Tesla Semi
Re: Tesla Semi
A se je kdo vprasal, koliko bo 500kWh baterij posegalo v neto transportno tezo, k jo lahk pelja taksn truck?
In kaksen bo doseg fully loaded vs recimo samo 10T....
In kaksen bo doseg fully loaded vs recimo samo 10T....
Re: Tesla Semi
Ne, nihče!
Madona, kako so lahk na to pozabl, bedaki nesposobn.
Madona, kako so lahk na to pozabl, bedaki nesposobn.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla Semi
Ne moreš priti od 0 do 1.000.000 ne da bi šel skozi 1, 3, 50...Ogo napisal/-a: ↑09 Okt 2022, 10:10 No one cares anymore, razen Tesla fanatikov.
Še Toyota ima na cestah več šleparjev in avtobusov na njihov vodikov pogon, kot bo Tesla dala ven Semijev do konca naslednjega leta.
3je testni Tesla Semi prototipi za Pepsi je pa pljunek v morje. Verjetno ima ta isti Pepsi že več šleparjev s Toyotinim vodikovim pogonom, kot bo bilokdaj dobila Semijev.
Oboje marginalno, samo da je Semi še ultra bolj marginalno. Koristi pa za eko-bio PR. Na trgu pa jemljejo prevoznike, ki se prodajo za čim manj.
Če bi bilo enastavno bi jih ta veliki že delali: Iveco, Benz, Scania...
Lahko pa si prepričan da tegale ne delajo zaradi Eco-bio PR-ja ampak ker hočejo zaslužiti - če jim bo uspelo pa bomo še videli.
Re: Tesla Semi
Tega z današnjo in jutrišnjo tehnologijo baterij ne bo. Morda pride kaj čez desetletje ali dva ...
Rabiš nekaj kar bo 4x lažje in 10x cenejše na kWh, da pri tovornjakih postane rentabilno v primerjavi z dizlom.
Pa še to moraš potem upat, da imaš možnost polnjenja. Glede na to, da so po Kaliforniji električni mrki, je jasno, da se ne bo zgodilo razen par prototipov, za kratkoročno nabijat cene delnic.
Problema se lotevamo z napačnega konca. Je treba najprej postavit nekaj tisoč novih nukleark, da se boš šel elektrifikacije celotnega voznega parka in prehod na toplotne črpalke. Solarni panel še za napajat CB postajo v tovornjaku ni.
Šlepar ni TM3 s porabo 13 kWh/100 km.
Rabiš nekaj kar bo 4x lažje in 10x cenejše na kWh, da pri tovornjakih postane rentabilno v primerjavi z dizlom.
Pa še to moraš potem upat, da imaš možnost polnjenja. Glede na to, da so po Kaliforniji električni mrki, je jasno, da se ne bo zgodilo razen par prototipov, za kratkoročno nabijat cene delnic.
Problema se lotevamo z napačnega konca. Je treba najprej postavit nekaj tisoč novih nukleark, da se boš šel elektrifikacije celotnega voznega parka in prehod na toplotne črpalke. Solarni panel še za napajat CB postajo v tovornjaku ni.
Šlepar ni TM3 s porabo 13 kWh/100 km.
Re: Tesla Semi
Ne, da bi sem postavljal na katero koli stran, ampak saj jih :https://www.volvotrucks.com/en-en/truck ... rucks.html
Re: Tesla Semi
Ne, ne. To gre za politične insinuacije in dezinformacije.mschrek napisal/-a: ↑10 Okt 2022, 12:03Ne, da bi sem postavljal na katero koli stran, ampak saj jih :https://www.volvotrucks.com/en-en/truck ... rucks.html
Tesla bo pri tem prva in bo imela 125% tržni delež. To the Moon!
Re: Tesla Semi
Imaš prav, samo hotel sem reči Ogo-ju da še nobeden toliko, da bi se res poznalo na cestah.mschrek napisal/-a: ↑10 Okt 2022, 12:03Ne, da bi sem postavljal na katero koli stran, ampak saj jih :https://www.volvotrucks.com/en-en/truck ... rucks.html
V živo nisem videl še nobenega.
Re: Tesla Semi
"Saj jih izdelujejo" == 1 DIY ICE konverzija v EV, ki stoji v neki garaži in čaka na popravilo
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla Semi
Na norveškem je tega kar nekaj. Bjorn to dost vidi. Ampak tam je tudi omrežje HPC-jev mal boljše. Ne gre eno brez drugega
Re: Tesla Semi
https://www.autoweek.com/news/green-car ... es-europe/
Ja, saj imaš prav, Volvo Trucks je npr. dejansko tipičen primer take DIY ICE konverzije v EV, ki stoji v neki garaži in čaka na popravilo ... in to vseh 6 modelov, banda nesposobna švedska!
