BYD

Vse znamke, ki še niso dobile svoje kategorije
Odgovori
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2894
Avto: 2019 Model S
1638
1102

Re: BYD

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

rgornik napisal/-a: 10 Avg 2022, 21:08 To se lepo vidi pri Mercedesu in Porscheju, ki sta naredila dobra električna vozila z njihovo premium notranjostjo, po kateri pač slovijo. Narod ne bo kar naekrat obrnil plošče in se odrekel temu, zaradi česar je EU tako slovita po avtomobilski industriji.
Countdown begins: https://www.nio.com/de_DE/et7

Po velikosti med eqe in eqs, behold ambient, materiali in zmogljivosti za polovico cene podobno opremljene mece.
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: BYD

Odgovor Napisal/-a rgornik »

BL_EV napisal/-a: 11 Avg 2022, 07:21
rgornik napisal/-a: 10 Avg 2022, 21:08 To se lepo vidi pri Mercedesu in Porscheju, ki sta naredila dobra električna vozila z njihovo premium notranjostjo, po kateri pač slovijo. Narod ne bo kar naekrat obrnil plošče in se odrekel temu, zaradi česar je EU tako slovita po avtomobilski industriji.
Countdown begins: https://www.nio.com/de_DE/et7

Po velikosti med eqe in eqs, behold ambient, materiali in zmogljivosti za polovico cene podobno opremljene mece.
Cena?
OVE, OVE, OVE
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2894
Avto: 2019 Model S
1638
1102

Re: BYD

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Ca. 65k EUR s 75 kWh in 75k EUR (all-in oprema) s 100 kWh baterijo ob najemu baterije - za ES8 na Norveškem 140 ali 200 EUR na mesec - vključeni dve menjavi baterije, več menjav se doplačuje. Oz. +9k/15k z lastniško baterijo.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: BYD

Odgovor Napisal/-a darjan »

say what, na norveškem te bi to prišlo 200 na mesec - obrok za avto z najemom baterije?

na koliko let?
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2894
Avto: 2019 Model S
1638
1102

Re: BYD

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Obrok za baterijo s 150 oz. 200 kWh elektrike mesečno. ;)
darjan
rgornik
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 992
Kraj: Dragomelj
Avto: pešhonda
712
275

Re: BYD

Odgovor Napisal/-a rgornik »

Zanimivo, najina predstava o affordable je precej različna.
OVE, OVE, OVE
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: BYD

Odgovor Napisal/-a darjan »

Saj ne vem, če naj dam tole tu not ali kam drugam, malo imamo zmedo s temi kitajskimi znamkami :)

Kakorkoli, bjorn je testiral 1000km pot z ES8 in menjavo baterije "na postaji": https://www.youtube.com/watch?v=8ResuBGtVjg

Komu se ne da gledat, pot je opravil v 9 urah, kar je enako kot Kia Ceed dizel. Verjetno bi trajala pot še manj časa, če bi lahko vozil hitreje, ampak zaradi lokacije "postaje" ni mogel drugače...

Medtem ko se na avtu avtomatsko menjuje baterija, mora bit voznik za volanom. Zaradi tega je posledično moral še naredit dva dodatna "postanka" zaradi lulanja
Celoten postopek menjave traja 7min, 1min da se avto avtomatsko zapelje v "boks", potem pa še 6min da se izvede menjava baterija na avtu.
Vedno se dobi baterijo z 90% kapactitete.

Če sem do sedaj bil skeptičen nad temi menjavami baterij, pa zdaj več nisem...to bi rešilo marsikateri problem "ljudi iz mesta", in kombinacija polnjenje doma, DC javne in menjava baterije pomeni da sedaj pa končno je EV dosegljiv za vsakega.
Samo malo večje baterije začnejo montirat not, recimo za vsaj 700km (toliko kot je sedaj nek povprečen dizel)
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: BYD

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Ehja ... najprej razloži zakaj je better place bankrotiral, zakaj točno pa bo tu ekonimika in matematika delala drugače.
Iz računice moraš odstranit dedka mraza, ki plača kup baterij, ki so shranjene v teh postajah, itd ...

Ker pogled iz avijona stvar povsem razloži: vse kar se izdeluje, je omejeno. Baterije bodo v naslendjih 10 do 20 let hudimano omejena reč. Posledično draga. Zakaj in kdo točno bo plačal kup baterij, da čakajo v hangarjih, da jih začasno zmontirajo v avte?
In še podvprašanje: če si sposoben izdelat milijon baterij, zakaj bi izdelal le 500k avtomobilov in in še 500k baterij v rezervi, zakaj nebi raje izdelal 1M avtomobilov?

Kje je zdej jamr o tem , kako okrog vozimo baterije, ki jih menda ne nucamo? (Kar je bulšit)
A da cele baterije čakajo v postajah je boljše? (kdor pridiga zgornji bulšit, itak ne vidi problema)

Menjavanje baterij je bergla - če nisi sposobn narest batereje ki se dost hitr fila in lastnih polnilnih postaj, da se jih fila.
In če ti dedek mraz prinese milijarde kapitala s katerim plačaš baterije, ki so nato v rezervi in čakajo da se jih zamenja.

