Men se ne zdi da M sport podaljski naredijo ogromno razliko pri tem avtu. Tale modra mat barva je super na izgled ampak to je ful tecno vzdrzevat da avto zgleda solidno cist.
BMW I 50 M
Re: BMW I 50 M
Re: BMW I 50 M
TM3 boasts a total of 425 litres of boot space when both front and rear storage areas are added together.
BMW i4 50M Cargo Volume 470 L- pa še bolj uporaben prtljažnik ima bmw od TM3. Tako da kable v bmw-ju že nekam daš...
BMW i4 50M Cargo Volume 470 L- pa še bolj uporaben prtljažnik ima bmw od TM3. Tako da kable v bmw-ju že nekam daš...
Re: BMW I 50 M
Mi pa ni jasno, kako jim rata tako težek avto narest. eDrive40 je 2.2 tone, M50 pa nekje 2.4 tone. Občutno pretežko je tole se mi zdi. Ne vem ali je to posledica skupne platforme z ICE izpeljanko.
Re: BMW I 50 M
80.7 kWh Useable Battery pač nardi neki teže. Tesla model 3 LR ma 5kWh manj, pa ziher ma BMW še več bruto pa ma tesla 200kg manj pa se oreng trudijo da je čim lažja. Se ne trudijo zadost na teži, ziher je več jekla pa še platforma ni za to tako da se ni nič za čudit.
Še malo je če pogledaš kake audije in mercedese...
Še malo je če pogledaš kake audije in mercedese...
Re: BMW I 50 M
i4 M50, letnik 2022, https://ev-database.org/car/1519/BMW-i4-M50
Battery Useable 80.7 kWh
Weight Unladen (EU) 2290 kg
Max. Payload 520 kg
Range * 435 km ( estimated value)
Turning Circle 12.5 m
Top Speed 225 km/h
Cargo Volume Max 1290 L
Tesla Model S 85D, letnik 2015, https://ev-database.org/car/1034/Tesla-Model-S-85D
Battery Useable* 80.8 kWh
Weight Unladen (EU) 2184 kg
Max. Payload 531 kg
Range 422 km
Turning Circle 12.4 m
Top Speed 250 km/h
Cargo Volume Max 1792 L
Battery Useable 80.7 kWh
Weight Unladen (EU) 2290 kg
Max. Payload 520 kg
Range * 435 km ( estimated value)
Turning Circle 12.5 m
Top Speed 225 km/h
Cargo Volume Max 1290 L
Tesla Model S 85D, letnik 2015, https://ev-database.org/car/1034/Tesla-Model-S-85D
Battery Useable* 80.8 kWh
Weight Unladen (EU) 2184 kg
Max. Payload 531 kg
Range 422 km
Turning Circle 12.4 m
Top Speed 250 km/h
Cargo Volume Max 1792 L
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: BMW I 50 M
Ja pa kr je, če govorimo o pogonu in učinkovitosti. Jaz se v telih dneh kdaj prilagodim cijazenju po regionalki (omejitev 90, par % 60-70), ker se mi ne da prehitevat 10+ avtomobilov in pridem dam s porabo 11-12 kwh. Upam, da bi tale bmw padu pod 20, ker avto mi je všeč, samo če pa ne uspe...
Re: BMW I 50 M
Teža je problem. Zakaj nekaterim ne predstavlja takega problema bodo moral ostali še zgruntat. EV žal nikol ne bodo za direkt dolge fure (piči miško po AC iz LJ do Beograda in nato v Grčijo z 160km/h čez Slavonijo, Srbijo, ...).
Re: BMW I 50 M
Bol je žalostno da ima dinozaverski software tale BMW. Niti sledi ne o kakem kamp mode, doge mode, video playing (i7 neki reklamirajo da ima youtube, sam to je neka beta verzija softwara). Ne vem zakaj BMW sploh reklamira over the air updates....če ne mislijo nič updatat.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2159
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12571044
Re: BMW I 50 M
Verjetno ciljajo na drugo skupino ljudi, ki jim to ni pomembno. Vsaj večini ne. Ali pa nočejo direktno kopirat. S časoma bo tudi to.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: BMW I 50 M
Razumem kaj mislis ampak ravno to me moti. Namesto, da bi izkoristili EV platformo in dodajali stvari oni recejo “tako se avto ne uporablja”. Ta miselnost me odvraca (kaj njih briga kaj bom jst z mojim avtom delal). Zato resno razmisljam da bi preklical narocilo. Verjetno bom vzporedno dal preorder na teslo pa se na koncu odlocu. Mi je pa notranjost bmw-ja svetlobna leta pred model 3, to mi je se najvecji problem.
Re: BMW I 50 M
Infotainment je del notranjosti.
Ma memory volan?
Ma memory volan?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: BMW I 50 M
Avto je v bistvu serija 3 z obleko od IX-a. Določene stvari, ki so jih pri prodaji mojega obljubljali niti ne delajo, ker hardwersko niso podprte. Kot naprimer UWB čip za odpiranje s telefonom na daljavo in pa augmented reality navigacijo. Kamere in ostalo pa dela na pol zaradi naše zakonodaje.
Ampak mene to ne moti. Zdaj vozim I3-jko in bo avto super nadgradnja. Gledal sem tudi Teslo a mislim, da z mojo zgodovino vozil, ki so bila vsa v glavnem nemškega porekla, ne bo avto zame.
Memory volana nima, saj se volan nastavlja mehansko.
Ampak mene to ne moti. Zdaj vozim I3-jko in bo avto super nadgradnja. Gledal sem tudi Teslo a mislim, da z mojo zgodovino vozil, ki so bila vsa v glavnem nemškega porekla, ne bo avto zame.
Memory volana nima, saj se volan nastavlja mehansko.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 485 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 0 Odgovori
- 729 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Damchy12
-
- 17 Odgovori
- 648 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a hojnikb