(res pa je, da morda še nobenega niso prodali)
Re: Tesla Semi
Samo v info, to baterijo za Volvo sem videl v živo...ker delam na projektu že tri leta...in zadeva je pošastno velika. Ampak, ko to postaviš poleg kabine kamiona se vprašaš koliko takih bo Volvo lahko spravil tu notri...ker poleg kamiona zgleda pa majhna.
Truck Business je čisto drug level of play. In Volvo tu orje ledino enako kot Tesla. Razlika je samo v pristopu.
Priznam, da bi se z enim in drugim z veseljem peljal na 1000km Roadtrip do Rotterdama in nazaj.
Truck Business je čisto drug level of play. In Volvo tu orje ledino enako kot Tesla. Razlika je samo v pristopu.
Priznam, da bi se z enim in drugim z veseljem peljal na 1000km Roadtrip do Rotterdama in nazaj.
Re: Tesla Semi
To so vse nišni produkti. Ampak za razliko od Tesle, Volvo celo nekaj naredi in preda strankam.
Diesel bo tukaj vladar še dolga desetletja. Da se elektro baterijski pogon na tovornjakih prime, je treba za 5x pocenit in olajšat baterije in pridobit nove kapacitete proizvodnje električne energije. Po spot cenah 0,8 EUR na kWh za firme, je dizel ultra poceni in se elektrika množično preprosto ne more prijet.
Diesel bo tukaj vladar še dolga desetletja. Da se elektro baterijski pogon na tovornjakih prime, je treba za 5x pocenit in olajšat baterije in pridobit nove kapacitete proizvodnje električne energije. Po spot cenah 0,8 EUR na kWh za firme, je dizel ultra poceni in se elektrika množično preprosto ne more prijet.
Re: Tesla Semi
Kolk kWh baterijo montira Volvo?
Kakšni tovornjaki so to, nosilnost?
Kolikšen je pribitek k ceni ICE variante?
Kolikšen minus nosilnosti proti ICE izvedbi iste karoserije?
S kakšnimi kW se zadeva lahko fila?
Kakšne polnilne postaje montiaa Volvo za support izdelka?
Kakšni tovornjaki so to, nosilnost?
Kolikšen je pribitek k ceni ICE variante?
Kolikšen minus nosilnosti proti ICE izvedbi iste karoserije?
S kakšnimi kW se zadeva lahko fila?
Kakšne polnilne postaje montiaa Volvo za support izdelka?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla Semi
Matematika se izide, cena se ne.
My largest skepticism currently is Tesla Semi purchase price: we don't know what it is exactly but reports of $180k for the 500 mi range. If that's true, and it's actually a 1000kWh pack, even at a very good $100/kWh battery price, that means the battery alone for the Semi would cost Tesla $100k (makes the truck the deal of the century). You still need the rest of the truck, and you still need profit (theoretically). If battery cost is $130/kWh, then you're at $130k just in battery! Considering Model X is priced at $120k, and comes with a 100kWh battery (1/10th!!), it's tough to see how for $60k more you can sell a battery 10x in size, and a much larger truck around it. Pricing, for now, is the biggest challenge I see for Semi.
Re: Tesla Semi
Saj pravim, par jih bodo z izgubo slavno predali nekomu za napumpat ceno delnice. Realne ekonomike za serijsko proizvodnjo pa ni.
Da bo slednje zašpilalo, je treba pocenil kWh baterije za nekajkrat, kar ni na obzorju niti do 2030.
Da bo slednje zašpilalo, je treba pocenil kWh baterije za nekajkrat, kar ni na obzorju niti do 2030.
Re: Tesla Semi
Al bojo pa baterijo dal v najem, tako kot Renault. In bo kr naenkrat koncept najema baterije najbolsa stvar po namazanem kruhu, because tesla :P
Re: Tesla Semi
Leasing ni nič novega v tovornjakarskem svetu, a je baterija CAPEX ali pa OPEX, je pa na koncu pa čisto vseno - denar zanjo je treba noter prinest. In če ima dizelica nekajkrat nižji strošek na km, se ve, kaj se bo kupilo. Konkurenca je huda.
Re: Tesla Semi
Se vidi, da nisi finančnik po izobrazbi, čeprav bi rad bil pameten na vseh področjih
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 80 Odgovori
- 2841 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a bvader
-
- 25 Odgovori
- 6233 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Rubb
-
- 51 Odgovori
- 1584 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Hanzi
-
- 39 Odgovori
- 1271 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a BigWhale
-
- 157 Odgovori
- 5267 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith