zato pa lažje sediš na zadnjih sedežih 3-ke. Poglej si video i4... komentatorji namenijo prostor zadnjih sedežev nizko raslim ali otrokom. :/
BMW i4
Re: BMW i4
Re: BMW i4
No, za osnovno verzijo s par lepotnimi dodatki (cca 1000€) in "avtopilotom" (cca 2500€) + keyless (pozabil ceno) so mi dali ponudbo z že vštetim popustom čez 55.000€... Mi pa tudi model ne ravno sede. So pa vsaj naredili da se prtljažna vrata odpirajo skupaj s šipo gor. Da maš normalen dostop do prtljažnika in ne lino.
Re: BMW i4
Ja, samo vmes ugotoviš, da je konkurenca vrgla na trg še boljšo reč. Leto dni je ogromno na EV področju.
Re: BMW i4
In kaj si hotel s tem povedati? To, da kar si kupil včeraj je brezveze? Zakaj si sploh kupil če veš, da si kupil zastarelo zadevo?
Re: BMW i4
https://www.motortrend.com/news/bmw-ix- ... deep-dive/
Evo, svojim električnim BMWjev boste moral redno menjat krtačke...It's relying on an old technology—brushed motors—to make this possible.
Do bedakov nimam sočutja...samo vmes ugotoviš, da je konkurenca vrgla na trg še boljšo reč.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: BMW i4
Ne dopadejo se mi krtačke. Tudi če ZOE čist lepo laufa na njih, bi morali biti motorji brez vzdrževanja. Na takem avtu šparajo zarad magnetov, karneki....
Re: BMW i4
Uradna verzija je, da so se za to odločili ker naj bi na svetu zmanjkovalo materialov iz izdelavo permanentnih magnetov. Plus naj bi bil tudi večja navor in moč... Ne vem... Raje vidim manj moči in navora in motor brez predvidenega vzdrževanja. EVjem že po naravi ne manjka navora in moči. Je pa res da vse tovarne v tem trenutku iščejo alternative da lahko sploh izdelujejo karkoli.
Re: BMW i4
Minus pa večja poraba Sami so si krivi da si niso zagotovili zadostno število kosov. EV-je izdelujejo že skoraj desetletje, sami naj plačujejo za napake. Zdej pa da maš v avtu za tako ceno v letu 2022 krtačke je res mimo.
Re: BMW i4
Indukcijski motor je znan že +130 let ...
To kar res primanjkuje je zdrava kmečka pamet.
To kar res primanjkuje je zdrava kmečka pamet.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: BMW i4
Ker sem rabil avto za prehodno obdobje, čeprav z baterijo, ki je bila v zadnjih izdihljajih in jo je že tedaj počasi nadomeščala nova, večja. Tako je, ko bo star 6 mesecev, bo prodan in ga bo nadomestil up to date Y z vsemi izboljšavami, ki so v prihodu. Ker so cene po EU tako različne, je ta računica mogoča, če bi živel v SLO ali kje na severu, potem bi ravnal drugače in bi se nekaj let vozil z istim po pol leta že zastarelim avtom. Krasni novi svet.
Re: BMW i4
Nihče se ne sekira, ker me bo novi prišel manj in bo up to date. Kot sem napisal, če bila cenovna politika drugačna, ne bi bilo računice, v tej situaciji pa gre za first world problem.
BTT: Je kdo že naročil i4? Za pogledat je kul, glede ostalega pa bo itak pokazal čas.
BTT: Je kdo že naročil i4? Za pogledat je kul, glede ostalega pa bo itak pokazal čas.
Re: BMW i4
Za pogledat je res kul, tudi od znotraj. Hm, od znotraj!? Poglej obraz nemškega komentatorja, ko se usede na zadnjo klop (mimogrede ni edini tega mnenja). Komentar je, da je prostor zadaj primeren za otroke. Zdej 60 k odštet za avto z dvema normalnima sedežema in dvema "otroškima"... kakor za koga, zame pa to ni opcija. Pa krtače tu postanejo zame drugotnega pomena. Druga cvetka je ZELO nizko sedenje. Za ljubitelje športnosti je to normalno, za večina ostalih pa neudobno.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 485 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 0 Odgovori
- 729 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Damchy12
-
- 17 Odgovori
- 647 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a hojnikb