novi E-golf
Re: novi E-golf
Pa sej da ne bo kdo mislil, da se mi je to zgodilo nevede. Zavestno sem sprobaval ce gre z zadnjimi 18% se 40km dalec (zadnje 3km je AC). No, gre
Re: novi E-golf
Potem pa 300km le ni tako za lase privlečeno
Klikni in naroči svojo Teslo. https://www.tesla.com/referral/gaper58022
Re: novi E-golf
A je potem že kdo nabavil primeren OBD za e-golfe in lahko kaj napiše o svojih izkušnjah?
Kolikor gledam po tujih forumih, se največkrat omenja OBDeleven:
https://obdeleven.com/en/obdeleven-device
Še najbolj me zanima status baterije. "Prvo poročilo" bi naredil že takoj pri novem, potem pa še občasno vsakih nekaj mesecev...
Kolikor gledam po tujih forumih, se največkrat omenja OBDeleven:
https://obdeleven.com/en/obdeleven-device
Še najbolj me zanima status baterije. "Prvo poročilo" bi naredil že takoj pri novem, potem pa še občasno vsakih nekaj mesecev...
Re: novi E-golf
Jst ko ga dobim bom sprobal ELM 1.4b kaj pokaže pa tudi VAG-COM KKL mam, pa javim če se da tudi kaj bolj poceni priti do pametnih podatkov....
Re: novi E-golf
SOH pri e -golfu po x prevozenih km, si pogledal koliko je bil SOC pri nakupu in sedaj ?quadslo napisal/-a:Jaz imam OBD11. Kaj te zanima?
Hvala
Lg,Matevz
Re: novi E-golf
To tudi mene zanima. Poleg pa še kakšne podatke ven dobiš? Temperatura baterije? Napetost celic? % napolnjenosti. Soh?matevzv90 napisal/-a:SOH pri e -golfu po x prevozenih km, si pogledal koliko je bil SOC pri nakupu in sedaj ?quadslo napisal/-a:Jaz imam OBD11. Kaj te zanima?
Hvala
Lg,Matevz
Ni nujno da pišeš svoje podatke ce ti ni. Samo zanima me kateri podatki so prek tega prog da ma na voljo.
Ali lahko spremljas med voznjo?
Re: novi E-golf
Katero verzijo imaš? Prvega (bel) ali nextgen (črn).quadslo napisal/-a:Jaz imam OBD11. Kaj te zanima?
Če imaš "firstgen" in zadevo uporabljaš tudi med vožnjo za spremljanje večih parametrov istočasno: ali opažaš, da je morda kdaj (pre)počasen? Pri novem zelo poudarjajo veliko večjo procesorsko moč. Ne vem pa, kaj to pomeni v praksi... oz. ali je smiselno doplačati za novejšega.
Sam SoC pri nakupu pa nima neke "teže".
SoH je pa druga zgodba...
Re: novi E-golf
Prvega imam, ampak nimam E-Golfa. Uporabljam na R golfu in kaže malo morje podatkov med vožnjo. Nisem pa zasledil, da bi bil počasen.
Re: novi E-golf
Po prvih skoraj 2000 prevoženih km z e.golfom modelno leto 2020 opažam, da potovalni računalnik bistveno bolj natačno izračunava doseg kot predhodni model npr. l. 2018. Tudi grafika in nekateri podatki na digitalnih instrumentih so malenkost drugačni.
Danes me je pri polnjenju na polnilnici gremo na elektriko presenetil podatek, da je bilo v avto pretočenih točno 30,0 kWh energije (ja polnil sem nekaj dlje kot 3h :-( ) s tem, da sem na polnilnico prišel s povprečno porabo 12,4 kWh/100km in dosegom 38 km, kar pomeni da je bilo v bateriji teoretično še 3,2 kWh energije. Skupaj ostanek in pretočena energija 33,2 kWh.
Po polnenju sem naredil 48 km, s povprečno porabo 20,2 kWh/100km in trenutni doseg je še 124km. Skupaj torej 172 km ob povprečni porabi 20,2 pomeni kapaciteto 34,7 kWh. Da potovalni računalnik trenutni doseg preračunava glede na porabo na zadnji vožnji sem dokončno potrdil včeraj, ko sem se na polnilnico pripeljal z dosegom 8km.
Kakorkoli računam kapaciteto baterije, vedno dobim rezultat nad 33 kWh in ne cca 30,8 kWh kot naj bi bila uporabna kapaciteta baterije v e.golfu. Je mogoče, da so pri modelnem letu 2020 naredili kakšno spremembo tudi pri neto uporabni kapaciteti bateriji, saj nenazadnje je oglaševana kapaciteta če se ne motim 35,8 kWh.
Mogoče sem se kje "zakalkuliral" (oddana in prejeta energija oz. izgube pri polnenju), a me zanimajo vaše izkušnje in komentarji (popravki izračuna).
