NIO ET7 - "kitajski lovec na Tesle"
NIO ET7 - "kitajski lovec na Tesle"
Včeraj sem od kolega dobil članek o tem vozilu (iz srbskega AvtoBild-a).
Potem pa sem se še malo razgledal po netu.
Opisujejo ga kot "kitajskega lovca na Tesle"...
Še posebej izstopata dve karakteristiki:
-izjemen domet z enim polnjenjem in
-hitra menjava baterije
Na Kitajskem naj bi bilo že okrog 180 delujočih postaj za menjavo baterije!
https://www.youtube.com/watch?v=9oyWCwpevYY (od 3:10 naprej).
Meni se zdi koncept menjave baterij še vedno zelo zanimiv (čeprav so iz preteklosti znani propadli poiskusi).
Prednosti, ki jih vidim (predvsem pred hitrim polnjenjem), so:
-čas zamenjave je vsaj 10x krajši od hitrega polnjenja
-baterije se ne uničuje s hitrim polnjenjem (večje število ciklov, daljša kemijska obstojnost materialov v notranjosti)
-baterije, ki "čakajo" v postaji, se lahko polnijo počasi in takrat, ko je energije zadosti (oz. celo preveč)
-baterije v postaji se lahko večkrat pregleda, balansira in po potrebi tudi servisira (pravočasno prepozna in menja slabe celice,...)
-postaja lahko funkcionira tudi kot stabilizator omrežja (reševanje vršnih odjemov ali vrzeli pri odjemu)
-verjetno bi se našlo še kaj...
Od slabosti pa zaenkrat predvsem cena in pa vprašanje časa, ki bo potreben, da bodo baterije standardizirane, pa še kaj bi se našlo...
Potem pa sem se še malo razgledal po netu.
Opisujejo ga kot "kitajskega lovca na Tesle"...
Še posebej izstopata dve karakteristiki:
-izjemen domet z enim polnjenjem in
-hitra menjava baterije
Na Kitajskem naj bi bilo že okrog 180 delujočih postaj za menjavo baterije!
https://www.youtube.com/watch?v=9oyWCwpevYY (od 3:10 naprej).
Meni se zdi koncept menjave baterij še vedno zelo zanimiv (čeprav so iz preteklosti znani propadli poiskusi).
Prednosti, ki jih vidim (predvsem pred hitrim polnjenjem), so:
-čas zamenjave je vsaj 10x krajši od hitrega polnjenja
-baterije se ne uničuje s hitrim polnjenjem (večje število ciklov, daljša kemijska obstojnost materialov v notranjosti)
-baterije, ki "čakajo" v postaji, se lahko polnijo počasi in takrat, ko je energije zadosti (oz. celo preveč)
-baterije v postaji se lahko večkrat pregleda, balansira in po potrebi tudi servisira (pravočasno prepozna in menja slabe celice,...)
-postaja lahko funkcionira tudi kot stabilizator omrežja (reševanje vršnih odjemov ali vrzeli pri odjemu)
-verjetno bi se našlo še kaj...
Od slabosti pa zaenkrat predvsem cena in pa vprašanje časa, ki bo potreben, da bodo baterije standardizirane, pa še kaj bi se našlo...
Re: NIO ET7 - "kitajski lovec na Tesle"
Kdo plača baterije, ki ležijo v polnilni postaji in čakajo na 'svoj avto'?
Če jih je malo, jih prehitro zmanjka in je postaja nefunkcionalna == crknjena/zaparkirana polnilnica.
Če jih je več, je bistveno višja cena postavitve in vzdrževanja postaje == absurdno draga energija filanja
Menjavanje baterij je le še en cukr, ki si ga ne-lastniki EV predstavljajo kot ful dobro idejo.
Če jih je malo, jih prehitro zmanjka in je postaja nefunkcionalna == crknjena/zaparkirana polnilnica.
Če jih je več, je bistveno višja cena postavitve in vzdrževanja postaje == absurdno draga energija filanja
Menjavanje baterij je le še en cukr, ki si ga ne-lastniki EV predstavljajo kot ful dobro idejo.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: NIO ET7 - "kitajski lovec na Tesle"
Ja te "nore" ideje lahko prodejo samo genijem na pamet..warpedone napisal/-a: ↑26 Jan 2021, 10:06 Kdo plača baterije, ki ležijo v polnilni postaji in čakajo na 'svoj avto'?
Če jih je malo, jih prehitro zmanjka in je postaja nefunkcionalna == crknjena/zaparkirana polnilnica.
Če jih je več, je bistveno višja cena postavitve in vzdrževanja postaje == absurdno draga energija filanja
Menjavanje baterij je le še en cukr, ki si ga ne-lastniki EV predstavljajo kot ful dobro idejo.
Vsega je Elon spet kriv, da ostali sledijo.
Samo so spregledali, da je Elon zamisel kot zgleda kasneje zavrgel
Tu za tiste, katere zanima Elonova zamisel in obenem promoviranje EV dalnjega 2013:
https://www.tesla.com/sl_SI/videos/batt ... edirect=no
Re: NIO ET7 - "kitajski lovec na Tesle"
Menjavo baterij sem prvič v živo videl v Izraelu, mislim da 2010 (se ne spomnim kateri proizvajalec je to takrat promoviral), pa se mi je že takrat porajalo kup problemov okoli tega. Mislim, da ta opcija v praksi ne bo zaživela, sploh sedaj, ko se baterije cenijo in je polnjenje čedalje hitrejše. Veliko bolj verjetno je uporaba samovozečih taksijev, kar se nam zelo hitro približuje in ti bodo postopoma izpodrinili lastništva celih avtomobilov in ne le baterij.
Re: NIO ET7 - "kitajski lovec na Tesle"
Project Betterplace, slavni Shai Aggasi, wunderkind ... po par letih bankrot.
https://www.fastcompany.com/3028159/a-b ... tter-place
Tesla je to probala iz dveh razlogov:
1. pobrali so par dodatnih californijskih ARB credits
2. nekaj najbol glasnim gobcačem so pokazali, da je stvar v praksi fail - tista ena menjalnica je večino časa samevala
Ko bo treba plačat račune iz lastnega profita, bo NIO samo še zgodovina.
https://www.fastcompany.com/3028159/a-b ... tter-place
Tesla je to probala iz dveh razlogov:
1. pobrali so par dodatnih californijskih ARB credits
2. nekaj najbol glasnim gobcačem so pokazali, da je stvar v praksi fail - tista ena menjalnica je večino časa samevala
Ko bo treba plačat račune iz lastnega profita, bo NIO samo še zgodovina.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: NIO ET7 - "kitajski lovec na Tesle"
Predvidevam, da je Renault prav zaradi svoje vizije po menjavi baterij toliko časa vztrajal, da so le te najemniške in ne lastniške.
Sedaj je obupal nad idejo...
To bi bilo zanimivo kvečjemu za prehodno obdobje, kot je bilo že napisano pa se baterije cenijo (se postopoma njihova kapaciteta / kg veča in je polnjenje čedalje hitrejše, zato ideja z menjavo ne bo zaživela.
Sedaj je obupal nad idejo...
To bi bilo zanimivo kvečjemu za prehodno obdobje, kot je bilo že napisano pa se baterije cenijo (se postopoma njihova kapaciteta / kg veča in je polnjenje čedalje hitrejše, zato ideja z menjavo ne bo zaživela.
Re: NIO ET7 - "kitajski lovec na Tesle"
Kako bi pa lahko v taki menjalni postaji zmanjkalo baterij?
Re: NIO ET7 - "kitajski lovec na Tesle"
Ampak očitno jim zadeva "špila" glede na to,da število teh postaj povečujejo in da so celo uvedni novo generacijo teh postaj...?FV-EV napisal/-a: ↑26 Jan 2021, 11:37 Menjavo baterij sem prvič v živo videl v Izraelu, mislim da 2010 (se ne spomnim kateri proizvajalec je to takrat promoviral), pa se mi je že takrat porajalo kup problemov okoli tega. Mislim, da ta opcija v praksi ne bo zaživela, sploh sedaj, ko se baterije cenijo in je polnjenje čedalje hitrejše. Veliko bolj verjetno je uporaba samovozečih taksijev, kar se nam zelo hitro približuje in ti bodo postopoma izpodrinili lastništva celih avtomobilov in ne le baterij.
