Tesla Semi
Re: Tesla Semi
Mic drop:
https://twitter.com/elonmusk/status/159 ... page-19038
500m x 1,7kWh/m => 850 kWh, 94% SOC = 900 kWh baterijaCurrent efficiency is 1.7kWh/mile, but there is a clear path to 1.6, possibly 1.5
https://twitter.com/elonmusk/status/159 ... page-19038
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla Semi
Nadaljujem thread, da slucajno ne ostane spregledano tole s klancem:matija napisal/-a: ↑02 Dec 2022, 07:10Pri teh 800km klanca ne opazim (so pa na predstavitvi pokazali kako hitro poteka pospesevanje v 6% klanec s 40 tonami tovora, ni pa bil res dolg klanec ki se omenja): https://www.youtube.com/watch?v=GtgaYEh-qSk
Morda je posmeh letel na "real real truck", kot pravi Trevor Meltdown (@Nikola Motors) ?
- start Freemont, ki ima 17 metrov nadmorske visine
- cilj San Diego, ki ima 19 metrov nadmorske visine
Re: Tesla Semi
Da ne zaidemo predalec, sedaj nekoga moti da ni bilo objavljeno koliko stvar stane ter ali je ekonomsko smiselna. Ker gre za totalen nonesense in nateg, bo Pepsi vrnila vseh 100 tovornjakov v naslednjem tednu ter vlozila tozbo proti Tesli.matija napisal/-a: ↑02 Dec 2022, 14:36Nadaljujem thread, da slucajno ne ostane spregledano tole s klancem:matija napisal/-a: ↑02 Dec 2022, 07:10Pri teh 800km klanca ne opazim (so pa na predstavitvi pokazali kako hitro poteka pospesevanje v 6% klanec s 40 tonami tovora, ni pa bil res dolg klanec ki se omenja): https://www.youtube.com/watch?v=GtgaYEh-qSk
Morda je posmeh letel na "real real truck", kot pravi Trevor Meltdown (@Nikola Motors) ?
- start Freemont, ki ima 17 metrov nadmorske visine
- cilj San Diego, ki ima 19 metrov nadmorske visine
A vrnimo se raje k se vedno aktualni temi o klancu, cemur se smejemo. Technic ?
Re: Tesla Semi
Največja ironija je, da je Tesla čisto odprto objavila celoten profil te njihove 800km vožnje z vmesnim 1.000km vzponom, pa enim še kar ni jasno.
Antitesla kampi so imeli par dni časa, da recimo naredijo profilko med kaj pa vem, Dunajem in Rotterdamom, ali pa Parizom in Londonom, ali pa Instanbulom in Munchenom, pa dokažejo, da je bil Teslin test mimobrc.
Ampak ne, zdaj je glavni problem teža in cena te igračke. Ker jasno, vse njih ful zanima cena, itak imajo vsi doma logistično podjetje in so torej bodoči kupci. Teža je pomembna, ampak ko enkrat LKW naredi 800km na eno polnjene kaj hitro postane manj pomembna.
Res mi je zanimivo, koliko zavisti eni premorejo. Me zanima kaj bo, ko bo Volvo začel bruhat kamiončke, ki jih že pridno sestavljajo v Gentu. Bo takrat Volvo a priori zmagovalec, ker ni Tesla? (čeprav se že danes ve, da je Tesla spet 1 generacijo spredaj).
Kapo dol Tesla, keep on going!
Antitesla kampi so imeli par dni časa, da recimo naredijo profilko med kaj pa vem, Dunajem in Rotterdamom, ali pa Parizom in Londonom, ali pa Instanbulom in Munchenom, pa dokažejo, da je bil Teslin test mimobrc.
Ampak ne, zdaj je glavni problem teža in cena te igračke. Ker jasno, vse njih ful zanima cena, itak imajo vsi doma logistično podjetje in so torej bodoči kupci. Teža je pomembna, ampak ko enkrat LKW naredi 800km na eno polnjene kaj hitro postane manj pomembna.
Res mi je zanimivo, koliko zavisti eni premorejo. Me zanima kaj bo, ko bo Volvo začel bruhat kamiončke, ki jih že pridno sestavljajo v Gentu. Bo takrat Volvo a priori zmagovalec, ker ni Tesla? (čeprav se že danes ve, da je Tesla spet 1 generacijo spredaj).
Kapo dol Tesla, keep on going!
Re: Tesla Semi
To vse je samo PR stunt za borzne gemblerje. Na koncu šteje le to, koliko so tega stranke plačale in dejansko dobile.
Ker trenutno je Tesla še vedno pri prototipih in PRju, Volvo ima pa prve težke električarje z nosilnostjo 44 ton že na cestah.
