DFSK Seres 3

Vse znamke, ki še niso dobile svoje kategorije
Domen83
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 18
Kraj: Škofja Loka
Avto: Zoe q210 in DFSK Seres 3
4
3

Re: DFSK Seres 3

Odgovor Napisal/-a Domen83 »

Pozdravljen Testdriver...


Veste kaj me zanima...kako ima DFSK Seres 3 urejeno hlajenje in gretje baterije(malo so slaba navodila/opis za to vozilo)...ko je baterija pod 5 stopinjami jo polnilna postaja ne polni,ampak ogreva,ko pa se ogreje do določene temperature jo začne polniti...
So te baterije vzdržljive,oz.poznate koga,ki ima vozilo že dolgo in ima veliko km?...me zanima kakšna je degradacija...
Lep pozdrav
Domen
Uporabniški avatar
Testdriver
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 145
Kraj: Varaždin
Avto: DFSK Seres 3
227
41

Re: DFSK Seres 3

Odgovor Napisal/-a Testdriver »

Pozdravljeni, imate tri hladilna sredstva, enega za motor, enega za baterijo in enega za ogrevanje PTC,
Pozimi ga je dobro imeti v garaži ali na polnilnici doma

Če je akumulator s temperaturo v minusu, traja nekaj časa, da se ogreje in začne polniti, načeloma pa se vozilo začne polniti pri vseh nizkih temperaturah. Zimi koristiti PTC obavezno, barem do prvog DC punjenja.

Mogoče imate prvo verzijo seres ( piše na vratima desno), teh nismo uvažali, ker smo z dobaviteljem začeli sodelovati kasneje
Zadnjič spremenil Testdriver, dne 23 Feb 2023, 14:46, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Testdriver
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 145
Kraj: Varaždin
Avto: DFSK Seres 3
227
41

Re: DFSK Seres 3

Odgovor Napisal/-a Testdriver »

Slika
Slika
tvoj bi ovako morao izgledati
na komandama imaš gumb PTC te se tu upali za grijanje auta i baterije
Domen83
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 18
Kraj: Škofja Loka
Avto: Zoe q210 in DFSK Seres 3
4
3

Re: DFSK Seres 3

Odgovor Napisal/-a Domen83 »

Pozdravljen.
Hvala za vse odgovore...PTC imam vklopljen sedaj pozimi vedno,drugače ni ogrevanja v avtu...Se pravi PTC ogreva tudi baterijo?Temperatura baterije zelo počasi raste,tudi če avto priganjaš...v 30km za 3 stopinje...v garaži ga ne morem imeti,ko pa se polni čez noč,je zjutraj temp.baterije višja...
Kakšna pa je kvaliteta teh baterij v Seres 3?
Se pravi je baterija hlajena s tekočino,in ne z zrakom kot pri kakem Nissan Leaf...
Moj je letnik 2021...kupljen 2022...
Lep pozdrav
Domen
Uporabniški avatar
Testdriver
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 145
Kraj: Varaždin
Avto: DFSK Seres 3
227
41

Re: DFSK Seres 3

Odgovor Napisal/-a Testdriver »

Zdravo,

Bili sta dve bateriji dveh dobaviteljev, CALB (china aviation) 52,61 kWh in Lishen 53,61 kWh, mislim, da je vaša CALB, to so litijeve ternarne baterije NCM, od 2022 baterije su LISHEN, hlađene su tekućinom, evo za sada vozila rade dobro, imamo neka taxi vozila i kupce koji već imaju 20-30000 km

LFP baterije imajo dostavna vozila ( Lishen ) in novi Seres 5 ( CATL ), seres 5 ima i solid stade bateriju

Starejši modeli pozimi najhitreje segrejejo baterijo z DC polnjenjem, lahko ga voziš eno uro, mogoče dvigne par stopinj, so triki, gas-kočnica, pa peak-recuperation, a najlažje je da se za 15 minut ustavim pri DC polnilnici in to je to
Domen83
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 18
Kraj: Škofja Loka
Avto: Zoe q210 in DFSK Seres 3
4
3

Re: DFSK Seres 3

Odgovor Napisal/-a Domen83 »

Pozdravljeni.

Sem preveril pri vratih in je manufactured date 1/2021...
MCN baterije so slabe?
Lp,Domen
Domen83
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 18
Kraj: Škofja Loka
Avto: Zoe q210 in DFSK Seres 3
4
3

Re: DFSK Seres 3

Odgovor Napisal/-a Domen83 »

This electric car has similar dimensions to the Kia e-Niro, a starting price of 32.500 euros and a 52,56 kWh cobalt-free LFP (LiFePO4) battery.



Let’s see some of its specs.

