BMW I 50 M
BMW I 50 M
Bil na testni vožnji BMW I 50 M:
plusi:
- izdelan brez napak, materiali po večini vrhunski (kje se sicer najde kak kos na otip cenene plastike)
- sedeži imajo ogromno oprijema, odlično nastavljivi in hkrati udobni
- položaj za volanom kot se za športen avto spodobi je TOP
- vzmetenje vrhunsko, je prilagodljivo in tudi v športnem načinu avto ne poskakuje po cesti. Je trdo a hkrati lepo požira cestne neravnine.
- pospeški in lega na cesti TOP
- ozvočenje harman/kardon (primerljivo z premium v tesli 3)
- zavore so fenomenalne. Občutek na pedalu je sicer nekoliko mehak, ampak modulacija zaviranja v kombinaciji z rekuperacijo je uauuu, top!
minusi:
- zvočna izolacija bi bila lahko boljša. Pričakoval sem popolno tišino, vendar je na ravni Tesle 3, mogoče pri stranskih oknih celo nekoliko glasnejši.
- nima frunka.
- info sistem je impresiven, vendar za moj okus preveč menijev in podmenijev ter preveč stikal.
Poraba je seveda odvisna od pritiska na desni nogi. Lahko gre pod 20 in zlahka tudi čez 50. Pri normalni uporabi se bo gibala okrog 20. (kWh/100 km).
Občutek v vožnji je primerljiv z bencinskim M4. Električni ima seveda boljši hipni pospešek je pa zaradi teže manj agilen v zavojih. Pozna se večja teža. Ali je elekrični M (čeprav menda še ni čisto pravi M) boljši od bencinskega? Je in ni, vozil sem oba in za vsak dan električni zmaga, za "dušo" bi bil pa v garaži še vedno bencinski M4.
plusi:
- izdelan brez napak, materiali po večini vrhunski (kje se sicer najde kak kos na otip cenene plastike)
- sedeži imajo ogromno oprijema, odlično nastavljivi in hkrati udobni
- položaj za volanom kot se za športen avto spodobi je TOP
- vzmetenje vrhunsko, je prilagodljivo in tudi v športnem načinu avto ne poskakuje po cesti. Je trdo a hkrati lepo požira cestne neravnine.
- pospeški in lega na cesti TOP
- ozvočenje harman/kardon (primerljivo z premium v tesli 3)
- zavore so fenomenalne. Občutek na pedalu je sicer nekoliko mehak, ampak modulacija zaviranja v kombinaciji z rekuperacijo je uauuu, top!
minusi:
- zvočna izolacija bi bila lahko boljša. Pričakoval sem popolno tišino, vendar je na ravni Tesle 3, mogoče pri stranskih oknih celo nekoliko glasnejši.
- nima frunka.
- info sistem je impresiven, vendar za moj okus preveč menijev in podmenijev ter preveč stikal.
Poraba je seveda odvisna od pritiska na desni nogi. Lahko gre pod 20 in zlahka tudi čez 50. Pri normalni uporabi se bo gibala okrog 20. (kWh/100 km).
Občutek v vožnji je primerljiv z bencinskim M4. Električni ima seveda boljši hipni pospešek je pa zaradi teže manj agilen v zavojih. Pozna se večja teža. Ali je elekrični M (čeprav menda še ni čisto pravi M) boljši od bencinskega? Je in ni, vozil sem oba in za vsak dan električni zmaga, za "dušo" bi bil pa v garaži še vedno bencinski M4.
Re: BMW I 50 M
Cena?
Dobava?
Kolk km je že mel?
Prednji in zadnji sedeži so že precej zgužvani ... če je takole novo, to niti pod razno ni "brez napak".
Dobava?
Kolk km je že mel?
Prednji in zadnji sedeži so že precej zgužvani ... če je takole novo, to niti pod razno ni "brez napak".
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: BMW I 50 M
Men bolj ni jasno kako za hudica ne morejo najt nikjer prostora za te kable, ki potem zasedajo 1/4 prtljaznika. Nagravzno.
Sicer pa ja, tole je krepko preko 100k verjetno, ali se motim?
Sicer pa ja, tole je krepko preko 100k verjetno, ali se motim?
Re: BMW I 50 M
Začne se pri 67k eur. Po mojem okusu skonfiguriran med 77 in 80k.
Prvi so bili že dobavljeni kupcem v SLO (naročilo je bilo možno lani ob koncu leta). Ob naročilu danes dobava ob koncu 2022/začetek 2023.
https://www.bmw.si/sl/all-models/m-seri ... darki.html
Re: BMW I 50 M
Drži, marec 2022:Prvi so bili že dobavljeni kupcem v SLO
- i4 eDrive40 : 12
- i4 M50 : 5
- i3: 23
- i3s: 9
- iX xDrive40: 5
- iX xDrive50: 1
- iX3: 6
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: BMW I 50 M
I4 eDrive 40: od 54.300 EUR
I4 M50: od 67.500 EUR
https://www.bmw.si/sl/konfigurator.html ... Range=G26E (na dnu strani)
Re: BMW I 50 M
Cene zares niso hude. Beemvejevsko "natlačenost" bi še sprejel. A malo mi klecne pri teži in porabi.
Re: BMW I 50 M
Ko naklikaš vsaj iz aviona podobno opremo, rata precej drugače ...Ko rata BMW cenejši od korejca
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: BMW I 50 M
Torej ca. 64k (40) oz. 75k (50) z nekaj kosov opreme (še zdaleč ni vse) in da avto približno izgleda... Potem pa še poraba in teža, ki sta razred zase.
Re: BMW I 50 M
Vsekakor pa ne tako:
Edit: Poskrolaj malo navzgor.
Edit: Poskrolaj malo navzgor.
Zadnjič spremenil BL_EV, dne 07 Apr 2022, 15:48, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: BMW I 50 M
Bmw spletna stran ima napako in so avti v resnoci 3k eur drazji. 57k se zacne edrive40, M50 pa pri 70k eur
Preseneca me kritika glede zvocne izolacije, ker skoraj vsi so izpostavili da je obcutno bolse v bmwju.
Cakalna doba je nekje od 12 mesecev naprej. V pogodbe dajejo 15 mesecev.
Preseneca me kritika glede zvocne izolacije, ker skoraj vsi so izpostavili da je obcutno bolse v bmwju.
Cakalna doba je nekje od 12 mesecev naprej. V pogodbe dajejo 15 mesecev.
Re: BMW I 50 M
Podobno kot tesla 3 ima v prtljazniku mali predal (je pa verjetno malo manjsi) kamot lahko spravis kable. Ce pa si nknafno vzel harmon ozvocenje je woofer v tem predalu in pol se mi zdi da zmanjka prostora za kable
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 485 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 0 Odgovori
- 729 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Damchy12
-
- 17 Odgovori
- 648 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a hojnikb