Pri najemnikih baterij mi je koncept jasen...edino kar mi ni jasno,je to,kako stvar v praksi deluje pri lastnikih celotnega avtomobila (avto + baterija),ker očitno je da pustiš svojo lastniško baterijo v postaji in dobiš napolnjeno baterijo od nekoga,ki jo je pustil tam uro ali dve prej...torej se lahko voziš vsak dan z drugo baterijo,ali moraš nazaj po svojo,ki si jo kupil z avtom (verjetno ne?),in kaj je potem z baterijo,če avto prodaš,ker očitno jo potem prodaš z drugo baterijo,ne s tisto,ki si jo kupil z avtom...a kdo ve bolj točno,kako imajo to porihtano?
Re: NIO ET7 - "kitajski lovec na Tesle"
Kolikor se spomnim za deset let nazaj, je bil plan tak, da si lastnik baterije, prideš na tisto menjalnico, kjer ti v dveh minutah iz podvozja odstranijo avtomat baterijo in namesti polno in greš dalje. Baterija je tvoja, tisto ki jo v nekem trenutku pač imaš v avtu (se smatra kot potrošna roba ali rezervni del kot menjava auspuha;). Ko prodaš avto, ga prodaš s trenutno baterijo in naslednji lastnik gre svojo pot dalje.
Koncept pa ne špila v praksi, je preveč problemov. Tak avtomat mora vedno imeti na zalogi polne baterije, tudi ko je polno prometa. Koliko jih mora imeti stalno napolnjene na zalogi, da mu jih ob povečanem povpraševanju ne zmanjka, ker če zmanjka se sistem takoj sesuje in v vrsti čakajo vozniki s praznimi baterijami. Da ne govorimo o stroških avtomata in stroških baterijskih kompletov, ki jih ima tak avtomat na voljo. To enormno podraži zadevo potem smo šele pri štromu, ki ga rabi isto kot sedaj polnilnica.
Koncept pa ne špila v praksi, je preveč problemov. Tak avtomat mora vedno imeti na zalogi polne baterije, tudi ko je polno prometa. Koliko jih mora imeti stalno napolnjene na zalogi, da mu jih ob povečanem povpraševanju ne zmanjka, ker če zmanjka se sistem takoj sesuje in v vrsti čakajo vozniki s praznimi baterijami. Da ne govorimo o stroških avtomata in stroških baterijskih kompletov, ki jih ima tak avtomat na voljo. To enormno podraži zadevo potem smo šele pri štromu, ki ga rabi isto kot sedaj polnilnica.
Re: NIO ET7 - "kitajski lovec na Tesle"
Baterij morda ne zmanjka, zmanjka pa lahko polnih baterij. Torej ne rešiš problema vrste oz. tega koliko avtomobilov lahko v danem času zamenja baterijo, ker je to bolj kot ne odvisno od električne priključne moči polnilnice (oz. več polnilnic skupaj)
Če sem prav zasledil je v taki postaji 13 baterij, menjava baterije je že manj kot 5min, ampak če v vrsti zamenja 13 avtov baterijo to storijo v 50 minutah, Če želiš max razpoložljivost se bo vseh teh 13 baterij moralo polnit vsaj na 1 C moči da bodo po 1 uri na razpolago za naslednjo menjavo. Če imaš 13 baterij po 100 kWh to pomeni 1.3 MW priključno moč. V praksi ziher nimajo take moči, saj tudi 13 avtov ne bo stalo v vrsti za menjavo, ampak lahko nastanejo konice in menjaš baterijo pa dobiš samo 50% SOC. Ne vem kako imajo to rešeno.
- Testdriver
- EV entuziast
- Prispevkov: 145
- Kraj: Varaždin
- Avto: DFSK Seres 3
-
22741
Re: NIO ET7 - "kitajski lovec na Tesle"
Ta sistem za zamenjavo baterije sem videl na avtobusu in dva akumulatorja po 128 kwh, imam tudi njegov video, sama sprememba traja morda 2 minuti
nia ima lastnikovo aplikacijo, o njej je že veliko youtube video posnetkov, a v notranjosti kabine ni zaslona, obstaja aplikacija, ki rezervira datum in uro, ko boste prišli zamenjati baterijo
nia ima lastnikovo aplikacijo, o njej je že veliko youtube video posnetkov, a v notranjosti kabine ni zaslona, obstaja aplikacija, ki rezervira datum in uro, ko boste prišli zamenjati baterijo
Re: NIO ET7 - "kitajski lovec na Tesle"
Torej se ne moreš kar enostavno ustaviti v taki obcestni točki, ko ti zmanjka baterije in se dalje odpelješ s polno?Testdriver napisal/-a: ↑26 Jan 2021, 13:58 Ta sistem za zamenjavo baterije sem videl na avtobusu in dva akumulatorja po 128 kwh, imam tudi njegov video, sama sprememba traja morda 2 minuti
nia ima lastnikovo aplikacijo, o njej je že veliko youtube video posnetkov, a v notranjosti kabine ni zaslona, obstaja aplikacija, ki rezervira datum in uro, ko boste prišli zamenjati baterijo
Če je temu tako, potem jaz ne vidim nikakršne uporabne prednosti takega polnjenja, kjer se bi moral vnaprej prijavit na zamenjavo
Re: NIO ET7 - "kitajski lovec na Tesle"
Menjavanje baterij komot laufa v sistemu kakih mestnih avtobusov ... ena se fila v garaži medtem ko druga dela.
Namesto da maš v avtobusu 4 tone baterij za cel dan, maš samo 2 tonsko baterijo za pol dneva. 2 toni nižja teža se pri stop&go režimu začne poznat.
Pri avtomobilih ima stvar še manj smisla kot najemniška baterija.
Namesto da maš v avtobusu 4 tone baterij za cel dan, maš samo 2 tonsko baterijo za pol dneva. 2 toni nižja teža se pri stop&go režimu začne poznat.
Pri avtomobilih ima stvar še manj smisla kot najemniška baterija.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: NIO ET7 - "kitajski lovec na Tesle"
Ves kaj bi se tule dodal ? Eno precej bolece dejstvo, in sicer hitrost razvoja baterij, sedaj ko se malenkost vec dela na tem in ne le na napredku pri fosilnih motorjih, ki smo jih razvijali 100+ let. Ce gledam le nekaj zadnjih let in to le enega proizvajalca, tipi celic v baterijah:warpedone napisal/-a: ↑26 Jan 2021, 12:21 Project Betterplace, slavni Shai Aggasi, wunderkind ... po par letih bankrot.
https://www.fastcompany.com/3028159/a-b ... tter-place
Tesla je to probala iz dveh razlogov:
1. pobrali so par dodatnih californijskih ARB credits
2. nekaj najbol glasnim gobcačem so pokazali, da je stvar v praksi fail - tista ena menjalnica je večino časa samevala
Ko bo treba plačat račune iz lastnega profita, bo NIO samo še zgodovina.
- 18650
- 2170
- 4680
Nekaj matematike (kolicina baterij ki so v swap stationu (14 trenutno) * kolicina stationov) pove, da ce bi tak pristop imel recimo (izberem nakljucno) Volvo, ki letno proizvede okoli 1mio vozil. Kaj bi tak proizvajalec naredil cez 3-4 leta, ko bo na trgu nova tehnologija baterij. Jasno bi vsak lastnik zelel novo baterijo in se odpeljal do swapping stationa. Za Volvo bi to pomenilo na hitro 5mio baterij za pokriti vozila + tisoce dodatnih baterij za pokrit tiste v swap stationih. Kaj pa za kaksno Toyoto, ki letno proizvede 10mio vozil ? 50-60mio baterij ?
Obstaja tudi "zanimiva" omejitev, koliko baterij lahko zamenja swapping station. Podobno kot ta omejitev obstaja pri polnjenju vodika (3 vozila na uro). NIOv swapping station lahko servira sicer preko 300 vozil dnevno. Kar pomeni ce so trije pred teboj, bom cakal 15minut na swap, moj swap pa bo trajal 5min. Seveda pa se da stvar skalirat z vecimi postajami.
Cas bo pokazal, katera tehnologija bo prevladala. Meni se trenutno zdi da polnjenje, lahko pa da se motim.
p.s.: moje najdaljse polnjenje je se vedno 9min, ki je dosegla hitrost polnjenja tudi preko 1000km/h.
Re: NIO ET7 - "kitajski lovec na Tesle"
Ja,to imaš prav,sem tudi na to pomislil...me pa res zanima kako imajo to rešeno,če pride do konice?
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 263
- Kraj: maribor
- Avto: tesla x 100d, volvoxc90 2017,kona electric 2019
-
52938
Re: NIO ET7 - "kitajski lovec na Tesle"
Nio ne bo tako hitro lovil tesl.. ni se za bat...
tesla ima 10 let prednosti pred vsemi ... sad but true
tesla ima 10 let prednosti pred vsemi ... sad but true
Re: NIO ET7 - "kitajski lovec na Tesle"
Še nekdo, ki poskuša z menjavami baterij, kot je bila v osnovi ideja Renaulta.
https://siol.net/avtomoto/novice/uradno ... ije-551636
https://siol.net/avtomoto/novice/uradno ... ije-551636
Re: NIO ET7 - "kitajski lovec na Tesle"
Bankrot na bankrot ...palača?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: NIO ET7 - "kitajski lovec na Tesle"
Mi je prav smešno, kako se ljudje navdušujejo nad menjavo baterije v petih minutah, zraven pa ne pomislijo, kaj vse to s seboj potegne
Tu je celotna infrastruktura, kjer rabiš na polnilni postaji močan elektro priključek s trafom skoraj enako kot pri superchargerjih, do zaposlenih ali pa vsaj robotiziranih menjalcev teh baterij, da ne omenjam nejevoljo lastnikov, ki bi svojo menjali za neznano baterijo.
Povrhu vsega pa morajo biti te postaje vsaj tako nagosto kot sedanje hitre DC polnilnice in imeti toliko baterij na zalogi, kot je sedaj ročk, sicer se bo tak sistem sesul kot sedaj trpi zasedenost v primeru premalo prostih ročk.
Dodatno pa bi bila potrebna standardna baterija na vseh avtih, pa se še nikoli niso proizvajalci uspeli poenotiti, da bi imeli kakšen enak del za vse avte, npr. enake feltne, enaki, odbijači, enaki strešne sani.....skratka vsak bi potem imel svoje polnilne postaje ali kako
Da bi se pa kdo vnaprej v aplikaciji prijavljal na menjavo v točno določeni postaji na poti, pa niti pod razno ne bo šlo skozi, saj se že sedaj smrduhi zmrdujejo nad tem, da bi v aplikaciji iskali kje je kakšna polnilnica ali celo preverjali ali je prosta. Avto se sicer v aplikaciji lahko sam pozanima na podlagi vnešene navigacije, ampak potem moraš vedno vnaprej vnašat vsako pot v navigacijo (jaz sem rad svoboden in se včasih vozim po trenutnem navdihu) ob večjih konicah, ko greš na morje bo prva prosta baterija lahko šele čez 1.000km ali pa jo boš moral čakat 4h da se napolnijo zaradi velikega povpraševanja. A ni bolj enostavno samo ročko porinit v avto in 15 min na superchargerju pa je poln?
Tudi če bi rešili vse ostale težave, pa na koncu odpove še ekonomika, tak sistem je nujno veliko dražji od superchargerjev in kmečka pamet pove, da to ne more zaživeti
Tu je celotna infrastruktura, kjer rabiš na polnilni postaji močan elektro priključek s trafom skoraj enako kot pri superchargerjih, do zaposlenih ali pa vsaj robotiziranih menjalcev teh baterij, da ne omenjam nejevoljo lastnikov, ki bi svojo menjali za neznano baterijo.
Povrhu vsega pa morajo biti te postaje vsaj tako nagosto kot sedanje hitre DC polnilnice in imeti toliko baterij na zalogi, kot je sedaj ročk, sicer se bo tak sistem sesul kot sedaj trpi zasedenost v primeru premalo prostih ročk.
Dodatno pa bi bila potrebna standardna baterija na vseh avtih, pa se še nikoli niso proizvajalci uspeli poenotiti, da bi imeli kakšen enak del za vse avte, npr. enake feltne, enaki, odbijači, enaki strešne sani.....skratka vsak bi potem imel svoje polnilne postaje ali kako
Da bi se pa kdo vnaprej v aplikaciji prijavljal na menjavo v točno določeni postaji na poti, pa niti pod razno ne bo šlo skozi, saj se že sedaj smrduhi zmrdujejo nad tem, da bi v aplikaciji iskali kje je kakšna polnilnica ali celo preverjali ali je prosta. Avto se sicer v aplikaciji lahko sam pozanima na podlagi vnešene navigacije, ampak potem moraš vedno vnaprej vnašat vsako pot v navigacijo (jaz sem rad svoboden in se včasih vozim po trenutnem navdihu) ob večjih konicah, ko greš na morje bo prva prosta baterija lahko šele čez 1.000km ali pa jo boš moral čakat 4h da se napolnijo zaradi velikega povpraševanja. A ni bolj enostavno samo ročko porinit v avto in 15 min na superchargerju pa je poln?
Tudi če bi rešili vse ostale težave, pa na koncu odpove še ekonomika, tak sistem je nujno veliko dražji od superchargerjev in kmečka pamet pove, da to ne more zaživeti
Re: NIO ET7 - "kitajski lovec na Tesle"
Če ti nekaj obljubijo - ponudijo in funkcionira zakaj ne. Mene kot potrišnika prav nič ne briga kaj vse to potegne za sabo, kak trafo morajo imet in ne vem kaj še vse.
Mene kot potrošnika zanima koliko denarja moram dat za tako menjavo.
A tebe zanima kako velik rezervoar imajo na bencisnki črpali, verjetno te ne, če nisi pisal kake diplomske na to temo .... Tudi zanima te ne koliko krat na dan ali na teden dovažajo gorivo na črpalko. Zate, zame in vse ostale potoršnike je pomembno da je gorivo in seveda možnost točenja takrat ko prideš na črpalko.
Če si drznem na nek način malo primerjati, saj tudi Tesle imajo samo svoje polnilnice, ni za druga vozila....
Tisti ki vse to plača in investila ima pač neko svojo kalkulacijo ali pa samo veselje
Mene kot potrošnika zanima koliko denarja moram dat za tako menjavo.
A tebe zanima kako velik rezervoar imajo na bencisnki črpali, verjetno te ne, če nisi pisal kake diplomske na to temo .... Tudi zanima te ne koliko krat na dan ali na teden dovažajo gorivo na črpalko. Zate, zame in vse ostale potoršnike je pomembno da je gorivo in seveda možnost točenja takrat ko prideš na črpalko.
Če si drznem na nek način malo primerjati, saj tudi Tesle imajo samo svoje polnilnice, ni za druga vozila....
Tisti ki vse to plača in investila ima pač neko svojo kalkulacijo ali pa samo veselje
FV-EV napisal/-a: ↑08 Maj 2021, 11:01 Mi je prav smešno, kako se ljudje navdušujejo nad menjavo baterije v petih minutah, zraven pa ne pomislijo, kaj vse to s seboj potegne
Tu je celotna infrastruktura, kjer rabiš na polnilni postaji močan elektro priključek s trafom skoraj enako kot pri superchargerjih, do zaposlenih ali pa vsaj robotiziranih menjalcev teh baterij, da ne omenjam nejevoljo lastnikov, ki bi svojo menjali za neznano baterijo.
Povrhu vsega pa morajo biti te postaje vsaj tako nagosto kot sedanje hitre DC polnilnice in imeti toliko baterij na zalogi, kot je sedaj ročk, sicer se bo tak sistem sesul kot sedaj trpi zasedenost v primeru premalo prostih ročk.
Dodatno pa bi bila potrebna standardna baterija na vseh avtih, pa se še nikoli niso proizvajalci uspeli poenotiti, da bi imeli kakšen enak del za vse avte, npr. enake feltne, enaki, odbijači, enaki strešne sani.....skratka vsak bi potem imel svoje polnilne postaje ali kako
Da bi se pa kdo vnaprej v aplikaciji prijavljal na menjavo v točno določeni postaji na poti, pa niti pod razno ne bo šlo skozi, saj se že sedaj smrduhi zmrdujejo nad tem, da bi v aplikaciji iskali kje je kakšna polnilnica ali celo preverjali ali je prosta. Avto se sicer v aplikaciji lahko sam pozanima na podlagi vnešene navigacije, ampak potem moraš vedno vnaprej vnašat vsako pot v navigacijo (jaz sem rad svoboden in se včasih vozim po trenutnem navdihu) ob večjih konicah, ko greš na morje bo prva prosta baterija lahko šele čez 1.000km ali pa jo boš moral čakat 4h da se napolnijo zaradi velikega povpraševanja. A ni bolj enostavno samo ročko porinit v avto in 15 min na superchargerju pa je poln?
Tudi če bi rešili vse ostale težave, pa na koncu odpove še ekonomika, tak sistem je nujno veliko dražji od superchargerjev in kmečka pamet pove, da to ne more zaživeti
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek