Izvoli.
Ignorance is bliss.
Izvoli.
In all tesla vehicles == vse tesle na cestiAccident Prevention
The best way to protect occupants is to avoid accidents all together.
As noted above, Model S received a score of 98% in the Euro NCAP’s 2022 Safety Assist category, which evaluates the effectiveness of software features in helping to reduce the risk of an accident. This score was achieved with Tesla Vision, our camera vision and neural-net processing system that now comes standard and free of charge in all Tesla vehicles.
https://electrek.co/2022/12/06/tesla-ra ... -concerns/Electrek napisal/-a:Tesla says it is adding radar in its cars next month amid self-driving suite concerns
Tesla told the FCC that it plans to market a new radar starting next month. The move raises even more concerns about potentially needed updates to its hardware suite to achieve the promised self-driving capability.
Since 2016, Tesla has claimed that all its vehicles produced going forward have “all the needed hardware” to become self-driving with future software updates.
It turned out not to be true.
Ampak ta verzija (oziroma 2022.45.11) je verzija FSD Beta ...
Kar mi je nametalo snega iz ceste na zadnji odbijač, sploh pa kar mi zmeče svinjarije s ceste ob dežju nanj, UZS delujejo še vedno brez težav, napram kameri na kateri že ob prvi umazaniji vidiš le še svetlobo. Seveda če bo avto zgledal kot bi ga izpod snežnega zameta potegnu, ne bo delovalo čisto nič od asistenčnih sistemov. So pa kamere neprimerno bolj občutljive na umazanijo kot UZS, samo to sem hotel rečt.
Ta 360 pogled imam tudi jaz na Bornu in je na ravnini povsem ok in vem kako deluje. Če je pa kakršnakoli neravnina ali drugi objekti, se ti še vedno projicirajo na ravnino in nastanejo anomalije. Pri Kii in BMW pa sem videl, da renderirajo 3D pogled, ki ni ptičja perspektiva in objekti zasedajo ustrezno z dimenzijo v z-prostoru...Rubb napisal/-a: ↑21 Mar 2023, 11:30 Pravi 360 stopinj pogled lahko dosežeš samo s 4 kamerami. 2 pri strani (običajno v ogledalih), ena spredaj in ena zadaj. Pri VW imajo tole lepo rešeno in zgleda kot bi gledal sliko z drona nad avtom. Sem še mulca hecal na to temo ko je spraševal kako lahko takole prikaže sliko.
Softwaresko je pa enostavno display razrezan na 4 kose, vsak kos kaže svojo kamero do roba naslednje in na sredino prilepi sliko avta z vrha. To je to. Simpl ko pasul.
Umazana zadnja/sprednja leča, res temno parkirišče nekje izven mesta, sneg ipd. stvari pa naredijo vidljivost na teh kamerah hitro precej slabo. Medtem UZS še vedno delajo brez vsakršnih problemov.