re: Vision only phantom braking
Ni tako, da imajo kitajske še vedno radar, samo nove ameriške ga nimajo več?
- davrog10
- EVSVET donator
- Prispevkov: 362
- Kraj: Rečica ob Savinji
- Avto: Tesla Model Y LR 22 | Tesla Model 3 RWD 23
-
427537
Re: Vision only phantom braking
Tega pa sploh nisem zasledil.
Na forumih res sedaj opažam "Shanghai is not North America: According to Tesla's blog, only North America's Model 3 and Model Y would get radarless hardware."
Upam da drži, zame - vrhunska novica. Hvala
ex Nissan Leaf N-Connecta 40kWh 2018-2023
Re: Vision only phantom braking
MiC so ga imele, ampak se je spremenilo, radar je/bo v kratkem tudi iz MIC avtov izginil, vse dobave od Q1.2022 dalje naj bi bile brez. V opisu na spletni strani za MY po novem (nekaj tednov) radar ni več omenjen.
Re: Vision only phantom braking
Ko bo SW nehal šmirglat radar intput, bo to mrtva teža na vseh starejših vozilih, ki ga še majo zmontiranega.
NI vprašanje če ampak kdaj.
NI vprašanje če ampak kdaj.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
- davrog10
- EVSVET donator
- Prispevkov: 362
- Kraj: Rečica ob Savinji
- Avto: Tesla Model Y LR 22 | Tesla Model 3 RWD 23
-
427537
Re: Vision only phantom braking
Resnično si želim, da zadeva uspe. Čimprej tem bolje.
Ali sedaj sploh posodabljajo TACC na standardnem vision only autopilotu ali razvijajo zgolj FSD?
Je pa dejstvo, da niso vsi optimistični. Še posebaj tisti, ki živijo brez radarja na Y od maja z neuporabnim tempomatom in vozilom za 60k.
Ali sedaj sploh posodabljajo TACC na standardnem vision only autopilotu ali razvijajo zgolj FSD?
Je pa dejstvo, da niso vsi optimistični. Še posebaj tisti, ki živijo brez radarja na Y od maja z neuporabnim tempomatom in vozilom za 60k.
ex Nissan Leaf N-Connecta 40kWh 2018-2023
Re: Vision only phantom braking
Mrtva teža ni, ker radar je še vedno dobra stvar in ima kar nekaj prednosti pred kamero za cel kup situacij.
Je pa treba izpiliti algoritme za procesiranje in fuzijo podatkov iz obeh senzorjev. Več senzorjev več vidi.
Tudi vojaški radarji, ki znajo detektirati tudi stealth letala sedaj delajo na več frekvenčnih obsegih hkrati, procesirna logika pa mora skombinirat podatke in izvreč jato ptic, pa zajet F117A, ki vozi nizko in počasi.
Tako so Srbi sklatili tistega F117A - s starim zastarelim radarjem ob pravem trenutku - ko je odprl vrata za bombe. F117A je bil "optimiziran" za nove mikrovalovne radarje sovjetskega bloka. Srbi so pa ponucali staro garo.
Re: Vision only phantom braking
Res je, in še to jim je šlo na roke da je letel kot po švicarskem voznem redu. Če ga ne bi z raketo, bi ga (po kakem tednu/dveh) take natančnosti smeri leta in časovnice, tudi s kamnom zadeli.
Re: Vision only phantom braking
TACC je podmnožica podmnožica funkcionalnosti AP, ki je podmnožica funkcionalnosti FSD.Ali sedaj sploh posodabljajo TACC na standardnem vision only autopilotu ali razvijajo zgolj FSD?
Radar je eden izmed senzorjev, ki je vhod v odločitveni sistem.
Ravno včeraj sm opazil, da je začel precej drugač upočasnjevat na S lj obvoznici na priključku na štajersko AC proti S... omejitev 80, AP na 130, histrost spušča v korakih 5km/h do iirc 110 km/h, ko se bliža ovinku.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vision only phantom braking
IIHS awarded the vision-only version Model 3 and Model Y a score of “superior” in collision-avoidance functionality and Top Safety Pick+, the highest possible rating.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi