BL_EV napisal/-a: ↑15 Nov 2023, 12:35
Aja, polosovine spredaj: 350 EUR pri Tesli namesto 2.800 EUR (stara cena), prihodnji teden imam termin. Teslin goodwill oz. service bulletin velja za S in X od lani, ker je tovarniški zajeb. 50 % mi itak krije zavarovalnica.
Ja še posebaj X trpi s temi polosovinami, ker so šlampasto naredili oz. samo iz S pobrali a X je precej višji in stojijo polosovine pod večjim kotom.
The Tesla got a 10.7% rejection rate. That means that TÜV reproved 1 in 10 Model S units that were still relatively new. Compared to the 128 in TÜV’s list, it is only better than the Dacia Logan and the Dacia Duster.
A potem pravite, da je tudi cena vzdrževanja v rangu Dačije... Ja dober no...
Apart from these cases, Tesla customers often report problems with failing suspensions, such as a Swiss owner that saw that happen in an Autobahn at 200 kph (124 mph)
The Tesla got a 10.7% rejection rate. That means that TÜV reproved 1 in 10 Model S units that were still relatively new. Compared to the 128 in TÜV’s list, it is only better than the Dacia Logan and the Dacia Duster.
A potem pravite, da je tudi cena vzdrževanja v rangu Dačije... Ja dober no...
Apart from these cases, Tesla customers often report problems with failing suspensions, such as a Swiss owner that saw that happen in an Autobahn at 200 kph (124 mph)
80% Ferrarijev je na odpadu pred prevoženimi 10 tisoč km.
20% jih konča v kantelabru že pod 50 prevoženih km, ko navdušeni novi kupci seveda morajo pohodit gas do konca takoj po prevzemu.
MS pa Ferrari ravno nista isti target group.
Število strank, ki dnevno delajo veliko km, je sigurno za nekaj magnitud višje pri MS.
Zato pa pišem, da manjkajo dodatni statistični podatki, kot je mediana prevoženih km, za tiste, ki so popadali na tehničnem pregledu.
The Tesla got a 10.7% rejection rate. That means that TÜV reproved 1 in 10 Model S units that were still relatively new. Compared to the 128 in TÜV’s list, it is only better than the Dacia Logan and the Dacia Duster.
A potem pravite, da je tudi cena vzdrževanja v rangu Dačije... Ja dober no...
Apart from these cases, Tesla customers often report problems with failing suspensions, such as a Swiss owner that saw that happen in an Autobahn at 200 kph (124 mph)
Bomo videli, kako bo s tem, kar so hrvati naredili. Je pa to pač tisti problematičen motor, kar se itak danes več ne splača kupit, ker so 2015+ MSji že poceni...
In kaj naj bi bilo narobe z 220k km Teslo S? Saj nima motorja na notranje izgorevanje, kjer se kilometrina pozna in stroški vzdrževanja skokovito naraščajo.
svit napisal/-a: ↑20 Nov 2023, 18:56
In kaj naj bi bilo narobe z 220k km Teslo S? Saj nima motorja na notranje izgorevanje, kjer se kilometrina pozna in stroški vzdrževanja skokovito naraščajo.
Moje mnenje je, da je veliko odvisno od stila vožnje in še nekaj od "sreče" kako je bil avto sestavljen, ko je zapustil proizvodnjo... predvsem pa pri teh kilometrih od prvega pogoja, ker v teh kilometrih se je sigurno morebitna tovarniška napaka že uredila.
Sem imel avte z res veliko prevoženimi kilometri (ICE preko 400k, EV preko 200k) in z nobenim ni bilo težav. Redni servisi in menjava obrabljivih delov pri ICE. Pri EV do teh kilometrov še to nič.
Po drugi strani sem imel (kupljen nov) ICE z malo prevoženimi kilometri (30k), ki je bil pri dobrih 15k na servisu - pa ni bilo garancije!!! ker je bil že preko 2 leti star takrat in potem pri cca 30k obstal na cesti zaradi odpovedi bencinske črpalke. Torej zelo slaba izkušnja in je potem takoj šel od hiše.
Mislim, da ni pravila. Z vsemi avti vozim enako, umirjeno, penzionistično... ne samo zdaj z EV, tako sem vozil že veliko pred nakupom EV in večinoma so bili vsi avti v stanju, ko ni nihče verjel, da imajo toliko prevoženih kilometrov in po odzivu kupcev so jim potem tudi zelo lepo še služili naprej.
Jaz osebno nimam problemov z avtom (EV ali ICE) z veliko prevoženimi kilometri... je pa treba dobro preveriti stanje avta, še posebej, če se ne pozna lastnika ali ni znana zgodovina - pa ne samo servisna knjižica. Tukaj morajo biti zraven tudi vsi računi, ki se ujemajo s servisno knjižico ipd. Malo več dela ampak rezultat je lahko zelo zadovoljiv.
V primeru zgoraj je pa čudno že to, da se omenja 1. lastnika a prodaja ga avto hiša/preprodajalec avtov. Že to ni dober znak ampak ni nujno slabo. Pred časi sem ICE rabljenega kupil na tak način. Avto je bil uvožen iz Francije in sem po VIN številki in servisni knjigi, ki sem jo dobil na vpogled prišel do servisa v Franciji in do popolnoma vseh podatkov o servisih in menjavah z računi vred. Vse se je ujemalo s servisno knjigo. Avto sem potem kupil in je bil odličen nakup.
Torej moj nasvet, če vas tak avto zanima. Potrebujete malo časa in iznajdljivosti, pa lahko pridete do vseh informacij, ki jih potrebujete za končno odločitev o nakupu.