Vgrajeni enofazni kabel
Vgrajeni enofazni kabel
Ve kdo, zakaj ni v nobenem električnem avtomobilu že vgrajenega enofaznega kabla, tako kot je naprimer na vsakem hišnem sesalcu? Je kateri samograditelj to že izvedel? Glede varnosti, mislim da je isto, če je 3m 220v kablado prenosne polnilnice in nato 2m kabla do type2 ročke in v avto, ali pa 5m 220 direktno iz avta.
Sesalci imajo moči okrog 2kw. Se pravi je potreben nekoliko debelejši kabel, to je pa tudi vse. Od Tesle naprej vsi tlačijo charging priključek na mesto, kjer se je točilo v avto gorivo, ki je tam predvsem zaradi tega, ker mora biti direktno nad rezervoarjem za gorivo. Elektro priključek je lahko kjerkoli. Najmanj praktično mesto je tam, kjer se toči gorivo. Mislim da ima samo KIA vtičnico spredaj.
Zakaj je temu tako?
Sesalci imajo moči okrog 2kw. Se pravi je potreben nekoliko debelejši kabel, to je pa tudi vse. Od Tesle naprej vsi tlačijo charging priključek na mesto, kjer se je točilo v avto gorivo, ki je tam predvsem zaradi tega, ker mora biti direktno nad rezervoarjem za gorivo. Elektro priključek je lahko kjerkoli. Najmanj praktično mesto je tam, kjer se toči gorivo. Mislim da ima samo KIA vtičnico spredaj.
Zakaj je temu tako?
Re: Vgrajeni enofazni kabel
1. Ker noben kabel ni nujno dovolj dolg.
2. Ker želiš minimizirat št. vtičnic skozi katere se pretakajo kilovati.
3. Nevaren ni kabl ampak stik kablov
2. Ker želiš minimizirat št. vtičnic skozi katere se pretakajo kilovati.
3. Nevaren ni kabl ampak stik kablov
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Vgrajeni enofazni kabel
1. OK, enak problem je sedaj. Nekako je postal 5m default.warpedone napisal/-a:1. Ker noben kabel ni nujno dovolj dolg.
2. Ker želiš minimizirat št. vtičnic skozi katere se pretakajo kilovati.
3. Nevaren ni kabl ampak stik kablov
2. V primeru, da na obstoječ avto dodaš to zadevo in polniš preko nje, dejansko zmanjšaš število kontaktov. V primeru prenosne polnilne postaje imaš kontakte: schuko-> polnilnica -> type2. Tukaj bi imel dejansko en konektorski kontakt manj, ker bi bila prenosna polnilnica direktno zvezana v avtu (type 2 vtičnica zadaj lahko še vedno ostane)
3. Res je, zato tudi type2 ne pusti podaljškov, oz kabli, ki niso za podaljševanje ne pašejo skupaj, ker bi lahko pristala stična točka ravno v luži. Ampak pri prenosni polnilni postaji je to že možno. Od schuko naprej lahko uporabniki napletejo karkoli. Tako, da ta argument nekako ne drži vode.
Re: Vgrajeni enofazni kabel
Tudi Hyundai kona ima spredaj vtičnico.ericsson napisal/-a: Mislim da ima samo KIA vtičnico spredaj.
- gregimarko
- EV entuziast
- Prispevkov: 321
- Kraj: Ljubljana
-
310154
Re: Vgrajeni enofazni kabel
Med drugim tudi zato, ker bi del kabla ostal navit na klutu v avtu in bi se pregreval.
Pri sesalcu pomavadi izvlečeš celoten kabel iz sesalca in nikoli ne sesaš 8 ur.
Pa za proizvajalca je ceneje, če kabel vrže v prtljažnik, kot dela mehanizem za zlaganje.
Pri sesalcu pomavadi izvlečeš celoten kabel iz sesalca in nikoli ne sesaš 8 ur.
Pa za proizvajalca je ceneje, če kabel vrže v prtljažnik, kot dela mehanizem za zlaganje.
Re: Vgrajeni enofazni kabel
Twizy mislim da ima "sesalc" princip kabla... Za ostale pa kot je bilo že napisano. Bi povzročilo več težav kot prednosti.
Re: Vgrajeni enofazni kabel
@ericsson
Sprednja polnilna vratca imajo Kona, Zoe, Soul, Leaf, Niro in se bi se nasel kaksen.
@CRF
Twizy ima v prednjem predalu 3m zlozenega kabla. Se ne navije kot pri sesalcu.
Sprednja polnilna vratca imajo Kona, Zoe, Soul, Leaf, Niro in se bi se nasel kaksen.
@CRF
Twizy ima v prednjem predalu 3m zlozenega kabla. Se ne navije kot pri sesalcu.
Re: Vgrajeni enofazni kabel
Ok recimo da je pregrevanje legitimen pomislek. Glede cene pa bi raje doplačal za tak kabel kot naprimer neko ambientno osvetlitev ali šibedah. Zaenkrat tega ne ponuja še nihče.gregimarko napisal/-a:Med drugim tudi zato, ker bi del kabla ostal navit na klutu v avtu in bi se pregreval.
Pa za proizvajalca je ceneje, če kabel vrže v prtljažnik, kot dela mehanizem za zlaganje.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Nov uporabnik in vprašanja
Eno vprašanje, da ne odpiram nove teme. Zakaj EV vozila nimajo vgrajenega AC polnilca in kabel kot sesalec? 7m bi ga valjda lahko zvili v prostor za rezervno gumo npr.
Admin: vedno odpri novo temo no, prej preveri če obstaja stara
Admin: vedno odpri novo temo no, prej preveri če obstaja stara
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Nov uporabnik in vprašanja
Verjetno zato, ker ga vsak nebi po odvijal do konca in bi pustu zvitega pa bi mel pol še gretje dodatno v prtljažnikuVodokotlic napisal/-a:Eno vprašanje, da ne odpiram nove teme. Zakaj EV vozila nimajo vgrajenega AC polnilca in kabel kot sesalec? 7m bi ga valjda lahko zvili v prostor za rezervno gumo npr.
Admin: vedno odpri novo temo no, prej preveri če obstaja stara
Re: Vgrajeni enofazni kabel
Po mojem pa delno tudi zato, ker sesalca brez tistega kabla sploh ne moreš uporabiti... Jaz pa se pri avtu tega kabla včasih po cel mesec ne dotaknem, ker imam v službi in doma polnilnico s kablom.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 11 Odgovori
- 367 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Sebastijan
-
- 14 Odgovori
- 332 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Sonce2022
-
- 0 Odgovori
- 143 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a talker2