BMW i3 - predstavitev
Re: BMW i3 - predstavitev
Ker vem, da vas je vse skrbelo:
Re: BMW i3 - predstavitev
Lepo.
Nasvet:tisti podaljšek na katerega imate vštekane lampe pri nadstrešku ob fasadi bajte pospravite pod nadstrešek, da ne bo koga ubilo. Sorry nisem si mogel pomagati, da ne bi stegnil jezika
Re: BMW i3 - predstavitev
Tistle je mal ghetto priklop ja. Je pod streho, ampak moram bolj zares zrihtat.
Re: BMW i3 - predstavitev
Jeklo tretunutno niti ni več tako poceni.Ogo napisal/-a: ↑09 Avg 2021, 13:28 Jeklo je poceni reč in ga imaš povsod. Proizvajaš ga skoraj povsod. Tudi recikliraš ga povsod.
Če ga ne, ga pa narava razgradi v rjo tekom nekaj desetletij. Se vrne v svojo prvobitno lego v obliki oksidov.
BMW i3 super duper materijal se pa reciklira tako, da ga prepeljejo v Indijo in tam fuknejo v ocean. Tam ostane še par tisoč let in kroži po želodcih kitov. Je pa prednost, gnije ne, tudi ne-prevelika toča mu očitno ne more dosti.
Skratka, plusi in minusi. Sedaj pa odvisno kaj si želiš. Enako se odločajo inženirji.
Na večje količine odpadnega imam trenutno ponudbo 450€/t za kar sem pred dvemi leti dobil pod 100€, vseeno.
Plastika se reciklira, preoblikuje v druge izdelke brez porabe ogromne količine energije.
Pa ne pozabimo, da je i3 povečini izdelan iz recikliranih materjalov.
Aja, pa naše plastenke, katere pridno ločujemo, upam da veste kje končajo in za kak denar, pa ne gredo v Indijo.
Re: BMW i3 - predstavitev
Nima grelca na požarni steni spredaj.
Se pa po VIN številki dobi na mdecoder v spisku opreme.
Na mojem ker je REX ni v vsakem primeru toplotne, sem pa dodatno izoliral cevi, grelec in ekspanzijsko posodo in je razlika v gretju občutna.
Re: BMW i3 - predstavitev
Ali je kdo že testiral pot LJ-Portorož-LJ s 94Ah? Kolikšen % baterije vam ostane, če štartate s polno baterijo v vsako smer?
Re: BMW i3 - predstavitev
Mogoče sem narobe napisal, v mislih sem imel LJ-Portorož, start s polno baterijo. Porotorož-LJ ponovno start s polno baterijo.
Re: BMW i3 - predstavitev
Sam imam sicer 120Ah baterijo in imam stalno relacijo do Umaga.
Vozim 130Km/h če je možno kar velikokrat ni, in do Umaga mi ostane cca 25%, žena vozi malo počasneje in ji redno ostane med 40 in 45 % - poleti !!!.
Za nazaj je poraba ob istih hitrostih cca 20 % višja., tako da za nazaj ga skoraj redno dofilam cca 20 - 30 %, da nimam problemov.
Do Portoroža je cca 20 km manj tako da za dol tudi z 94 Ah ob hitrosti do 120 km/h ni problemov.
Za nazaj pa je obvezno polnjenje.
Pozimi pa odvisno od zunanje temperature pade še za dodatnih 20 %.
Vozim 130Km/h če je možno kar velikokrat ni, in do Umaga mi ostane cca 25%, žena vozi malo počasneje in ji redno ostane med 40 in 45 % - poleti !!!.
Za nazaj je poraba ob istih hitrostih cca 20 % višja., tako da za nazaj ga skoraj redno dofilam cca 20 - 30 %, da nimam problemov.
Do Portoroža je cca 20 km manj tako da za dol tudi z 94 Ah ob hitrosti do 120 km/h ni problemov.
Za nazaj pa je obvezno polnjenje.
Pozimi pa odvisno od zunanje temperature pade še za dodatnih 20 %.
Re: BMW i3 - predstavitev
Sem bil resno skeptičen, da bi mi nazaj uspelo priti brez polnenja. Verjetno je poraba od Kopra do Kozine kar konkretna.
Re: BMW i3 - predstavitev
A to prav razumem?
i3 120Ah ne pride iz Portoroža v LJ brez dodatnega polnjenja ob hitrosti 130km/h kjer je to možno, če starta s 100% napolnjeno baterijo?
Re: BMW i3 - predstavitev
Ne. Še 94 Ah pride, in to z višjo hitrostjo. Tole zgoraj sem jaz razumel, da ne pride tja in nazaj brez polnjenja.
Re: BMW i3 - predstavitev
Če imaš z i3 94 ah za narediti skok v Portorož in takoj nazaj boš pri 130 polnil 2 x. Sploh v mrzlem obdobju.
Re: BMW i3 - predstavitev
i3 pride iz Portoroža do Ljubljane brez problema - tudi pozimi 130Km/h.
Imam relacijo od Umaga do Gozda pod Črnivcem 192km - od Ljubljane do doma 38 km 500 višincev-cca 25%baterije.
Zato ga nazaj vedno filam cca 10-15 min, da nimam problemov.
Imam relacijo od Umaga do Gozda pod Črnivcem 192km - od Ljubljane do doma 38 km 500 višincev-cca 25%baterije.
Zato ga nazaj vedno filam cca 10-15 min, da nimam problemov.
Re: BMW i3 - predstavitev
Ta relacija je drugače 163km.
Niti ne bi opazil, pa imam sam zelo podobno relacijo, zato sem opazil.
No, bistvo je da avto zmore.
Re: BMW i3 - predstavitev
Ne štekam najboljš....a ti imaš električni avto?
Ker pišeš take bedarije, da mi ni več jasno.
Re: BMW i3 - predstavitev
DJG - relacija po G-maps ni moja relacija.
Ne grem po makadamu čez Markovo do Kamnika.
Nikoli ne grem čez prehod Dragonja- se vedno ustavim v Portorožu.
Skoraj vedno grem čez Domžale.
Pa tudi Umag ni moja končna destinacija ampak cca 9 km naprej.
Ne grem po makadamu čez Markovo do Kamnika.
Nikoli ne grem čez prehod Dragonja- se vedno ustavim v Portorožu.
Skoraj vedno grem čez Domžale.
Pa tudi Umag ni moja končna destinacija ampak cca 9 km naprej.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 485 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 0 Odgovori
- 729 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Damchy12
-
- 17 Odgovori
- 647 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a hojnikb