Danes me je pri polnjenju na polnilnici gremo na elektriko presenetil podatek, da je bilo v avto pretočenih točno 30,0 kWh energije (ja polnil sem nekaj dlje kot 3h :-( ) s tem, da sem na polnilnico prišel s povprečno porabo 12,4 kWh/100km in dosegom 38 km, kar pomeni da je bilo v bateriji teoretično še 3,2 kWh energije. Skupaj ostanek in pretočena energija 33,2 kWh.
Po polnenju sem naredil 48 km, s povprečno porabo 20,2 kWh/100km in trenutni doseg je še 124km. Skupaj torej 172 km ob povprečni porabi 20,2 pomeni kapaciteto 34,7 kWh. Da potovalni računalnik trenutni doseg preračunava glede na porabo na zadnji vožnji sem dokončno potrdil včeraj, ko sem se na polnilnico pripeljal z dosegom 8km.
Kakorkoli računam kapaciteto baterije, vedno dobim rezultat nad 33 kWh in ne cca 30,8 kWh kot naj bi bila uporabna kapaciteta baterije v e.golfu. Je mogoče, da so pri modelnem letu 2020 naredili kakšno spremembo tudi pri neto uporabni kapaciteti bateriji, saj nenazadnje je oglaševana kapaciteta če se ne motim 35,8 kWh.
Mogoče sem se kje "zakalkuliral" (oddana in prejeta energija oz. izgube pri polnenju), a me zanimajo vaše izkušnje in komentarji (popravki izračuna).
Re: novi E-golf
Ti najbol veš, ker si ga mel že prej, 30,0 kWh energije upam da si prebbral iz podatka iz avta ali iz polnilnice, ker če iz polnilnice so vedno še izgube vmes, cca 5-10%
Re: novi E-golf
Js sem hotel na podobem nacin racunat kot ti. Vendar zdaj menim da je najbolj tocen podatek mozno dobiti pri izracunu porabljene energije in ne prejete. Zacni s 100% in ga sprazni cim blizje nuli. Potem vzami povprecno porabo, prevozene kilometre in preostanek. In imas kapaciteto.mher napisal/-a: Mogoče sem se kje "zakalkuliral" (oddana in prejeta energija oz. izgube pri polnenju), a me zanimajo vaše izkušnje in komentarji (popravki izračuna).
Kakor js vem naj bi bil golf bruto 36kwh, neto 31,5kwh.
Re: novi E-golf
Dva dni nazaj sem imel 4 redni servis na 122.000km.
Baterija BP, menjali so bremz olje, kabinski filter in opravili “velik pregled” avtomobila. Ugotovili so, da mi je spredni desni amortizer zacel puscati olje, tako da bom menjal, samo se ne vem al samo prva ali vse stiri.
Cena pregleda 166€.
Baterija BP, menjali so bremz olje, kabinski filter in opravili “velik pregled” avtomobila. Ugotovili so, da mi je spredni desni amortizer zacel puscati olje, tako da bom menjal, samo se ne vem al samo prva ali vse stiri.
Cena pregleda 166€.
Re: novi E-golf
Lepo ga šibaš s kilometri.mkonci napisal/-a:Dva dni nazaj sem imel 4 redni servis na 122.000km.
Baterija BP, menjali so bremz olje, kabinski filter in opravili “velik pregled” avtomobila. Ugotovili so, da mi je spredni desni amortizer zacel puscati olje, tako da bom menjal, samo se ne vem al samo prva ali vse stiri.
Cena pregleda 166€.
Re: novi E-golf
Ja se res kr nabirajo, je mehanik reku da se ni mel eGolfa s tolk km, tko da pol mene sprasujejo kako laufa ce je vse ok pa to
Se mal pa bo 3 leta star avto.
Se mal pa bo 3 leta star avto.
Re: novi E-golf
@mkonci, hvala za (s)poročilo. "Bogato" nabiraš kilometre in si (kot sem že enkrat precej nazaj napisal) vzorčni primer, kjer se nakup EV-ja ekonomsko res obnese!
Kaj točno pomeni "baterija BP"?
SoH=? Si dobil kakšen dokument oz. karkoli konkretnega o stanju (oz. degradaciji) baterije?
Imaš morda sam kakšno možnost vpogleda v stanje baterije (VCDS, OBD11,...)?
Pred kratkim sem naletel na zanimivo grafiko v zvezi z e-golfovo baterijo (spodaj).
Zasledil sem celo opis postopka, po katerem naj bi bilo možno "odkleniti" oz. uporabljati vseh 35,8kWh (=polne kapacitete baterije).
Kaj točno pomeni "baterija BP"?
SoH=? Si dobil kakšen dokument oz. karkoli konkretnega o stanju (oz. degradaciji) baterije?
Imaš morda sam kakšno možnost vpogleda v stanje baterije (VCDS, OBD11,...)?
Pred kratkim sem naletel na zanimivo grafiko v zvezi z e-golfovo baterijo (spodaj).
Zasledil sem celo opis postopka, po katerem naj bi bilo možno "odkleniti" oz. uporabljati vseh 35,8kWh (=polne kapacitete baterije).
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek