Adijo radar, adijo 'park' senzorji ...
Re: Adijo radar, adijo 'park' senzorji ...
A lahko kamere vedno nadomestijo USS?
Niti pod razno ...
Re: Adijo radar, adijo 'park' senzorji ...
Prednost kamer je, da vidijo črte, robnike in podobno, če le niso v mrtvem kotu.
UZS pa zelo enostavno odmerijo razdalje in so lahko postavljeni v mrtve kote, pa poceni so in delajo super tudi ponoči in v dežju.
Idealno je torej imet hibridni sistem, ki bi oboje podatke zložil skupaj.
UZS pa zelo enostavno odmerijo razdalje in so lahko postavljeni v mrtve kote, pa poceni so in delajo super tudi ponoči in v dežju.
Idealno je torej imet hibridni sistem, ki bi oboje podatke zložil skupaj.
Re: Adijo radar, adijo 'park' senzorji ...
Updejt na avtu, samo prvi filing na dvoriscu je pa tak, da tudi ce naredim downgrade ne bo škode.
Avto peljem proti steni (garaznim vratom) .
Gledam tisto črto in cm , in kaze dobre pol metra do stene.
Pa vseeno preventivno oko vrzem se cez sipo.
In STOP. Ti si bluzje kot pol metra od stene.
Vzamem meter in grem ven merit.... Okvir tablice je bil za debelino prstov od stene. Se pravi 2-3 cm, slika pa meni kaze pol metra.....
Avto peljem proti steni (garaznim vratom) .
Gledam tisto črto in cm , in kaze dobre pol metra do stene.
Pa vseeno preventivno oko vrzem se cez sipo.
In STOP. Ti si bluzje kot pol metra od stene.
Vzamem meter in grem ven merit.... Okvir tablice je bil za debelino prstov od stene. Se pravi 2-3 cm, slika pa meni kaze pol metra.....
Re: Adijo radar, adijo 'park' senzorji ...
Zadaj imas kamero
Spredaj si ocitno bos tudi se sedaj. Al pa ce se bo tekom voznje se kaj "skalibriral"?
Znam jaz parkirat bolj narancno kot na pol metra. Samo navadit se moram spet tega dolgega "rilca". Pa mogoce se mal sedez dvignit da bolj vidim vogal avta
Spredaj si ocitno bos tudi se sedaj. Al pa ce se bo tekom voznje se kaj "skalibriral"?
Znam jaz parkirat bolj narancno kot na pol metra. Samo navadit se moram spet tega dolgega "rilca". Pa mogoce se mal sedez dvignit da bolj vidim vogal avta
Re: Adijo radar, adijo 'park' senzorji ...
Meni kaže pol metra rezerve - torej je stop, pa je še 50cm prostora - če tako ostane je OK in se navadiš, če pa bo enkrat tako, drugič drugače bo pa hitro spokalo.
Re: Adijo radar, adijo 'park' senzorji ...
Meni ne dovoli vec dvigniti hitrost na radarju preko nastavljene(+ nastavljenih 10% trenutno) .
Ne z gasom in rocko, ne s kolesckom.
Vemo kako stojijo znaki v sloveniji.
Grrrr
Ne z gasom in rocko, ne s kolesckom.
Vemo kako stojijo znaki v sloveniji.
Grrrr
Re: Adijo radar, adijo 'park' senzorji ...
Želiš povedat, da ti ne dovoli nastaviti hitrost višje od zaznane omejitve?
Re: Adijo radar, adijo 'park' senzorji ...
To je ziher neka opcija, ki si jo obkljukal. Meni je ne zmanjša - ko na AC pridem do 100 še kar 130 tera.
Re: Adijo radar, adijo 'park' senzorji ...
Toliko kot si nastavil limit preko ja, vec pa ne.
Jaz imam +10%
Potem pa imas 5km dolgo vas s 50 omejitev. Kmalu na zacetku zaradi ovinka 40, in ta potem je 4km naprej pelke 44, ket znaka za 50 ni bilo
Jaz imam +10%
Potem pa imas 5km dolgo vas s 50 omejitev. Kmalu na zacetku zaradi ovinka 40, in ta potem je 4km naprej pelke 44, ket znaka za 50 ni bilo
Re: Adijo radar, adijo 'park' senzorji ...
Evo mal updejta.
Hitrost lahko dvignes preko limita, dokler ga znak ne zmanjsa ko mi jo je znak zmanjsal, je nisem mogel vec dvigniti. Nic jasno, bom ob naslednji priliki se mal testiral.
Parkiranje
Niti pod razno ne zaupam tistim crtam in cm okoli avta. Sploh spredaj.
Tam je avto pol okoli pol metra krajsi od dejanskega....
Bo treba kar po oldschool metodi se naucit kje so vogali avta
Hitrost lahko dvignes preko limita, dokler ga znak ne zmanjsa ko mi jo je znak zmanjsal, je nisem mogel vec dvigniti. Nic jasno, bom ob naslednji priliki se mal testiral.
Parkiranje
Niti pod razno ne zaupam tistim crtam in cm okoli avta. Sploh spredaj.
Tam je avto pol okoli pol metra krajsi od dejanskega....
Bo treba kar po oldschool metodi se naucit kje so vogali avta
Re: Adijo radar, adijo 'park' senzorji ...
Vceraj prvo parkiranje k oviri spredaj, deluje OK. Pri 32cm je napisalo STOP. Zunaj je delovalo kot da je res nekje 32cm - slika spodaj.
Pri parkiranju vzvratno tudi deluje do dobrih 30cm, nato izpise STOP. Podobno kot park senzorji.
Sistem ne deluje ko avto starta v garazi, potrebuje malo manevriranja da dobi dovolj informacij o okolici. Obcasno ima se tezave in odpove, a takrat na to opozori voznika.
Nekaj novega je kazanje razdalje do skarp, robnikov, ipd. Zanimivo bo opazovat kako bodo potekale izboljsave sistema skozi leta, ze zdaj kaze na to da bo zlahka presegel zmoznosti USS.
Pri parkiranju vzvratno tudi deluje do dobrih 30cm, nato izpise STOP. Podobno kot park senzorji.
Sistem ne deluje ko avto starta v garazi, potrebuje malo manevriranja da dobi dovolj informacij o okolici. Obcasno ima se tezave in odpove, a takrat na to opozori voznika.
Nekaj novega je kazanje razdalje do skarp, robnikov, ipd. Zanimivo bo opazovat kako bodo potekale izboljsave sistema skozi leta, ze zdaj kaze na to da bo zlahka presegel zmoznosti USS.
- Priponke
-
- IMG_4566.jpeg (71.8 KiB) Pogledano 486 krat
Re: Adijo radar, adijo 'park' senzorji ...
Matija poizkusi to na kakšni oviri, ki ni ravna stena. Jaz imam pred garažo sosedovo ograjo na 20cm podlagi škarpe in ti centimetri v sistemu ne ustrezajo dejanskemu stanju, ki ga grem merit z metrom - tudi do pol metra narobe.matija napisal/-a: ↑02 Apr 2023, 12:56 Vceraj prvo parkiranje k oviri spredaj, deluje OK. Pri 32cm je napisalo STOP. Zunaj je delovalo kot da je res nekje 32cm - slika spodaj.
Pri parkiranju vzvratno tudi deluje do dobrih 30cm, nato izpise STOP. Podobno kot park senzorji.
Sistem ne deluje ko avto starta v garazi, potrebuje malo manevriranja da dobi dovolj informacij o okolici. Obcasno ima se tezave in odpove, a takrat na to opozori voznika.
Nekaj novega je kazanje razdalje do skarp, robnikov, ipd. Zanimivo bo opazovat kako bodo potekale izboljsave sistema skozi leta, ze zdaj kaze na to da bo zlahka presegel zmoznosti USS.
Prav tako imam pred garažo rahlo klančino navzgor do vrat in ko se ritensko in v zavoju pod pravim kotom približam na kak meter vratom samo še piska vsepovsod.
Sem poskusil tudi se pribliažati čelno in diagonalno na drug parkiran avto in tudi ne pokaže realnih cm.
Skratka, lahko se strinjam s teboj, da v idealnih primerih je sistem ok, v kolikor pa situacija odstopa od tega (nimaš ravne stene, ravne podlage,....) pa je slabše od senzorjev. Bo pa verjetno na podlagi povratnih informacij Tesla sčasoma popravila tudi to kot večino drugih zadev v zadnjih letih.
Re: Adijo radar, adijo 'park' senzorji ...
Glede na to, da ima Tesla stranska ogledala, ki se spustijo, ko gre avto rikverc, plus stranske kamere, plus kamero v riti, mi je največ v interesu, da pošlihtajo pregled zadev pred smrčkom.
Seveda ni narobe, če še drugo pošlihtajo. Samo to je manj problematično zaradi vse te tehnike, ki je že v avtu.
Parkiranje v rikverc je še najbolj pregledno že v osnovi. Samo navadit se človek mora na vso to kamera tehniko plus ogledala.
Seveda ni narobe, če še drugo pošlihtajo. Samo to je manj problematično zaradi vse te tehnike, ki je že v avtu.
Parkiranje v rikverc je še najbolj pregledno že v osnovi. Samo navadit se človek mora na vso to kamera tehniko plus ogledala.
Re: Adijo radar, adijo 'park' senzorji ...
Hja, meni tale “vision” park asistent tud ne paše najbolj, je bolje kot nič, zaenkrat pa daleč od tega, da bi bil zanesljiv. Upam, da bo tako visoko tehnološko podjetje kot Tesla zagotovo je, začela v svoja vozila vgrajevati USS!!!
Tistega, ki si je pri Tesli izmislil, da to umaknejo, preden je bila na voljo dostojna zamenjava, bi bilo potrebno sredi dneva zvleči na sredini ulice in ga ustreliti v opomin drugim!
Tistega, ki si je pri Tesli izmislil, da to umaknejo, preden je bila na voljo dostojna zamenjava, bi bilo potrebno sredi dneva zvleči na sredini ulice in ga ustreliti v opomin drugim!
Re: Adijo radar, adijo 'park' senzorji ...
Sam itak in še vedno za ritensko zaupam pogledu v zunanja ogledala in tu moram priznat, da je spuščanje ogledal res v pomoč. Manjka mi le še osvetlitev okoli zadnjih vogalov avta v temiOgo napisal/-a: ↑02 Apr 2023, 13:31 Glede na to, da ima Tesla stranska ogledala, ki se spustijo, ko gre avto rikverc, plus stranske kamere, plus kamero v riti, mi je največ v interesu, da pošlihtajo pregled zadev pred smrčkom.
Seveda ni narobe, če še drugo pošlihtajo. Samo to je manj problematično zaradi vse te tehnike, ki je že v avtu.
Parkiranje v rikverc je še najbolj pregledno že v osnovi. Samo navadit se človek mora na vso to kamera tehniko plus ogledala.
Ja spredaj pred nosom, je pomembnih zadnjih 50cm, drugo itak vidim, za to bi pa bila dobrodošla kamera nekje v odbijaču
Re: Adijo radar, adijo 'park' senzorji ...
Da nam bi ti to naredil VW bi že kampirali pred servisi in nekateri klicali novinarje in grozili s kantico bencina da bodo zakurili avto...
Če se ne bo bunilo, bo dolga.
Moje mnenje je, da če je nekaj zmontirano na avtu in je bilo plačano, naj tudi dela. Če naredijo avto brez senzorjev in se grejo nek poiskus inovacije, pa naj velja od tistega dne dalje, pa naj se kupec odloči ali bo tako vozilo kupil ali ne.
Če se ne bo bunilo, bo dolga.
Moje mnenje je, da če je nekaj zmontirano na avtu in je bilo plačano, naj tudi dela. Če naredijo avto brez senzorjev in se grejo nek poiskus inovacije, pa naj velja od tistega dne dalje, pa naj se kupec odloči ali bo tako vozilo kupil ali ne.