Toyota BZ4X
Re: Toyota BZ4X
Itak, povprečnega vulkanizerja moraš dobesedno prisiliti, da zategne 175. Moj kolega je to spregledal in se čez nekaj dni čudil, zakaj je tak čuden občutek na volanu. Matice na enem kolesu spredaj so bile odvijačene tako, da bi jih lahko z roko odvijačil.
Re: Toyota BZ4X
Kje najenostavneje dobim navorni ključ ... bauhaus?
Ker pri majstru bom čakal 2 uri na vrsto ...
Ker pri majstru bom čakal 2 uri na vrsto ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Toyota BZ4X
Ko smo še offtopic: A Tesla Model 3 ima kak ekstra moment/navor predpisan za zatisnit šraufe?
Re: Toyota BZ4X
Dobil ključ v jagru, 28 EUR.
Par šraufov je blo mal prenizko.
Par šraufov je blo mal prenizko.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Toyota BZ4X
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2166
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: Toyota BZ4X
Če bi bil cenejši bi skakal v zelje RAV4. Slednji pa je paradni SUV kojn
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: Toyota BZ4X
RAV4 PHEV je v Avstriji recimo od 52k EUR dalje, cena za bz4X bo po napovedih zelo podobna. Nemška napoved je ca. 40.000 EUR po 9k subvencije. Po mojem gre za dve različni skupini kupcev, tisti bolj ziheraški bodo tudi v prihodnje nabavljali ICE in razne hibridne derivate.
Re: Toyota BZ4X
Navadni hibrid razumem.
Plugin hibridi pa niso ne tič, ne miš. To se preprosto ne more prijet.
Plugin hibridi pa niso ne tič, ne miš. To se preprosto ne more prijet.
Re: Toyota BZ4X
Toyota gradi svojo tovarno baterij v ZDA, so pa zelo misteriozni glede kapacitete, tovarno naj bi zalavfali 2025 s 4 linijami, vsaka linija naj bi zadostila za potrebe 200.000 "elektrificiranih" vozil. Kasneje bodo razširili na vsaj 6 linij za skupno 1,2 miliona xEV.
https://pressroom.toyota.com/toyota-sel ... ery-plant/
Če gre verjeti njihovim planom izpred let, je cilj 5 miliona elektrificiranih vozil od tega 1 milion ZE EV. Torej za ZDA to pomeni nekje 160.000 BEV leta 2025.
Danes je Toyota naznanila dogodek za 14.12., kjer bodo bolj podrobno predstavili njihovo strategijo za proizvodnjo baterij:
https://global.toyota/en/newsroom/corpo ... ag478_mail
Lahko bi rekel "A bit late to the party".
https://pressroom.toyota.com/toyota-sel ... ery-plant/
Če gre verjeti njihovim planom izpred let, je cilj 5 miliona elektrificiranih vozil od tega 1 milion ZE EV. Torej za ZDA to pomeni nekje 160.000 BEV leta 2025.
Danes je Toyota naznanila dogodek za 14.12., kjer bodo bolj podrobno predstavili njihovo strategijo za proizvodnjo baterij:
https://global.toyota/en/newsroom/corpo ... ag478_mail
Lahko bi rekel "A bit late to the party".
Re: Toyota BZ4X
"elektrificiranih" ... zelo lep primer PR newspeaka...
Toyota ni niti late to the party ampak pridno postavlja lastne vislice.
Toyota ni niti late to the party ampak pridno postavlja lastne vislice.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Toyota BZ4X
Ah, to so pač veliki koncerni. Projektov se bodo lotili ko se jih bo dalo masovno proizvajat. Dokler ni surovin in trga za to, bodo pa delali tisto kar znajo narediti dobro in poceni.
Kot že znano, manjši EV proizvajalci lahko vodijo v tehnologiji in razvoju, vendar so se še vsi opekli ko je prišlo do konstantne in kvalitetne masovne proizvodnje. Enostavno nimajo izkušenj na tem področju. Ali gre za nekonstantno kvaliteto kot npr. Tesla, ali pa za male volumne (Rivian). Bomo videli kako se bo Fordu obneslo na dolgi rok.
Večji, v smeri VW ali Toyote pa to imajo, zadaj so pa pri tehnologiji, pa tudi marketing je popolnoma drug kot pri Tesli, Rimacu ali Rivianu. Ko bo njim stekla masovna proizvodnja.. : )
Mogoče se pa vse normalizira kot je bilo pri ICE in si bo vse podobno, z izjemo eksotike ali sem pa tja kakega modela.
(Da ne bo pomote, ne navijam za nobeno podjetje, pač kupim kar tisto leto najbolj ustreza željam. Trenutno imam EV-ja, mogoče bo pa naslednji spet ICE.)
Re: Toyota BZ4X
>> Trenutno imam EV-ja, mogoče bo pa naslednji spet ICE
Se pravi, imaš tako obupno začnič EV, da si zlahka predstavljaš prehod nazaj na ICE?
Toyota je radostna!
Se pravi, imaš tako obupno začnič EV, da si zlahka predstavljaš prehod nazaj na ICE?
Toyota je radostna!
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Toyota BZ4X
Toyota je konzervativna. Samo, ko zagrize, pa zagrize.
Je pa tako, da težko lahko postavljaš milijonske cilje prodanih EVjev v Vietnamu, Indoneziji ali pa v Afriki. In to je dejstvo. Tam bo vse na fosilih še 50 let.
Tisto, kar je problem za Toyoto, je pa to, da ji bodo na zahodnih naprednih trgih električarji definitivno pobrali najboljše stranke.
Saj to se že vidi. 15 let nazaj je ameriška elita bila na Priusih. Danes ni več. Prehod se je pa začel že 10 let nazaj, ko je bila Toyota preveč konzervativna pri elektrifikaciji. Tudi tukaj na forumu se nas bi našlo kar precej ex Priusašev / Lexusašev / hibridarjev.
Padec neke firme se pa lahko začne ravno, ko ji nekdo pobere najboljše stranke. Nokia je hitro padla ne zato, ker ji je nekdo pobral milijone strank za poceni telefone po 25 EUR. Temveč, ker so jim pobrali najboljše stranke, ki so na prodan telefon pustile 200 EUR plus pozitivne marže v Nokiini blagajni. To se je vse v roku parih let preselilo na iPhone. Potem je bilo pa prepozno, Android pa naredil zaključek še na mid range telefonih, milijoni prodanih telefonov z le 5 EUR marže na komad, so pa bili premalo, da bi firma ostala po konci.
Skratka, glede masovnosti, ima Toyota prav. Glede dolgoročne relevantnosti, se pa Toyota zna zajebat.
Je pa tako, da težko lahko postavljaš milijonske cilje prodanih EVjev v Vietnamu, Indoneziji ali pa v Afriki. In to je dejstvo. Tam bo vse na fosilih še 50 let.
Tisto, kar je problem za Toyoto, je pa to, da ji bodo na zahodnih naprednih trgih električarji definitivno pobrali najboljše stranke.
Saj to se že vidi. 15 let nazaj je ameriška elita bila na Priusih. Danes ni več. Prehod se je pa začel že 10 let nazaj, ko je bila Toyota preveč konzervativna pri elektrifikaciji. Tudi tukaj na forumu se nas bi našlo kar precej ex Priusašev / Lexusašev / hibridarjev.
Padec neke firme se pa lahko začne ravno, ko ji nekdo pobere najboljše stranke. Nokia je hitro padla ne zato, ker ji je nekdo pobral milijone strank za poceni telefone po 25 EUR. Temveč, ker so jim pobrali najboljše stranke, ki so na prodan telefon pustile 200 EUR plus pozitivne marže v Nokiini blagajni. To se je vse v roku parih let preselilo na iPhone. Potem je bilo pa prepozno, Android pa naredil zaključek še na mid range telefonih, milijoni prodanih telefonov z le 5 EUR marže na komad, so pa bili premalo, da bi firma ostala po konci.
Skratka, glede masovnosti, ima Toyota prav. Glede dolgoročne relevantnosti, se pa Toyota zna zajebat.
Re: Toyota BZ4X
C-zerota imam, pradedka modernega EV-ja in mi je zelo všeč, tako da ni težava v tem : )
Manjka mi pa AWD, in v EV segmentu ni nekega ekvivalenta Pandi 4x4 ali Ignisu 4x4. Pravtako bi raje počakal da se modeli vozil prodajajo vsaj nekaj let, da se pokaže kaj na njih je dobro, in kaj slabo.
/offtopic
Re: Toyota BZ4X
Toyota je zabluzila. Na podlagi IT revolucije se sedaj na trgu se dogaja nova energetska revolucija in tega pač večina še vedno ni spregledala. To je povsem normalno in vedno je bilo tako, da je večina konzervativna in zamudi ne prvi ampak zgodnji-optimalni vlak. Karte se ob tem premešajo, kar je za higieno itak dobro vsake toliko.
Zdaj če si ti na tem vlaku, ali pa tebi ljubi proizvajalci je drugo vprašanje. Bodo pa tako kot vedno na koncu eni jokali in šli v pozabo, drugi pa se dvignili in harali dokler tudi njih kakšna napačna odločitev ne prizemlji. Zemlja se že dolgo vrti....
Zdaj če si ti na tem vlaku, ali pa tebi ljubi proizvajalci je drugo vprašanje. Bodo pa tako kot vedno na koncu eni jokali in šli v pozabo, drugi pa se dvignili in harali dokler tudi njih kakšna napačna odločitev ne prizemlji. Zemlja se že dolgo vrti....