Dobre baterije danes se filajo z več kot 250km/15min. Denar ki plača eno menjalnico in lokalno zalogo baterij, plača vsaj 20 lokacij s 200kW polnilnicami.

BYD je tolk nesposobn v izdelavi EVjev, da naredijo več baterij, kot pa lahko sestavijo avtomobilov. IN baterije dobavljajo drguim in se odpovedujejo delu profita. Isto kot renault,fiat mašine v BMWjih in mercedesih :P
venuciae30
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: BYD

Odgovor Napisal/-a darjan »

Pri filaju baterij je problem s potrebno energijo, zamisli si "pumpo" z 10 ročkami, da se nafila 150kwh baterije v enakem času, kot bencin, bo potrebno koliko moči? Lokalni hranilnik za peak pa tudi stane kar nekaj, ker je itak iz baterij :)

Res je, da bo veliko uporabnikov polnilo doma, ampak recimo za LJ to odpade, kaj šele ostala večja mesta po svetu ?
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: BYD

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Če ima avto parkirplac, potem ima plac tudi za vtičnico 16A 230V. Seveda bodo za to potrebne investicije. Ampak ni nekaj, kar se ne da, oz. ni možno.
warpedone, Sebastijan, venuciae30
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: BYD

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Ogo napisal/-a: 26 Avg 2022, 09:34 Če ima avto parkirplac, potem ima plac tudi za vtičnico 16A 230V. Seveda bodo za to potrebne investicije. Ampak ni nekaj, kar se ne da, oz. ni možno.
Tako enostavno je, ko si dovoliš to videt.
Ogo
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Kegelj
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 728
Kraj: Dolenjska
Avto: e-golf
539
486

Re: BYD

Odgovor Napisal/-a Kegelj »

Meni še vedno ni jasno, zakaj je tako esencialnega pomena, da EV naredi 700 km v šusu. To rabi ravno par promilov ljudi. Tistih, ki pa mislijo, da rabijo, je pa par %, tisti pa naj še naprej vozijo stare dizle.
To z menjavo baterije se mi pa ne zdi posrečeno. V 7 minutah bi npr. napolnil na avtu že za 100 km poti. Če greš na WC, nekaj poješ in popiješ maš pa na hitro za nadaljnjih 200 ali 300 km poti.
venuciae30
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: BYD

Odgovor Napisal/-a warpedone »

"700km v šusu" je posledica optimističnih testov dosega + fizikalne realnosti i.e. variabilnost porabe.

700km v šusu žal pomeni 400km z AC hitrostjo, 300km če dodaš zimo, 250 če dodaš dež.
In moraš štartat s 100 in greš na 0, kar ni praktično uporabno ... ker filanje iz 80 do 100 ful traja, se fila na 80, kar je še nekak hitro.
Praznenje pod 20 je fehtanje težav, zato se tega pri planiranju izogibaš.

In ti od "700 v šusu" ostane 150 km zanesljivega dosega brez zgublanja živcev in z nekaj rezerve za vsakodnevna presenečenja.
Pretiravam? Mogoče celo za faktor dva, pa je celo 300 zanesljivih.

Dost dosega omogoča da avto služi meni, ne pa jaz njemu. Ne briga me točno kolk je nafilan ... nekje nad 3/4 je good enough. In vem da se lahk usedem in odpeljem kamorkoli po slovenmiji (kar je zame realen scenarij, čez mejo je že več planiranja v igri, pa ne zarad avta). In vem, da bom prišel nazaj domov, tudi če se v sloveniji zgodi blackout.

To je avto.
Matej24, darjan, venuciae30
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: BYD

Odgovor Napisal/-a darjan »

Kegelj napisal/-a: 26 Avg 2022, 09:55
To z menjavo baterije se mi pa ne zdi posrečeno. V 7 minutah bi npr. napolnil na avtu že za 100 km poti. Če greš na WC, nekaj poješ in popiješ maš pa na hitro za nadaljnjih 200 ali 300 km poti.
Tesla M3 LR je opravil 1000km 15min počasneje, kot ES8 z menjavo baterij. Na račun nižje porabe, oz višje potovalne hitrosti.

Meni je ta menjava baterije bolj simpatična zaradi mestnega folka, recimo v MB je ogromno parkirišč na pločnikih, ob blokih, kam boš tu montiral polnilnice? lahko se da sicer na vsako šuko, ampak ta parkirišča niso lastniška, prideš in daš kje je plac, če ga ni, moraš pešačit nekaj km tudi.
No in taki folk, bi pač šel nekam zamenjat baterijo in roka.

Iz vidika potovanja na dolge razdalje, pa je polnjenje na postajah mogoče bolj romantično. Kot rečeno ga vtakneš, greš wc, nekaj pojest, rečeš kako z ostalimi ljudmi, ipd...
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8254
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5356
3483

Re: BYD

Odgovor Napisal/-a warpedone »

>> No in taki folk, bi pač šel nekam zamenjat baterijo in roka.

Taki folk se danes zapelje v mcdonalds... predno prežveči tisto porcijo pomfrija, je avto nafilal dvakrat.
Ttako filanje je drago glede na filanje z domačim štromom, še vedno pa za velikostni rang cenejše od menjave baterije.
Ogo
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: BYD

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Samo eno glede polnjenja. Malo opazujte in si naredite evidenco, koliko časa vam avto stoji parkiran. Ves ta čas bi bilo potrebno izkoristiti za polnjenje. Je še potreba po menjavi baterije? Tudi 1x letno, ko kakšen fanatik vozi skoraj neprekinjeno 1200km, se je potrebno ustaviti in takrat se avto napolni.
Ja vem, polnilnice niso povsod... so pa električni priključki. In čez nekaj let bo polnjenje "po zraku", kot je danes recimo Wi-Fi ali preko zmogljivih sončnih celic na avtu. Možnosti je mnogo.

Menjava baterij ne bo zaživela, je enako kot vodik, medfaza in odmik od pravega izziva - polnjenje kjerkoli.
warpedone, Matej, Matej24, SunnyDay, venuciae30
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: BYD

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Menjave baterij, oz hitre polnilnice so rešitev za tranzit na visoke razdalje.
In tu ne vidim nič narobe, da kitajci sprobavajo alternativo hitrim polnilnicam. Brez probat, ne dobiš praktičnega znanja, kako se bo obneslo.

Drugače pa je jasno, da je najbolj optimalna rešitev, tudi za elektro sistem, da vsako parkirno mesto dobi vtičnico.
In to pokrije 99% dnevnih potreb. Za tistih 1% pa pač hitre polnilnice, oz. zamenjave baterij, kar se bo bolj prijelo.
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: BYD

Odgovor Napisal/-a darjan »

In ta energija bi bila zastonj, ali kako bi šuko aktiviran, brez da nimaš poleg nekih dragih auth sistemov, ki se bi itak kvarili?
Torej obično šuko se res lahko povsod postavi, praktično, z 10A. Problem nastane ko hočemo to zaračunavat...edino če se da pavšal mesečno, potem pa nihče ne bo uporabljal :)

Doma..služba..že to bi bilo dovolj.
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3348
Avto: Tesla Model 3 LR
1837
1904

Re: BYD

Odgovor Napisal/-a Ogo »

To je pa še manjši problem.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5256
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6115
3999

Re: BYD

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Sem mislil, da smo že veliko let nazaj opustili slepo ulico menjave baterij, pa se še vedno najdejo novi kandidati, ki morajo najprej v šolo ekonomike.

- menjava baterij z drugimi ne poveča le za 2x število vseh baterij, pač pa za 5-10x, ker tak baterijpoint rabi vedno dovolj veliko zalogo baterij, da se tak sistem sploh prime. Če se mi le enkrat zgodi da na takem pointu ni baterij dovolj je sistem neuporaben.
- menjava baterij zahteva tudi polnjenje teh bateij na tem pointu z veliko hitrostjo, torej poleg velike investicije rabiš na vsak tak point pripeljat cel dalnovod - ekonomika v primerjavi z domačim polnjenjem ali hitro polnilnico je znanstvena fantastika
- da ne omenjam tega, da menjava baterij porabi skoraj toliko časa kot danes lahko polnijo že nekateri EV na ultrahitrih polnilnicah - pa večina ljudi še vedno raje kupi avto z običajno hitrostjo polnjenja 50-100kW/h ker nima niti pod razno potrebe po hitrejšem polnjenju in zato nismo pripravljeni plačati niti tisočaka več za avto. Še huje, nekateri raje polnijo na zastonjskih polnilnicah, kot da bi kak cent primaknili za malo hitrejše polnilnice
-in tako dalje, se še najde par manjših zadev, ki zagotaljajo, da v menjavi ni prihodnosti (če bi to bilo smiselno, bi morda tudi tank nafte že pogruntali menjati z drugim v zadnjih 100 letih, jaz sem velikooo več časa porabil na črpalkah kot ga sedaj s polnjenjem EV, tako da si niti pod razno ne želim nazaj da bi čakal na baterijpointu na menjavo baterije celih sedem minut, raje polnim doma.

Utopične ideje bodo vedno, ko pa stvar vržeš v excel, pa ko naštudiraš tehnologijo, pa malo pogledaš smer in hitrost razvoja, ter še psihologijo folka, pa je človeku z zdravo kmečko pametjo jasno, da je škoda časa in energije in se raje loti druge ideje.
Simon, Ogo, Stanko, warpedone, DGJ
Odgovori

Vrni se na “Ostale znamke”