Na koncu pa pri celotni industriji pridemo samo na to, da razen par navdušencev, kupcev za to ni. Ker trenutno ni ekonomike in tudi ni ekosistema, ni 1 MW polnilnih mest.
In če bo recesija usekala v industrijo, bodo take nabave prve letele v smeti. Torej znajo še obstoječe rezervacije izpuhteti. Dizel je namreč poceni in se ga dobi za vsakim vogalom. V Kaliforniji so pa elektro redukcije. Morda pridejo še v Evropo.
Pridemo na problem sanj graditi imperije na invertiranih piramidah. Elektrifikacijo na vsak dan slabšem elektro omrežju. Sanje kot posledice poceni denarja.
Ker trenutno je Tesla še vedno pri prototipih in PRju, Volvo ima pa prve težke električarje z nosilnostjo 44 ton že na cestah.
Na koncu pa pri celotni industriji pridemo samo na to, da razen par navdušencev, kupcev za to ni. Ker trenutno ni ekonomike in tudi ni ekosistema, ni 1 MW polnilnih mest.
In če bo recesija usekala v industrijo, bodo take nabave prve letele v smeti. Torej znajo še obstoječe rezervacije izpuhteti. Dizel je namreč poceni in se ga dobi za vsakim vogalom. V Kaliforniji so pa elektro redukcije. Morda pridejo še v Evropo.
Pridemo na problem sanj graditi imperije na invertiranih piramidah. Elektrifikacijo na vsak dan slabšem elektro omrežju. Sanje kot posledice poceni denarja.
Re: Tesla Semi
Model ti si resno na napačnem forumu a veš to? Ti bi moral bit moderator na www.dizeljeprihodnost.si
Kolikor jaz vem je Tesla dobavil prve kamione Pepsiju, o kakih prototipih ti to? Al je to vse PR stunt kot praviš?
Kje je Volvo pa sam prekleto dobro vem, ker delam v firmi, ki za njih te baterije razvija in ta trenutek delamo že x-te prototipe za njihove kamione.
Kolikor jaz vem je Tesla dobavil prve kamione Pepsiju, o kakih prototipih ti to? Al je to vse PR stunt kot praviš?
Kje je Volvo pa sam prekleto dobro vem, ker delam v firmi, ki za njih te baterije razvija in ta trenutek delamo že x-te prototipe za njihove kamione.
Re: Tesla Semi
Hočem povedat, da je treba iti v stilu najprej štalca, potem pa kravca. Sedaj bi pa vsi samo kravce, štalce se jim pa podirajo.
In potem bo jok, zakaj ni zaživelo.
In potem bo jok, zakaj ni zaživelo.
Re: Tesla Semi
Pa kaj spet...Wau, pa človek tema je o Tesla Semi truck. Kaj ima tu veze navadn folk? Nula. Niente. Nada.
Tesla Semi je ciljno oreintiran produkt za logistične firme. Njegov uspeh ne boš določal ti, ne jaz, ampak končni kupci - prevozniki. Pepsiju dol visi za ceno kamioncka, oni bodo na račun te flote zgradili kampanjo, ki jim bi nesla zlata jajca tudi, če bi bil kamion 50k $ dražji kot so se zmenili.
Pa še nekaj, poznam kar nekaj naših prevoznikov, tistih z 50+ kamioni. Misliš, da oni ne vidijo priložnosti tam kjer orje ledino Pepsi? Za dva vem, ki bosta kupila Semija takoj, ko bo na voljo. Razlog ni njegova ekonomska upravičenost, čeprav v to ne dvomita, tudi ne dejstvo, da je Tesla, ampak njune stranke. Bodoči in trenutni. Ker se bodo skozi take priložnosti gradile nove zgodbe, nove priložnosti in novi uspehi.
Nihče ne govori o takojšnjem prehodu na 100% EV kamione. Ker je nemogoč. Ampak to je začetek. To je razvoj. Kako daleč bo šlo bomo pa videli.
Mimogrede, off the topic, v zadnjem mesecu sem imel z našo kadrovsko nekaj razgovorov, ker iščemo nove strokovnjake na področju logistike za moj oddelek, multinacionalka, Avstrija. Vmes je bilo nekaj mladičev, dva celo milenijca, sveže iz fakultete. Večina kandidatov pod 30 je imela nekaj skupnih točk: želela so vedeti kak je ogljicni odtis naših izdelkov, kak je naš odnos do okolja in ali smo aktivno vključeni v krožno gospodarstvo.
Plača? Skoraj sekundarnega pomena. Delo od doma? Jih ne zanima. Zelo pa jih zanima kako recikliramo odpadke, kje končajo neuspešni prototipi, kako razgrajujemo baterije itd.
