DFSK Seres 3
- Testdriver
- EV entuziast
- Prispevkov: 145
- Kraj: Varaždin
- Avto: DFSK Seres 3
-
22741
DFSK Seres 3
avto prijhaja tudi v slovenijo, putem planet solara, ki že prodaja MG
zgodba je zanimiva, sf motor izvira iz Amerike v silicijevi dolini, eden od ustanoviteljev pa je Martin Eberhard, v ekipi je sodelovalo tudi veliko ljudi iz Tesle, modeli sf3 (suv), sf5 (kot model tesla 3), sf7 športni kupe)
kolikor sem razumel, so iskali investitorja in v celotno zgodbo je vstopil dongfeng, ki so za začetek obnovili SUV E3.
tovarna ima še vedno svoj razvojni center v Ameriki, proizvodnja pa je seveda na Kitajskem, kjer se je začela prodaja modelov 3 in 5
Model 3 je v Evropi že od uvoznikov iz Nemčije, prodaja pa se v okoliških državah, Španiji, Franciji, Belgiji, na Nizozemskem itd.
model sf5, prihaja v maju, a za prodaju u drugoj polovici 2021
zgodba je zanimiva, sf motor izvira iz Amerike v silicijevi dolini, eden od ustanoviteljev pa je Martin Eberhard, v ekipi je sodelovalo tudi veliko ljudi iz Tesle, modeli sf3 (suv), sf5 (kot model tesla 3), sf7 športni kupe)
kolikor sem razumel, so iskali investitorja in v celotno zgodbo je vstopil dongfeng, ki so za začetek obnovili SUV E3.
tovarna ima še vedno svoj razvojni center v Ameriki, proizvodnja pa je seveda na Kitajskem, kjer se je začela prodaja modelov 3 in 5
Model 3 je v Evropi že od uvoznikov iz Nemčije, prodaja pa se v okoliških državah, Španiji, Franciji, Belgiji, na Nizozemskem itd.
model sf5, prihaja v maju, a za prodaju u drugoj polovici 2021
- Testdriver
- EV entuziast
- Prispevkov: 145
- Kraj: Varaždin
- Avto: DFSK Seres 3
-
22741
Re: DFSK Seres 3
torej suv, cca 4.4 metra
baterija CATL, lifepo4, 52 kwh
motor 120 kw, WLTP 329
zelo dobra oprema
baterija CATL, lifepo4, 52 kwh
motor 120 kw, WLTP 329
zelo dobra oprema
- Testdriver
- EV entuziast
- Prispevkov: 145
- Kraj: Varaždin
- Avto: DFSK Seres 3
-
22741
Re: DFSK Seres 3
Cena je že znana cca?Testdriver napisal/-a: ↑14 Mar 2021, 11:13 torej suv, cca 4.4 metra
baterija CATL, lifepo4, 52 kwh
motor 120 kw, WLTP 329
zelo dobra oprema
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: DFSK Seres 3
On October 8, the first 200 units of the DFSK SERES 3 were shipped to Germany and should arrive next month.
This electric car has similar dimensions to the Kia e-Niro, a starting price of 32.500 euros and a 52,56 kWh cobalt-free LFP (LiFePO4) battery.
Let’s see some of its specs.
Length: 4.385 mm
Wheelbase: 2.655 mm
Width: 1.850 mm
Height: 1.650 mm
Ground clearance: 180 mm
Curb weight: 1.690 kg
Gross weight: 2.065 kg
Seats: 5
Motor: 120 kW and 300 N.m of torque
Acceleration: 0-100 km/h in 8,9 seconds
Battery: 52,56 kWh cobalt-free LFP chemistry with 8 year warranty
Range: 405 km in NEDC
Fast charging: 20-80 % in 30 minutes
Slow charging: 8 hours
Starting price: 32.500 euros (before subsidies)
In the more realistic WLTP test cycle the range should be around 300 km and the consumption 17,5 kWh/100 km.
This electric car has similar dimensions to the Kia e-Niro, a starting price of 32.500 euros and a 52,56 kWh cobalt-free LFP (LiFePO4) battery.
Let’s see some of its specs.
Length: 4.385 mm
Wheelbase: 2.655 mm
Width: 1.850 mm
Height: 1.650 mm
Ground clearance: 180 mm
Curb weight: 1.690 kg
Gross weight: 2.065 kg
Seats: 5
Motor: 120 kW and 300 N.m of torque
Acceleration: 0-100 km/h in 8,9 seconds
Battery: 52,56 kWh cobalt-free LFP chemistry with 8 year warranty
Range: 405 km in NEDC
Fast charging: 20-80 % in 30 minutes
Slow charging: 8 hours
Starting price: 32.500 euros (before subsidies)
In the more realistic WLTP test cycle the range should be around 300 km and the consumption 17,5 kWh/100 km.
...pretiravanje je značilno za preproste ljudi....
Re: DFSK Seres 3
Enofazno polnjenje v teoriji res cca 7kW, v praksi med 3 in 4... zato je "slow charhing 8h" navadno zavajanje
Re: DFSK Seres 3
Ja, pri nas je realno AC polnjenje doma tam okoli 3-5kW (v paketu s SE) iz izkušenj s KonoEV, ki je približno enaka tem karakteristikam, le da ima KonaEV model z večjo in model z manjšo baterijo, zato tale cena ni prav nič ugodna.
Re: DFSK Seres 3
Z LiFePO4 ima tesla nenormalne probleme in so jih nehali vgrajevati, tako da samo prste stran od tega avta, na sploh od vseh avtomobilov brez kobalta, ko nastopi zima je baterija neuporabna. !!!