Length: 4.385 mm
Wheelbase: 2.655 mm
Width: 1.850 mm
Height: 1.650 mm
Ground clearance: 180 mm
Curb weight: 1.690 kg
Gross weight: 2.065 kg
Seats: 5
Motor: 120 kW and 300 N.m of torque
Acceleration: 0-100 km/h in 8,9 seconds
Battery: 52,56 kWh cobalt-free LFP chemistry with 8 year warranty
Range: 405 km in NEDC
Fast charging: 20-80 % in 30 minutes
Slow charging: 8 hours
Starting price: 32.500 euros (before subsidies)


In the more realistic WLTP test cycle the range should be around 300 km and the consumption 17,5 kWh/100 km.
Uporabniški avatar
Testdriver
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 145
Kraj: Varaždin
Avto: DFSK Seres 3
227
41

Re: DFSK Seres 3

Odgovor Napisal/-a Testdriver »

nije LFP, greška, dobili smo MSDS safetey sheet i specifikacije baterije, to su nemački uvoznik pobrkao specifikacije kombi vozila i osobnih, LFP imaju samo EC serija,te novi Seres 5
Domen83
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 18
Kraj: Škofja Loka
Avto: Zoe q210 in DFSK Seres 3
4
3

Re: DFSK Seres 3

Odgovor Napisal/-a Domen83 »

Pozdrav...

Tako su i meni rekli kod prodajača gdje sam ga kupio,da ima istu bateriju ko Tesla 3 LFP..onda su me malo našvinglali....
Dal su ove NMC baterije isto dobre ili slabije od LFP?
Hvala za odgovore.
Ljep pozdrav
Domen
Uporabniški avatar
Testdriver
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 145
Kraj: Varaždin
Avto: DFSK Seres 3
227
41

Re: DFSK Seres 3

Odgovor Napisal/-a Testdriver »

baterija ima garancijo, tako da brez skrbi, dobavitelj je tudi eden največjih dobaviteljev na Kitajskem, enake baterije pa vgrajujejo še v mnoga druga vozila
Uporabniški avatar
Testdriver
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 145
Kraj: Varaždin
Avto: DFSK Seres 3
227
41

Re: DFSK Seres 3

Odgovor Napisal/-a Testdriver »

Slika
Evo malo vožnje po Hrvaški, Zagreb-Knin in okolica, 55% baterija, 235 km!
Vsa stara cesta, ima 3 nove ELEN DC polnilnice, tako da se je sedaj stara cesta izkazala kot dobra alternativa za potovanje v notranjost Dalmacije.
mschrek, edi-b
Domen83
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 18
Kraj: Škofja Loka
Avto: Zoe q210 in DFSK Seres 3
4
3

Re: DFSK Seres 3

Odgovor Napisal/-a Domen83 »

Pozdrav....

Jedno pitane u vezi sa Seres 3....
Danas sam vozio Portorož-Ljubljana 150-160km/h...tamo sam punio na hitroj punonici....baterija se ogrela na 35°C...zar bi mogao auto prije razhladiti bateriju,ili je 35°C još uredu?
Ljep pozdrav
Testdriver
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6552
Avto: Kona 64_2018
3492
595

Re: DFSK Seres 3

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

35°C ni panike, tesla greje celo do 50°C, da lahko hitreje polni. Problem je nad 50°C in tisto bi potrebno da bi avto hladil.

Pali i vozi ;)
PogoreucJ, Domen83, Testdriver
Uporabniški avatar
Testdriver
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 145
Kraj: Varaždin
Avto: DFSK Seres 3
227
41

Re: DFSK Seres 3

Odgovor Napisal/-a Testdriver »

Domen83 napisal/-a: 01 Apr 2023, 18:41 Pozdrav....

Jedno pitane u vezi sa Seres 3....
Danas sam vozio Portorož-Ljubljana 150-160km/h...tamo sam punio na hitroj punonici....baterija se ogrela na 35°C...zar bi mogao auto prije razhladiti bateriju,ili je 35°C još uredu?
Ljep pozdrav
ljeti bude također ta temperatura, tako da je ok, nisam do sada primjetio nikakve probleme, osim da auto puno odmah punom snagm :tup:
Uporabniški avatar
Testdriver
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 145
Kraj: Varaždin
Avto: DFSK Seres 3
227
41

Re: DFSK Seres 3

Odgovor Napisal/-a Testdriver »

Slika
Posjet u Lendavu, Vinarium Tower
Uporabniški avatar
Testdriver
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 145
Kraj: Varaždin
Avto: DFSK Seres 3
227
41

Re: DFSK Seres 3

Odgovor Napisal/-a Testdriver »

https://www.strujnikrug.hr/7-dana-s-dfsk-om-seres-3/
https://ams.hr/seres-3-na-maraton-testu ... iji-ams-a/
Ako vas zanima test vozila, Auto Motor Sport će ga voziti 3 mjeseca, update model 2022
Domen83
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 18
Kraj: Škofja Loka
Avto: Zoe q210 in DFSK Seres 3
4
3

Re: DFSK Seres 3

Odgovor Napisal/-a Domen83 »

Odgovori

Vrni se na “Ostale znamke”