Saj ne vem, če naj dam tole tu not ali kam drugam, malo imamo zmedo s temi kitajskimi znamkami
Kakorkoli, bjorn je testiral 1000km pot z ES8 in menjavo baterije "na postaji":
https://www.youtube.com/watch?v=8ResuBGtVjg
Komu se ne da gledat, pot je opravil v 9 urah, kar je enako kot Kia Ceed dizel. Verjetno bi trajala pot še manj časa, če bi lahko vozil hitreje, ampak zaradi lokacije "postaje" ni mogel drugače...
Medtem ko se na avtu avtomatsko menjuje baterija, mora bit voznik za volanom. Zaradi tega je posledično moral še naredit dva dodatna "postanka" zaradi lulanja
Celoten postopek menjave traja 7min, 1min da se avto avtomatsko zapelje v "boks", potem pa še 6min da se izvede menjava baterija na avtu.
Vedno se dobi baterijo z 90% kapactitete.
Če sem do sedaj bil skeptičen nad temi menjavami baterij, pa zdaj več nisem...to bi rešilo marsikateri problem "ljudi iz mesta", in kombinacija polnjenje doma, DC javne in menjava baterije pomeni da sedaj pa končno je EV dosegljiv za vsakega.
Samo malo večje baterije začnejo montirat not, recimo za vsaj 700km (toliko kot je sedaj nek povprečen dizel)