Re: DFSK Seres 3
Čakaj malo, kako da avto s ceno 33k in 52kWh baterijo nima ugodne cene napram Koni, ki za ta denar ponuja krepko manjšo baterijo, da o cca 150 litrov večjemu prtljažniku niti ne zgubljam besed?
- Testdriver
- EV entuziast
- Prispevkov: 145
- Kraj: Varaždin
- Avto: DFSK Seres 3
-
22741
Re: DFSK Seres 3
še ne vem ceno za slovenijo, najbolje nazvati planet solar pa pitati šta misle
v nemčiji pa so velike subvencije 9500€
če pa pogledamo mere dfska, je ta precej večji od hyundai kone ali peugeot 2008, ima 4,4 metra, notranjost je po mojem mnenju vsekakor prostornav nekaterih testih so dobili približno 60 kw na polnilnik CCS, škoda, da še vedno obstaja enofazni polnilnik
tudi na kvaliteto materijala novinari su uglavnom rekli da im je všeč i da kvaliteta ne odstopa od elitnih konkurencij
Imel sem priložnost, da se pogovorim s servisnim oddelkom v Nemčiji, deli takoj, update rešenja sa kinezima dostupna 24h,
odkar so dobili ta model, so dobili 80 novih distributerjev in partnerjev in se raširili po celi evropi
kažu da dongfneg prodajau že 12 let, in da tudi druge marke iz kitajske dolaze kod njih, uz Dongfeng imaju tudi BAIC i FAW, kar precej velike kineske fabrike
- Testdriver
- EV entuziast
- Prispevkov: 145
- Kraj: Varaždin
- Avto: DFSK Seres 3
-
22741
Re: DFSK Seres 3
v nemčiji so ih testirali pri temperaturi -21, in auto gre bez problema, mam pa video kod sebe od njihovog servisa
tehnični odjel mi je rekao da smo napravili bms da radi i pri tim teperaturama, da je poseban updejt napravljen zbog toga
tudi predsatvitev modela za medije so radili med temperaturami -10 in več
Re: DFSK Seres 3
Za KonoEV64 najvišji paket opreme, ki ima v resnici 67kWh baterijo, ina pa močnejši motor od tega (150kW) sem dal 36.500Eur. Pa gre za Hyundai, ki je uveljavljena znamka in bo ceno gotovo držal bolje z leti, tako da zame tole ni ugodna cena
Sem bil prejšnji teden v njihovem skladišču v Kamniku pod Krimom in nisem opazil kakšnega na zalogi, da bi jih povprašal o ceni
- Testdriver
- EV entuziast
- Prispevkov: 145
- Kraj: Varaždin
- Avto: DFSK Seres 3
-
22741
Re: DFSK Seres 3
jaz sem poslal upit na facebook, pa čakam odgovorFV-EV napisal/-a: ↑14 Mar 2021, 16:53Za KonoEV64 najvišji paket opreme, ki ima v resnici 67kWh baterijo, ina pa močnejši motor od tega (150kW) sem dal 36.500Eur. Pa gre za Hyundai, ki je uveljavljena znamka in bo ceno gotovo držal bolje z leti, tako da zame tole ni ugodna cena
Sem bil prejšnji teden v njihovem skladišču v Kamniku pod Krimom in nisem opazil kakšnega na zalogi, da bi jih povprašal o ceni
Re: DFSK Seres 3
Jaz Kone pod 40k pred subvencijo ne najdem, razen nekaj testnih. Se pravi 10k razlike v ceni.
Re: DFSK Seres 3
Jo imam že dve leti, tako da trenutno ne spremljam cen. Kolikor pa slišim so ceno dvignili in nudijo neke rabate, tako, da se jo na koncu da dobit za nekaj podobnega kot sem jo dobil sam pred dobrimi dvemi leti in ja pravijo, da tam med 36.38.000eur z odito subvencijo. Sicer pa kogar zanima bo itak sam preveril, kakšne popuste trenutno kdo nudi.
- Testdriver
- EV entuziast
- Prispevkov: 145
- Kraj: Varaždin
- Avto: DFSK Seres 3
-
22741
Re: DFSK Seres 3
tudi na hrvaškem so kone šle po zelo niskih cenah, koliko sam informiran ih je tudi izvezeno u slovenijo, 64 kwh kona na hrvaškem pride okoli 42000 €, a prodavali su ih po salonima i za 38.500 sa zaloge
ali sikak če primerjaš po veličini tale dongfeng in kono, je dongfeng dve klase veči auto po dimenzijah, kona pa ima večo baterijo in jači motor, jaz osebno kono nemam všeč ker mi je premala, moj JAC je dimenzij kot kona, a mi je bolj prostoren
ali sikak če primerjaš po veličini tale dongfeng in kono, je dongfeng dve klase veči auto po dimenzijah, kona pa ima večo baterijo in jači motor, jaz osebno kono nemam všeč ker mi je premala, moj JAC je dimenzij kot kona, a mi je bolj prostoren
Re: DFSK Seres 3
Odvisno kaj rabiš. Meni odgovarja krajši avto zaradi ozkega uvoza, bi pa bil vesel večjega prtljažnika, ker je v koni res majhen. Mi je pa zelo pomembna kapaciteta baterije in domet, pogosto dnevno delam tudi 200-400km in tako ne rabim polnit drugje kot doma ponoči. Nekaj odtehta tudi znamka, Hyundai je uveljavljen pri nas in načeloma vse hitreje rešiš, če bi imel kakšno nesrečo ali ko prodajaš avto dosežeš višjo ceno.... Sicer pa verjamem, da komu odtehta kaj drugega in prav je tako, se poveča konkurenca in je bolje za vse nas
- Testdriver
- EV entuziast
- Prispevkov: 145
- Kraj: Varaždin
- Avto: DFSK Seres 3
-
22741
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045