Lepota je zelo subjektivna. Marsikateri pristaši Mercedesov, Audijev ipd. se zgražajo nad obliko Tesle.
Gorivo je prepoceni... koliko ljudi na temu forumu finančno opraviči nakup električnega vozila. Verjetno ne vsi, ampak kupijo zaradi ideje, načina vožnje, tehnologije,...
Meni osebno zgleda super ideja vozila, vizuelno zelo zanimiv, in za na stara leta ko ne bom vozu otrok s sabo bi z veseljem imel nekaj takega na dvorišču namesto kakšnega dvoseda. Vsekakor je rahlo vprašanje praktičnosti vožnje takega vozila, ampak če zdej lahko kombi parkiram kjer mi paše, bi tut tega. Tako da ne vidim razloga da se kakšen ne bi pojavil v Sloveniji... če ne drugega, pri sklepal da ga ima sigurno kdo iz Elaphe že rezerviranega
Evo včeraj sem naredil en tak trip, zaradi katerega si zelo želim imeti Aptero že vsaj 17 let. Heidelberg - Holič, tam 4h na terenu, nato nazaj. Štartal ob 1am in si privoščil "ekološko" povprečno hitrost 85km/h do tja, brez postankov. Moj mehur to še zdrži Nazaj grede nisem hotel ovirati prometa, tako da je bila povprečna hitrost 110km/h, prispel sem ob 22h. Skoraj 1600km v enem dnevu. In takih tripov bi bilo v normalnem letu 15-20 ...
Sem pa danes po dobrih šestih letih dopisovanja končno v živo srečal Mr. Airshaper-ja osebno, ki je v zadnjih nekaj mesecih po mojem namigu kontaktiral Aptera ekipo in z njimi speglal trenutno obliko do Cd 0.128
Mogoče bo pa le kaj iz tega...
Finance:
Ameriški proizvajalec solarnih e-avtov Aptera in Elaphe, slovenski proizvajalec elektromotorjev za neposredni pogon e-avtov, sta se dogovorila za več sto milijonov evrov vreden posel.
Elaphe je slovenski proizvajalec elektromotorjev, vgrajenih v kolesa avtomobila. Z ameriškim start-upom Aptero je Elaphe sklenili strateški dogovor o kolesnih elektromotorjih. Po informacijah, ki jih je posredovala Aptera, je dogovor vreden več sto milijonov evrov, med drugim pa vključuje podroben načrt o širitvi proizvodnje kolesnih elektromotorjev v Sloveniji.
V Apteri Motors proizvajajo trikolesna dvosedežna solarna e-vozila. Podjetje ima sedež v kalifornijskem San Diegu, njegova vozila lahko z enim polnjenjem prevozijo 1.600 kilometrov. Vozila imajo vgrajene sončne celice, s katerimi je mogoče prevoziti dobrih 60 kilometrov na dan, zagotavljajo v Apteri.
»Z Elaphejevimi kolesnimi motorji bodo Apterina vozila hitrejša in bolj učinkovita, sodelujemo pa z vodilnim podjetjem v tem sektorju, s katerim bomo ponovno opredelili, kje so meje mogočega,« je o sodelovanju s slovenskim podjetjem povedal Apterin sodirektor Chris Anthony.
Dogovor prinaša Apteri pospešek pri inoviranju in izgradnji njenih visoko tehnoloških vozil. Elaphejeve izkušnje in tehnologija bodo Apteri prinesli več svobode pri oblikovanju vozila, kar bo izboljšalo njihovo aerodinamiko, zmanjšalo težo in olajšalo ravnanje z vozilom, so sporočili iz kalifornijskega podjetja.
Aptera bo morala počasi pripravit vsaj koncept naslednjega vozila aerodinamično a za 4/5 ljudi. Nek pogled v prihodnje, da se vidi, da nebo ta dvosedežnik edini produkt.
Trenutno je navzven videt, kot da stopicljajo na mestu, upam, da bodo kmalu začeli z nekim serijskim proizvajanjem, pa čeprav samo par 10 kosov.
In to so isti kateri imajo par inčev preveliko felgo v štartu. Bomo videli kaj bo prihodnost prinesla, doslej je bil samo problem ker ima guma premal obratov.
BogyX napisal/-a: ↑21 Jun 2022, 07:25
Aptera bo morala počasi pripravit vsaj koncept naslednjega vozila aerodinamično a za 4/5 ljudi. Nek pogled v prihodnje, da se vidi, da nebo ta dvosedežnik edini produkt.
Trenutno je navzven videt, kot da stopicljajo na mestu, upam, da bodo kmalu začeli z nekim serijskim proizvajanjem, pa čeprav samo par 10 kosov.
V dizajn fazi imajo že 4 naslednje izdelke, sedan, people carrier, dostavnik in tovornjak. Vse z isto tehnologijo in mentalteto kot prvi "roadster". Serijska proizvodnja se začne konec letošnjega leta, ramp-up pa v naslednjem letu.
DeCoRawr napisal/-a: ↑21 Jun 2022, 15:38
Upam samo da bojo tudi plačali
In-Wheel je the way to go saj potem razen gume ni več giblivih delov. Torej samo še 4 ležaji, no pri apteri 3
En thread sem ravnokrat prebral o temu na Redditu in je kar nekaj odzivov kritiziralo takšen motor predvsem zaradi dveh stvari:
vzdržljivost motorja zaradi nenehnega tresenja iz cestišča,
možnost zalitja z vodo
Je bilo navedenih še nekaj razlogov, ki se mi sicer ne zdijo tako važni kot sama vzdržljivost, saj jo pač ne moraš preveriti, dokler ne testiraš. Si pa predstavljam, da se Aptera na zastonj odločila za Elaphe. Verjetno je neka inženirska rešitev. Držim pesti, da se zadeva razširi, trenutno imajo naročenih 100.000 motorjev za Aptero, nimam pa podatka koliko za Lightyear in Lordstown. Držimo pesti za Slovence, izgleda obetavno