
Aptera
Re: Aptera
Preširoka ne le za ceste, tudi parkinge in garaže.
Davek na tri kolesa (nestabilnost).
Davek na tri kolesa (nestabilnost).
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Aptera
Torej je po tvoje 2,3 m širine posledica zlobe in neumnosti konstruktorjev?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Aptera
Ideja je odlična problem je da ti vidiš ideje samo enega vizionarja 
2,3m ni tolk problem, pomoje bodo za EU naredili ožjo zadevo. Tovornjaki so 2,4m+ do 2,55m hladilniki.

2,3m ni tolk problem, pomoje bodo za EU naredili ožjo zadevo. Tovornjaki so 2,4m+ do 2,55m hladilniki.
Re: Aptera
Uživaj ob poskusu parkiranja tega 'tovornjaka ali hladilnika' v javni garažni hiši.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Aptera
Pa saj to ni za po mestu, to je za roadtripe po EU poleti, kjer parkiraš na praznem P+R na robu mesta.




Re: Aptera
2,55 je maksimalna dovoljena širina vozil z izjemo hladilniki so lahko široki 2,60m. 2,3m ni nek problem saj je večina vozil z ogledali širša od 2,1m.
Re: Aptera
Večji problem za parkirat so tapravi SUV kateri ratujejo bolj popularni v EU. Tisti se tudi martrajo parkirat. Zdej ali se bodo posodobile javne garažne hiše ali pa avti bomo videli. Tukaj so problem samo gume in pač en del avtomobila. Škatle so problem ne pa špice.
Re: Aptera
Se strinjam, širina za EU bi morala biti max 200 cm...
Bi pa raje imel brez blatnikov, brez solarnih celic, v eni barvi, 40 kWh baterijo in AWD...

Bi pa raje imel brez blatnikov, brez solarnih celic, v eni barvi, 40 kWh baterijo in AWD...

Re: Aptera
Kako je pa z izpitom za trikolesnike, to potrebuješ za motor izpit? Bral sem da želijo to malo spremeniti in bo vozniška za avto dovolj za motor 125cc (oz. ne vem koliko kW), ampak za trikolesnike naj bi pa veljalo samo do 14kW moči.
A je Aptera "avto" a je trikolesnik?
A je Aptera "avto" a je trikolesnik?
Re: Aptera
Slabo si prebral, še vedno rabiš opravit 6 ur vožnje. (prej je bilo 20 + test)
To ima 50kw minimalno. Ne bo šlo čez
To ima 50kw minimalno. Ne bo šlo čez
Re: Aptera
V Ameriki bo trikolesnik, velika prednost da ne rabiš toliko testov kot za avto...
V EU ne bo šlo skozi zaradi širine (poglej prejšnje objave)...
Re: Aptera
1% od milijona je 10.000 vozil.Torej pod crto - povsem neuporaben za 99% ljudi?
Resno pričakuješ da se bi tole prodalo v 10.000 primerkih v Sloveniji?
Dolgoletni max kumulative je 1000x nižje, okrog 10 primerkov. Deset od milijona je ... brezveze.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Aptera
Kategorizirana bo pod L5e-A z izjemo. Kaj točno to pomeni lepo vse piše v EU Regulation 168/2013. Zaenkrat se za EU ne predvideva drugačnega dizajna, bodo pa prve na ogled v Ljubljani "še letos".
Re: Aptera
Itak je brezveze. Ker v SUV garsonjerah po cesti se pa v povprečju vozi koliko ljudi?
Toliko, da jih brez težav spraviš v Aptero.
Mislim, da bi lahko bila Aptera nekakšen most have pri vseh okoljskih navdušencih in raznih celebrity. Dovolj, da preživi nišna znamka in spravi čez čas na trg tudi štirisedežnik, ki bi bil zanimiv tudi širše.
Obljubljajo ugodno ceno, vendar se bojim, da je za tak denar žal ne bo moč kupiti.
Toliko, da jih brez težav spraviš v Aptero.
Mislim, da bi lahko bila Aptera nekakšen most have pri vseh okoljskih navdušencih in raznih celebrity. Dovolj, da preživi nišna znamka in spravi čez čas na trg tudi štirisedežnik, ki bi bil zanimiv tudi širše.
Obljubljajo ugodno ceno, vendar se bojim, da je za tak denar žal ne bo moč kupiti.
Re: Aptera
Se pravi trikolesnik. V SLO z B kategorijo, na Hrvaškem pa ne...
https://www.zurnal24.si/avto/hrvati-ima ... lov-296701