
FW 2022.28
Re: FW 2022.28
Meni so se na prvi Y po določenem času same znova ponastavile previsoko (obe!). Pri drugi Y je desna svetila bistveno previsoko, po nastavitvi preko MCU, je bilo potem za vedno OK.
Re: FW 2022.28
Upam, da je samo naklučje večje število poškodanih v zadnji del avtomobila, ki se prodajajo na mobile.de...in nima veze z samodejnim brezveznim zaviranjem
Re: FW 2022.28
Od 52 poškodovanih Tesel jih je 9 poškodovanih zadaj. Verjamem, da boš znal tudi sam nastaviti iskalnik in mi ne bo trebe vseh 9 linkov limati sem...
Sedaj ali je to veliko ali ne ali je to naklučje tudi možno...ali je npr. od 3459 poškodovanih Audijev skoraj 600 poškodovanih zadaj se nobeden ne sprašuje dokler ni nekje nek dvom kot se poraja tukaj...seveda na koncu bo čas pokazal ali je dvom upravičen
Re: FW 2022.28
V filter sem dal samo MY, ampak od vseh T naprodaj (2000+) je le 52 poškodovanih in 9 zadaj? Ne vem če se od tega lahko dela kakršnekoli uporabne zaključke... veliko je sicer starih S in X, ki ne zavirajo fantomsko, oz. precej manj.
Re: FW 2022.28
Veliko razburjanja opazim, ceprav smo se imeli iz preteklosti moznost videt, kako stvari delujejo pri Tesli. Marsikateri feature pride v avtomobile nekaj let hitreje, kot bi pri kaksnem od legacy automakerjev, posledicno tudi niso vedno v najboljsem moznem stanju. Kogar taksne stvari motijo, lahko avto nadgrajuje z malo zamika. Enako kot na primer pri telefonu.
Spomnimo se nekaj Teslinih kiksov, nastejem samo 3:
- pozicija dolocenih vsebin na ekranu, ki je bila neintuitivna (navi), cela drama kako je to nevarno.
- pretirano izcrpavanje toplote baterije pri NMC based teslah z octovalve, ki je baterijo shladilo pod 12° in posledicno prineslo tezave pri regenu in uporabnosti avta. Cela drama kako je avto neuporaben.
- prepocasno polnjenje LFP based vozil lansko zimo, cela drama kako so avti neuporabni ter ljudje celo cancelali orderje.
Pa niso bili le trije, bilo jih je precej vec. Danes je to vse reseno, tudi Vision based sistem bo. Vceraj sem dobil tole ponujeno s strani YT in pogledal. Slo naj bi za avtorja, ki je preteklega 1.5 leta reklamiral ter hvalil po YT prav svojega ID ter sodeloval z VW PR.
https://www.youtube.com/watch?v=qXHB3nh547A
Sicer ID vozil ne spremljam, sem pa bil mnenja da so vse te tezave ze zdavnaj resili po X letih. Ocitno ne. Podobno je tudi z ostalimi znamkami, zelo redko se bo kaj izboljsalo na obstojecih vozilih. Recimo na ocetovi Koni se v 3 letih ni izboljsalo nic. Le baterijo in motor je dobil novo zaradi napak. Na nasem Zoe se v 2 letih ni izboljsalo nic, le vec kot 5x je bil na servisu, kjer so se ucili kaj je to elektricni avto ter sami generirali dodatne napake. Pisal sem ze o phantom brakingu na novih Audi A6, kar ne bo verjetno popravljeno nikoli. Za nadgradit iDrive pri nasem bmw5 so mi svetovali naj kupimo novejsi avto, itd...
Spomnimo se nekaj Teslinih kiksov, nastejem samo 3:
- pozicija dolocenih vsebin na ekranu, ki je bila neintuitivna (navi), cela drama kako je to nevarno.
- pretirano izcrpavanje toplote baterije pri NMC based teslah z octovalve, ki je baterijo shladilo pod 12° in posledicno prineslo tezave pri regenu in uporabnosti avta. Cela drama kako je avto neuporaben.
- prepocasno polnjenje LFP based vozil lansko zimo, cela drama kako so avti neuporabni ter ljudje celo cancelali orderje.
Pa niso bili le trije, bilo jih je precej vec. Danes je to vse reseno, tudi Vision based sistem bo. Vceraj sem dobil tole ponujeno s strani YT in pogledal. Slo naj bi za avtorja, ki je preteklega 1.5 leta reklamiral ter hvalil po YT prav svojega ID ter sodeloval z VW PR.
https://www.youtube.com/watch?v=qXHB3nh547A
Sicer ID vozil ne spremljam, sem pa bil mnenja da so vse te tezave ze zdavnaj resili po X letih. Ocitno ne. Podobno je tudi z ostalimi znamkami, zelo redko se bo kaj izboljsalo na obstojecih vozilih. Recimo na ocetovi Koni se v 3 letih ni izboljsalo nic. Le baterijo in motor je dobil novo zaradi napak. Na nasem Zoe se v 2 letih ni izboljsalo nic, le vec kot 5x je bil na servisu, kjer so se ucili kaj je to elektricni avto ter sami generirali dodatne napake. Pisal sem ze o phantom brakingu na novih Audi A6, kar ne bo verjetno popravljeno nikoli. Za nadgradit iDrive pri nasem bmw5 so mi svetovali naj kupimo novejsi avto, itd...
Re: FW 2022.28
Matija se popolnoma strinjam s tabo in menim, da je Tesla še vedno daleč pred vsemi vendar njihov pogled ali pa pogled lastnikov Tesel na konkurenco je v velikih primerih ponižujoč ali pa zaničujoč...Zdaj ali si kdo to zasluži ali ne o tem drugič je pa sigurno, da se potem od takšne znamke pričakuje nekaj več in vsak kiks se potencira, kar je spet razumljivo.
Re: FW 2022.28
Še komu na 28 smerniki ne utripnejo več ob avtomatskem zaklepanju? Ob ročnem preko appa vse normalno. Morda bo s 36 spet prišlo nazaj...
Re: FW 2022.28
Nočem jinxat zadeve, ampak meni je fantomsko bremzanje, tako kot se čez noč pojavilo, sedaj čez noč zginilo. V zadnjih dneh in parih daljših AC turah nobenega problema.
Re: FW 2022.28
No, jaz sem danes posodobil na 2022.36.2 in mi zdaj (čudežno!) spet super dela vse (torej kot z radarjem). Prejšnjo sredo, soboto in nedeljo sem šel čez trojanske tunele in sem vsakič vsaj enkrat imel fantomsko, danes pa nič. Poleg tega so tudi avtomatske dolge, ki sem jih prej imel za neuporabne, delale tako, kot je treba. Resda je glede tega zelo odvisno od prometnih razmer, ampak danes ni bilo dosti drugače kot v soboto, pa je bilo vse v redu. Držim pesti!
Re: FW 2022.28
Če je avto spredaj in je viden na displayu, potem bremzanja ni pri vstopu v tunel. Če avto ni viden spredaj na displayu, bremzanje pri vstopu v tunel je.
Ugotovitev po prevoženih > 200 tunelih.
Ugotovitev po prevoženih > 200 tunelih.
Re: FW 2022.28
Ja, saj meni se ni dogajalo pri vstopu v tunelu, ampak v njem, tudi ko ni bilo drugih avtov.
Re: FW 2022.28
A je možno da je zaradi zadnjega FW bolj slišati cviljenje elektro motorjev tam okoli 60+ kmh? Oz kot da bi bil nek tih fake zvok kot ima Taycan?
Imel sem ga na servisu, kjer so popravili nekaj glede polnjenja in fw se je updejtal. Sedaj pa je to bolj slišat.
Imel sem ga na servisu, kjer so popravili nekaj glede polnjenja in fw se je updejtal. Sedaj pa je to bolj slišat.
Re: FW 2022.28
Kar sem jaz zasledil v neki FB skupini je bilo edini, da se jim po tem update sliši obracanje volana in pa da je podvozje bolj trdo. Se je javilo kar precej ljudi s tem opažanjem. Jaz recimo tega nisem opazil pri mojem.
Re: FW 2022.28
Top nova funkcija na iOS-u z verzijo 4.14.0
Lahko s telefonom odpres voznikova vrata, kar pride zelo prav po zimi, če zmrzne kljuka
Lahko s telefonom odpres voznikova vrata, kar pride zelo prav po zimi, če zmrzne kljuka

- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2019
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
1198998
Re: FW 2022.28
Pri 2022.36.2 ne opazim več odsekanega urnega displaya.. ostale stvari ostajajojurgenwerk napisal/-a: ↑05 Okt 2022, 10:53 Trenutno stanje je še kar slabo. Zaradi nenadnih silnih zaviranj tu in tam je težko biti sproščen, ko se voziš z avtopilotom. Avtomatsko prižiganje luči me spravlja v sramoto, ker se ne zna odločit in jih v 500m petkrat prižge in ugasne. O brisalcih ste pa tudi že vse napisali. Pa ta odsekani urni display me tudi spravlja ob živce![]()

Re: FW 2022.28
Dvopičja pa še zmeraj ni kot ločilo pri urisluk napisal/-a: ↑19 Okt 2022, 20:48Pri 2022.36.2 ne opazim več odsekanega urnega displaya.. ostale stvari ostajajojurgenwerk napisal/-a: ↑05 Okt 2022, 10:53 Trenutno stanje je še kar slabo. Zaradi nenadnih silnih zaviranj tu in tam je težko biti sproščen, ko se voziš z avtopilotom. Avtomatsko prižiganje luči me spravlja v sramoto, ker se ne zna odločit in jih v 500m petkrat prižge in ugasne. O brisalcih ste pa tudi že vse napisali. Pa ta odsekani urni display me tudi spravlja ob živce![]()
![]()

-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek