FW 2022.28

Mobilnost, baterije, fotovoltaika
Uporabniški avatar
prgrmr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 819
Kraj: Dragomelj
Avto: i3, Y
605
566

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

@sluk, se strinjam s tabo, edino avtomatske dolge luči vseeno lahko med avtopilotom izklopiš tako, da levo ročico potisneš naprej.
sluk
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1306
Kraj: stajerska
Avto: negovan
770
612

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a sluk »

prgrmr napisal/-a: 03 Okt 2022, 13:15 @sluk, se strinjam s tabo, edino avtomatske dolge luči vseeno lahko med avtopilotom izklopiš tako, da levo ročico potisneš naprej.
Možno. Do zdaj sem imel avtomatske zaradi neuporabnosti izklopljene. In je to zdaj slabše, ker moraš izklopiti.
Prav tako brisalci... še bolj moteča zadeva v dežju.
Če si se prej kolikor toliko prevozil v suhem in deževju, potem veš, da praktično ni bilo razlike pri vožnji AP. Zdaj razlika med suhim in dežjem JE. Zelo slabše je. Niti 1x nisem imel občutka, da bi bilo kaj boljše.
Prav tako phantom breaking. Kdor ga še ni doživel se naj prelje po ožjih ovinkastih magistralkah, kjer pripelje kakšen kamion nasproti v ovinku.. avto bremza kot posran, tudi če kamioni ne sekajo črte.

V dežju in ponoči pa je AP sploh neuporaben...
Zadnjič spremenil sluk, dne 03 Okt 2022, 13:24, skupaj popravljeno 1 krat.
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2894
Avto: 2019 Model S
1638
1102

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Za vikend 1.400 km roadtrip, 99% poti avtocesta, polovico poti 24, po updejtu ponoči pa naslednji da 28 verzija SW, oboje radar off. Drži, vision only ponoči izjemno nadležno vsakič ob aktivaciji AP aktivira avtomatiko dolgih luči. VSAKIČ (v 1.500 km vsaj 100x) ko zamenjaš pas in se AP izklopi (nimam EAP/FSD), je potrebno ob ponovni aktivaciji AP z obvolansko ročico preklopit na "na, ne želim ves čas slepiti nasproti vozečih" oz. "stroboskop off". Strob zato, ker se je parkrat zgodilo, da se kamere niso mogle odločiti glede dolgih/kratkih in je v 5 sekundah 5x preklopilo. V primerjavi s stanjem pred updejtom radar off velik korak nazaj.
Kakših 10 fantomskih zaviranj je bilo na poti, morda kakšno manj, kot pred vision only, ampak ostaja še vedno moteče in predvsem nevarno, če bi kdo takrat vozil blizu za menoj. Brisalcev se med uporabo AP ne da več ugasniti, ampak na srečo se da overrajdat interval brisanja, katerakoli od štirih opcij je OK. Pozitivno je tudi to, da tudi ob precej močnem nalivu brez problema AP še vedno lahko vozi 130 km/h, za ta scenarij sem bil prepričan, da AP ne bo na voljo ali pa hitrost bistveno zmanjšana.

Pod črto žal precej bolj naporen roadtrip, kot je bil pred pol leta (ista pot) pred radar off.
Zadnjič spremenil BL_EV, dne 03 Okt 2022, 13:26, skupaj popravljeno 1 krat.
grnac94, SunnyDay, Matej, context, jurgenwerk, BogyX
sluk
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1306
Kraj: stajerska
Avto: negovan
770
612

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a sluk »

ja točno to.. če se pelješ 10km je zadeva neuporabna.. če pa pelješ nekaj 10.. nekaj 100km pa je zadeva popizditis
BL_EV
sluk
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1306
Kraj: stajerska
Avto: negovan
770
612

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a sluk »

Če imaš dobro zaščito na vetrobranskem steklu ti je praktično vsako neželjeno brisanje brisalcev odveč in moteče.. ker brisalcev na avtocesti, oziroma magistralki sploh ne potrebuješ.... je boljša vidljivost brez brisanja. Zdaj pa MORAŠ imeti brisalce vklopljene pri AP.
johnnyjacko
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 134
Kraj: Slovenija
38
89

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a johnnyjacko »

Jaz sem pa mislil, da je menjava vetrobranskega kriva. Očitno update...

Same luči so kar ok, brisalci pa v auto neuporabni. Pred updejtom posredovanje pri auto ni bilo potrebno, zdaj pa kar pogosto. Skoraj že ne vidim, pa še ne briše. Potem neha deževati, a še kar parkrat obriše. Tale senzor so čisto zje...

Aja, a se da kako ugasnit zvok, ko vklopil AP? Za tempomat gre, AP pa je hudo nadležen...
pelaks
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 188
Kraj: Ljubljana
Avto: TM3 2022
141
30

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a pelaks »

Jap, tole bremzanje je cisto ponorelo z novo verzijo. Se nikoli mi v sentviskem predoru ni bremzal na tempomatu (tempomatu, na AP!). Danes pa sredi tunela polno na bremzo brez razloga.
Pocasi je cas, da Tesla uvede pasivni tempomat. Pa cetudi gremo direktno v steno. Vseeno bolje to kot pa da bremza pred neobstojecim zidom.
Se dobro da nimam radarja, ker sicer bi norel. :)
pelaks
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 188
Kraj: Ljubljana
Avto: TM3 2022
141
30

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a pelaks »

pelaks napisal/-a: 03 Okt 2022, 20:05 … (tempomatu, na AP!) …
Typo: tempomatu, ne AP!
M3P
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 413
135
13

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a M3P »

Alternative routes so super in nadgradnja navigacije je super.

Avtomatski brisalci v dežju kot je bil nazadnje so neuporabni.

Razdalja 2 in odzivnost tempomata nista za na slo ceste, sploh za kolone okoli Ljubljane, vedno mislijo da spuščam vse povprek pred sebe.
grnac94
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Če ti ne deluje intervalno brisanje, pelji na servis.
Če maš narobe nastavljene luči, takisto.
vedno mislijo da spuščam vse povprek pred sebe.
Avto je primeren le za določen delež socialno prilagojenih voznikov.
Zadnjič spremenil warpedone, dne 04 Okt 2022, 08:33, skupaj popravljeno 1 krat.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
m1ha
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 168
Avto: Model 3
104
51

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a m1ha »

Tole fantomsko bremzanje morajo res čimprej zrihtat, človek zgubi zaupanje in začneš kar posrano vozit. Jaz sem imel potem del poti nogo rahlo na gasu, da bi v primeru hitro popravil. Kar rata pa utrujajoče.

Ko smo že pri napakah in "hroščih", še komu od vas pri prečkanju državnih meja nenormalno dolgo rabi, da spet vzpostavi signal? Telefon je že zdavnaj na 5g, avto pa offline, še posebej, če greš iz države, nazaj v Slo je malo hitrejši.
grnac94
Uporabniški avatar
context
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 580
Kraj: Maribor
Avto: TM3 SR+
1199
606

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a context »

Tudi jaz opažam vse zgoraj napisano.
Intervalno brisanje je obupno, se pa je v zadnjih updatih izboljšalo. Moteče je tudi upravljanje z brisalci, kjer zahteva gledanje na zaslon. Nekako se da navadit, vseeno je pa potrebno vedno pogledat. Enostavna nastavitev občutljivosti intervalnega brisanja bi rešila 90% problemov
Fantomskega bremzanja je manj kot je bilo pred 3 leti, se pa pripravim pred vsakim tunelom z nogo na gasu da overrideam ko potrebi. Še vedno tečno.
Menjava signala pri prečkanju meje - traja vsaj 5 min, včasih 10. Pač navigacija je skoraj neuporabna, zemljevidi popolnoma zamegljen ta čas.
Avtomatske dolge luči pa so primerne izključno samo za regionalko, pa še tam raje sam uravnavam, predvsem zato ker rabi predolgo da jih vklopi nazaj po tem ko je nasproti vozeče vozilo že mimo.
Alternative routes najde nekaj, ampak npr relacija Šoštanj-Maribor najde vse razen poti skozi Velenje in na AC Arja Vas, to uporabljamo vedno vsi na tej relaciji, avto pa predlaga 3 druge opcije (skozi Vojnik, Šempeter itd).
Da o neustreznosti gretja in hlajenja sploh ne začenjam. Od novega avto pozimi nenormalno greje noge in zadnje potnike, poleti pa enako noge in zadnje potnike nenormalno hladi. Pa sem bil že na servisu glede tega in ne morejo nič naredit, čakajo kakšno SW rešitev, kjer očitno manjka ena preprosta loputa nekje za mešanje zraka
grnac94
M3P
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 413
135
13

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a M3P »

warpedone napisal/-a: 04 Okt 2022, 08:32 Če ti ne deluje intervalno brisanje, pelji na servis.
Če maš narobe nastavljene luči, takisto.
vedno mislijo da spuščam vse povprek pred sebe.
Avto je primeren le za določen delež socialno prilagojenih voznikov.
Da mi na novo spišejo kodo? Peljem takoj.
Maybe
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 730
515
76

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a Maybe »

Kapo dol teslašem (socialno prilagojeni je izvzet), da poveste po resnici. Žal je tako da softwarski avto deluje kot je software napisan. In tle ni izjem, tesla al pa korejci, švabi ….. Zato mislim, da bi nekatere funkcije morale biti čimbolj hardwarske. Eno je, če mi doma butasti senzor misli, da je zaznal gibaje in prižge luč, drugo pa je, če mi butasti senzor v avtu zazna zid in mi na lepem na full pohodi bremzo. Ob vsem blebetanju o varnosti je sramota, da sploh dovolijo prodajanje kakršnihkoli asistenčnih sistemov dokler le ti niso 100%, kar pa najbrž nikoli ne bodo. Vsak računalnik se kdaj obesi, se mu zmeša ….
grnac94
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3492
595

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Problem je samo da je prej delalo boljše in uporabniki to vedo. Zdej pač nabijanje kolk je radar fuj ne pride v poštev.

Pač morjo zrihtat al pa naj se zahteva naj omogočjo spet zaznavo radarja(vsaj dokler nebo delalo tolk dobro kot prej).
sluk, grnac94
Uporabniški avatar
prgrmr
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 819
Kraj: Dragomelj
Avto: i3, Y
605
566

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

Pa za luči in dež ni kakšnih posebnih senzorjev, ampak za to uporabljajo kamere.
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2894
Avto: 2019 Model S
1638
1102

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

DeCoRawr napisal/-a: 04 Okt 2022, 11:39 Problem je samo da je prej delalo boljše in uporabniki to vedo. Zdej pač nabijanje kolk je radar fuj ne pride v poštev.
Definitivno. Kako dobro je šele delal AP1 na Model S 2016 z eno! monochrome kamero spredaj in radarjem - bistveno bolje, kot pa trenutno VO sranje. S HW 4 bi moralo biti teoretično bistveno bolje: "The new sensors support a much higher resolution of 2896x1876. That's 5.4 megapixels compared to the 1.2 megapixels that Tesla's current front-facing cameras support. "

https://www.notateslaapp.com/news/679/t ... ew-cameras

Upamo lahko edino, da bo možen brezplačen/ugoden retrofit za AP 2+ avte, če temu ne bo tako, je to zame dokončni bye bye.
bvs
sluk
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1306
Kraj: stajerska
Avto: negovan
770
612

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a sluk »

ker na Tesli ne berejo tega foruma, je edino kar nam preostane še prijavljanje "bug reportov"... prijavljajte.
M3P
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 413
135
13

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a M3P »

Kam lahko prijaviš? Jaz sem vse preiskal in nobenega pravega kontakta.

Evo se pridružim fantomskemu zaviranju, prvič doživel da sem bil sam v tunelu in šel na tempomatu nepričakovano iz 100 na 70. :(
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: FW 2022.28

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Bug report ne zapusti avta dokler serviser ne gre gledat logov. Pomaga mu samo tolk, da lažje locira časovno okno ko se je zgodilo nekaj tebi neljubega.

Glede radarja... panike z radarjem so bile pogostejše in bol random. Vision na starem stacku se zgleda občasno zmede v tunelih, drugje mi se ni delal panike.

Glede brisalcev in luči... what?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Tesla”