Nove generacije razmišljajo drugače. Morda je čas, da se odločimo, ali jih bomo usmerjali in jim sledili, ali bomo postali dinozavri.
Re: Tesla Semi
Prevozništvo se vrti samo okrog enega: cene
Zato pa je pomanjkanje šoferjev - nihče jih ne bi rad dobro plačal. Da bi nekdo metal milijone v električne tovornjake za brez veze, bo pa težka.
Priložnosti vidim v kaki luki in podobne zadeve, za long haul pa bo treba prej svet spremenit, da bodo presežki poceni nizko-ogljične elektrike vse povsod, pa za baterije preiti na vsakdanje materijale za ceno arašidov.
Zato pa je pomanjkanje šoferjev - nihče jih ne bi rad dobro plačal. Da bi nekdo metal milijone v električne tovornjake za brez veze, bo pa težka.
Priložnosti vidim v kaki luki in podobne zadeve, za long haul pa bo treba prej svet spremenit, da bodo presežki poceni nizko-ogljične elektrike vse povsod, pa za baterije preiti na vsakdanje materijale za ceno arašidov.
Re: Tesla Semi
Da, samo in samo okol cene in maksimiziranje dobička. Jih ne brigajo EKO norme in T znak na havbi, če ni računice. Ni tukaj nobene romantike.
Re: Tesla Semi
Kako ni računice - seveda je. Sicer ne v sedanji obliki, ko mora za volanom sedeti še bol ali manj uravnovešen posameznik, ki potrebuje odmore in med vožnjo počne brezbroj drugih stvari.
Samovozeči električni tovornjaki so definitivno prihodnost. Domet je sekundarnega pomena v kolikor se bo na poti našlo dovolj polnilnic (avtomatskih ali z nekom ki šteka kable). Čas vožnje bo ostal enak, ker ni potrebe po pavzah voznikov. Ko (če?) bo avtopilot dobro deloval bo tudi veliko manj težav na cestah (varnostna razdalja, prehitevanja braz potrebe). Sigurno pa bo v prihodnjih letih kar nekaj zgodb ala samovozeči tovornjak se je zagozdil na gozdni cesti, ki jo je zamenjal za obvoznico...
Samovozeči električni tovornjaki so definitivno prihodnost. Domet je sekundarnega pomena v kolikor se bo na poti našlo dovolj polnilnic (avtomatskih ali z nekom ki šteka kable). Čas vožnje bo ostal enak, ker ni potrebe po pavzah voznikov. Ko (če?) bo avtopilot dobro deloval bo tudi veliko manj težav na cestah (varnostna razdalja, prehitevanja braz potrebe). Sigurno pa bo v prihodnjih letih kar nekaj zgodb ala samovozeči tovornjak se je zagozdil na gozdni cesti, ki jo je zamenjal za obvoznico...
Re: Tesla Semi
DayOne@NewJob ...
Kako to da tole ni Volvo, niti Renault, niti Mercedes, niti Man, niti Peterbilt, niti Mack, niti karkoliVelikegaSlavnega?
Now that's brilliant marketing! Almost makes me want to go back to university in a few years so I could do a case study of how Tesla became so well known without paid advertising...
My friend who drives a work Volvo Ev is literally dying in the inside. Yesterday he was routed to the only EA station in Tampa, just to find when he arrived EA stipped out old chargers and are installing new ones. Last week he was stuck in davenport as 4/4 EA chargers were offline despite the computer saying they are working. There are so many company complaints that they have started conducting a study.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla Semi
Kar od nekje so zdej začel uporabljat kWh/mi. Mi je ful težje primerjat ker so prej američani za avte uporabljali mi/kWh. Se je potrebno navadit.
Pač ja štekam pod 1 ni lepo videt ampak zdej uporabljajo čist obrnjeno efficiency številko.
Pač ja štekam pod 1 ni lepo videt ampak zdej uporabljajo čist obrnjeno efficiency številko.
Re: Tesla Semi
Torej to lahko apliciraš na vse dejavnosti v svetu. Povsod je denar bog i batina. Tut čistilk ni, ker jih ne plačajo dovolj. Pa zdravniki grejo v privat sfere itd.
Normalno, da prevozniki ne bodo šli na glavo in menjali celih flot, ampak bodo koraki majhni in kratki.
Ampak bodo pa prekleto hitro zainteresirani, ko bo Schenker v razpisu zahteval, da ima prevoznik določen ogljični odtis ipd. In ne mislit, da tega ne bo. Je le vprašanje časa.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 80 Odgovori
- 2847 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a bvader
-
- 25 Odgovori
- 6234 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Rubb
-
- 51 Odgovori
- 1585 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Hanzi
-
- 39 Odgovori
- 1275 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a BigWhale
-
- 157 Odgovori
- 5269 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith